Søg job

Oversigt over alle ledige stillinger i Slagelse Kommune.

Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers
forskellighed som en resurse. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, religion
og etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

Udskriv stillingsopslag

Tandlæge (1)
  • 24-01-2017 Tandlæge til Slagelse Kommunale Tandpleje
    Desuden søges barselsvikar for tandlæge med start ca. 15. april 2017 og ca. 1 år frem, stillingen er fuldtids, men søg gerne hvis du kan tilbyde 2-3 dage.

    Har du lyst til bl.a. at byde ind med høj faglighed og godt humør, så kan vi tilbyde en fast fuldtidsstilling 1. marts 2017, samt barselsvikariat ca. 15. april 2017 af ca. et års varighed

    Vi tilbyder

    • en arbejdsplads i forandring, med mulighed for at præge denne udvikling
    • udviklings- og uddannelsesmuligheder
    • engagerede kollegaer med mulighed for faglig sparring
    • elektronisk journal (TK2) og digital røntgen (Digora) SMS-modul, borgerbooking.

    Vi forventer, at du er

    • faglig kompetent og kvalitetsbevidst
    • har gode samarbejdsevner, samt er fleksibel og åben
    • har mod på løbende omstilling og udvikling
    • er positiv, har et godt humør og er tydelig i din kommunikation
    • har interesse for tværfagligt samarbejde og teamsamarbejde
    • har erfaring og lyst til at arbejde med børn og deres forældre.

    I Slagelse Tandpleje er der 8kliniksteder fordelt i hele kommunen, som varetager tandbehandlingen af ca. 15.500 dejlige børn/unge.
    Vi arbejder efter en tandplejeplan, som giver øget fokus på forebyggelse og behovstandpleje.
    Tandregulering foregår med fastansatte specialtandlæger.

    Løn og ansættelsesvilkår

    I henhold til gældende overenskomst. Og principper for lokal løndannelse.

    Se mere om tandplejen og Slagelse Kommune på Slagelse Kommunale Tandplejes hjemmeside (nyt vindue)

    For yderligere oplysninger

    kontakt gerne
    • overtandlæge Lone Mahnfeldt på tlf. 58 38 28 55 / 24 80 74 84 eller mail: lomah@slagelse.dk

    Frist

    • tirsdag den 24. januar 2017

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 26. januar 2017




     

    Søg stillingen Tandlæge til Slagels...
Studiejob (1)
  • 27-01-2017 Studentermedhjælper - Center for HR

    Er du god til hjemmesider og sociale medier?

    Center for HR søger en studentermedhjælper

    I Slagelse Kommune arbejder 29 lokalråd for at styrke udviklingen og aktiviteterne i de mange landsbyer og landområder, der udgør langt størstedelen af kommunen. Vi ønsker at støtte dem i deres arbejde, bl.a. ved at hjælpe dem med at bruge forskellige kommunikationskanaler som samarbejds- og markedsføringsplatforme.

    Til den opgave søger vi en studerende, der er hjemmevant i den digitale verden, herunder arbejdet med CMS- og CEO-systemer, og som gerne har snuset til sociale medier i professionelle sammenhænge.

    Helt konkret har vi brug for at få løst en opgave, som handler om at få opbygget en fælles hjemmeside/portal, hvor de 29 lokalråd hver kan have deres egne hjemmeside, men hvor der også skal være et fælles forum.

    Den fælles hjemmeside/portal skal designes og opbygges i InfoLand, som er en skræddersyet platform, der kan samle alle lokalrådenes hjemmesider.
     
    Derudover vil der være andre kommunikationsopgaver i samarbejde med lokalrådene.
     
    Du vil arbejde tæt sammen med Slagelse Kommunes kommunikationsteam og vil kunne sparre med kommunikationskonsulenterne om spørgsmål og know-how.

    Din profil

    Du har kompetencer inden for:
    • Design og opsætning af hjemmesider (UX, CMS, CEO)
    • Social Media Management (primært Facebook, Instagram, LinkedIn)
    • Vejledning i kommunikation
     
    Derudover er det vigtigt, at du er kreativ og udviklingsorienteret, god til at samarbejde og ikke er bange for selv at tage teten på opgaverne.

    Kort om os

    Center for HR understøtter direktionen og politikerne i deres strategiske arbejde og har fokus på kommunens og organisationens udvikling. Vi arbejder både på de interne linjer med ledelses- og kompetenceudvikling og på de eksterne linjer med fx landdistriktsudvikling. Jobbet vil give dig et godt indblik i de politiske og kommunale opgaver, og hvordan man arbejder med kommunikation i en kommune.

    Kort om jobbet

    • Jobbet er på minimum 8 timer ugentlig
    • Du vil blive en del af afdelingen Organisation og Udvikling

    Yderligere oplysninger

    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte

    Frist

    • 27. januar 2017 kl. 12.00
    Ansættelsesdato: hurtigst muligt

    Søg stillingen Studentermedhjælper ...
Specialarbejder (1)
  • 31-01-2017 Specialarbejder til Team Sport

    i Entreprenørservice

     
    Entreprenørservice er en kommunal drifts- og entreprenørvirksomhed med ca. 100 ansatte indeholdende en bred vifte af opgaver indenfor vejdrift, parkdrift, renholdelse, sportsanlæg, vejafvanding, vandløbsvedligeholdelse, vintertjeneste m.v.
     
    Vi vægter medarbejdertrivsel og arbejdsglæde højt og kobler det med fokus på konkurrencedygtig drift inden for kvalitet, viden og pris. Vi arbejder i samarbejde og dialog med borgere/brugere og har det som en vigtig del af vores praksis og kerneopgave.
     
    Vi er en virksomhed i bevægelse og har en forventning om, at vores medarbejdere ser optimeringer/nye løsninger og fleksibilitet som en naturlig del af hverdagen.

    Vi søger

    en specialarbejder med godt humør, gode samarbejdsevner, selvstændighed, godt overblik og en fleksibel/omstillingsparat indstilling til vores team "Sport".
    Vi følger med udviklingen i maskiner og teknologi og brugernes krav, hvilket stiller krav til en kontinuerlig kompetenceudvikling/efteruddannelse, hvilket vi forventer den enkelte medarbejder engagere sig og tager del i.

    Arbejdsopgaverne

    er varierende inden for drift af sportsanlæg, hvor det primære formål og fokus er på at levere attraktive faciliteter, der indbyder til udøvelse af brugernes forskellige sportsaktiviteter.
     
    Vi søger derfor en medarbejder, der har god erfaring og interesse i at arbejde med effektiv og optimal pleje af sportsanlæg og heri efterleve plejebeskrivelser mv. Det vil være et krav, at du har erfaring og er fortrolig med landbrugs- og entreprenørmaskiner samt brug af småmaskiner.

    Du vil blive del af et fantastisk team af kompetente og engagerede kolleger, der igennem mange år har stået for drift af de kommunale idrætsanlæg og dermed har opbygget en stor viden og erfaring heri.
     
    Entreprenørservice er en virksomhed hvor "opgaven sætter holdet", hvilket betyder at man skal kunne indgå i mange tværgående opgaver og samarbejder på tværs af virksomhedens hold og afdelinger (park, vej, renhold, afvanding, natur m.v.).
     
