Om Kommunen

Søg job

Oversigt over alle ledige stillinger i Slagelse Kommune.

Der skal foreligge straffeattest ved ansættelse i Slagelse Kommune.

Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers
forskellighed som en resurse. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, religion
og etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

 

Øvrige (2)
  • 09-03-2015 Teknisk Designer/Assistent til Center for Kommunale ejendomme

    Vores mission

    Slagelse Kommune ønsker en effektiv udnyttelse af de kommunale ejendomme. Vores ejendomsportefølje er på mere end 400.000 m², og vi har en ambitiøs ejendomsstrategi under sloganet: "Sammen skaber vi kloge m²".

    Du kan læse om vores ejendomsstrategi her og vores plan for udmøntning af strategien her.

    Primære opgaver

    • support og støttefunktion til et ejendomsstrategiteam
    • opsamling, inddatering samt løbende vedligehold af data til arealforvaltning (Space Management)
    • medvirke til løsning af teamets projekter på konkrete ejendomme
    • kontrolopmåling og opdatering af tegninger
    • være med til at opbygge en systematisk tilgang til forvaltning af kommunes ejendomme

    Din profil

    • du er stærk inden for systematik og god til at sætte struktur på tingene
    • du nyder at være en del af en helhed og understøtte på tværs
    • du forstår vigtigheden af et godt samarbejde på alle niveauer
    • du har en teknisk baggrund som teknisk designer eller lignende, arbejder hjemmevant i ACAD og Excel
    • du har lyst til, at arbejde i en politisk styret organisation

    Hvem er vi?

    Center for Kommunale Ejendomme består af 2 stabsfunktioner ("Udvikling & Jura / Køb & Salg" og "Ejendomsstrategi") og 3 afdelinger ("Drift & Service", "Bygherrerådgivning" og "Rengøring & Kantiner"). Vi varetager en bred vifte af opgaver der koncentrerer sig om ejendomsadministration, nybyggeri, rengøring og drift af de kommunale bygninger. Ejendomsstrategi-teamet består af i alt 4 medarbejdere, der referer direkte til centerchef Flemming Larsen.

    Løn og ansættelse

    Ansættelsen er på 37 timer pr. uge med mulighed for flekstid. Løn efter nærmere aftale. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

    Arbejdssted

    Center for Kommunale Ejendomme, Caspar Brands Plads 6, 4220 Korsør.

    Yderligere oplysninger

    For yderligere informationer, kan du kontakte

    Frist

    • 9. marts 2015 kl. 12.00.


    Søg stillingen
  • 19-03-2015 Idræts- og bevægelseskonsulent til Center for Skole
    For at understøtte, at det er sjovt at bevæge sig i Slagelse Kommunes folkeskoler og leve op til folkeskolereformens mål om, at alle elever skal bevæge sig 45 minutter om dagen i skoletiden, søger Center for Skole en idræts- og bevægelseskonsulent med tiltrædelse 1. april 2015.

    Slagelse Kommune prioriterer idræt og bevægelse højt og har indgået en partnerskabsaftale med DIF, der er med til at bygge en endnu stærkere bro mellem idrætsforeninger og skolerne.

    Vil du være

    • dynamisk idræts- og bevægelseskonsulent i en kommune, der har sat idræt højt på dagsordenen
    • drivkraften i implementeringen af den nye partnerskabsaftale med Danmarks Idrætsforbund i skoler og foreninger
    • igangsætter og udvikler af mange nye projekter og aktiviteter i kommunens skoler og SFO'er
    • udgående konsulent og samarbejdspartner for skoler og SFO'er.

    Dine primære arbejdsopgaver

    • ansvarlig for projekter og indsatser om idræt og bevægelse i folkeskolen, herunder understøttelse af skolernes arbejde med at implementere bevægelsesdelen i den nye skolereform
    • udvikling af et højt aktivitetsniveau i Slagelse Kommunes skoler og SFO'er
    • partnerskabsudvikling mellem skoler, SFO'er og foreningsidrætten
    • sparring vedrørende idræt og bevægelse
    • kommunikationsopgaver i forhold til idræts- og bevægelsesopgaver i skolerne.

