Søg job

Oversigt over alle ledige stillinger i Slagelse Kommune.

Der skal foreligge straffeattest ved ansættelse i Slagelse Kommune.

Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers
forskellighed som en resurse. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, religion
og etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

Udskriv stillingsopslag

 

Øvrige (1)
  • 31-05-2016 Intern bygherrerådgiver

    Arkitekt/Ingeniør

    Arbejdssted

    Bygherrerådgivning, Center for Kommunale ejendomme, Caspar Brands Plads 6, 4220 Korsør.

    Arbejdstid

    37 timer pr. uge med flekstid.

    Ansættelsestidspunkt

    Snarest muligt.

    Vi kan tilbyde

    Vi søger en kompetent bygherrerådgiver der kan påtage sig ansvaret for bygherrerådgivning i forbindelse med bygge- og anlægsopgaver fra programfase til drift, sammen med et lille team af erfarne og dygtige medarbejdere.

    Du kommer til at arbejde i et tværfagligt arbejdsmiljø og får gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
    Vi er en offentlig organisation i en spændende udvikling, hvor medarbejderne har et selvstændigt, ansvarsfuldt og afvekslende job med udstrakt frihed under ansvar.

    Samtidig arbejder vi med at udvikle vores arbejdsmetoder og udvikle nye samarbejdsformer.

    Funktioner

    Udfører bygherrerådgivning i forbindelse med:
    • ideoplæg, valg af rådgiver, brugerinddragelse, byggeprogram, projektering, valg af entreprenør og udførelsesfasen.

    Vi forventer, at du

    • har baggrund som arkitekt eller ingeniør med erfaring indenfor området
    • kan opbygge og vedligehold en stram styring og systematik på vores byggeprojekter
    • har flair for at begå sig i en politisk organisation
    • evner at servicere og understøtte bygherrens behov
    • har evnen til at indgå i en serviceorienteret dialog med politikere, borgere, brugere og håndværkere
    • kan bevare overblikket og humøret med mange bolde i luften
    • har gode evner som projekt- og mødeleder
    • ønsker at være med til at udvikle vores arbejdsplads.

    Hvem er vi?

    Bygherrerådgivning er placeret i Center for Kommunale ejendomme der også omfatter Bygningsdrift, Køb og Salg, Ejendomsstrategi, Boligadministration og Rengøring og Kantiner.

    Bygherrerådgivning varetager bygherrerådgiverrollen i forbindelse med Slagelse Kommunes renoverings- og ombygningsprojekter, nybyggeri og vej- og anlægsprojekter.

    Vi er et team på syv medarbejdere og har de seneste år løst projektopgaver svarende til 200-300 mio. kr.

    Løn

    I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne i Ny Løn.

    Yderligere oplysninger

    Kontakt
    • afdelingsleder Henrik Sørensen på tlf. 21 15 21 23 eller på mail: herso@slagelse.dk

    Frist

    • 31. maj 2016.


    Søg stillingen Intern bygherrerådgi...
Tandlæge (1)
  • 10-06-2016 Tandlæge - barselsvikar - Slagelse Kommunale Tandpleje

    Barselsvikar for tandlæge til Slagelse Kommunale Tandpleje, fuldtidsstilling (35 timer/uge).

    Har du lyst til bla. at byde ind med høj faglighed og  godt humør, så kan vi tilbyde en stilling pr. 15. august 2016 og ca. 1 år frem.

    Vi tilbyder

    • en arbejdsplads i forandring, med mulighed for at præge denne udvikling
    • udviklings- og uddannelsesmuligheder
    • engagerede  kollegaer med mulighed for faglig sparring
    • elektronisk journal (TK2) og digital røntgen (Digora) SMS-modul, borgerbooking.

    Vi forventer, at du er

    • faglig kompetent og kvalitetsbevidst
    • har gode samarbejdsevner, samt er fleksibel og åben
    • har mod på løbende omstilling og udvikling
    • er positiv, har et godt humør og er tydelig i din kommunikation
    • har interesse for tværfagligt samarbejde og teamsamarbejde
    • har erfaring og lyst til at arbejde med børn og deres forældre.

    I Slagelse Tandpleje er der otte kliniksteder, som varetager tandbehandlingen af ca. 15.500 dejlige børn/unge.
    Vi arbejder efter en tandplejeplan, som giver øget fokus på forebyggelse og behovstandpleje.
    Tandregulering foregår med fastansatte specialtandlæger.

    Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principper for lokal løndannelse.

    Se mere om tandplejen og Slagelse Kommune på tandplejens hjemmeside (nyt vindue).

    For yderligere oplysninger

    kontakt gerne
    • overtandlæge Lone Mahnfeldt på tlf. 58 38 28 55 / 24 80 74 84 eller via mail: lomah@slagelse.dk

    Frist

    • fredag den 10. juni 2016

    Ansættelsessamtaler afholdes den 15. juni 2016.

    Søg stillingen Tandlæge - barselsvi...
Socialrådgiver/sagsbehandler (3)
  • 08-06-2016 Fagspecialister til afdeling for Børn og Unge

    Center for Børn og Familie søger fagspecialister til afdelingen for Børn og Unge

    Afdelingen for Børn og Unge er rammen for det specialiserede børne- og ungeområde. Afdelingen består af socialrådgivere og socialformidlere samt en juridisk konsulent. Afdelingens opgaver er relateret til forebyggelse og foranstaltninger i forhold til børn og unge, der kortere eller længerevarende har behov for særlig understøttelse og indsatser.

    Afdelingens socialrådgivere og socialformidlere er organiseret i fem grupper. For hver gruppe er der en fagspecialist, der har særligt fokus på faglig sparring, videreudvikling af kvalitet samt fordeling af og opfølgning på opgaver. Specialisterne har, ud over et tæt samarbejde med afdelingsleder, et tæt samarbejde med hinanden i teamet og med øvrige nøglepersoner i organisationen. Grupperne er; "modtagelse", "undersøgelse", "indsatsgruppe - børn", "indsatsgruppe - unge" og "handicapgruppen". Formålet med organiseringen er at understøtte høj faglighed og kvalitet i opgaveløsningen.

    De ledige fagspecialiststillinger er i henholdsvis "undersøgelsesgruppen" og "ungegruppen".

    Fagspecialisterne refererer til Afdelingsleder for Børn og Unge, og er indbyrdes sideordnede.

    Center for Børn og Familie har - som Slagelse Kommune i øvrigt - et stærkt fokus på løbende udvikling og læring. På specialistniveau er der fælles læringstiltag og udviklingsforløb på tværs af centret. På opgaveniveau er der tilsvarende et vedvarende fokus på kvalitet, udvikling og skabelse af merværdi for borgere og øvrige aftagere af kommunens ydelser.

    Fagspecialisterne har medansvar for, at der vedvarende er fokus på udvikling af kvalitet samt faglig og økonomisk styring på det specialiserede børne- og ungeområde.

    Afdelingen for Børn og Unge har foråret 2016 analyseret sagspraksis. Det har afstedkommet en række anbefalinger målrettet øget kvalitet og styrket faglig og økonomisk styring af området. Fagspecialisterne skal aktivt bistå afdelingsleder for Børn og Unge i, at anbefalingerne bliver omsat og implementeret i afdelingens praksis. Anbefalingerne forudsætter større forandringer, der både relaterer sig til den faglige og den kulturelle dimension af afdelingens virke.

    Forandringsprocessen er igangsat med en række konkrete initiativer. Fagspecialisterne skal således kunne træde ind i og videreføre denne proces i et tæt samspil med afdelingsleder, fagspecialistkolleger, medarbejdere og samarbejdspartnere.

    Center for Børn og Familie er beliggende i Slagelse centrum tæt ved stationen, 55 minutter fra Københavns hovedbanegård og 37 minutter fra Odense.

    Ansøgere bør orientere sig i "job- og personprofil" (åbner nyt vindue) for stillingen.

    Løn - og ansættelsesvilkår

    I henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.
    Ansættelse er med udgangspunkt i løntrin 41.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du har spørgsmål, så henvend dig gerne til:

    Frist

    Elektronisk ansøgning med dokumentation for uddannelse og relevante bilag sendes senest
    • den 8. juni kl. 12.00.

    Skriv i ansøgningen om du har særlig viden, interesse og forudsætninger for en af de to fagspecialist stillinger.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 21. juni / 23. juni og 29. juni 2016.

    Søg stillingen Fagspecialister til ...
  • 15-06-2016 Socialrådgiver/-formidler Center for Handicap og Psykiatri

    Har du lyst til at gøre en forskel for mennesker med handicap og sindslidelse?

    Brænder du for at gøre en forskel for mennesker med handicap eller sindslidelse? Er du åben overfor at gøre noget helt anderledes, end du plejer? Hvis du kan svare ja til begge spørgsmål, så er dette job sikkert noget for dig.
     
    I Center for Handicap og Psykiatri arbejder vi på at blive de fagligt dygtigste i hele Danmark. Vi vil møde vores borgere med en nysgerrighed og ud fra en tro på, at de er eksperter i eget liv, og altid ved bedst om hvad, der virker og ikke virker. Hele arbejdspladsen befinder sig derfor midt i en radikal omstillingsproces, hvor fokus er på kerneopgaven, og at gøre mere af det, som virker.
     
    Vores kerneopgave er at tildele hjælp og støtte inden for Servicelovens rammer til voksne borgere med handicap, sindslidelse og socialt udsathed. I spidsen for hele centrets udvikling står et effektivt lederteam, som udøver tillidsbaseret ledelse ud fra en politisk vision om at understøtte en læring og forandring hos vores borgere, så de kan leve et så selvstændigt og tilfredsstillende liv som muligt.

    Vi har behov for dig, som

    • har en ægte interesse i mennesker med handicap og psykiatri, og ønsker at gøre en forskel
    • er fagprofessionel og har en betydelig indsigt i lovgivningen, handleplaner og dokumentation på det specialiserede socialområde
    • er klar til forandring og har lyst til at indgå i tværfaglige projekter med både kollegaer og eksterne samarbejdspartnere
    • har personlig og faglig gennemslagskraft
    • er en ansvarstagende holdspiller, som sætter en stor værdi i at give en hjælpende hånd med, hvor der er behov
    • kan lide at samarbejde i team med ansvar for fælles borgere 
    • synes det er spændende at tænke ud af boksen, og eksperimentere med nye metoder eller idéer inden for lovgivningens rammer
    • har viden om og erfaring med at arbejde i en politisk organisation.
     
    Du kan både være jurist, socialrådgiver, formidler eller noget helt tredje. Det som vi især lægger vægt på, er dine menneskelige egenskaber, din faglige kunnen og din lyst til at springe med på vognen. 

    Din arbejdsdag vil bestå af

    • et tæt samarbejde med borgere
    • et dagligt tværgående samarbejde med offentlige og private leverandører. En del af dine møder vil derfor foregår uden i borgerens hjem eller hos samarbejdsparterne
    • et tæt samarbejde og sparring med kollegaer
    • et løbende arbejde med at udvikle og integrere nye arbejdsmetoder og teste om de virker
    • deltagelse i tværfaglige fora i og udenfor centret.

    Vi tilbyder dig

    • et spændende og udviklende job, hvor du er en del af et team med dygtige og gode kollegaer
    • deltagelse i et længere sammensat internt uddannelsesforløb i efteråret
    • et uhøjtideligt og godt arbejdsmiljø både fagligt og socialt
    • en beliggenhed tæt på stationen og med gode parkeringsforhold
    • en ambitiøs arbejdsplads, der vil være den fagligt bedste i Danmark.
     