    Kørekort til minimum kategori B er et krav og gerne suppleret med B/E (trailerkort).
     
    Arbejdstiden starter som udgangspunkt kl. 6.30 og slutter kl. 14.30 - fredag kl. 14.00, men må forventes at variere.
     
    Starttidspunktet vil være 1. marts eller hurtigst muligt herefter.
     
    Du vil blive ansat efter gældende overenskomst 3F.
    Der vil blive indgået en personlig lønaftale efter principperne om Ny Løn i forhold erfaring og kvalifikationer.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • teamleder Sten Bartelsen på tlf. 24 28 33 15
    • driftsleder Thomas G. Thaarup på tlf. 20 22 39 78
    i tidsrummet kl. 8.00 - 14.00 på hverdage.

    Frist

    Ansøgningen skal være os i hænde senest
    • den 31. januar 2017.

    Samtaler forventes afholdt tirsdag d. 7/2 2017.
     
     
     

    Søg stillingen Specialarbejder til ...
Socialrådgiver/sagsbehandler (1)
  • 03-02-2017 Koordinerende sagsbehandler (ressourceforløb) med §85-kompetence

    Jobcenter Slagelse tilbyder en spændende stilling som kombineret koordinerende sagsbehandler og §85-sagsbehandler med tiltrædelse 1. april 2017, gerne før.

     
    Stillingen er organisatorisk forankret i Team Hulby, der tilbyder beskæftigelsesrettede kombinationstilbud i ressourceforløb til borgere, som ikke altid er direkte klar til en virksomhedsrettet indsats.
     
    I Team Hulby er der godt 30 medarbejdere, herunder koordinerende sagsbehandlere, mentorer og aktivitetsmedarbejdere/vejledere, som gennem varierede og meningsfulde aktiviteter hjælper den enkelte borger til at mobilisere egne ressourcer. I arbejdet med borgerne er målet altid selvforsørgelse. Vejen dertil kan være noget snørklet.

    Faglig profil

    Du
    • har solid erfaring inden for arbejdsmarkedsområdet og den sociale lovgivning
    • er kreativ og robust i forhold til målgruppen af ressourceforløbsborgere
    • sætter en ære i at dokumentere korrekt, og du har kendskab til KMD's it-systemer
    • har en baggrund som socialrådgiver eller socialformidler
    • kan og vil træffe afgørelser
    • har lyst til at arbejde med personer fra andre kulturer
    • kan og vil bidrage til at udvikle dig selv og dit team fagligt og socialt
    • har kendskab til bevilling og opfølgning i §85 sager (støttekontaktperson). 

    Hvis du kan spejle dig selv i denne faglige profil, så har du muligheden for at blive en del af en gruppe kolleger, som arbejder med at udvikle arbejdsevnen og livskvaliteten sammen med borgere, som har behov for en individuel og tværfaglig indsats. Jobbet kræver overblik, vedholdenhed og empati.
     
    Lige nu har alle de koordinerende sagsbehandlere ansvar for at bevilge og følge op efter Servicelovens §85 i de ressourceforløbssager, hvor borgeren har eller skal have en støttekontaktperson. Det er denne opgave omkring §85, vi gerne vil samle hos en-to koordinerende sagsbehandlere.
     
    Du får gode muligheder for at præge dit job, du får kolleger, som er engagerede og kompetente ligesom dig, og du får en arbejdsplads med højt til loftet og blå himmel lige udenfor. Du er klar til at arbejde med deadlines, for du er helt enig i, at vi er der for borgernes skyld.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
    37 timer ugentligt.

    Arbejdsstedet er Hulby Møllegård, Slagelse Landevej 17, 4220 Korsør. Der kan være en del transport forbundet med jobbet, og det er derfor vigtigt, er du er villig til at benytte egen bil.

    Yderligere oplysninger

    Du kan få flere oplysninger om stillingen hos
    • leder Claus Møgeltoft på tlf. 23 66 34 56 eller
    • koordinerende sagsbehandler Louise K. Sørensen på tlf. 29 16 75 39.

    Frist

    • fredag den 3. februar 2017 kl. 10.00.
     
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 6 på Hulby Møllegård.
     

    Søg stillingen Koordinerende sagsbe...
Social- og sundhedshjælper (2)
  • 24-01-2017 Social- og sundhedshjælpere til Møllebakken

    Plejecenter Møllebakken søger social- og sundhedshjælpere til blandede vagter.

    Vi søger snarest to friske social- og sundhedshjælpere til Møllebakken i blandede vagter 30 timer ugentlligt. Vi har gennem det sidste halve år arbejdet med værdighed og livskvalitet for den enkelte beboer, og i den anledning søges der flere medarbejdere til Møllebakken.
     
    Plejecenter Møllebakken er beliggende i en lille by, og vi har dejlige udenoms arealer og udsigt ud over markerne.
    På Møllebakken bor der 27 beboere fordelt i 2 leve-bo-miljøer Møllestien og Bakkestien samt 10 centernære boliger, som medarbejderne på plejecentret også servicerer. På Møllestien er der 14 boliger, og der er 13 boliger på Bakkestien, hvoraf de 7 boliger er skærmede pladser.
     
    Vi søger social- og sundhedshjælpere, der har lyst til at give vores beboere værdighed og livskvalitet i hverdagen med udgangspunkt i den enkelte beboers livshistorie.

    Vi bestræber os på at give vores beboere de bedst mulige livsvilkår, og ud fra visionen "Lev livet aktivt" arbejdes der med hverdagsrehabilitering, hvor beboerne medinddrages i de daglige aktiviteter, så godt de kan, og vi vægter pleje og aktivitet lige højt.
     
    På Møllebakken er der også et Daghjem for demente hjemmeboende borgere.
     
    Vi er et travlt hus, hvor vi hjælper hinanden, og vi arbejder for at Møllebakken skal være et godt sted at være for beboere og medarbejdere.
     
    Vi er uddannelsessted for sosu-elever.

    Vi søger gode kollegaer, som har

    • lyst til at arbejde med ældre borgere ud fra deres livshistorie og med en hverdagsrehabiliterende tilgang
    • godt humør
    • gode faglige kompetencer
    • fleksibel og samarbejdsvillig
    • evne til nye tiltag og opfølgning af disse.  

    Vi tilbyder

    • gode kollegaer
    • et dejligt sted at arbejde
    • fokus på udvikling og sparring
    • godt samarbejde i hele huset.
     
    Tiltrædelse 1. februar eller snarest derefter.

    Yderligere oplysninger

    • Hvis ovennævnte har vakt din nysgerrighed, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 58 57 34 10

    Frist

    • 24. januar 2017

    Samtaler forventes afholdt den 30. januar 2017.

    Søg stillingen Social- og sundhedsh...
  • 25-01-2017 SSH og SSA til Område Grønningen/Holbækvej

    Kan du klare en storm?

    Hjemmeplejen skal jo ud, uanset hvilken slags vejr det er.
    Derfor skal vi bruge nogle uddannede selvstændige engagerede medarbejdere til aften- og dagvagt.
     