    Vi vil lægge vægt på, at du har/er

    • indgående erfaring med idrætsundervisning og bevægelse i folkeskolen
    • erfaring med at gå forrest og inspirere lærere, pædagoger og ledere med høj faglig kvalitet
    • erfaring med at planlægge og afvikle kompetenceudvikling for lærere og pædagoger, f.eks. i form netværk, kurser og aktionslæring
    • solid erfaring med og sikker fornemmelse for samspillet mellem kommune og det frivillige foreningsliv
    • stor pædagogisk og psykologisk indsigt i børne- og ungdomsliv, samt uddannelsesverdenen
    • serviceminded og åben med evne til at formidle budskaber både mundtligt og skriftligt til mange målgrupper også i større forsamlinger
    • evne til at koordinere, skabe sammenhæng, overblik og resultater i projekter med mange aktører
    • gerne erfaring fra idrætten - som udøver, træner og leder.
     
    Din formelle uddannelsesmæssige baggrund for at kunne dække ovenstående opgaver er en relevant uddannelse indenfor idræt/bevægelse - enten som lærer/pædagog med idræt som linjefag, suppleret med vejlederuddannelse eller lignende - eller som kandidat i idræt med relevant erfaring i vejledning og undervisning af lærere og pædagoger.

    Flere oplysninger

    Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte

    Ansøgningsfrist

    • 19. marts 2015.

    Samtaler forventes afholdt den 23. marts 2015.

    Søg stillingen
Sygeplejerske (2)
  • 16-03-2015 Sygeplejerske til aftenvagt i Sygeplejen

    Er du sygeplejerske og har du lyst til at arbejde i fast aftenvagt, så har vi stillingen til dig

    Ansættelsesnorm er 29,75 timer pr. uge. Du skal have gyldigt kørekort, bil stilles til rådighed. Vi kan tilbyde dig en aftenvagtstilling med weekendarbejde hver 2. uge.

    Sygeplejens mål er

    • kvalitetssikring
    • høj trivsel.
     
    Det opnår vi gennem kompetenceudvikling, kontinuerlig udvikling af sygeplejen og ved et godt arbejdsmiljø, hvor vi står sammen og tager hensyn til hinanden.
     
    Sygeplejen har en høj social kapital, vi arbejder udviklingsorienteret, evidensbaseret og deltager fortløbende i udvikling af sygeplejen.
     
    Sygeplejen udfører indsatser hos borgerne med høj kompleksitet efter vedtagne kvalitetsstandarder.

    Tiltrædelse 1. maj 2015 eller efter aftale. Løn og ansættelse i forhold til gældende overenskomst og ny løndannelse.

    Yderligere oplysninger

    Lyder det interessant, er du velkommen til at kontakte
    • områdeleder Tanja Østergaard Gram på telefon 58 57 53 49.

    Ansøgningsfrist

    • 16. marts 2015.

    Skriftlig ansøgning sendes til

    Områdeleder Tanja Østergaard Gram
    Linde Alle 56
    4220 Korsør

    eller på mail taoje@slagelse.dk.

    Ansættelsessamtaler afholdes 25. marts 2015.

  • 16-03-2015 Sygeplejerske til dagvagt i Sygeplejen

    Er du sygeplejerske og har du lyst til et vikariat i dagvagt, så har vi også stillingen til dig

    Ansættelsesnormen og mødetider taler vi om. Vikariatet er fra 1. april 15 til 31. december 2015. Du skal have gyldigt kørekort, bil stilles til rådighed. Vi kan tilbyde dig en dagvagtsstilling med weekendarbejde hver 4. uge.

    Sygeplejens mål er 

    • kvalitetssikring
    • høj trivsel.

    Det opnår vi gennem kompetenceudvikling, kontinuerlig udvikling af sygeplejen og ved et godt arbejdsmiljø, hvor vi står sammen og tager hensyn til hinanden.
     
    Sygeplejen har en høj social kapital, vi arbejder udviklingsorienteret, evidensbaseret og deltager fortløbende i udvikling af sygeplejen.
     