    Vi søger 2-3 fastansatte på 37 timer og en vikariatstilling på et år med tiltrædelse pr. 1. august 2016.
     
    Lønindplacering efter gældende overenskomst og principper i Ny Løn.

    Kørekort er nødvendigt i jobbet.

    Er du interesseret?

    Vil du høre mere og eller spørge ind til ovenstående, er du velkommen til at kontakte
    • myndighedschef Tine Aavang Jensen på tlf. 58 57 94 65 eller 24 76 51 03
    • teamleder Jenny Grønsdal på tlf. 58 57 40 67 eller 29 67 09 45.

    Frist

    • fredag den 15. juni 2016 kl. 9.00

    Ansættelsessamtaler afholdes den 22. og 23. juni 2016 i Torvegade 15, 4200 Slagelse.

    Søg stillingen Socialrådgiver/-form...
  • 16-06-2016 To socialrådgivere til Autisme Center Vestsjælland

    Vi udvider og søger to socialrådgivere på ca. 32 - 35 timer

    Vi er et tværfagligt team med en områdeleder, to socialrådgivere, tre psykologer, to audiologopæder og en fysioterapeut. Rådgivningen får en endnu større understøttende funktion i forhold til generel styrkelse af den fælles faglighed for alle medarbejdere, og vi udvider desuden med to ergoterapeuter, en audiologopæd og to psykologer. Vi tilbyder nogle meget engagerede og imødekommende kolleger, der vægter faglighed højt, og som også mener, at det gerne må være sjovt at gå på arbejde. Vores mission er at producere gode liv for beboere og elever samt give tryghed for deres forældre og pårørende.
     
    Vi er et kommunalt specialcenter oprettet efter § 36, 66.6, 104, 107 og 108 i "Lov om social service", Almenboliglovens § 105, § 20.2 i "Folkeskoleloven" samt "Lov om ungdomsuddannelse" for børn, unge og voksne med diagnoser inden for autismespektret.
     
    Du vil opleve, at hverdagen er meget varieret, både i forhold til opgavearten og -mængden. Du vil møde en arbejdsplads, hvor der er mulighed for at sætte sit eget præg. Endelig vil du opleve, at der blandt de 600 medarbejdere på Autisme Center Vestsjælland altid findes kolleger med viden/erfaringer, du kan hente inspiration fra i forhold til både små og store udfordringer.

    Dine faglige opgaver

    • forestå visitation og den daglige drift
    • rådgivning og vejledning til teams, forældre og eksterne samarbejdspartnere
    • besvare lovgivningsmæssige spørgsmål primært inden for Servicelovens §§
    • administrative opgaver som kontrakter, journalisering, opdatere tilbudsportal m.v.
    • ansvarlig tovholder for KMD, FUR, magtanvendelser og værgemål
    • deltage i oplæg til øvrige teams.

    Dine kompetencer

    • du er serviceminded
    • du er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt
    • du er i besiddelse af et godt overblik og er velorganiseret i egen arbejdsform
    • du er indstillet på og kan håndtere mange samarbejdsflader.

    Yderligere kompetencer

    Du trives med at arbejde selvstændigt såvel som tværfagligt. Ud over dine selvstændige, fagspecifikke opgaver indgår du som et aktivt medlem i Rådgivningen.

    Du er god til at kommunikere med alle slags mennesker, og vil have kontakt til både medarbejdere samt forældre kommuner, m.fl.

    Få mere at vide hos

    • områdeleder Gitte Kruse, tlf. 58 55 27 97, Mobil 30 85 50 31
    • socialrådgiver Rikke Kristiansen, tlf. 58 55 27 96
    • socialrådgiver Helen Meng, tlf. 58 55 27 94

    Frist

    • torsdag den 16. juni 2016

    Samtaler i uge 26.

    Stillingerne ønskes besat 15. august 2016.


     

    Søg stillingen To socialrådgivere t...
Social- og sundhedshjælper (2)
  • 27-05-2016 Nye kollegaer til Skælskør Plejecenter
    Da mange af vores nuværende kollegaer går på efterløn, har vi brug for nye kollegaer som i samarbejde med os, har lyst til at yde støtte, pleje og omsorg for vores beboere.

    Har du lyst til at indgå i nære relationer, arbejde i beboernes hjem, kan rumme og se værdi i samarbejde med familiemedlemmer og har du hjertet med på arbejde, så er det måske lige dig vi søger.
     
    Skælskør Plejecenter er et leve bo hjem hvor den enkelte beboer og familiemedlemmer er i fokus. Plejecenteret står over for en stor ombygning, som betyder at beboere og personale skal "genhuses" i ca. 1½ år, hvorfor du skal være indstillet på, at være en positiv støtte i flytningsprocessen og være med til at skabe rammer i det midlertidige hjem, som er genkendelige for vores beboere.
     
    Nogle af vores grundtanker er, at vi gerne vil skabe de bedste rammer for et godt, trygt og aktivt liv, og her vi tror på, at bl.a. tværfagligt samarbejde i hverdagen kan sætte rammen for dette.

    Derfor søger vi

    • to socialpædagoger på 32 timer pr. uge
    • en social- og sundhedsassistent på 30 timer pr. uge
    • en social- og sundhedshjælper på 30 timer pr. uge.

    Arbejdstiden er fordelt på dag, aften og weekend. Bemærk at der er kort ansøgningsfrist.

    Om dig

    • du har en høj faglighed
    • du brænder for at arbejde med afsæt i EDEN filosofien. Se mere på Eden Danmarks hjemmeside (åbner nyt vindue)
    • du tænker rehabiliterende og habiliterende med fokus på den faglige kvalitet, som er orienteret om den enkelte borgers helhedspleje
    • det vil være en fordel, hvis du har erfaring med borgere med demens
    • du skal have hjertet på rette sted, være mødestabil og kunne lide at have nære relationer til beboerne, give et kram og bidrage til en hverdag der giver smil og indhold i et liv, der er værd at leve
    • du skal være visionær, fleksibel og besidde gode samarbejdsevner.

    Om os

    • faglige dygtige og engagerede kollegaer
    • kollegaer som har fokus på det enkelte menneske og dennes behov
    • en arbejdsplads i forandring med fokus på udvikling, uddannelse og kompetenceudvikling, hvor vi forventer, at du kommer med idéer til positiv udvikling og løft af den faglige kvalitet
    • værdierne Modig, Tydelig, Kompetent og - med Glæde, er bærende begreber i hverdagen og væsentlige i dit udførende arbejde. 

    Yderligere oplysninger

    Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

    Frist

    • fredag den 27. maj 2016 kl. 12.00

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge i uge 22.

    Ansættelse pr. 1. juli 2016 eller snarest derefter.


    Vi glæder os til at modtage din ansøgning, som du kan sende til os via vores rekrutteringssystem.  
     
    Kopi af uddannelsesbevis, dokumentation for eventuel tidligere erfaring og andre relevante bilag vedlægges din ansøgning.

    Søg stillingen Nye kollegaer til Sk...
  • 31-05-2016 SSH/SSA - Afløsere - Hjemmeplejen Boeslunde
    Er du uddannet social- og sundhedshjælper, social- og sundhedsassistent eller sygeplejestuderende? Og vil du udfordres i et spændende job? - så mangler vi dig!
     
    Da vores dygtige medarbejdere skal kompetenceudvikles inden de afholder ferie, får vi allerede brug for DIN hjælp nu og frem til 30. september 2016 eller efter aftale.
     
    Vi er et udekørende team, som dækker et større landområde og har et stort tværfagligt samarbejde med alle vores samarbejdspartnere i kommunen. Vi arbejder ud fra et fælles værdiggrundlag og vision med rehabilitering, kvalitet samt kontinuitet.

    Vi forventer, at du

    • er uddannet social- og sundhedshjælper, social- og sundhedsassistent eller sygeplejestuderende
    • skal kunne arbejde i sommerferieperioden
    • medvirker aktivt i det nære samarbejde med og om den enkelte borger
    • tager ansvar for opgaveløsning med kollegaer
    • sætter borger i centrum med din faglighed
    • er i besiddelse af gyldigt kørekort kat. B (almindelig bil).

    Vi tilbyder

    • tværfagligt samarbejde
    • medindflydelse på egne arbejdsopgaver
    • tæt sparring med kollegaer samt ledelse
    • gode kollegaer
    • højt humør.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og FOA. 

    Frist

    • 31. maj 2016

    Ansættelse

    Snarest muligt.

    Søg stillingen SSH/SSA - Afløsere -...
Social- og sundhedsassistent (5)
  • 27-05-2016 Nye kollegaer til Skælskør Plejecenter
    Da mange af vores nuværende kollegaer går på efterløn, har vi brug for nye kollegaer som i samarbejde med os, har lyst til at yde støtte, pleje og omsorg for vores beboere.

    Har du lyst til at indgå i nære relationer, arbejde i beboernes hjem, kan rumme og se værdi i samarbejde med familiemedlemmer og har du hjertet med på arbejde, så er det måske lige dig vi søger.
     
    Skælskør Plejecenter er et leve bo hjem hvor den enkelte beboer og familiemedlemmer er i fokus. Plejecenteret står over for en stor ombygning, som betyder at beboere og personale skal "genhuses" i ca. 1½ år, hvorfor du skal være indstillet på, at være en positiv støtte i flytningsprocessen og være med til at skabe rammer i det midlertidige hjem, som er genkendelige for vores beboere.
     
    Nogle af vores grundtanker er, at vi gerne vil skabe de bedste rammer for et godt, trygt og aktivt liv, og her vi tror på, at bl.a. tværfagligt samarbejde i hverdagen kan sætte rammen for dette.

    Derfor søger vi

    • to socialpædagoger på 32 timer pr. uge
    • en social- og sundhedsassistent på 30 timer pr. uge
    • en social- og sundhedshjælper på 30 timer pr. uge.

    Arbejdstiden er fordelt på dag, aften og weekend. Bemærk at der er kort ansøgningsfrist.

    Om dig

    • du har en høj faglighed
    • du brænder for at arbejde med afsæt i EDEN filosofien. Se mere på Eden Danmarks hjemmeside (åbner nyt vindue)
    • du tænker rehabiliterende og habiliterende med fokus på den faglige kvalitet, som er orienteret om den enkelte borgers helhedspleje
    • det vil være en fordel, hvis du har erfaring med borgere med demens
    • du skal have hjertet på rette sted, være mødestabil og kunne lide at have nære relationer til beboerne, give et kram og bidrage til en hverdag der giver smil og indhold i et liv, der er værd at leve
    • du skal være visionær, fleksibel og besidde gode samarbejdsevner.

    Om os

    • faglige dygtige og engagerede kollegaer
    • kollegaer som har fokus på det enkelte menneske og dennes behov
    • en arbejdsplads i forandring med fokus på udvikling, uddannelse og kompetenceudvikling, hvor vi forventer, at du kommer med idéer til positiv udvikling og løft af den faglige kvalitet
    • værdierne Modig, Tydelig, Kompetent og - med Glæde, er bærende begreber i hverdagen og væsentlige i dit udførende arbejde. 

    Yderligere oplysninger

    Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

    Frist

    • fredag den 27. maj 2016 kl. 12.00

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge i uge 22.

    Ansættelse pr. 1. juli 2016 eller snarest derefter.


    Vi glæder os til at modtage din ansøgning, som du kan sende til os via vores rekrutteringssystem.  
     
    Kopi af uddannelsesbevis, dokumentation for eventuel tidligere erfaring og andre relevante bilag vedlægges din ansøgning.

