Udbud og Leverandør

Oversigt over udbud og hvordan du bliver leverandør til Slagelse Kommune

Der kommer løbende nye ting i udbud.

Klik på Abonnér på denne side og opret dig som abonnent, hvis du ønsker at få besked hver gang der kommer nye ting i udbud.

Aktuelle udbud
  • EU-udbud – Indkøb og levering af affaldsbeholdere og minicontainere samt klaring, udkørsel og hjemtagning af beholdere og minicontainere

    Slagelse Kommune udbyder opgaven med indkøb og levering af ca. 55.000 stk. 2-delte og udelte affaldsbeholdere og minicontainere og klargøring, udkørsel og hjemtagning af de eksisterende beholdere i offentligt udbud efter Udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015).

    Opgaverne udbydes for en kontraktperiode på 5 år med kontraktstart 1. februar 2018 og ophør uden yderligere opsigelse den 31. januar 2023. 

    Udbudsmateriale

    Baggrund

    Slagelse Kommune har i har i tilknytning til den nationale ”Ressourceplan 2014-2018 – Danmark uden affald” og Slagelse Kommunes Affaldsplan besluttet, at indføre indsamling af mad- og restaffald samt papir/pap og MGP (metal, glas og hård plast) i primært 2-delte beholdere ved en-familiehusene og i udelte beholdere og minicontainere ved boligselskaber mv.

    Frist for at give tilbud

    • 24. august 2017 med forventet kontraktindgåelse sidst i september 2017. 
Kommende udbud
Siden er sidst opdateret 1. december 2016