    Sygeplejen udfører indsatser hos borgerne med høj kompleksitet efter vedtagne kvalitetsstandarder.

    Tiltrædelse 1. april 2015 eller efter aftale. Løn og ansættelse i forhold til gældende overenskomst og ny løndannelse.

    Yderligere oplysninger

    Lyder det interessant, er du velkommen til at kontakte
    • områdeleder Christina Rasmussen på telefon 58 57 53 77.

    Ansøgningsfrist

    • 16. marts 2015.

    Skriftlig ansøgning sendes til

    Områdeleder Christina Rasmussen
    Linde Alle 56
    4220 Korsør

    eller på mail chrra@slagelse.dk.

    Ansættelsessamtaler afholdes 25. marts 2015.

Studiejob (1)
  • 18-03-2015 Studentermedarbejdere til Kulturafdelingen

    Studentermedarbejdere søges til kulturformidling og udvikling af bylivet for unge

    • vil du være med til at skabe kulturaktiviteter for især unge og samtidig styrke bylivet i Slagelse Kommune?
    • vil du udvikle dine kompetencer inden for kommunikation, projektudvikling og -styring?
    • vil du have relevant erhvervserfaring på dit CV?
     
    En række af Slagelse Kommunes kulturinstitutioner ønsker at ansætte studentermedarbejdere, der kan afholde arrangementer, igangsætte initiativer og løse opgaver, der går på tværs af kulturinstitutionerne. Disse kulturaktiviteter skal især rettes mod unge og medvirke til at styrke bylivet i kommunen. Slagelse Kommunes Kulturafdeling koordinerer de opgaver, der går på tværs af de forskellige kulturinstitutioner.
    Derudover indgår studentermedarbejderne i de enkelte kulturinstitutioners daglige arbejde. Den enkelte studentermedarbejder vil derfor være tilknyttet én af kulturinstitutionerne og have sin daglige gang i denne, og ansættelsesforholdet knytter sig til denne.

    Der er stillinger tilknyttet følgende kulturinstitutioner

    • Slagelse Bibliotekerne
    • Slagelse Musikhus
    • Vestsjællands Museum
    • Gerlev Idrætshøjskole og Legepark
    • Vikingeborgen Trelleborg.

    Hvad bliver dine arbejdsopgaver?

    • udvikle aktiviteter rettet specielt mod unge med udgangspunkt i Slagelse Kommunes kulturinstitutioner
    • formidle kulturinstitutionernes aktiviteter til unge
    • samarbejde med andre studentermedarbejdere
    • indgå i kulturinstitutionens almindelige drift.

    Lidt om dig

    • du er fuld af gode idéer
    • du er god til at samarbejde og skabe netværk
    • men kan samtidig arbejde selvstændigt
    • du brænder for formidling og kultur
    • du er i gang med en mellemlang eller længere videregående uddannelse, og du bliver tidligst færdig med dine studier sommeren 2016
    • kendskab til Slagelse Kommune er en fordel, men ikke et krav.
    Arbejdstiden er fleksibel og aftales nærmere, men vil være på cirka 15 timer ugentlig. Du skal være indstillet på at aften- og weekendarbejde kan forekomme.

    Løn og arbejdstid

    Du ansættes på én af de deltagende kulturinstitutioner under dennes retningslinjer for ansættelse af studentermedarbejdere.
    Stillingen er tidsbegrænset til 1. juli 2016 med ansættelse snarest.

    Sådan søger du

    Send et CV og en motiveret ansøgning. Beskriv hvorfor du gerne vil være med til at udvikle kulturaktiviteter for unge i Slagelse Kommune og lidt om dig selv. I din ansøgning skal du opstille de fem kulturinstitutioner i en prioriteret rækkefølge efter hvilken du helst vil arbejde på. Begrund dit førstevalg.
     
    Ansættelsessamtaler vil blive afholdt mandag den 23. marts 2015.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte
    • kulturmedarbejder Pernille Andersen på telefon 58 57 44 55.

    Frist for ansøgning

    • 18. marts 2015 kl. 12.00.
     