    Søg stillingen Nye kollegaer til Sk...
  • 27-05-2016 SSA Plejecenter Skælskør - centernære boliger
    Har du lyst til at arbejde i borgerens hjem og har du hjertet med på arbejde, så er det måske lige dig, der skal være en del af vores team af fagligt dygtige og engagerede medarbejdere?

    Vi søger en social- og sundhedsassistent 30 timer pr. uge

    Arbejdstiden er primært i dagvagt og med vagt hver 2. weekend. Du skal være villig til fleksibel arbejdstid ved kollegaers fravær, da vi for at sikre kontinuitet hos vores beboere, bestræber os på, at det er de samme medarbejdere, de møder i deres hverdag.

    Om dig

    • du har en høj faglighed
    • du tænker rehabiliterende og habiliterende med fokus på den faglige kvalitet, som er orienteret om den enkelte borgers helhedspleje
    • det vil være en fordel, hvis du har erfaring med borgere med demens
    • du skal have hjertet på rette sted, være mødestabil og kunne lide at have nære relationer til beboerne, give et kram og bidrage til en hverdag, der giver smil og indhold i et liv, der er værd at leve
    • du skal være visionær, fleksibel og besidde gode samarbejdsevner.

    Om os

    • faglige dygtige og engagerede kollegaer
    • kollegaer som har fokus på det enkelte menneske og dennes behov
    • en arbejdsplads i forandring med fokus på udvikling, uddannelse og kompetenceudvikling, hvor vi forventer, at du kommer med idéer til positiv udvikling og løft af den faglige kvalitet
    • værdierne Modig, Tydelig, Kompetent og - med Glæde, er bærende begreber i hverdagen og væsentlige i dit udførende arbejde.  

    Yderligere information

    Har du yderlige spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

    Frist

    • fredag den 27. maj 2016 kl. 12.00

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 22.

    Kopi af uddannelsesbevis, dokumentation for eventuel tidligere erfaring og andre relevante bilag vedlægges din ansøgning.

    Ansættelse pr. 1. juli 2016 eller snarest derefter.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Søg stillingen SSA Plejecenter Skæl...
  • 31-05-2016 SSH/SSA - Afløsere - Hjemmeplejen Boeslunde
    Er du uddannet social- og sundhedshjælper, social- og sundhedsassistent eller sygeplejestuderende? Og vil du udfordres i et spændende job? - så mangler vi dig!
     
    Da vores dygtige medarbejdere skal kompetenceudvikles inden de afholder ferie, får vi allerede brug for DIN hjælp nu og frem til 30. september 2016 eller efter aftale.
     
    Vi er et udekørende team, som dækker et større landområde og har et stort tværfagligt samarbejde med alle vores samarbejdspartnere i kommunen. Vi arbejder ud fra et fælles værdiggrundlag og vision med rehabilitering, kvalitet samt kontinuitet.

    Vi forventer, at du

    • er uddannet social- og sundhedshjælper, social- og sundhedsassistent eller sygeplejestuderende
    • skal kunne arbejde i sommerferieperioden
    • medvirker aktivt i det nære samarbejde med og om den enkelte borger
    • tager ansvar for opgaveløsning med kollegaer
    • sætter borger i centrum med din faglighed
    • er i besiddelse af gyldigt kørekort kat. B (almindelig bil).

    Vi tilbyder

    • tværfagligt samarbejde
    • medindflydelse på egne arbejdsopgaver
    • tæt sparring med kollegaer samt ledelse
    • gode kollegaer
    • højt humør.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og FOA. 

    Frist

    • 31. maj 2016

    Ansættelse

    Snarest muligt.

    Søg stillingen SSH/SSA - Afløsere -...
  • 06-06-2016 SSA dagvagt – Q4
    Plejecenter Lützensvej søger en social- og sundhedsassistent i dagvagt 32 timer om ugen er ledig til besættelse den 1. august 2016
    Stillingen er med vagt i "lige" weekender.
     
    Plejecenter Lützensvej ligger i smukke omgivelser lige ned til Storebælt. Vi har 79 boliger fordelt på 3 huse. Henholdsvis Quistgaardsvej 4 og Lützensvej 1 og 2.
     
    Vi arbejder rehabiliterende i forhold til visionen "lev livet aktivt" og har fokus på den enkelte borgers livshistorie og tilgang til livet.

    Vi har fokus på arbejdsmiljøet og et af vores mål er at beboere og medarbejdere oplever en aktiv og meningsfuld dagligdag med stabilitet og trivsel.

    Du skal

    • være uddannet social- og sundhedsassistent
    • være uddannet som praktikvejleder for social- og sundhedsassistentelever eller have lyst til at tage uddannelsen og arbejde med elever i hverdagen
    • brænde for arbejdet med beboerne og have lyst til at indgå i et team, samtidig med at du kan arbejde selvstændigt og fleksibelt på tværs af faggrupper og afdelinger
    • have lyst til og flair for at arbejde med fokusområder og faglig dokumentation 

    Vi tilbyder dygtige, engagerede og hjælpsomme kollegaer med godt humør samt et afvekslende meningsfuldt arbejde.

    Yderligere oplysninger

    om stillingen kan fås hos
    • daglig leder Lene Jul, tlf. 58 57 39 75

    Frist

    • den 6. juni 2016 kl. 8.00.

    Vi holder ansættelsessamtaler torsdag den 16. juni 2016.

    Ansøgningen fremsendes elektronisk via kommunens hjemmeside.
     

    Søg stillingen SSA dagvagt – Q4
  • 12-06-2016 To aktivitetsmedarbejdere Plejecentre Møllebakken og Kirke Stillinge

    Vi sætter værdighed og trivsel i fokus

    Værdighedspuljen skal bruges. Derfor søger plejecenter Møllebakken og Kirke Stillinge plejecenter hver en medarbejder, som kan give beboerne mere værdighed, trivsel og livskvalitet i hverdagen.
     
    Vi søger en medarbejder, der vil have fokus på aktivering af vores demente beboere, og ud fra den enkelte beboers ressourcer iværksætte aktiviteter individuelt eller i grupper sammen med de faste medarbejdere.

    Vi søger en medarbejder, som

    • er uddannet ergoterapeut, social- og sundhedsassistent eller pædagog
    • er faglig dygtig og har overblik
    • har lyst til at arbejde med demente beboere
    • har lyst til at indgå i et team og samtidig kan arbejde selvstændigt
    • er initiativrig og fyldt med gode ideer
    • kan inspirere og medinddrage de faste medarbejdere
    • er fleksibel og kan arbejde på tværs af faggrupper og afdelinger
    • har humor som en del af hverdagen.

    Vi kan tilbyde

    • et job på plejecenter Møllebakken eller Kirke Stillinge plejecenter
    • 30 - 32 timer i blandede vagter på hverdage
    • engagerede og hjælpsomme kollegaer med godt humør
    • et afvekslende og meningsfuldt arbejde
    • en stilling, hvor du kan udvikle dig og få lov til at arbejde selvstændigt.
     
    Begge plejecentre ligger i dejlige landlige omgivelser.
     
    Ansættelse snarest muligt.

    Stillingen er finansieret af værdighedspuljen og er foreløbig tidsbegrænset frem til udgangen af 2016.

    Flere informationer

    Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til
    • centerleder Lilian Nielsen, Kirke Stillinge plejecenter, Kirke Stillinge, tlf. 24 60 05 80     
    • centerleder Connie Andersen, Plejecenter Møllebakken, Boeslunde,  tlf. 24 59 25 03

    Frist

    • 12. juni

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24.
     

    Søg stillingen To aktivitetsmedarbe...
Pædagog (7)
  • 26-05-2016 Børnehaveklasseleder med støttefunktioner Marievangsskolen
    Vil du arbejde med didaktiske og pædagogiske udfordringer i et spændende og udviklende læringsmiljø - så skal du søge et job hos os på Marievangsskolen.

    To af vores nuværende børnehaveklasseledere vil gerne lidt ned i tid. Derfor er der nu en mulighed for at søge en kombinationsstilling med 2 dage i børnehaveklasserne og med støtte til elever børnehaveklasserne eller indskolingen.

    Du er naturligvis faglig dygtig og kompetent i din undervisning og er motiveret for at skabe gode relationer til eleverne, da vi vægter relationer og meningsgivende fællesskaber højt.

    Vi har tre børnehaveklasser og en sprogbørnehaveklasse. Du vil blive tilknyttet børnehaveklasseteamet samt eventuelt et årgangsteam i indskolingen.

    Stillingen svarer til en ugenorm på ca. 35 timer.

    Marievangsskolen er en afdelingsopdelt skole med ca. 840 elever fordelt på 0. -  9. klasse. Herudover har skolen tilknyttet 4 modtageklasser og en SFO.

    I skoleåret 2016 - 17 er vores indsatsområder den videre implementering af folkeskolereformen og styrket faglighed gennem arbejdet med "Visible Learning".

    Du får mulighed for sparring og faglig udvikling fra mange kolleger. Derudover har vi en personalegruppe, som tager sig godt af hinanden.

    Flere oplysninger

    Ønsker du at vide mere om skolen, er du velkommen til at kontakte
    Du er meget velkommen til efter aftale at komme og besøge skolen.   

    Frist

    • tirsdag den 26. maj kl. 12

    Vi holder ansættelsessamtaler i uge 22.

    Send din ansøgning med relevante bilag til

    Marievangsskolen,
    Holmstrupvej 7,
    4200 Slagelse

    Eller send din ansøgning på mail til marievangsskolen@slagelse.dk

  • 27-05-2016 Logo-/audiologopæd eller speciallærer CSU-Slagelse

    CSU - Slagelse søger ny kollega

    Stillingen er placeret i kommunikationsafdelingen med 25 timer ugentlig. Vi tilbyder kompenserende specialundervisning og rådgivning - i Slagelse, Ringsted, Kalundborg og Sorø Kommuner, som led i en specialiseret, tværfaglig og helhedsorienteret rehabiliteringsindsats.

    Målgruppen er voksne med kommunikative og/eller kognitive vanskeligheder efter erhvervet hjerneskade.

    Arbejdsopgaverne omfatter bl.a. udredning samt individuel- og holdundervisning samt rådgivning og vejledning til borger og pårørende.

    Vi arbejder tæt sammen med hjerneskadekoordinator, træningsterapeuter, hjemmevejledere og jobcentre. Tværfagligt samarbejde er højt prioriteret.

    Du har en logopædisk/audiologopædisk uddannelsesmæssig baggrund, er universitetsuddannet eller speciallærer fra Danmarks Lærerhøjskole. Gerne med undervisningserfaring inden for hjerneskadeområdet.

    Du

    • er en robust og tydelig person
    • kan arbejde selvstændigt
    • kan arbejde tværfagligt
    • formår at samarbejde på tværs af de kommunale centre
    • kan formulere dig præcist i skrift og tale
    • kan arbejde med forskellige målgrupper uden at miste fokus på den enkelte
    • er indstillet på at anvende din faglighed på nye måder fx anvende den Narrative metode
    • kan med opgaven for øje være nysgerrig, samarbejdende, pragmatisk og kompromissøgende.
     
    Løn efter gældende overenskomst.

    Stillingen er til besættelse pr 1. august 2016.

    Yderligere informationer

    Henvendelse vedr. stillingen stiles til

    Frist

    27. maj 2016

    Samtaler afholdes mandag den 30. maj 2016

    Skriftlig ansøgning sendes til: karso@slagelse.dk
     

  • 27-05-2016 Nye kollegaer til Skælskør Plejecenter
    Da mange af vores nuværende kollegaer går på efterløn, har vi brug for nye kollegaer som i samarbejde med os, har lyst til at yde støtte, pleje og omsorg for vores beboere.