    • aftenvagtstillingen er på 28 timer med mulighed for ekstra timer, og du skal være i besiddelse af gyldigt kørekort
    • dagvagtstillingen er på 32 timer med mulighed for ekstra timer

    Her har vi cykelruter og EL-cykler til rådighed.

    Vi er to plejegrupper der har mødested på samme adresse og arbejder tæt sammen så vi har mulighed for hjælp og sparring på tværs.

    Vi arbejder efter Slagelse Kommunens værdier og ud fra borgeren i centrum.

    For yderligere oplysninger

    om stillingerne kan du kontakte
    • områdeleder Beate Arnsted på tlf. 58 57 93 75 eller
    • Petra van Kleef på tlf. 21 43 32 16.

    Frist

    • 25. januar 2017

    Vi afholder samtaler løbende og vi glæder os til at modtage din ansøgning.



     

    Søg stillingen SSH og SSA til Områd...
Social- og sundhedsassistent (2)
  • 22-01-2017 SSA til aftenvagt i rehabiliteringshuset, Blomstergården

    Rehabiliteringshuset på Blomstergården søger ny kollega

    Social- og sundhedsassistent søges til aftenvagt 28 timer. Arbejde hver 2. weekend
            
    Tiltrædelse 1. marts  2017 eller snarest.
     
    Blomstergården har 120 pleje og rehabiliterings boliger, samt et rehabiliterings hus: Hus C, hvor stillingen er til besættelse.
    Vi arbejder ud fra visionen 'lev livet aktivt', hvor borgeren trænes, støttes og motiveres til at klare hverdagens opgaver og opnå en tilværelse med øget deltagelse og livskvalitet.

    Borgere der bliver visiteret til C huset, visiteres til midlertidige pladser eller til et rehabiliterings forløb typisk af 3-6 ugers varighed. Vi arbejder aktivt med at styrke sammenhængen på tværs af sektorer og har stor fokus på tværfagligt samarbejde. Enheden har plads til 24 borgere fordelt på 2 leve - bo miljøer.

    Udover SOSU-personale er der til huset tilknyttet sygeplejersker, fysio- og ergoterapeuter, kommunal læge og udskrivningsvisitator.

    Overordnet forventer vi, at du

    • har fingeren på pulsen og har lyst til aktivt at engagere dig i borgere der typisk har været udsat for en drastisk ændring i livet, og hvor din indsats og dit engagement har afgørende betydning for hvordan og hvor god fremtiden for borgeren tegner sig
    • tør tage initiativ og har lyst til samarbejde
    • er ansvarsbevidst, dynamisk og udviklingsorienteret
    • er fagligt stærk
    • har en anerkendende tilgang og gode kommunikations evner
    • er positiv og robust
    • ser handleplaner, elektronisk dokumentation og evaluering som en naturlig del af dit arbejde

    Vi tilbyder

    • en unik mulighed for at arbejde med målrettede rehabiliterings forløb
    • gode kollegaer og et meningsfyldt arbejde
    • godt arbejdsmiljø
    • udfordrende og kompleks hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver og samarbejdspartnere
    • personlig og faglig udvikling
    • hjemlige moderne omgivelser, med de sidste nye velfærdsteknologiske løsninger
    • stor fokus på maden og måltiderne. 

    Yderligere oplysninger

    Ønsker du mere information om stillingerne er du velkommen til at kontakte
    • daglig leder Kirsten Meilvang, tlf. 58 57 43 66

    Frist

    • 22. januar 2017.

    Samtaler vil blive afholdt den 24. januar 2017.
     

    Søg stillingen SSA til aftenvagt i ...
  • 25-01-2017 SSH og SSA til Område Grønningen/Holbækvej

    Kan du klare en storm?

    Hjemmeplejen skal jo ud, uanset hvilken slags vejr det er.
    Derfor skal vi bruge nogle uddannede selvstændige engagerede medarbejdere til aften- og dagvagt.
     
    • aftenvagtstillingen er på 28 timer med mulighed for ekstra timer, og du skal være i besiddelse af gyldigt kørekort
    • dagvagtstillingen er på 32 timer med mulighed for ekstra timer

    Her har vi cykelruter og EL-cykler til rådighed.

    Vi er to plejegrupper der har mødested på samme adresse og arbejder tæt sammen så vi har mulighed for hjælp og sparring på tværs.

    Vi arbejder efter Slagelse Kommunens værdier og ud fra borgeren i centrum.

    For yderligere oplysninger

    om stillingerne kan du kontakte
    • områdeleder Beate Arnsted på tlf. 58 57 93 75 eller
    • Petra van Kleef på tlf. 21 43 32 16.

    Frist

    • 25. januar 2017

    Vi afholder samtaler løbende og vi glæder os til at modtage din ansøgning.



     

    Søg stillingen SSH og SSA til Områd...
Pædagogmedhjælper (1)
  • 29-01-2017 Pædagogisk personale

    Vi søger

    • 1 pædagog på 27 timer pr. uge.
    • 1 pædagog på 34 timer pr. uge, tidsbegrænset frem til 31. august 2017.
    • 1 omsorgs- og pædagogmedhjælper på 35 timer pr. uge, tidsbegrænset barselsvikariat frem til 31. juli 2017.
     
    Rosenkildevej 101 er et nybyggeri med 6 boenheder med i alt 25 lejligheder som pr. 1. marts 2017 tilbydes til unge mennesker, som har et stort eller mellem støttebehov i dagligdagen.

    Udover den pædagogik, der knytter sig til at arbejde med mennesker med autismespektrumforstyrrelser, arbejder vi også på at implementere et recovery-orienteret syn på den enkelte borger, og vi er optaget af altid at tænke etik ind i vores arbejde.

    Vores visioner for boenheden Rosenkildevej 101 er, at

    • Vi vil skabe et miljø for borgerne, der pædagogisk understøtter en så høj grad af selvstændighed og indflydelse, som overhovedet muligt.
    • Vi vil arbejde frem mod et bomiljø, hvor borgerne oplever en høj grad af muligheder for valg i hverdagen, både i forhold til fællesaktiviteter, og i forhold til det sociale fællesskab.

    Om os

    Med særligt fokus på opgradering af fagligheden hos den enkelte medarbejder sigter vi mod at være særligt specialiserede inden for tilbud til mennesker med autismespektrumforstyrrelser.

    Det betyder, at du som fastansat medarbejder vil blive tilbudt kurser og efteruddannelse, der kvalificerer dig til at varetage dit arbejde med en høj grad af kvalitet. På Autisme Center Vestsjælland vil vi være stolte af det arbejde, vi udfører.

    Om jobbet og dig

    Du vil komme til at indgå i et team, hvor der bor 4 eller 5 borgere. Du skal kunne varetage opgaven som kontaktperson. Der vil være et tæt samarbejde på tværs af teams og du vil indgå i arbejdet i andre teams, når behovet opstår.

    Stillingen er med skiftende arbejdstider, som omfatter både dag-, aften- og natarbejde, samt weekendarbejde hver anden weekend. Det er et krav, at du har kørekort kategori B.

    Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst plus et lokalt fastsat tillæg.

    Vi indhenter straffe- og børneattest.

    Yderligere oplysninger

    Har du spørgsmål vedr. jobbet kan du rette henvendelse til:  
    Ønsket opstart: Snarest muligt.

    Frist

    • 29. januar 2017.
    Samtaler vil blive afholdt 6. februar 2017.

    Søg stillingen Pædagogisk personale
Pædagog (5)
  • 22-01-2017 Pædagog til Benediktevejens Børnehave

    Børnehaven Benediktevej søger 1 pædagog på 37 timer pr. uge, fra den 1. marts eller snarest derefter.

    Børnehaven er Slagelse Kommunes tilbud til børn i alderen 0 -6 år, som har behov for en særlig pædagogisk, fysioterapeutisk og eller talepædagogisk indsats, der ikke kan dækkes gennem et ophold i en almindelig daginstitution. Børnehaven er normeret til 20 børn, som er fordelt i 3 grupper. Alle børnene er udfordrede på deres udvikling og har behov for en tværfaglig helhedsindsats i et lille trygt og overskueligt miljø. 

    Stillingen skal dække 2 grupper, hvor man primært er i 1 gruppe om formiddagen og skal være med til at dække eftermiddagstimer i en anden gruppe

    Der arbejdes med en anerkendende tilgang til børnene. Børnene har individuelle handleplaner som der tages udgangspunkt i, når de daglige aktiviteter tilrettelægges.

    Faglige kompetencer

    Du
    • er uddannet pædagog, faglig og professionel kompetent gerne med specialpædagogisk erfaring
    • har kendskab til Tegn til tale, støttesystemer f.eks. board maker, social story og andre systemer
    • kan arbejde med dokumentation og har erfaring med rapportskrivning omkring det enkelte barn
    • er refleksiv over egen og andres pædagogiske praksis, er igangsættende anerkendende, ansvarsfuld og empatisk og kan bevare overblikket i pressede situationer
    • kan samarbejde med forældre, kolleger og øvrige samarbejdspartnere omkring barnet
    • skal kunne lide sang og musik
    • må gerne have kendskab til neuropædagogik. 

    Personlige kompetencer

    Du
    • kan samarbejde og har en åben og ærlig måde at fungere på i en personalegruppe
    • har humor og udstråler livsglæde
    • er fleksibel, ansvarlig og engageret
    • er robust som menneske og forankret i dig selv
    • må gerne være kreativ og musisk anlagt
    • kendskab IT - anvendelse.
     
    Slagelse Kommunes værdier er: MODIG - TYDELIG - KOMPTENT- MED GLÆDE, og med disse værdier tager vi afsæt i børnene og deres familier og kigger på muligheder sammen med dem, således at det er værdiskabende for alle parter.
     
    Der skal foreligge børne og straffeattest ved ansættelsen i Slagelse Kommune.
     
    Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og aftale om Ny løn. 

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte    

    Frist

    • 22. januar 2017 kl. 12.00 


    Søg stillingen Pædagog til Benedikt...
  • 24-01-2017 Pædagog til Vemmelev Skole og SFO
    Stillingen er en fast stilling med en ugentlig arbejdstid på 30 timer.

    Arbejdstiden ligger på skoledage primært mellem 10 - 16.45 og på skolefridage mellem kl. 6.15 - 16.45.

    Vemmelev Skole er en velfungerende folkeskole med 500 børn herunder en specialklasserække med 30 elever for børn med generelle indlæringsvanskeligheder. I SFO'en er der ca. 165 børn.

    Du vil møde en flok glade, aktive børn og en interesseret forældregruppe. SFO'en har gode lokaler og en stor dejlig legeplads. Vi lægger vægt på at rumme alle børn. Tolerance samt en god og uhøjtidelig men dog respektfuld omgangstone er naturligt for os sammen med humor i hverdagen.

    Vi har implementeret LP i hverdagen og arbejder med synlig læring i et tæt samarbejde med skole-delen. Det er derfor vigtigt at du har lyst til at arbejde med læringsmål og succeskriterier. Du kan forvente god sparring via vores coaches. Alle pædagoger har timer i skolen, hvor vi dels varetager en del af den understøttende undervisning (i fælles planlægning med lærerkollegaerne), arbejder med klassens (eller enkelte elevers) trivsel og yder støttetimer.

    Lærere og pædagoger arbejder i årgangsteams med ugentlige planlægningsmøder.

    Vi søger en pædagog, der

    • er uddannet
    • har lyst til at arbejde med både børns fritid og skoletid
    • er indstillet på at arbejde med funktionsopdeling i SFO'en
    • har en åben og positiv tilgang til børn og forældre
    • er glad for udeliv

    Yderligere oplysninger

    vil kunne opnås på informationsmøde den 19. januar kl. 16 -16.30 eller pr tlf. Ansættelse pr. 1. februar 2017.
    Stillingen kan kun søges elektronisk via www.slagelse.dk.

    Frist

    24. januar 2017 kl. 12.

    Søg stillingen Pædagog til Vemmelev...
  • 29-01-2017 Pædagogisk personale

    Vi søger

    • 1 pædagog på 27 timer pr. uge.
    • 1 pædagog på 34 timer pr. uge, tidsbegrænset frem til 31. august 2017.
    • 1 omsorgs- og pædagogmedhjælper på 35 timer pr. uge, tidsbegrænset barselsvikariat frem til 31. juli 2017.
     
    Rosenkildevej 101 er et nybyggeri med 6 boenheder med i alt 25 lejligheder som pr. 1. marts 2017 tilbydes til unge mennesker, som har et stort eller mellem støttebehov i dagligdagen.

    Udover den pædagogik, der knytter sig til at arbejde med mennesker med autismespektrumforstyrrelser, arbejder vi også på at implementere et recovery-orienteret syn på den enkelte borger, og vi er optaget af altid at tænke etik ind i vores arbejde.

    Vores visioner for boenheden Rosenkildevej 101 er, at

    • Vi vil skabe et miljø for borgerne, der pædagogisk understøtter en så høj grad af selvstændighed og indflydelse, som overhovedet muligt.
    • Vi vil arbejde frem mod et bomiljø, hvor borgerne oplever en høj grad af muligheder for valg i hverdagen, både i forhold til fællesaktiviteter, og i forhold til det sociale fællesskab.

    Om os

    Med særligt fokus på opgradering af fagligheden hos den enkelte medarbejder sigter vi mod at være særligt specialiserede inden for tilbud til mennesker med autismespektrumforstyrrelser.

    Det betyder, at du som fastansat medarbejder vil blive tilbudt kurser og efteruddannelse, der kvalificerer dig til at varetage dit arbejde med en høj grad af kvalitet. På Autisme Center Vestsjælland vil vi være stolte af det arbejde, vi udfører.

    Om jobbet og dig

    Du vil komme til at indgå i et team, hvor der bor 4 eller 5 borgere. Du skal kunne varetage opgaven som kontaktperson. Der vil være et tæt samarbejde på tværs af teams og du vil indgå i arbejdet i andre teams, når behovet opstår.