    Send din ansøgning med relevante bilag til
     
    Slagelse Kommune
    Kulturafdelingen
    Gørtlergade 4
    4200 Slagelse
     
    eller via mail til kultur@slagelse.dk.

Socialrådgiver/sagsbehandler (3)
  • 13-03-2015 Familiekoordinator til Program RMT

    Familiekoordinator til Program Ringparken og Motalavaj - trygge boligområder" (RMT)

    Vi søger pr. 1. april 2015 eller snarest herefter en familiekoordinator til fast stilling 37 timer om ugen.

    Slagelse Kommune har vedtaget et program "Ringparken og Motalavaj - trygge boligområder" (RMT) for helhedsorienteret familie og boligsocial indsats i to udsatte boligområder i kommunen.

    Til programmet, søges der en familiekoordinator med erfaring inden for arbejdet med børn og unge, men ligeledes gerne med kendskab til andre forvaltningsgrene som jobcenterregi, handicap og psykiatri mm.

    Mål for programmet

    Tryghed er det helt centrale pejlemærke for indsatsen.
    For at opnå målet er der fastlagt følgende mål:
    • at mindske kriminaliteten ved at styrke det forebyggende arbejde
    • at øge uddannelsesniveauet ved at styrke fagligheden og overgangene mellem dagtilbud - skole- ungdomsuddannelser.
    • at øge indtægtsniveauet ved at flere kommer i ordinær beskæftigelse.

    Programmets indsatser opererer på tværs af faggrænser og aktører for at sætte borgeren i centrum og sikre den helhedsorienterede løsning. Et bærende element er derfor etablering af partnerskaber mellem de centrale aktører omkring de enkelte projektindsatser. Partnerskaberne skal rumme både internt kommunale aktører såvel som eksterne aktører som fx politiet, boligorganisationerne, kvindekrisecentre, Region Sjælland (psykiatrien). Partnerskaberne "drives" af Ringparken og Motalavej - Trygge boligområder.

    Organisering

    "Ringparken og Motalavaj - trygge boligområder" (RMT) organiseres som et program med en programleder og underliggende projekter og indsatser.

    Du vil fysisk skulle være placeret i boligområderne Slagelse/Korsør sammen med dine kollegaer fra jobcenteret, gadeplan og politi, med hvem du koordinerer arbejdet omkring hver enkelt familie.

    Du vil være i et team bestående af i alt tre familiekoordinatorer og tre myndighedssagsbehandlere. Du vil få visiteret sager på socialt udsatte familier, hvor der er behov for en koordineret og håndholdt indsats. Herudover vil der også være et fast samarbejde med alle andre aktører i hele det kommunale regi, psykiatri, politi, misbrugscenter, sundhedsplejen, skoler, institutioner, boligselskab mm.

    Dine hovedopgaver

    • opsøgende og håndholdt indsats
    • koordinerer tværfaglige indsatser for at løse børnenes, de unge og familiernes udfordringer
    • relations- og procesarbejde
    • motivationsarbejde ved brug af relevante samtaleteknikker
    • styrke familiernes private netværk
    • netværksmøder, hjemmebesøg, samtaleforløb med børn, unge og familier, forældrehandleplaner, etablering af kontakt til det professionelle netværk og afholdelse af møder.

    Mål med familiekoordinatorindsatserne

    • at motiverer og støtte forældre i at blive aktører i eget liv
    • at skabe tryghed og trivsel i de sårbare småbørnsfamilier
    • at de unge har tilknytning til skole, uddannelse og arbejde som led i den kriminalitetsforbyggende indsats.