    Har du lyst til at indgå i nære relationer, arbejde i beboernes hjem, kan rumme og se værdi i samarbejde med familiemedlemmer og har du hjertet med på arbejde, så er det måske lige dig vi søger.
     
    Skælskør Plejecenter er et leve bo hjem hvor den enkelte beboer og familiemedlemmer er i fokus. Plejecenteret står over for en stor ombygning, som betyder at beboere og personale skal "genhuses" i ca. 1½ år, hvorfor du skal være indstillet på, at være en positiv støtte i flytningsprocessen og være med til at skabe rammer i det midlertidige hjem, som er genkendelige for vores beboere.
     
    Nogle af vores grundtanker er, at vi gerne vil skabe de bedste rammer for et godt, trygt og aktivt liv, og her vi tror på, at bl.a. tværfagligt samarbejde i hverdagen kan sætte rammen for dette.

    Derfor søger vi

    • to socialpædagoger på 32 timer pr. uge
    • en social- og sundhedsassistent på 30 timer pr. uge
    • en social- og sundhedshjælper på 30 timer pr. uge.

    Arbejdstiden er fordelt på dag, aften og weekend. Bemærk at der er kort ansøgningsfrist.

    Om dig

    • du har en høj faglighed
    • du brænder for at arbejde med afsæt i EDEN filosofien. Se mere på Eden Danmarks hjemmeside (åbner nyt vindue)
    • du tænker rehabiliterende og habiliterende med fokus på den faglige kvalitet, som er orienteret om den enkelte borgers helhedspleje
    • det vil være en fordel, hvis du har erfaring med borgere med demens
    • du skal have hjertet på rette sted, være mødestabil og kunne lide at have nære relationer til beboerne, give et kram og bidrage til en hverdag der giver smil og indhold i et liv, der er værd at leve
    • du skal være visionær, fleksibel og besidde gode samarbejdsevner.

    Om os

    • faglige dygtige og engagerede kollegaer
    • kollegaer som har fokus på det enkelte menneske og dennes behov
    • en arbejdsplads i forandring med fokus på udvikling, uddannelse og kompetenceudvikling, hvor vi forventer, at du kommer med idéer til positiv udvikling og løft af den faglige kvalitet
    • værdierne Modig, Tydelig, Kompetent og - med Glæde, er bærende begreber i hverdagen og væsentlige i dit udførende arbejde. 

    Yderligere oplysninger

    Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

    Frist

    • fredag den 27. maj 2016 kl. 12.00

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge i uge 22.

    Ansættelse pr. 1. juli 2016 eller snarest derefter.


    Vi glæder os til at modtage din ansøgning, som du kan sende til os via vores rekrutteringssystem.  
     
    Kopi af uddannelsesbevis, dokumentation for eventuel tidligere erfaring og andre relevante bilag vedlægges din ansøgning.

    Søg stillingen Nye kollegaer til Sk...
  • 05-06-2016 Teamleder og uddannede lærere og pædagoger Rosenkilde Skole
    Er du nysgerrig og struktureret, udadvendt og empatisk, initiativrig, idérig og har du talent for at sige din mening, så andre ikke er i tvivl, samtidig med, at du anerkender andres meninger? Så kunne du sagtens være den personlighed, vi leder efter.

    Vores nye kollegaer har, ud over de personlige egenskaber, en lærerfaglig eller pædagogfaglig baggrund. Du skal have lyst til, og være motiveret for, at arbejde med børn inden for autismespekteret.

    Til stillingen som teamleder

    søger vi en læreruddannet kollega, gerne med erfaring med ledelse, og som enten allerede har en lederuddannelse, eller er motiveret for at uddanne sig inden for ledelse. Du skal have et indgående kendskab til lovgivningen på skoleområdet.

    Du vil blive en del af et ledelsesteam, der arbejder målrettet med udviklingen af Rosenkilde Skole mod at blive en specialskole med solid autismefaglig og skolefaglig fundering.
     
    Ansøgere til stillingen som teamleder må være indstillede på, at der kan være flere samtalerunder.

    Til stillingerne som uddannede lærere og pædagoger

    søger vi kollegaer, som er fagligt kompetente, og som har lyst til at undervise børn med særlige udfordringer.
     
    Du ser det forpligtende teamsamarbejde som en vej til at styrke faglighed og arbejdsglæde og har lyst til at arbejde sammen med kollegaer og ledelsen om at videreudvikle vores arbejdsplads. Du har humor og en positiv tilgang til samarbejdet med forældre og kolleger.
     
    Rosenkilde Skole har ca. 120 elever fra 0. til 10. klasse. Vi tager udgangspunkt i folkeskolens fag og fagbeskrivelser, men arbejder konstant med den enkelte elev i forhold til at udvikle og udfordre, såvel på de faglige som de personlige områder. Undervisningen er i høj grad differentieret.
     
    Teamlederstillingen og lærerstillingerne er på 37 timer ugentligt.
     
    Pædagogstillingerne er på 35 timer ugentligt.

    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst + et lokalt fastsat tillæg. Vi indhenter straffe- og børneattest.

    Flere informationer

    Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte:  
    Vi har en forventning om, at interesserede ansøgere gerne vil aflægge os et besøg. Vi holder åbent hus for interesserede ansøgere til stillingerne onsdag 1. juni kl. 14.00-16.30 på Rosenkildevej 47. Tilmeldinger til arrangementet mailes til Henrik Storm Andersen.
     
    Læs også mere om os på Autisme Center Vestsjællands hjemmeside (nyt vindue)
     
    Stillingerne er til besættelse 1. august 2016.

    Frist

    • søndag 5. juni 2016

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25 og 26.
     

    Søg stillingen Teamleder og uddanne...
  • 06-06-2016 Skolepædagog - barselsvikariat - Antvorskov Skole

    Antvorskov Skole har brug for en pædagog i et barselsvikariat til vores indskoling fra medio august 2016 

    Vi er byens største skole med tilknyttet SFO og Klub for 0. - 7. årgang. Vi har meget på hjertet og meget at tilbyde, herunder tæt kollegialt samarbejde i klasseteams med god faglig og pædagogisk sparring.
     
    Vi lægger vægt på at være en anerkendende og inkluderende skole. Gennem motiverende læringsmiljøer arbejder vi for alle børns trivsel og høje faglige resultater. Vores omdrejningspunkt er det forpligtende fællesskab, som opstår i samarbejdet mellem skole, elever og forældre.
     
    På Antvorskov Skole har pædagogerne en del af deres arbejdstid i SFO'en og en del i undervisningen. I SFO-tiden er opgaven at arbejde med børnenes sociale relationer, samt en passende balance mellem styrede og selvvalgte aktiviteter - tilpasset elevernes ønsker og behov.

    I skoletiden indgår pædagogerne dels i klasseteamet og underviser i bevægelse og idræt og har dermed eneansvaret for indholdet af undervisningen. Pædagogerne fungerer som vikarer i klasserne ved fravær.
     
    Arbejdstiden er 33 timer ugentligt i gennemsnit. Man må påregne en længere ugentlig arbejdstid i skoleuger og dermed flere fridage i skolefri perioder. Som udgangspunkt har alle pædagoger én åbnevagt (fra kl. 6.30) og én lukkevagt (til kl. 17.00) og andre dage slutter arbejdsdagen kl. 16.15.

    Vi mangler dig, hvis du

    • er uddannet pædagog
    • er interesseret i at arbejde både med undervisning og børnenes fritid
    • er velformuleret i skrift og tale
    • har kendskab til digitale værktøjer
    • kan understøtte undervisningen i indskolingen
    • vil være med til at sætte dit præg på udviklingen af den sammenhængende skoledag
    • har kompetencer inden for det praktisk-musiske eller inden for idræt
    • ser forældrene som din og teamets nære samarbejdspartnere.

    Frist

    •  den 6. juni 2016

    Yderligere oplysninger

    Såfremt du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte
    • SFO-leder Marianne Sørensen på telefon 58 56 54 40


    Søg stillingen Skolepædagog - barse...
  • 12-06-2016 To aktivitetsmedarbejdere Plejecentre Møllebakken og Kirke Stillinge

    Vi sætter værdighed og trivsel i fokus

    Værdighedspuljen skal bruges. Derfor søger plejecenter Møllebakken og Kirke Stillinge plejecenter hver en medarbejder, som kan give beboerne mere værdighed, trivsel og livskvalitet i hverdagen.
     
    Vi søger en medarbejder, der vil have fokus på aktivering af vores demente beboere, og ud fra den enkelte beboers ressourcer iværksætte aktiviteter individuelt eller i grupper sammen med de faste medarbejdere.

    Vi søger en medarbejder, som

    • er uddannet ergoterapeut, social- og sundhedsassistent eller pædagog
    • er faglig dygtig og har overblik
    • har lyst til at arbejde med demente beboere
    • har lyst til at indgå i et team og samtidig kan arbejde selvstændigt
    • er initiativrig og fyldt med gode ideer
    • kan inspirere og medinddrage de faste medarbejdere
    • er fleksibel og kan arbejde på tværs af faggrupper og afdelinger
    • har humor som en del af hverdagen.

    Vi kan tilbyde

    • et job på plejecenter Møllebakken eller Kirke Stillinge plejecenter
    • 30 - 32 timer i blandede vagter på hverdage
    • engagerede og hjælpsomme kollegaer med godt humør
    • et afvekslende og meningsfuldt arbejde
    • en stilling, hvor du kan udvikle dig og få lov til at arbejde selvstændigt.
     
    Begge plejecentre ligger i dejlige landlige omgivelser.
     
    Ansættelse snarest muligt.

    Stillingen er finansieret af værdighedspuljen og er foreløbig tidsbegrænset frem til udgangen af 2016.

    Flere informationer

    Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til
    • centerleder Lilian Nielsen, Kirke Stillinge plejecenter, Kirke Stillinge, tlf. 24 60 05 80     
    • centerleder Connie Andersen, Plejecenter Møllebakken, Boeslunde,  tlf. 24 59 25 03

    Frist

    • 12. juni

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24.
     

    Søg stillingen To aktivitetsmedarbe...
  • 17-06-2016 Pædagog Vemmelev Skole og SFO
    Stillingen er en fast stilling med en ugentlig arbejdstid på 30 timer.

    Arbejdstiden ligger på skoledage primært mellem kl 10 - 16.45. På skolefridage er arbejdstiden mellem kl. 6.15 og 16.45.

    Vemmelev Skole er en velfungerende folkeskole med ca. 500 børn. Vi har desuden en specialklasserække for børn med generelle indlæringsvanskeligheder. I SFO'en går ca. 160 børn.

    Du vil møde en dejlig flok glade, aktive børn og en interesseret forældregruppe. SFO'en har gode lokaler og en stor dejlig legeplads. Vi lægger vægt på at rumme alle børn, og tolerance samt en god, uhøjtidelig og dog respektfuld omgangstone er naturligt for os sammen med humor i hverdagen.

    Vi har implementeret LP-arbejde i hverdagen, og vi arbejder med Visible Learning i et tæt samarbejde med skoledelen. Vi har stort fokus på dette arbejde, så det er vigtigt, at du også har lyst til at arbejde med læringsmål og succeskriterier. Du kan forvente god sparring via vores coaches i dette arbejde. Alle pædagogerne har timer i skolen, hvor vi dels varetager en del af den understøttende undervisning (i fælles planlægning med lærerne), arbejder med klassens (eller enkelte elevers) trivsel og yder støttetimer. Lærere og pædagoger arbejder i årgangsteams med ugentlige planlægnings møder.