    Stillingen er med skiftende arbejdstider, som omfatter både dag-, aften- og natarbejde, samt weekendarbejde hver anden weekend. Det er et krav, at du har kørekort kategori B.

    Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst plus et lokalt fastsat tillæg.

    Vi indhenter straffe- og børneattest.

    Yderligere oplysninger

    Har du spørgsmål vedr. jobbet kan du rette henvendelse til:  
    Ønsket opstart: Snarest muligt.

    Frist

    • 29. januar 2017.
    Samtaler vil blive afholdt 6. februar 2017.

    Søg stillingen Pædagogisk personale
  • 31-01-2017 Pædagoger til Kastanievej

    Kastanievej søger 2 pædagoger 30 timer pr. uge med start hurtigst muligt eller efter nærmere aftale

    Kastanievej er et bofællesskab for unge borgere med brug for støtte og vejledning grundet fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.
    Der ydes støtte efter servicelovens § 85.

    Kastanievej er beliggende i Slagelse, nær bymidten.

    På Kastanievej arbejder vi ud fra Slagelse Kommunes værdigrundlag; Modig, tydelig, kompetent - og med glæde

    • Vi er modige fordi vi tør udforske nye veje, metoder og opgaver.
    • Vi er tydelige, når vi fortæller om vores arbejde og vores engagement i vores arbejde.
    • Vi er kompetente fordi vi sammen er mangfoldige. Vi udfolder os både sammen og hver for sig.
    • Vi gør det med glæde, bare fordi arbejdsglæde gør det hele meget sjovere.
     
    På Kastanievej leder vi efter 2 nye kolleger, der har faglige ambitioner i arbejdet med de unge mennesker, i deres selvstændiggørelse. Vi vægter, at ansøger har flair for it og interesse for og fokus på kost og motion.

    Vi leder ligeledes efter 2 pædagoger der, let begejstrer og lader sig begejstre af både kolleger og borgere. Du skal kunne handle i en ofte uforudsigelig hverdag, stille op med fleksibilitet og mod på arbejdet.

    Skriv til os og fortæl om, hvad du kan!

    Yderligere oplysninger

    • virksomhedsleder Vibeke Kjærside på 60 37 48 00 
    • daglig leder Janne Müller på 58 58 05 35 eller jlmul@slagelse.dk 

    Frist

    • tirsdag den 31. januar 2017, kl. 12.
    Der vil blive afholdt samtaler onsdag den 22. februar 2017.

    Søg stillingen Pædagoger til Kastan...
  • 05-02-2017 Pædagog til Rosenkilde Efterskole

    Forestil dig en arbejdsplads, hvor personlighed er din styrke
    Er du pædagog med vilje?

    •    Er du en teamplayer?
    •    Kan du gribe andres idéer og følge dem til dørs?
    •    Ser du kreativitet som en del af dit pædagogiske arbejde?
    •    Ser du muligheder frem for begrænsninger?
    •    Er du velorganiseret?
    •    Er du entusiastisk, livlig og spontan?

    Så er du måske den kollega, vi leder efter.
     
    • Vores nye kollega er pædagogisk velfunderet, Du ved, hvem du er som pædagog, og du er bevidst om din rolle i relationen med elever, pårørende, samarbejdspartnere og kollegaer.
    • Du skal kunne se dig selv i undervisningssituationer sammen med lærerkollegaer.
    • Vi ønsker os en kollega, der kan genkende sig selv i en eller flere af følgende interesseområder:  musik, sport og friluftsliv.

    På Rosenkilde Efterskole er pt. tilknyttet 12 elever i aldersgruppen 14- 18 år. Eleverne har brug for lille støtte i deres hverdag. Målet for Efterskolen er, at eleverne får udviklet en forståelse for eget handicap samt kompetencer og metoder til at håndtere deres hverdag i forhold til deres autismediagnose. Der er især fokus på socialisering, almen daglig levevis, skole, ungdomsuddannelse og det kommende voksenliv.

    Vi er et erfarent og engageret team bestående af pædagogisk fagligt personale, lærere og studerende.

    Stillingen er på 35 timer om ugen.

    Ønsket opstart: 1. april 2017.

    Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst samt et lokalt fastsat tillæg.

    Arbejdstiden indeholder dag/aften/sovende nat samt weekendarbejde.

    Yderligere oplysninger


    Vi holder åbent hus for interesserede ansøgere onsdag 25. januar 2017 kl. 19.00 på Anholtvej 3, Slagelse.   

    Frist

    • 5. februar 2017
    Samtaler forventes afholdt tirsdag den 21. februar 2017.

    Søg stillingen Pædagog til Rosenkil...
Lærer (3)
  • 22-01-2017 Lærer til projekter i ungdomsskolen

    Ungdomsskolen søger lærere MED super relationskompetencer og med undervisningskompetence inden for fagene dansk, matematik og engelsk.

    Stillingerne er sammensat af forskellige elementer og din arbejdsintensitet vil variere meget hen over året.

    Ansættelsen består af forberedelse, efterværn og deltagelse i forskellige projekter/camps for ikke-uddannelsesparate, både dagsforløb og internat. Udover projekterne vil stillingerne blive sammensat med timer i såvel vores dagskole samt fritidsundervisning.

    Mere information

    • souschef Hanne Mejlstrøm på tlf. 51 24 29 30.
    Der indhentes straffe- og børneattest ved ansættelse.

    Frist

    • 22. januar 2017


    Søg stillingen Lærer til projekter ...
  • 23-01-2017 Dansklærer Søndermarksskolen

    Dansklærer søges til mellemtrinnet på Søndermarksskolen i Slagelse

    Søndermarksskolen søger en ambitiøs og engageret lærer, der vil være med til at videreudvikle skolen, så vi forbliver en attraktiv skole for elever, forældre og medarbejdere. En skole, hvor der er fokus på et højt læringsudbytte i et miljø, hvor alle trives. Vi har 550 elever fordelt fra 0.-9. kl. Der ud over 35 specialklasse elever 0.-9. kl. Søndermarksskolen er placeret i Slagelse Østby tæt på motorvejsfrakørsel.
     
    Der vil i dit kommende skema også være andre fag, som skal læses, men det sammensætter vi i fællesskab, da alle fagkombinationer kan sættes i spil. 

    Vi forventer, at du

    • er læreruddannet
    • arbejder anerkendende og inkluderende
    • kan undervise med tydelige og synlige læringsmål
    • trives i et forpligtende samarbejde
    • brænder efter at arbejde med pædagogisk udvikling. 

    Vi ser os selv som en

    • spændende skole med et godt arbejdsmiljø
    • skole, hvor hvor både kollegial og ledelsesmæssig sparring og opbakning prioriteres
    • arbejdsplads med et godt fællesskab, en faglig stolthed med plads til forskellighed. 

    Yderligere information

    om stillingerne kan opnås ved henvendelse til

    Frist

    • mandag den 23. januar 2017.


    Søg stillingen Dansklærer Søndermar...
  • 24-01-2017 Lærer til satellitklassen

    Nymarkskolen, lærer til Satellitklassen

    Satellitklassen er en funktionsklasse for elever med almene kognitive ressourcer, der har behov for understøttelse i forhold til udvikling af deres sociale og personlige kompetencer. Vi er ved at reorganisere klassen, og som nyansat vil du blive en del af denne proces. Vores målgruppe er elever, der i en kortere periode har brug for et struktureret skoletilbud.