    Vi søger en familiekoordinator, der har

    • en uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler evt. med en terapeutisk efteruddannelse eller tilsvarende uddannelse
    • erfaring med og forståelse for kompleks sagsbehandling og god borgerservice
    • indgående kendskab til lovgivningen, økonomiske og lokalpolitiske sammenhæng
    • erfaring i at opbygge en god kontakt med socialt udsatte børn, unge og familier
    • erfaring i arbejdet med kriminelle unge
    • gennemslagskraft, overblik og evnen til at koordinerer og organisere komplekse arbejdsopgaver
    • gode skriftlige kompetencer og er i stand til at strukturere administrative opgaver
    • personlige egenskaber som: troværdig, robust, tålmodig, selvstændig og samarbejdsvillig
    • lyst til at være tæt på borgerne og har en anerkendende respektfuld tilgang til borgerne
    • solid erfaring fra den kommunale verden - og gerne inde for børne- og ungeområdet
    • lyst til erfaringsudveksling med gruppen og bidrage til en positiv gruppedynamik
    • kørekort, kategori B - det vil være en fordel.

    Hvad kan vi tilbyde dig

    Spændende og fagligt udfordrende stilling i et tværfagligt boligsocialt program.

    Dygtige kolleger med mange års erfaring indenfor deres respektive fagområder.

    Programmet har fokus på fleksibilitet i hverdagen, og der er mulighed for, at planlægge administrative dage/uge og hjemmearbejdsdage, således at man kan fordybe sig i den administrative del af arbejdet.

    Slagelse kommune er en værdibaseret arbejdsplads som arbejder efter værdierne Modig, Tydelig, Kompetent og Glæde.

    Flere oplysninger

    Vil du have flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • myndighedsleder Jonna Nielsen, tlf. 58 57 93 53 eller mobil 40 24 09 75

    Frist

    • den 13. marts 2015

    Vi forventer at holde ansættelsessamtale i uge 13.

    Søg stillingen
  • 13-03-2015 Socialrådgiver/socialformidler til Program Ringparken og Motalavaj - trygge boligområder” (RMT)
    Vi søger pr. 1. april 2015 eller snarest herefter to socialrådgivere/socialformidlere til arbejdet med udsatte børn og unge. Der er tale om faste stillinger på 37 timer om ugen.

    Slagelse Kommune har vedtaget et program "Ringparken og Motalavej - trygge boligområder" (RMT) for helhedsorienteret familie og boligsocial indsats i to udsatte boligområder i kommunen. Til programmet, søger vi to sagsbehandlere med erfaring indenfor arbejdet med børn og unge.

    Mål for programmet

    Tryghed er det helt centrale pejlemærke for indsatsen.
    For at opnå målet er der fastlagt følgende mål:
    • at mindske kriminaliteten ved at styrke det forebyggende arbejde
    • at øge uddannelsesniveauet ved at styrke fagligheden og overgangene mellem dagtilbud - skole- ungdomsuddannelser.
    • at øge indtægtsniveauet ved at flere kommer i ordinær beskæftigelse.

    Programmets indsatser opererer på tværs af faggrænser og aktører for at sætte borgeren i centrum og sikre den helhedsorienterede løsning. Et bærende element er derfor etablering af partnerskaber mellem de centrale aktører omkring de enkelte projektindsatser. Partnerskaberne skal rumme både internt kommunale aktører såvel som eksterne aktører som fx politiet, boligorganisationerne, kvindekrisecentre, Region Sjælland (psykiatrien). Partnerskaberne "drives" af Ringparken og Motalavej - Trygge boligområder.

    Organisering

    "Ringparken og Motalavaj - trygge boligområder" (RMT) organiseres som et program med en programleder og underliggende projekter og indsatser.

    Du vil fysisk skulle være placeret i boligområderne Slagelse/Korsør sammen med dine kollegaer fra jobcenteret, gadeplan og politi, med hvem du koordinerer arbejdet omkring hver enkelt familie.

    Du vil være i et team bestående af tre myndighedssagsbehandlere og tre familiekoordinatorer. Herudover vil der også være et fast samarbejde med alle andre aktører i hele det kommunale regi, psykiatri, politi, misbrugscenter, sandhedsplejen, skoler, institutioner, boligselskab mm.