    Vi søger en pædagog, der

    • er uddannet pædagog
    • har lyst til at arbejde med både børns fritid og deres skoletid
    • er indstillet på at arbejde med funktionsopdeling
    • har en åben og positiv tilgang til børn og forældre
    • er glad for udeliv.

    Yderligere oplysninger

    Du er meget velkommen til at kontakte
    Du er også meget velkommen til at aftale et besøg.

    Frist

    • 17. juni 2016.

    Ansættelse pr. 1. august 2016.

    Søg stillingen Pædagog Vemmelev Sko...
Lærer (6)
  • 27-05-2016 Logo-/audiologopæd eller speciallærer CSU-Slagelse

    CSU - Slagelse søger ny kollega

    Stillingen er placeret i kommunikationsafdelingen med 25 timer ugentlig. Vi tilbyder kompenserende specialundervisning og rådgivning - i Slagelse, Ringsted, Kalundborg og Sorø Kommuner, som led i en specialiseret, tværfaglig og helhedsorienteret rehabiliteringsindsats.

    Målgruppen er voksne med kommunikative og/eller kognitive vanskeligheder efter erhvervet hjerneskade.

    Arbejdsopgaverne omfatter bl.a. udredning samt individuel- og holdundervisning samt rådgivning og vejledning til borger og pårørende.

    Vi arbejder tæt sammen med hjerneskadekoordinator, træningsterapeuter, hjemmevejledere og jobcentre. Tværfagligt samarbejde er højt prioriteret.

    Du har en logopædisk/audiologopædisk uddannelsesmæssig baggrund, er universitetsuddannet eller speciallærer fra Danmarks Lærerhøjskole. Gerne med undervisningserfaring inden for hjerneskadeområdet.

    Du

    • er en robust og tydelig person
    • kan arbejde selvstændigt
    • kan arbejde tværfagligt
    • formår at samarbejde på tværs af de kommunale centre
    • kan formulere dig præcist i skrift og tale
    • kan arbejde med forskellige målgrupper uden at miste fokus på den enkelte
    • er indstillet på at anvende din faglighed på nye måder fx anvende den Narrative metode
    • kan med opgaven for øje være nysgerrig, samarbejdende, pragmatisk og kompromissøgende.
     
    Løn efter gældende overenskomst.

    Stillingen er til besættelse pr 1. august 2016.

    Yderligere informationer

    Henvendelse vedr. stillingen stiles til

    Frist

    27. maj 2016

    Samtaler afholdes mandag den 30. maj 2016

    Skriftlig ansøgning sendes til: karso@slagelse.dk
     

  • 05-06-2016 Teamleder og uddannede lærere og pædagoger Rosenkilde Skole
    Er du nysgerrig og struktureret, udadvendt og empatisk, initiativrig, idérig og har du talent for at sige din mening, så andre ikke er i tvivl, samtidig med, at du anerkender andres meninger? Så kunne du sagtens være den personlighed, vi leder efter.

    Vores nye kollegaer har, ud over de personlige egenskaber, en lærerfaglig eller pædagogfaglig baggrund. Du skal have lyst til, og være motiveret for, at arbejde med børn inden for autismespekteret.

    Til stillingen som teamleder

    søger vi en læreruddannet kollega, gerne med erfaring med ledelse, og som enten allerede har en lederuddannelse, eller er motiveret for at uddanne sig inden for ledelse. Du skal have et indgående kendskab til lovgivningen på skoleområdet.

    Du vil blive en del af et ledelsesteam, der arbejder målrettet med udviklingen af Rosenkilde Skole mod at blive en specialskole med solid autismefaglig og skolefaglig fundering.
     
    Ansøgere til stillingen som teamleder må være indstillede på, at der kan være flere samtalerunder.

    Til stillingerne som uddannede lærere og pædagoger

    søger vi kollegaer, som er fagligt kompetente, og som har lyst til at undervise børn med særlige udfordringer.
     
    Du ser det forpligtende teamsamarbejde som en vej til at styrke faglighed og arbejdsglæde og har lyst til at arbejde sammen med kollegaer og ledelsen om at videreudvikle vores arbejdsplads. Du har humor og en positiv tilgang til samarbejdet med forældre og kolleger.
     
    Rosenkilde Skole har ca. 120 elever fra 0. til 10. klasse. Vi tager udgangspunkt i folkeskolens fag og fagbeskrivelser, men arbejder konstant med den enkelte elev i forhold til at udvikle og udfordre, såvel på de faglige som de personlige områder. Undervisningen er i høj grad differentieret.
     
    Teamlederstillingen og lærerstillingerne er på 37 timer ugentligt.
     
    Pædagogstillingerne er på 35 timer ugentligt.

    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst + et lokalt fastsat tillæg. Vi indhenter straffe- og børneattest.

    Flere informationer

    Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte:  
    Vi har en forventning om, at interesserede ansøgere gerne vil aflægge os et besøg. Vi holder åbent hus for interesserede ansøgere til stillingerne onsdag 1. juni kl. 14.00-16.30 på Rosenkildevej 47. Tilmeldinger til arrangementet mailes til Henrik Storm Andersen.
     
    Læs også mere om os på Autisme Center Vestsjællands hjemmeside (nyt vindue)
     
    Stillingerne er til besættelse 1. august 2016.

    Frist

    • søndag 5. juni 2016

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25 og 26.
     

    Søg stillingen Teamleder og uddanne...
  • 08-06-2016 Lærer til ny asylklasse - Eggeslevmagle Skole

    - vi skal starte asylklasser for flygtningebørn og søger lærer - andre klasser/hold er også muligt!

    Vi har

    •  høj prioritering af undervisning i linjefag, fagligt velfunderede lærere
    •  gode undervisningsmaterialer
    •  aktionslæring og hjælpsomme kolleger,
    •  laptop, Smart Phone og fast arbejdsplads på skolen til alle lærere
    •  fantastiske fysiske rammer både inde og ude.

    Du er

    •  læreruddannet og har lyst til at arbejde med flygtningebørn
    •  interesseret i internationalisering i skolen
    •  engageret, dynamisk og fagligt dygtig
    •  et menneske, der lægger vægt på trivsel, udfordringer og ansvar
    •  i besiddelse af en sund humor og et godt humør.

    Eggeslevmagle Skole har 630 elever og 60 udviklingsorienterede medarbejdere og er bl.a. kendt for:
    • faglighed og et godt arbejdsmiljø for børn og voksne
    • internationalt Erasmus Plus med skoler i Italien, Tyrkiet, Rumænien, Letland, Finland, Wales og England.

    Indskolingen 0.-3. Klasse

    • engelsk fra 0. klasse
    • en af Sjællands smukkeste legepladser
    • værksteder om eftermiddagen i SFO Guldminen.

    Mellemtrinnet 4.-6. Klasse

    • valgmuligheder i de praktisk/musiske fag - eleverne kan fx vælge mere idræt eller musik. Eleverne kan også vælge ekstra science med LEGO-robotter eller IT
    • stor boldbane, multibane og grønne områder.

    Udskolingen - Linjer i 7.-9. Klasse

    • sportslinje for elever, der godt kan lide at røre sig og gerne vil lære om kroppen, psyken og den menneskelige natur
    • sciencelinje for elever, der godt kan lide matematik og natur/teknik samt ønsker at få kompetencer, som samfundet efterspørger allerede nu
    • international Linje for elever, der godt kan lide engelsk og andre sprog samt fremmede landes kulturer.

    Interesseret?

    Du er velkommen til høre nærmere om stillingen ved at kontakte

    Frist

    • den 8. juni 2016 kl. 8.00.

    Stillingen ønskes besat snarest muligt.

    Søg stillingen Lærer til ny asylkla...
  • 13-06-2016 Lærere Storebæltskolen i Korsør

    Lærere til vidtgående specialundervisning

    Storebæltskolen i Korsør søger pr. 1. august en lærer til vores indskoling samt en lærer til vores udskoling.

    Storebæltskolen er en specialskole, der tilbyder vidtgående specialundervisning efter folkeskolelovens § 20, stk. 2 for elever med generelle indlæringsvanskeligheder begrundet i udviklingshæmning. 

    Vi kan tilbyde

    • en innovativ arbejdsplads hvor vi vil, kan og tør
    • et godt arbejdsmiljø der er præget af stor faglighed samt 70 engagerede medarbejdere fordelt på 10 personalegrupper
    • stor frihed til i samarbejde med kolleger at tilrettelægge hverdagen
    • en skole med stor fleksibilitet, stor variation i hverdagen og en uhøjtidelig omgangstone, hvor der lægges vægt på glæde og humor
    • en skole med gode adgangsforhold tæt på Korsør station og motorvejen
    • kurser samt supervision, som giver stor mulighed for personlig og faglig udvikling
    • en attraktiv løn. 

    Vi forventer, at du

    • tænker og agerer anerkendende over for børn med specielle behov
    • er kreativ og fleksibel, åben for nye tiltag og parat til at indgå i et konstruktivt samarbejde
    • arbejder didaktisk med fokus på børnenes kompetencer, potentialer og behov
    • kan overskue og strukturere en til tider travl hverdag
    • er robust fysisk og psykisk og kan skabe respekt omkring din person samtidig med, at du har let ved at få øje på de positive ting i hverdagen
    • er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation med henblik på dokumentation, dialog og formidling
    • er en god holdspiller, der ser muligheder frem for begrænsninger
    • er god til tværfagligt samarbejde, da vi arbejder teambaseret
    • er uddannet lærer og gerne med erfaring inde for specialundervisningsområdet
    • har mod på et udvidet forældresamarbejde, da det er en del af vores hverdag. 

    Der er tale om fuldtidsstillinger med løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

    Yderligere information

    Du er velkommen til at kontakte

    Frist

    • mandag den 13. juni 2016 kl. 12.00
    Ansættelsessamtaler afholdes den 15. juni 2016
     

    Søg stillingen Lærere Storebæltskol...
  • 15-06-2016 Lærer Boeslunde skole

    Vi har en ledig lærerstilling pr. 1. august 2016 på Boeslunde skole

    Vi har

    • 70 søde børn på 0. - 3. klassetrin
    • gode kolleger, tid og rum, udfordringer, medansvar og indflydelse
    • faglighed, faglighed … trivsel, trivsel …
    • tæt samarbejde med positiv forældrekreds.

    Vi søger lærer, fuld tid

    • dansk
    • indskolingsfag, støttefunktion
    • uddannet lærer, som er skarp på klasseledelse, relationsdannelse og fagdidaktik
    • person med humor og engagement, kreativitet, rummelighed og tålmodighed og som viser tydelige rammer for god undervisning
    • samarbejdsevner - du giver og tager i tæt relation til kolleger og forældre.

    Løn efter gældende overenskomst.

    Frist

    • onsdag 15. juni 2016 kl. 12

    Vi holder ansættelsessamtaler tirsdag 20. juni og onsdag 21. juni 2016.

    Ansættelse betinges af godkendt børne- og straffeattest.

    Flere informationer

    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til

    Søg stillingen Lærer Boeslunde skol...
  • 30-06-2016 Lærer Antvorskov Skole
    Tror du på alle elevers muligheder, og har du lyst til at være en del af en skole med meget på hjerte og meget at tilbyde? Er du fagligt velfunderet og har store ambitioner? Har du lyst til at arbejde i teams og at være en del af et bredt miljø? Så er du måske vores nye kollega på Antvorskov Skole - Slagelses største skole.