    Nymarkskolen er en byskole med 500 elever og 55 ansatte, og vi arbejder med indsigt giver udsigt.
    Vi har fokus på synlig læring, idræt og sundhed.
    Vi er en idrætsskole og har Slagelse Kommunes eliteidrætsklasser. Hos os går alle elever til afgangsprøver i idræt.

    Du skal søge hos os hvis du

    • er læreruddannet
    • vil undervise primært i indskoling og mellemtrinnet
    • er synlig og tydelig også i din undervisning

    Vi kan tilbyde

    • egen arbejdsplads og pc
    • forberedelseslokaler, hvor du sidder sammen med dit primære team
    • fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden
    • fast supervision
    • fokus på samarbejde, fællesskab og kultur, både blandt elever, forældre og kollegaer.

    Yderligere oplysninger

    Frist

    • 24. januar 2017 kl. 12:00

    Forventet samtaler 26. januar 2017
    Tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. februar 2017.

    Søg stillingen Lærer til satellitkl...
Leder (1)
  • 24-01-2017 Leder til Budget, Analyse og Data

    Kan du sætte en klar ramme og retning for god økonomistyring i Slagelse Kommunes, så har vi en spændende stilling til dig.

     
    Budget, Analyse og Data er en del af Center for Økonomi, og sammen med vores kollegaer og samarbejdsparter arbejder vi for at skabe god økonomistyring i Slagelse Kommune.
     
    Som afdelingsleder får du det ledelsesmæssige ansvar for 17 medarbejdere. Vi arbejder primært med budget og budgetproces, budgetopfølgning og løbende controlling samt projekter og analyser med fokus på økonomi og styring.
     
    Du skal derfor både kunne koordinere og prioritere den daglige drift, have blik for kvaliteten i de økonomiske sager til det politiske niveau og medvirke til at udvikle vores økonomisstyring.
     
    Det kræver en stor interesse for den daglige drift kombineret med analytiske kompetencer, ligesom vi forventer en faglig indsigt i økonomistyring og kendskab til den offentlige sektors særlige styringsvilkår.
     
    Men ikke mindst kan du med din ledelse skabe rammevilkår for medarbejderne som skaber engagement og fremmer den interne videndeling, koordinering og faglig sparring. Så er vi egentlig ret sikre på, at vi nok skal lykkes med at skabe god styring i Slagelse Kommune.

    Hvis du vil vide mere…

    Kan du læse job- og personprofil (nyt vindue)
    og vores organisationensbeskrivelse på Slagelse Kommunes hjemmeside (nyt vindue)

    Du er også velkommen til fortroligt at kontakte
    • Økonomichef Anders Bjældager på tlf. 24 25 34 85.
     

    Ansøgningsfrist

    • 24. januar 2017, kl. 12.00.

    Send CV, dokumentation for uddannelse og relevante bilag sammen med din ansøgning.
     
     
     

    Søg stillingen Leder til Budget, An...
Kontor og administration (2)
  • 23-01-2017 Økonomikonsulent til Administrativ Service

    Vi søger snarest muligt en ny kollega med økonomiprofil til Administrativ Service

    Administrativ Service er en ny enhed i Slagelse Kommune, der har til opgave at servicere hele organisationen i forhold til primært løn- og økonomiopgaver. Administrativ Service er placeret under Center for Økonomi. Administrativ Service er en afdeling med en engageret medarbejdergruppe på 40 medarbejdere opdelt i 3 teams.

    Vores kunder er først og fremmest chefer og ledere, men også andre med administrativt ansvar.
     
    Du bliver en del af en spændende og travl hverdag med engagerede kolleger, en stærk teamånd, gode sparringsmuligheder, stor fleksibilitet og en uhøjtidelig omgangstone.

    Vi forventer, at du

    • har erfaring med økonomiopfølgning og viden om budget- og regnskabsprocesser
    • kan vejlede i at forstå og bruge forskellige systemer indenfor økonomi
    • finder det naturligt at udfordre "plejer" og tænke i nye løsninger og værktøjer
    • kan arbejde i højt tempo og trives med en hektisk hverdag
    • er serviceminded af natur og får energi af at hjælpe andre.
     
    Vores primære systemer er Prisme (AX2009), NemØkonomi (KMD økonomiopfølgningsværktøj) og KMD-sag til journalisering. Det er en fordel, hvis du kender disse systemer, men ikke en forudsætning.

    Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

    • primær kontakt for en række virksomheder eller områder
    • planlægning og understøttelse af økonomiopfølgning og ledelsestilsyn
    • bogføring og afstemning
    • indgå i samarbejder om udvikling af værktøjer på tværs af afdelingen og i Center for Økonomi

    Aflønning efter gældende overenskomst. Stillingerne er på 37 timer om ugen. Tiltrædelse snarest muligt.
     
    Administrativ Service er placeret i Slagelse centrum tæt ved stationen. Der skal foreligge straffeattest ved ansættelse i Center for Økonomi.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • afdelingsleder Karen Bitsch tlf. 20 35 12 40.

    Frist

    Send din ansøgning med relevante bilag senest
    • 23. januar 2017

    Der vil blive holdt samtaler den 26./27. januar 2017.
     

    Søg stillingen Økonomikonsulent til...
  • 10-02-2017 Skolesekretær til Skælskør Skole

    Skælskør Skole søger en skolesekretær 37 timer pr. uge fra 1. april 2017.

    Vi er en skole med elever fra 0. - 9. kl., Kunsttalentklasse, Modtageklasser. Der er 400 elever og 40 ansatte.

    Det er af stor betydning, at du ser dig selv som en del af skolens helhed og hverdag, og derfor er meget fleksibel i din tilgang til opgaveløsningen og jobbet i det hele taget. Det vil ofte være dig, der skal hjælpe børn, forældre og skolens personale med at finde løsninger på store og små udfordringer i hverdagen. Derfor har vi brug for en person, der er venlig og imødekommende, samtidig med at du kan få arbejdsopgaver fra hånden i en travl hverdag. Som skolesekretær vil du indgå i et meget tæt samarbejde med skolens ledelse.

    Skoleområdet er under konstant forandring, så det er afgørende, at du er god til at sætte dig ind i nye regler og arbejdsopgaver.

    Vi forventer, at du er kontoruddannet, og det vil være en stor fordel, hvis du tidligere har arbejdet som skolesekretær. Vi arbejder med programmer som TEA, TRIO, Skoleintra, SD-løn, NEM-økonomi og Prisme økonomi & indkøb.

    Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

    • økonomistyring
    • elev- og prøveadministration
    • skoleintra
    • evt. vikardækning
    • booking af lokaler og samarbejde omkring fritidsbrugere
    • 100 andre store og små spændende udfordringer! 

    Arbejdstiden vil blive fordelt på 42 uger.

    Løn og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst.
     