    Vi lægger vægt på at du

    • er uddannet socialrådgiver eller socialformidler
    • har erfaring med og forståelse for kompleks sagsbehandling og har lyst til at være tæt på borgerne og har en anerkendende respektfuld tilgang til borgerne
    • er i stand til at arbejde med primært fokus på børn og familiers kompetencer og ressourcer
    • kan arbejde med inddragende metoder f.eks. netværksmøder, hjemmebesøg, samtaleforløb med børn, unge og familier.
    • har indgående kendskab til lovgivningen, både i økonomiske og lokalpolitiske sammenhænge
    • vægter den administrative del af arbejdet
    • er positiv og engageret
    • er systematisk og vedholdende
    • lægger vægt på tværfagligt arbejde.
    • kan skabe overblik og arbejde selvstændigt
    • har personlige egenskaber som: troværdig, robust, tålmodig, selvstændig og samarbejdsvillig
    • har erfaring med ICS og DUBU
    • har gode kommunikative evner både mundtlig og skriftligt
    • har kørekort, kategori B - det vil være en fordel.

    Hvad kan vi tilbyde dig

    • spændende og fagligt udfordrende stilling i et tværfagligt boligsocialt program
    • dygtige kolleger med mange års erfaring indenfor deres respektive fagområder
    • programmet har fokus på fleksibilitet i hverdagen, og der er mulighed for, at planlægge administrative dage/uge og hjemmearbejdsdage, således at man kan fordybe sig i den administrative del af arbejdet.

    Slagelse Kommune er en værdibaseret arbejdsplads som arbejder efter værdierne Modig, Tydelig, Kompetent og Glæde.

    Flere oplysninger

    Vil du have flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • myndighedsleder Jonna Nielsen, tlf. 58 57 93 53 eller mobil 40 24 09 75

    Frist

    • den 13. marts 2015

    Vi forventer at holde ansættelsessamtale den i uge 12.

    Søg stillingen
  • 16-03-2015 Socialfaglig medarbejder til Misbrugscenteret

    Vil du være med til at gøre en forskel i Slagelse Kommunes misbrugscenters dag- og efterbehandling?

    Da en af vores kollegaer har valgt nye udfordringer i Misbrugscentret, søger Stofenheden, dag- og efterbehandlingen, en erfaren socialfaglig medarbejder til at varetage opgaver i forhold til dag-, ambulant og efterbehandling.

    Opgaven er, at skabe mulighed for, at den enkelte bruger arbejder med at ændre sine mønstre, arbejde hen imod, opnå og bevare stoffrihed, med den hensigt at skabe bedre livskvalitet og bruge egne ressourcer bedre. Vi arbejder ud fra en systemisk, løsningsfokuseret og anerkendende tilgang.

    Dine opgaver som socialfaglig medarbejder er blandt andet

    • gruppesamtaler og undervisning
    • individuelle samtaleforløb
    • kontaktperson-funktion
    • administrativt arbejde som f.eks. ind og udskrivninger, behandlingsplaner, indstillinger til visitation, journalnotater, statusskrivelser og andet
    • praktiske aktiviteter med brugerne, f.eks. madlavning, og sociale aktiviteter   
    • samarbejde på tværs internt i Misbrugscentret og med kommunale - og andre interessenter, herunder møder og opsøgende arbejde
    • deltage i påbegyndt udviklingsarbejde af vores dag- og efterbehandlingstilbud.

    Vi søger en medarbejder, der

    • er socialfagligt uddannet, f.eks. socialpædagog, socialrådgiver eller lignende
    • gerne har en relevant efteruddannelse
    • har erfaring med misbrugsbehandling og/eller psykiatri
    • har erfaring med at lede behandlingsgrupper
    • har gennemslagskraft, lyst og evne til at holde fast i mål, give struktur og være tydelig
    • har lyst til og erfaring med administrativt arbejde
    • har en positiv og engageret tilgang
    • har kørekort.

    Vi tilbyder, at

    • du bliver en del af et velfungerende team bestående af kompetente, positive og engagerede kolleger
    • du får supervision
    • du har mulighed for at få efteruddannelse
    • du får mulighed for at arbejde udviklingsorienteret.
     
    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med udgangspunkt principperne om Ny Løn. Stillingen er på 37 timer med tiltrædelse den 1. maj 2015 eller snarest. 