    Om os

    På Antvorskov Skole er vi udviklingsorienterede, og vi prioriterer, at alle vores medarbejdere deltager aktivt i skolens indsatsområder. Vi arbejder med Visible Learning med det formål at udvikle eleven til at være bevidst lærende.
     
    Vi lægger vægt på at være en anerkendende og inkluderende skole. Gennem motiverende læringsmiljøer arbejder vi for høje faglige resultater. Vores omdrejningspunkt er det forpligtende fællesskab, som opstår i samarbejdet mellem skole, elever og forældre. Læs mere om skolen på Antvorskov Skoles hjemmeside (åbner i nyt vindue)

    Vi har brug for dig, hvis du

    • er uddannet lærer med høj faglighed
    • tror på alle elevers muligheder og kompetencer
    • kan give sparring til kolleger i klasseledelse og didaktik
    • har stærk relations kompetence
    • er struktureret skriftligt såvel som i praksis
    • har længevarende erfaring fra skole/behandlingshjem eller lign.
    • ser forældrene som din og teamets nære samarbejdspartnere
    • vil være med til at sætte den didaktiske professionalisme på dagsordenen. 

    Vi kan tilbyde

    • en tutor, der kan hjælpe dig godt på vej på din nye arbejdsplads
    • stærke teams, hvor du vil have mulighed for både faglig sparring og dialog om pædagogik m.m.
    • fokus på faglig og personlig udvikling
    • egen arbejdsplads og bærbar pc
    • fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden. 

    Yderligere oplysninger

    Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte
    • skoleleder Søren Ranthe på telefon 58 56 54 00
    • souschef Britta Thomsen på telefon 58 56 54 00.

    Frist

    • 30. juni 2016
    Vi forventer at afholde samtaler løbende og efter behov.

    Søg stillingen Lærer Antvorskov Sko...
Leder (3)
  • 26-05-2016 Områdeleder Hjemmeplejeområdet Kalundborgvej

    Vil du være med på vores lederhold? … Vi "dyrker ledelse som hold sport"

    Med det mål at virkeliggøre vores vision

    "Lev livet aktivt - i samarbejde med og om borgeren".

    Center for Sundhed og Omsorg ønsker at styrke ledelsen tæt på borgerne. Dette betyder nye krav til ledelseskompetencer og roller. Øget kompleksitet, stigende krav til ressourceudnyttelse samt løbende udvikling forudsætter øget fokus på nærværende ledelse, der hvor det er vigtigst - i hverdagen, hvor kerneopgaven udvikles, formidles og leveres.

    Den kommende tid byder på spændende udfordringer for områdelederne hvor Tidlig Opsporing af Begyndende Sygdom (TOBS) skal implementeres. Center for Sundheds og Omsorg arbejder med visionsproces, hvor indsatsområderne er; "Borgeren i centrum", sammenhængende indsats med et rehabiliterende fokus og tværfagligt samarbejde.

    Vi ønsker en områdeleder med sygeplejefaglig uddannelse, og en solid ledelseserfaring. En leder som både "kan, vil og tør" sætte sin egen forforståelse i spil til gavn for helheden. Du går i front med en anerkendende lederstil i relation til medarbejderne. De øvrige områdeledere vil blive dine tætteste sparrings- og samarbejdspartnere ift. bl.a. optimering af ressourceudnyttelsen.

    Ansættelsesvilkår

    Plejeområde Kalundborgvej holder til på adressen Sdr. Stationsvej 6, 4200 Slagelse.

    Aflønning sker på lederoverenskomst og efter kvalifikationer. Den konkrete løn fastsættes efter individuel forhandling med de faglige organisationer.

    Stillingen er placeret i Center for Sundhed og Omsorg med reference til Virksomhedslederen for Hjemmeplejen, Sygeplejen  og Vikarteamet.

    Vil du vide mere?

    Du er velkommen til at kontakte os med spørgsmål om stillingen. Venligst kontakt
    • virksomhedsleder Helle Bangsborg på tlf. 58 57 53 51.

    Alle henvendelser behandles fortroligt.
     

    Frist

    • torsdag den 26. maj 2016 kl. 12.00.

    Ansøgning og ansættelsesprocessen

    Vedlæg dokumentation for sygeplejefaglig uddannelse, diplom i ledelse og ledererfaring.

    Du vil modtage en kvittering for modtagelsen af ansøgningen til den mailadresse ansøgningen er afsendt fra. Det forudsættes, at denne mailadresse kan anvendes til den fortrolige kommunikation mellem ansøger og tovholder i resten af ansættelsesprocessen.

    Ansættelsessamtaler
    Samtaler forventes afholdt den 10. juni 2016.

    Bilag


     

    Søg stillingen Områdeleder Hjemmepl...
  • 03-06-2016 Afdelingsleder Børn og Unge

    Center for Børn og Familie søger afdelingsleder til afdelingen for Børn og Unge

    Afdelingen for Børn og Unge er rammen for det specialiserede børne- og ungeområde. Afdelingen består af socialrådgivere og socialformidlere samt juridisk konsulent. Afdelingens opgaver er relateret til forebyggelse og foranstaltninger i forhold til børn og unge, der kortere eller længerevarende har behov for særlig understøttelse og indsatser.
     
    Afdelingsleder refererer til Centerchefen for Børn og Familie, og er sideordnet med centrets to andre afdelingsledere.
     
    Center for Børn og Familie har - som Slagelse Kommune i øvrigt - et stærkt fokus på løbende udvikling og læring. På ledelsesniveau er der fælles læringstiltag og udviklingsforløb på tværs af organisationen.
     
    På opgaveniveau er der tilsvarende et vedvarende fokus på kvalitet, udvikling og skabelse af merværdi for borgere og øvrige aftagere af kommunens ydelser. Afdelingsleder skal endvidere bidrage til og sikre, at der løbende er fokus på relationel koordinering samt samarbejde på tværs af organisationen og med eksterne interessenter.
     
    Afdelingsleder har ansvaret for, at der vedvarende er fokus på udvikling af kvalitet samt faglig og økonomisk styring på det specialiserede børne- og ungeområde. Ansvaret rækker fra den mindst foregribende til den mest vidtgående foranstaltning, herunder alle tvangsmæssige beslutninger.
     
    Afdelingen har foråret 2016 analyseret sagspraksis. Det har afstedkommet en række anbefalinger målrettet øget kvalitet og styrket faglig og økonomisk styring af området. Afdelingsleder for Børn og Unge har ansvaret for, at anbefalinger bliver omsat og implementeret i afdelingens praksis. Anbefalingerne forudsætter større forandringer, der både relaterer sig til den faglige og den kulturelle dimension af afdelingens virke.
     
    Forandringsprocessen er igangsat med en række konkrete initiativer. Afdelingsleder skal således kunne træde ind i og videreføre denne proces i et tæt samspil med centerchef, afdelingslederkolleger, medarbejdere og samarbejdspartnere.
     
    Afdelingsleder har det fulde budgetansvar på det specialiserede område.
     
    Afdelingsleder forventes at kunne tiltræde 1. august 2016.

    Løn- og ansættelsesvilkår

    Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og relevant faglig organisation. Lønniveau for stillingen er 580.000-600.000 kr. årligt eksklusiv pension.

    Frist

    den 3. juni kl 12.00

    Ansøgning skal sendes elekronisk via link.

    Ansøgere bør orientere sig i  
     

    Søg stillingen Afdelingsleder Børn ...
  • 16-06-2016 Skoleleder Dalmose Skole

    Dalmose Skole søger pr. 1. august 2016 en skoleleder.

    Dalmose Skole er en landskole i udvikling med knap 200 elever fordelt på et spor fra 0. - 9. klasse Derudover er der tilknyttet førskole til skolen, i samarbejde mellem byens børnehave. I udskolingen udbyder vi fire profilfag på tværs af årgangene; et tilbud som spænder fra en idrætsprofil og almen profil til humaniora og naturvidenskab.

    Vi søger en motiveret og tydelig skoleleder, der kan se sig selv i et langsigtet perspektiv i udviklingen af Dalmose Skole i samarbejde med elever, lærere og forældre.

    Vi tilbyder en skole der

    • ligger i et skønt naturområde med egne boldbaner m.m.
    • vi har gode fysiske rammer med ny renoverede bygninger og nyetablerede legepladser
    • satser på it i undervisningen og har investeret i iPads til alle elever
    • lægger vægt på elevernes, forældrenes og medarbejdernes engagement og ansvarlighed.

    Vi forventer, at du

    • har ambitioner på skolens vegne
    • har ledelseserfaring og er fortrolig med økonomistyring
    • tænker systemisk med en anerkendende tilgang til opgaveløsning
    • prioriterer professionelt teamsamarbejde
    • har fokus på faglig ledelse og kan understøtte implementeringen af Visible Learning
    • kan skabe arbejdsglæde og motivation hos medarbejderne
    • er en god formidler af skolens virke og deltager aktivt i at inddrage lokalsamfundet.


    Som skoleleder i Slagelse Kommune skal man endvidere være indstillet på, at bidrage positivt og aktivt til både decentrale og centrale udviklingsinitiativer.

    Yderligere oplysninger

    Du kan aftale besøg eller høre mere om stillingen ved at kontakteskolebestyrelsesformand

     

    Ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der vil blive indhentet straffeattest.

    Interesseret?

    Fortæl os om, hvad du kan tilføre skolen og søg stillingen via Slagelse Kommunes hjemmeside.

    Ansøgningsfrist

    • den 16. juni 2016


    Samtaler finder sted mandag den 20. juni 2016.



    Søg stillingen Skoleleder Dalmose S...
Kontor og administration (1)
  • 07-06-2016 Tværgående konsulent Administrativ Service

    En af vores tværgående konsulenter har fået ny stilling. Administrativ Service søger derfor snarest muligt en tværgående konsulent til besættelse 1. august 2016 eller snarest muligt. Stillingen er på 37 timer om ugen.

    Administrativ Service er en ny enhed i Slagelse Kommune, der gik i drift pr. 1. marts 2016. Afdelingen har til opgave at servicere hele Slagelse Kommune i forhold til primært løn- og økonomiopgaver. Administrativ Service er placeret under Center for Økonomi, og afdelingen er opdelt i tre teams med hver sit ansvarsområde. Administrativ Service mission er: En del af helheden - tydelig, kompetent service gennem samarbejde, som giver værdi for Slagelse Kommune.

    Stillingen er placeret med direkte reference til afdelingslederen og i tæt samarbejde med den anden tværgående konsulent. I dagligdagen løser den tværgående konsulent mange opgaver for og med afdelingslederen. Stillingen har fokus på udviklingsopgaver i Administrativ Service inden for Løn- og Personaleområdet. Konsulenten skal arbejde med processer internt i Administrativ Service på tværs af de tre teams og i forhold til vores kunder, som er virksomheder i Slagelse Kommune.

    Vi tilbyder en spændende og travl hverdag med engagerede kolleger, en stærk teamånd, stor fleksibilitet og en uhøjtidelig omgangstone.

    Stillingen

    Som tværgående konsulent i Administrativ Service skal du have interesse og forståelse for løn- og personaleområdet samt økonomiområdet. Den primære opgave for den tværgående konsulent vil være, at arbejde med udvikling. Du skal derfor være god til at arbejde med tværgående opgaver og processer og tænke udvikling ind i disse. Arbejdet vil ofte være projektorienteret, hvorfor det er vigtigt, at du kan samarbejde på tværs af organisationen. Du skal ligeledes kunne kommunikere med forskellige samarbejdspartner både i og uden for organisationen.