    Yderligere oplysninger

    For yderligere oplysninger om skolen - Se Skælskørs Skoles hjemmeside (nyt vindue)

    Hvis du har spørgsmål til ovenstående, kontakt
    • skoleleder Henrik Meyer, tlf. 61 24 81 20
    • viceskoleleder Poul Kjær Sørensen, tlf. 61 24 81 51
    • skolesekretær Grethe Andersen, tlf. 58 16 08 00

    Frist

    Ansøgning vedlagt oplysninger om tidligere beskæftigelse og kopi af eksamensbeviser sendes senest
    • 10. februar 2017

    Ansættelsessamtaler finder sted i uge 8.
     

    Søg stillingen Skolesekretær til Sk...
Fysioterapeut (1)
  • 26-01-2017 To ergoterapeuter, eller en fysioterapeut og en ergoterapeut - Snoezelhus

    Snoezelhus søger værter

    To ergoterapeuter, eller en fysioterapeut og en ergoterapeut.
     
    Snoezelhuset på Autisme Center Vestsjælland er primært tilegnet vores egne borgere. Vi har 300 borgere i alderen fra 6 år og op efter, med varierende støttebehov. Indtil nu, har huset været benyttet af borgerne, sammen med medarbejdere med 'superbruger' status. Nu ændrer vi driften af huset, så det fremover vil være ergoterapeut/fysioterapeut der står for den daglige drift.

    Dine faglige opgaver bliver

    • at være til rådighed i Snoezelhuset, med ansvar for den pædagogiske og praktiske drift
    • at være brobyggeren, der baner vejen for sansemæssige oplevelser i trygge rammer, hvad end målsætningen er at aktivere, afslappe eller udvikle
    • tilegnelse og udbredelse af viden om autisme, ud fra en sansemæssig vinkel
    • udarbejdelse og formidling af sanseprofiler på borgere og elever
    • rådgivning/undervisning af personale vedr. diverse sansemæssige problematikker, generelt og autismespecifikt
    • deltage i netværksmøder vedrørende borgere efter behov
    • arbejde tværfagligt med flere faggrupper (lærere, pædagoger, psykologer mm.)

    Vi forestiller os, at I skal dele opgaverne mellem jer, således at I begge, både er i Snoezelhuset og også løser de andre opgaver der ligger i denne faggruppe.
     

    Personlige Kompetencer

    Du
    • er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut
    • har drive og kreativitet og går til opgaven med et åbent sind
    • kan strukturere din dag og arbejde selvstændigt
    • kan undervise større grupper, i forbindelse med intern uddannelse af medarbejdere
    • kan kommunikere med alle slags mennesker, og vil dagligt have kontakt til borgere samt lærere, pædagoger, forældre, kommuner, m.fl.
    • kan formidle såvel skriftligt som mundtligt
    • kan begå dig i et miljø, med mennesker der er sårbare, sansesarte og ind i mellem udadreagerende

    Vi ser gerne at du har et godt kendskab til Snoezel-verdenen og måske til autisme.
     
    Du/I vil blive tilknyttet Rådgivningen, et tværfagligt team, der består af socialrådgivere, psykologer, audiologopæd, fysioterapeut, socialpædagog samt en leder. Vores opgave er at understøtte pædagoger og lærere, i deres pædagogiske praksis. Vi er engagerede og imødekommende kolleger, der vægter faglighed højt, men som også tænker at det gerne må være sjovt at gå på arbejde.

    Vi kan tilbyde

    • et spændende og varieret arbejdsmiljø, hvor der er plads til at sætte sit eget præg
    • en nær samarbejdspartner, fysioterapeut eller ergoterapeut, som vil dele driften af Snoezelhuset med dig
    • samarbejde med andre faggrupper i teamet
    • en lille gruppe medarbejdere/Snoezel-faggruppe, der kan understøtte arbejdet, og spille ind med praktisk samt teknisk viden. 

    Begge stillinger er på 32 - 35 timer.

    Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
    Vi indhenter straffe- og børneattest.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • områdeleder Gitte Kruse på tlf. 58 57 40 85 / 30 85 50 31 eller mail gikru@slagelse.dk
    • fysioterapeut/logopæd. Adam Wiéd på tlf. 58 57 49 89 eller mail adamw@slagelse.dk

    Du kan læse mere om os på ACV's hjemmeside (nyt vindue).

    Ansøgningsfrist

    • 26. januar 2017.

    Samtaler forventes afholdt i uge 6.

    Forventet opstart 1. marts 2017 eller snarest derefter.
     

    Søg stillingen To ergoterapeuter, e...
Ergoterapeut (1)
  • 26-01-2017 To ergoterapeuter, eller en fysioterapeut og en ergoterapeut - Snoezelhus

    Snoezelhus søger værter

    To ergoterapeuter, eller en fysioterapeut og en ergoterapeut.
     
    Snoezelhuset på Autisme Center Vestsjælland er primært tilegnet vores egne borgere. Vi har 300 borgere i alderen fra 6 år og op efter, med varierende støttebehov. Indtil nu, har huset været benyttet af borgerne, sammen med medarbejdere med 'superbruger' status. Nu ændrer vi driften af huset, så det fremover vil være ergoterapeut/fysioterapeut der står for den daglige drift.

    Dine faglige opgaver bliver

    • at være til rådighed i Snoezelhuset, med ansvar for den pædagogiske og praktiske drift
    • at være brobyggeren, der baner vejen for sansemæssige oplevelser i trygge rammer, hvad end målsætningen er at aktivere, afslappe eller udvikle
    • tilegnelse og udbredelse af viden om autisme, ud fra en sansemæssig vinkel
    • udarbejdelse og formidling af sanseprofiler på borgere og elever
    • rådgivning/undervisning af personale vedr. diverse sansemæssige problematikker, generelt og autismespecifikt
    • deltage i netværksmøder vedrørende borgere efter behov
    • arbejde tværfagligt med flere faggrupper (lærere, pædagoger, psykologer mm.)

    Vi forestiller os, at I skal dele opgaverne mellem jer, således at I begge, både er i Snoezelhuset og også løser de andre opgaver der ligger i denne faggruppe.
     

    Personlige Kompetencer

    Du
    • er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut
    • har drive og kreativitet og går til opgaven med et åbent sind
    • kan strukturere din dag og arbejde selvstændigt
    • kan undervise større grupper, i forbindelse med intern uddannelse af medarbejdere
    • kan kommunikere med alle slags mennesker, og vil dagligt have kontakt til borgere samt lærere, pædagoger, forældre, kommuner, m.fl.
    • kan formidle såvel skriftligt som mundtligt
    • kan begå dig i et miljø, med mennesker der er sårbare, sansesarte og ind i mellem udadreagerende

    Vi ser gerne at du har et godt kendskab til Snoezel-verdenen og måske til autisme.
     
    Du/I vil blive tilknyttet Rådgivningen, et tværfagligt team, der består af socialrådgivere, psykologer, audiologopæd, fysioterapeut, socialpædagog samt en leder. Vores opgave er at understøtte pædagoger og lærere, i deres pædagogiske praksis. Vi er engagerede og imødekommende kolleger, der vægter faglighed højt, men som også tænker at det gerne må være sjovt at gå på arbejde.