    Et særligt indsatsområde i afdelingen er at arbejde med service og kvalitet. Du har en forståelse for organisationens behov og bidrager til udvikling af en god servicekultur i samarbejde med afdelingens ledere.

    Den tværgående konsulent har blandt andet følgende opgaver
    • udvikling og procesoptimering
    • kvalitets- og serviceundersøgelser
    • udvikling af nye løsninger, herunder digitale løsninger, i samarbejde med systemleverandører
    • vedligehold og udvikling af serviceaftaler
    • sparring med afdelingsleder, teamledere og den anden tværgående konsulent
    • kommunikation
    • koordination med samarbejdspartnere og medleverandører
    • understøtte allerede eksisterende processer og arbejdsgange i samarbejde med teamledere/medarbejder
    • etablering af netværk og metoder til videndeling

    Personlig profil

    Som tværgående konsulent er det vigtigt, at du er serviceminded af natur og får energi af at hjælpe andre. Du skal være engageret og udviklingsorienteret. Du sætter pris på en afvekslende hverdag med mange forskellige opgaver. Arbejdet vil til tider være i højt tempo, så du skal kunne trives med en hektisk hverdag.

    Dine kommunikationsevner, såvel skriftlige som mundtlige, er gode. Du evner at koordinere både internt og eksternt. Du kan identificere forandringspotentiale og du har sans for at forankre nye initiativer. Det er væsentligt at du trives med forandringer og kan lide at arbejde i et udviklingsorienteret miljø. Desuden har du overblik, er målrettet og resultatorienteret.

    Administrativ Service er placeret på rådhuset i Slagelse centrum tæt ved stationen. Der skal foreligge straffeattest ved ansættelse i Slagelse Kommune. Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers forskellighed som en ressource. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte
    • afdelingsleder Claus Heje, mail cheje@slagelse.dk / tlf. 58 57 30 10

    Frist

    Send din ansøgning med relevante bilag senest
    • tirsdag den 7. juni 2016

    via Slagelse Kommunes ansøgningssystem.

     

     

    Søg stillingen Tværgående konsulent...
Ergoterapeut (1)
  • 12-06-2016 To aktivitetsmedarbejdere Plejecentre Møllebakken og Kirke Stillinge

    Vi sætter værdighed og trivsel i fokus

    Værdighedspuljen skal bruges. Derfor søger plejecenter Møllebakken og Kirke Stillinge plejecenter hver en medarbejder, som kan give beboerne mere værdighed, trivsel og livskvalitet i hverdagen.
     
    Vi søger en medarbejder, der vil have fokus på aktivering af vores demente beboere, og ud fra den enkelte beboers ressourcer iværksætte aktiviteter individuelt eller i grupper sammen med de faste medarbejdere.

    Vi søger en medarbejder, som

    • er uddannet ergoterapeut, social- og sundhedsassistent eller pædagog
    • er faglig dygtig og har overblik
    • har lyst til at arbejde med demente beboere
    • har lyst til at indgå i et team og samtidig kan arbejde selvstændigt
    • er initiativrig og fyldt med gode ideer
    • kan inspirere og medinddrage de faste medarbejdere
    • er fleksibel og kan arbejde på tværs af faggrupper og afdelinger
    • har humor som en del af hverdagen.

    Vi kan tilbyde

    • et job på plejecenter Møllebakken eller Kirke Stillinge plejecenter
    • 30 - 32 timer i blandede vagter på hverdage
    • engagerede og hjælpsomme kollegaer med godt humør
    • et afvekslende og meningsfuldt arbejde
    • en stilling, hvor du kan udvikle dig og få lov til at arbejde selvstændigt.
     
    Begge plejecentre ligger i dejlige landlige omgivelser.
     
    Ansættelse snarest muligt.

    Stillingen er finansieret af værdighedspuljen og er foreløbig tidsbegrænset frem til udgangen af 2016.

    Flere informationer

    Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til
    • centerleder Lilian Nielsen, Kirke Stillinge plejecenter, Kirke Stillinge, tlf. 24 60 05 80     
    • centerleder Connie Andersen, Plejecenter Møllebakken, Boeslunde,  tlf. 24 59 25 03

    Frist

    • 12. juni

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24.
     

    Søg stillingen To aktivitetsmedarbe...
Elevstillinger (2)
  • 26-05-2016 Anlægsgartnerelev

    En eftertragtet plads som anlægsgartnerelev i vores virksomhed er nu blevet ledig.

    Vi er en virksomhed som tager elevens læring og udvikling seriøst, hvilket stiller krav til os som virksomhed og i lige så høj grad til dig som ny elev i virksomheden.

    Vi forventer, at du

    er engageret og engagerer dig i virksomheden og i din læring. Vi er en virksomhed hvor tværgående samarbejde er et nøglebegreb, hvilket stiller krav til dine samarbejdsevner, dit humør og omstillingsparathed.
    "Hvor der er vilje er der vej", så har du viljen har vi lærerpladsen.

    Virksomhedens opgavefelt er bredt og favner alt fra de grå opgaver indenfor belægningsarbejde (fortove, trapper, granit, brolægning og asfalt m.v.) til et bredt udsnit af opgaver indenfor det grønne (natur- og vandløbsopgaver, idrætsfaciliteter, parker og strande, torve og pladser m.v.). Herudover varetages arbejdet med renholdelse af kommunens offentlige rum samt vintertjeneste. I opgaveløsningen benyttes et bredt udsnit af entreprenørmaskiner, som du naturligvis vil få erfaring med under din uddannelse hos os.
    Vi arbejder med Helhedsorienteret drift også benævnt HOD. Vi ønsker at engagere os i faglig udvikling, i dialogen med borgerne og i arbejdet med at udvikle og koble metode, økonomi og elementbeskrivelser.
    Vi samarbejder med et bredt felt af private entreprenører, som en fast og naturlig del af vores hverdag.
     
    Vi har ca. 100 kollegaer, som venter på at byde dig velkommen i virksomheden. Vi har to primære mødesteder (Korsør & Slagelse). I mange tilfælde vil mødestedet følge opgaven/sjakket du som elev er en del af og skiftende mødesteder må derfor forventes.
    Vi har fire anlægsgartnerelever i virksomheden på forskellige stadier i uddannelsen.

    Starttidspunkt

    1. juli 2016 eller evt. før.
     
    Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. 
     
    Straffeattest skal foreligge.
     
    Kørekort min. kategori B er en fordel.
     

    Yderligere oplysninger

    Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte
    • anlægsgartner/elevkoordinator Anders Bo Knudsen på tlf. 24 26 65 10 eller
    • entreprenørchef Peter Johansen på tlf. 20 40 07 13
    - begge mellem kl. 8.00 og 14.00 på hverdage,

    Frist

    • 26. maj 2016

    Samtaler forventes afholdt den 30.

    Søg stillingen Anlægsgartnerelev
  • 02-09-2016 SSH - elever januar 2017

    Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

    Du har nu mulighed for at starte en spændende karriere inden for sundhed og omsorg.

    Har du lyst til

    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og samarbejde?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • du skal have bestået Grundforløb 2 prøven
    • hvis du er over 25 år skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering, som skal vedlægges din ansøgning. Realkompetencevurderingen kan blandt andet udarbejdes af SOSUSjælland.

    Vi tilbyder

    Som social- og sundhedshjælperelev i Slagelse Kommune får du mulighed for at arbejde med omsorg og pleje opgaver for kommunes ældre borgere både på plejecenter og i hjemmeplejen. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet to forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Social- og sundhedshjælperelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    Du kan læse mere om uddannelsen til social- og sundhedshjælper, ansøgningsfrister og krav til optagelse på SOSU-uddannelserne i Slagelse (nyt vindue).

    Søg elevpladsen her

    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til social- og sundhedshjælper. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, dokumentation for realkompetencevurdering hvis du er over 25 år, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.
     
     

    Søg stillingen SSH - elever januar ...
Direktør (1)
  • 09-06-2016 Kommunaldirektør

    Kan du sikre følgeskab og holde fast i målet?

    Slagelse Kommunes nye kommunaldirektør skal kunne og ville stå i spidsen for realisering af kommunens visioner, mange potentialer og politiske beslutninger for dermed at skabe synlige resultater.

    Slagelse Kommune er en kommune i udvikling, har stigende befolkningstal, og hvor service skal gå frem for myndighed. Slagelse Kommune har en klar vækststrategi, og Byrådet ønsker at styrke erhvervsudviklingen og skabe vækst i kommunen ved at satse på innovation og samarbejde mellem virksomheder og uddannelser.

    Det er forventningen, at vores kommende kommunaldirektør blandt andet kan dokumentere erfaring og gode resultater fra ledelse og organisationsudvikling på strategisk højt niveau fra politisk styrede organisationer. Du skal have solid erfaring med servicering af politikere og være klar på rollen ind i det politiske rum.

    Du har solid indsigt i og erfaring med den kommunale kontekst og er sikker i den strategiske økonomistyring.

    Du kan omsætte visioner og mål til handlinger samt eksekvere beslutninger. Din ledelsestilgang er retningssættende, inddragende og værdibaseret.

    Til stillingen er udarbejdet en job- og personprofil, hvor du kan læse meget mere om Slagelse Kommune og forventningerne til kommunaldirektøren.

    Yderligere information

    Du kan fortroligt henvende dig til og få nærmere oplysninger hos
    • borgmester Stén Knuth, tlf. 24 40 01 11 
    • chef for KL's Konsulentvirksomhed, KLK, Bente Buhl Rasmussen, tlf. 40 32 61 83
    • chefkonsulent Peter Bogh, KLK, tlf. 21 34 44 45.

    Bente Buhl Rasmussen og Peter Bogh er konsulenter på ansættelsesopgaven.

    Frist

    Ansøgningen med angivelse af fortrolig mailadresse sendes til chefsekretær Lone Sørensen, KLK, på mailadresse loe@kl.dk, så den er modtaget senest
    • torsdag den 9. juni 2016 kl. 9.00.

    Slagelse Kommune er Danmarks 16. største med ca. 78.140 indbyggere, som bliver betjent af ca. 6500 medarbejdere. Slagelse er en stor kommune, som er inde i en rivende og meget spændende udvikling. Slagelse Kommune vil styrke erhvervsudviklingen og skabe vækst i kommunen ved at satse på innovation og samarbejde mellem virksomheder og uddannelser.

    Slagelse Kommune ligger i den vestlige del af Sjælland - lige i hjertet af Danmark og tæt på alting. Ved porten til Sjælland og nær landets hovedtrafikårer - med mindre end en times kørsel til Odense eller København.


AC-personale (3)
  • 07-06-2016 Tværgående konsulent Administrativ Service

    En af vores tværgående konsulenter har fået ny stilling. Administrativ Service søger derfor snarest muligt en tværgående konsulent til besættelse 1. august 2016 eller snarest muligt. Stillingen er på 37 timer om ugen.

    Administrativ Service er en ny enhed i Slagelse Kommune, der gik i drift pr. 1. marts 2016. Afdelingen har til opgave at servicere hele Slagelse Kommune i forhold til primært løn- og økonomiopgaver. Administrativ Service er placeret under Center for Økonomi, og afdelingen er opdelt i tre teams med hver sit ansvarsområde. Administrativ Service mission er: En del af helheden - tydelig, kompetent service gennem samarbejde, som giver værdi for Slagelse Kommune.