    Vi kan tilbyde

    • et spændende og varieret arbejdsmiljø, hvor der er plads til at sætte sit eget præg
    • en nær samarbejdspartner, fysioterapeut eller ergoterapeut, som vil dele driften af Snoezelhuset med dig
    • samarbejde med andre faggrupper i teamet
    • en lille gruppe medarbejdere/Snoezel-faggruppe, der kan understøtte arbejdet, og spille ind med praktisk samt teknisk viden. 

    Begge stillinger er på 32 - 35 timer.

    Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
    Vi indhenter straffe- og børneattest.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • områdeleder Gitte Kruse på tlf. 58 57 40 85 / 30 85 50 31 eller mail gikru@slagelse.dk
    • fysioterapeut/logopæd. Adam Wiéd på tlf. 58 57 49 89 eller mail adamw@slagelse.dk

    Du kan læse mere om os på ACV's hjemmeside (nyt vindue).

    Ansøgningsfrist

    • 26. januar 2017.

    Samtaler forventes afholdt i uge 6.

    Forventet opstart 1. marts 2017 eller snarest derefter.
     

    Søg stillingen To ergoterapeuter, e...
Elevstillinger (3)
  • 01-03-2017 Pædagogisk assistentelever - sommer 2017

    Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

    Du har nu mulighed for at starte en spændende karriere inden for det pædagogiske område.
     

    Har du lyst til

    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og samarbejde?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • du skal have bestået grundforløb 2-prøven
    • hvis du er over 25 år skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering, som skal vedlægges din ansøgning. Realkompetencevurderingen kan blandt andet udarbejdes af SOSU Sjælland.

    Vi tilbyder

    Som pædagogisk assistentelev i Slagelse Kommune vil du blive tilknyttet en af de skoler, hvor SOSU Sjælland udbyder den pædagogiske assistentuddannelse. Du får under uddannelsen mulighed for at arbejde med børn inden for almenområdet og børn, unge og voksne inden for specialområdet. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet 3 forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Pædagogisk assistentelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    Yderligere oplysninger

    Du kan læse mere om uddannelsen til Pædagogiske Assistent, ansøgningsfrister og krav til optagelse på

    Søg elevpladsen her

    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til pædagogisk assistent. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, dokumentation for realkompetencevurdering hvis du er over 25 år, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Frist

    • 1. marts 2017

     
     

    Søg stillingen Pædagogisk assistent...
  • 01-03-2017 Social- og sundhedsassistentelever

    Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

    Social- og sundhedsassistentelever med holdstart 31. juli 2017. Kun for ansøgere som er SSH-uddannede.

    Du har nu mulighed for at fortsætte en spændende karriere inden for sundhed og omsorg.

    Har du lyst til

    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og samarbejde?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • Du skal have bestået social- og sundhedshjælperuddannelsen
    • Hvis du er over 25 år skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering, som skal vedlægges din ansøgning. Realkompetencevurderingen kan blandt andet udarbejdes af SOSUSjælland.

    Vi tilbyder

    Som social- og sundhedsassistentelev i Slagelse Kommune får du mulighed for at arbejde med grundlæggende sygeplejeopgaver i både kommunalt og regionalt regi. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Social- og sundhedsassistentelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    Yderligere oplysninger

     
    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til social- og sundhedsassistent. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, dokumentation for realkompetencevurdering hvis du er over 25 år, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Frist

    • 1. marts 2017


    Søg stillingen Social- og sundhedsa...
  • 01-03-2017 Social- og Sundhedshjælperelever sommer 2017

    Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

    Social og sundhedshjælperelever med holdstart 31. juli 2017.

    Du har nu mulighed for at starte en spændende karriere inden for sundhed og omsorg.

    Har du lyst til

    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og samarbejde?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • Du skal have bestået Grundforløb 2-prøven
    • Hvis du er over 25 år skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering, som skal vedlægges din ansøgning. Realkompetencevurderingen kan blandt andet udarbejdes af SOSUSjælland.

    Vi tilbyder

    Som social- og sundhedshjælperelev i Slagelse Kommune får du mulighed for at arbejde med omsorg- og pleje-opgaver for kommunes ældre borgere både på plejecenter og i hjemmeplejen. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Social- og sundhedshjælperelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    Yderligere oplysninger


    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til social- og sundhedshjælper. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, dokumentation for realkompetencevurdering hvis du er over 25 år, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Frist

    • 1. marts 2017


    Søg stillingen Social- og Sundhedsh...
Dagplejer (1)
  • 29-12-2017 Dagplejere Slagelse Dagpleje

    Slagelse Dagpleje søger dagplejere i Slagelse by

    Villas, Rose, Mohammed og Julie søger en voksen at dele hverdagens små og store oplevelser med.
     
    Så kunne du tænke dig en dagligdag med glæde, smil, sjov og udfordringer med børn i alderen fra ½-3 år kunne jobbet som kommunal dagplejer i Slagelse kommune være noget for dig.

    Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job med

    • en hjemme arbejdsplads
    • mange dejlige oplevelser med børn fra alle kulturer
    • indflydelse på din egen arbejdsdag
    • mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt
    • et godt samarbejde med kollegaer og forældre
    • en del af et stærkt team bestående af 165 kollegaer
    • faglig vejledning og rådgivning fra dagplejepædagoger.

    Vi søger DIG, der

    • har forståelse og erfaring med børns udvikling og behov
    • kan skabe et trygt og omsorgsfuldt miljø for børnene
    • har en egnet bolig i stueplan, hvor der gives plads til 4-5 dagplejebørn, og hvor din familie er indstillet på at åbne hjemmet for både børn og forældre
    • tør gå foran og ikke er bange for at stille trav til dig selv og dine omgivelser
    • kan accepterer dagplejens værdigrundlag
    • ikke er bange for at arbejde med it.

    At være dagplejer er et af verdens bedste job, fordi du er med til at støtte små børn i deres udvikling.
    Forskning viser, at i løbet af de første leveår, lærer barnet halvdelen af alt det man som menneske lærer i løbet af et helt liv.
     
    Du vil få en ugentlig arbejdstid på 48 timer inden for tidsrummet 6.00-17.00. Derfor optjener du 6 fridage om året udover din ferie og feriefridage. Ved ansættelses som dagplejer får du et standardfradrag på 54% af den skattepligtige del af lønnen.

    Har du lyst til at hører mere om jobbet, så ring til

    • dagplejechef Lis Wichers på tlf. 58 57 30 50
    • afdelingsleder Pia Tramborg på tlf. 58 57 36 41
     
    Lige nu har vi brug for dagplejere der bor i Slagelse by.
     
    Send din ansøgning digital gennem Slagelse kommunes hjemmeside.
     
    Der ansættes dagplejere løbende og efter behov.
     
    Ved ansættelse som dagplejer i Slagelse kommune indhentes der straffe- og børneattester på alle i husstanden der er over 15 år.
     
    Det forventes du har gennemført et godkendt 1. hjælps kursus, inden opstart som dagplejer.
     
    Læs mere om os på dagplejens hjemmeside (nyt vindue).
     

    Søg stillingen Dagplejere Slagelse ...