    Stillingen er placeret med direkte reference til afdelingslederen og i tæt samarbejde med den anden tværgående konsulent. I dagligdagen løser den tværgående konsulent mange opgaver for og med afdelingslederen. Stillingen har fokus på udviklingsopgaver i Administrativ Service inden for Løn- og Personaleområdet. Konsulenten skal arbejde med processer internt i Administrativ Service på tværs af de tre teams og i forhold til vores kunder, som er virksomheder i Slagelse Kommune.

    Vi tilbyder en spændende og travl hverdag med engagerede kolleger, en stærk teamånd, stor fleksibilitet og en uhøjtidelig omgangstone.

    Stillingen

    Som tværgående konsulent i Administrativ Service skal du have interesse og forståelse for løn- og personaleområdet samt økonomiområdet. Den primære opgave for den tværgående konsulent vil være, at arbejde med udvikling. Du skal derfor være god til at arbejde med tværgående opgaver og processer og tænke udvikling ind i disse. Arbejdet vil ofte være projektorienteret, hvorfor det er vigtigt, at du kan samarbejde på tværs af organisationen. Du skal ligeledes kunne kommunikere med forskellige samarbejdspartner både i og uden for organisationen.

    Et særligt indsatsområde i afdelingen er at arbejde med service og kvalitet. Du har en forståelse for organisationens behov og bidrager til udvikling af en god servicekultur i samarbejde med afdelingens ledere.

    Den tværgående konsulent har blandt andet følgende opgaver
    • udvikling og procesoptimering
    • kvalitets- og serviceundersøgelser
    • udvikling af nye løsninger, herunder digitale løsninger, i samarbejde med systemleverandører
    • vedligehold og udvikling af serviceaftaler
    • sparring med afdelingsleder, teamledere og den anden tværgående konsulent
    • kommunikation
    • koordination med samarbejdspartnere og medleverandører
    • understøtte allerede eksisterende processer og arbejdsgange i samarbejde med teamledere/medarbejder
    • etablering af netværk og metoder til videndeling

    Personlig profil

    Som tværgående konsulent er det vigtigt, at du er serviceminded af natur og får energi af at hjælpe andre. Du skal være engageret og udviklingsorienteret. Du sætter pris på en afvekslende hverdag med mange forskellige opgaver. Arbejdet vil til tider være i højt tempo, så du skal kunne trives med en hektisk hverdag.

    Dine kommunikationsevner, såvel skriftlige som mundtlige, er gode. Du evner at koordinere både internt og eksternt. Du kan identificere forandringspotentiale og du har sans for at forankre nye initiativer. Det er væsentligt at du trives med forandringer og kan lide at arbejde i et udviklingsorienteret miljø. Desuden har du overblik, er målrettet og resultatorienteret.

    Administrativ Service er placeret på rådhuset i Slagelse centrum tæt ved stationen. Der skal foreligge straffeattest ved ansættelse i Slagelse Kommune. Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers forskellighed som en ressource. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte
    • afdelingsleder Claus Heje, mail cheje@slagelse.dk / tlf. 58 57 30 10

    Frist

    Send din ansøgning med relevante bilag senest
    • tirsdag den 7. juni 2016

    via Slagelse Kommunes ansøgningssystem.

     

     

    Søg stillingen Tværgående konsulent...
  • 10-06-2016 Udviklingskonsulent Center for Sundhed og Omsorg
    Har du lyst til at samarbejde med mange forskellige dedikerede faggrupper, med det mål sammen at skabe forandringer via en proaktiv tilgang?
     

    Vi søger en udviklingskonsulent til vores Team Projekter og Analyse, som faciliterer processer, driver forandringsprojekter samt udarbejder analyser og evalueringer i hele Center for Sundhed og Omsorg.
     
    Centret er et borgerrettet område i konstant udvikling for at kunne matche omverdenens forventninger og behov. Værdighed og service er i fornyet fokus i disse tider. Visionen i Center for Sundhed og Omsorg beskriver fint vores tilgang til ældreplejen: Lev livet aktivt, i samarbejde med og om borgeren. Kommunens ydelser inden for sundhed og omsorg er derfor under stor forandring i øjeblikket, da Borgeren er i centrum via implementering af blandt andet den rehabiliterende tankegang i hele centret.
     
    Dit arbejdsfelt og din berøringsflade vil spænde bredt i hele Center for Sundhed og Omsorg, og du skal være stærk til at udtænke indsatser og sikre, at de kommer helt i mål. 

    Dine primære arbejdsopgaver

    • Din første konkrete store opgave vil være at hjælpe vores længerevarende rehabiliteringsprojekt En borger en plan sikkert i mål, efterfulgt af overgang til drift. Implicit er din rolle at sikre forankringen af den rehabiliterende tankegang fra En borger en plan i personalets mindset
    • planlægge, koordinere, følge op, strukturere og facilitere processer
    • drive projekter såvel som projektleder som projektgruppedeltager
    • udarbejde notater, analyser og benchmark
    • udarbejde evalueringer, effektmålinger og konklusioner heraf
    • skabe forandringer via en proaktiv tilgang til udvikling
    • øvrige tværgående opgaver ad hoc. 

    Vi forventer, at du

    • har et stort kendskab til sundheds- og omsorgsområdet
    • har sans for og føling med at arbejde i en politisk ledet organisation, gerne med kommunal erfaring
    • har blik og forståelse for det strategiske niveau - men også for det praktiske på udførelsesniveau
    • mestrer evnen at skabe tydelig formidling, tilpasset målgruppen/modtageren
    • har evnen at lytte til personalet i driften samt "omsætte" deres input i relevante sammenhæng
    • er en stærk koordinator og evner at sikre ejerskab, når nye initiativer iværksættes eller forandringer implementeres
    • er proaktiv, evner at tænke nyt og altid have helhedsperspektivet og målet for øje
    • har erfaring med projektledelse og gerne en projektlederuddannelse eller som minimum kendskab til projektmodeller og -værktøjer til dette formål
    • er ansvarsbevidst og god til at følge op på aftaler og planer samt "holde torvet" - med mange forskellige bolde i luften
    • kan arbejde meget selvstændigt, kombineret med evnen til at yde en stærk teamindsats
    • har en relevant akademisk uddannelse
    • som person sætter pris på det gode samarbejde og bidrager til det positive arbejdsmiljø. 

    Om os

    I Center for Sundhed og Omsorg er konsulenterne samlet i Sekretariatet, i teamet Projekter og Analyse. Sekretariatet yder service i form af blandt andet konsulentassistance til hele Center for Sundhed og Omsorg, hvilket betyder at du vil komme til at arbejde tæt sammen med personale og ledere decentralt i vores virksomheder. Du vil fysisk være placeret på Torvegade 15 i Slagelse, som ligger 5 minutters gang fra stationen.

    Stillingen er fastansættelse og den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og individuel forhandling med den faglige organisation.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • sekretariatsleder, Randi Mølager, Sundhed og Omsorg, tlf. 51 44 06 35
    • chefkonsulent Rikke Møller tlf. 24 59 25 63

    Stillingen er fastansættelse og den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og individuel forhandling med den faglige organisation.

    Frist

    • 10. juni 2016, kl.12.00

    Ansøgning og ansættelsesproces

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 16. og 17. juni 2016.

    Ansættelse snarest muligt derefter eller pr. 1. august 2016.

    Du vil modtage en kvittering for modtagelsen af ansøgningen til den mailadresse ansøgningen er afsendt fra. Det forudsættes, at denne mailadresse kan anvendes til den fortrolige kommunikation mellem ansøger og tovholder i resten af ansættelsesprocessen.

    Søg stillingen Udviklingskonsulent ...
  • 15-06-2016 Socialrådgiver/-formidler Center for Handicap og Psykiatri

    Har du lyst til at gøre en forskel for mennesker med handicap og sindslidelse?

    Brænder du for at gøre en forskel for mennesker med handicap eller sindslidelse? Er du åben overfor at gøre noget helt anderledes, end du plejer? Hvis du kan svare ja til begge spørgsmål, så er dette job sikkert noget for dig.
     
    I Center for Handicap og Psykiatri arbejder vi på at blive de fagligt dygtigste i hele Danmark. Vi vil møde vores borgere med en nysgerrighed og ud fra en tro på, at de er eksperter i eget liv, og altid ved bedst om hvad, der virker og ikke virker. Hele arbejdspladsen befinder sig derfor midt i en radikal omstillingsproces, hvor fokus er på kerneopgaven, og at gøre mere af det, som virker.
     
    Vores kerneopgave er at tildele hjælp og støtte inden for Servicelovens rammer til voksne borgere med handicap, sindslidelse og socialt udsathed. I spidsen for hele centrets udvikling står et effektivt lederteam, som udøver tillidsbaseret ledelse ud fra en politisk vision om at understøtte en læring og forandring hos vores borgere, så de kan leve et så selvstændigt og tilfredsstillende liv som muligt.

    Vi har behov for dig, som

    • har en ægte interesse i mennesker med handicap og psykiatri, og ønsker at gøre en forskel
    • er fagprofessionel og har en betydelig indsigt i lovgivningen, handleplaner og dokumentation på det specialiserede socialområde
    • er klar til forandring og har lyst til at indgå i tværfaglige projekter med både kollegaer og eksterne samarbejdspartnere
    • har personlig og faglig gennemslagskraft
    • er en ansvarstagende holdspiller, som sætter en stor værdi i at give en hjælpende hånd med, hvor der er behov
    • kan lide at samarbejde i team med ansvar for fælles borgere 
    • synes det er spændende at tænke ud af boksen, og eksperimentere med nye metoder eller idéer inden for lovgivningens rammer
    • har viden om og erfaring med at arbejde i en politisk organisation.
     
    Du kan både være jurist, socialrådgiver, formidler eller noget helt tredje. Det som vi især lægger vægt på, er dine menneskelige egenskaber, din faglige kunnen og din lyst til at springe med på vognen. 

    Din arbejdsdag vil bestå af

    • et tæt samarbejde med borgere
    • et dagligt tværgående samarbejde med offentlige og private leverandører. En del af dine møder vil derfor foregår uden i borgerens hjem eller hos samarbejdsparterne
    • et tæt samarbejde og sparring med kollegaer
    • et løbende arbejde med at udvikle og integrere nye arbejdsmetoder og teste om de virker
    • deltagelse i tværfaglige fora i og udenfor centret.

    Vi tilbyder dig

    • et spændende og udviklende job, hvor du er en del af et team med dygtige og gode kollegaer
    • deltagelse i et længere sammensat internt uddannelsesforløb i efteråret
    • et uhøjtideligt og godt arbejdsmiljø både fagligt og socialt
    • en beliggenhed tæt på stationen og med gode parkeringsforhold
    • en ambitiøs arbejdsplads, der vil være den fagligt bedste i Danmark.
     
    Vi søger 2-3 fastansatte på 37 timer og en vikariatstilling på et år med tiltrædelse pr. 1. august 2016.
     
    Lønindplacering efter gældende overenskomst og principper i Ny Løn.

    Kørekort er nødvendigt i jobbet.

    Er du interesseret?

    Vil du høre mere og eller spørge ind til ovenstående, er du velkommen til at kontakte
    • myndighedschef Tine Aavang Jensen på tlf. 58 57 94 65 eller 24 76 51 03
    • teamleder Jenny Grønsdal på tlf. 58 57 40 67 eller 29 67 09 45.

    Frist

    • fredag den 15. juni 2016 kl. 9.00

    Ansættelsessamtaler afholdes den 22. og 23. juni 2016 i Torvegade 15, 4200 Slagelse.

    Søg stillingen Socialrådgiver/-form...