    Yderligere oplysninger

    Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • afdelingsleder Mette Plato Spælling tlf. 40 42 00 67
    • behandler Birte Henningsen eller behandler Helle Theilgaard på tlf. 58 57 48 90.

    Ansøgningsfrist

    • 16. marts 2015 kl. 12.00.  
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. marts 2015.
     
    Ansøgning mærket "Socialfaglig medarbejder" sendes til
     
    Misbrugscentret
    Ingemannsvej 22
    4200 Slagelse

    eller via mail til
    misbrugscentret-job1@slagelse.dk.

Social- og sundhedshjælper (1)
  • 09-03-2015 Blomstergården søger personale
    Pleje og rehabiliteringsboligerne Blomstergården åbner pr. 1. maj endnu en enhed med 12 beboere, så vi har brug for nye kolleger.

    • Social- og sundhedsassistenter på 32/28 timer ugentligt til dag/aftenvagter
    • Social og sundhedshjælpere på 30 timer til blandede dag og aftenvagter

    Blomstergården er nyopstartede pleje og rehabiliteringsboliger, og du har derfor en unik mulighed for at være med til at præge din kommende arbejdsplads.

    Vi arbejder ud fra visionen 'lev livet aktivt', hvor borgeren støttes og motiveres til at klare hverdagens opgaver og opnå en tilværelse med øget deltagelse og livskvalitet. Samtidig ønsker vi at skabe "et rigtigt hjem" for beboerne, og har derfor meget fokus på mad og måltider.

    Forventninger til dig

    • du tør tage initiativ og har lyst til at samarbejde
    • du er ansvarsbevidst, dynamisk og udviklingsorienteret
    • du er personlig og faglig robust
    • du vil bidrage til et åbent, ærligt og sundt arbejdsmiljø
    • at du har gode kommunikationsevner og lyst til at tage aktiv del i opbygning af noget nyt
    • du er positiv og kan bevare overblikket, også når der er travlt
    • du ser handleplaner og dokumentation som en naturlig del af arbejdet.

    Flere oplysninger

    Ønsker du mere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • centerleder Hanne Duffy på 20 11 44 63
    • daglig leder Rosa Demuth på 24 67 37 40.

    Frist

    • den 9. marts 2015, kl. 10.

    Samtaler vil blive afholdt i uge 13.

    Ansøgning med relevante bilag skal sendes til: blomstergaarden@slagelse.dk

Social- og sundhedsassistent (4)
  • 09-03-2015 Blomstergården søger personale
    Pleje og rehabiliteringsboligerne Blomstergården åbner pr. 1. maj endnu en enhed med 12 beboere, så vi har brug for nye kolleger.

    • Social- og sundhedsassistenter på 32/28 timer ugentligt til dag/aftenvagter
    • Social og sundhedshjælpere på 30 timer til blandede dag og aftenvagter

    Blomstergården er nyopstartede pleje og rehabiliteringsboliger, og du har derfor en unik mulighed for at være med til at præge din kommende arbejdsplads.

    Vi arbejder ud fra visionen 'lev livet aktivt', hvor borgeren støttes og motiveres til at klare hverdagens opgaver og opnå en tilværelse med øget deltagelse og livskvalitet. Samtidig ønsker vi at skabe "et rigtigt hjem" for beboerne, og har derfor meget fokus på mad og måltider.

    Forventninger til dig

    • du tør tage initiativ og har lyst til at samarbejde
    • du er ansvarsbevidst, dynamisk og udviklingsorienteret
    • du er personlig og faglig robust
    • du vil bidrage til et åbent, ærligt og sundt arbejdsmiljø
    • at du har gode kommunikationsevner og lyst til at tage aktiv del i opbygning af noget nyt
    • du er positiv og kan bevare overblikket, også når der er travlt
    • du ser handleplaner og dokumentation som en naturlig del af arbejdet.

    Flere oplysninger

    Ønsker du mere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • centerleder Hanne Duffy på 20 11 44 63
    • daglig leder Rosa Demuth på 24 67 37 40.

    Frist

    • den 9. marts 2015, kl. 10.

    Samtaler vil blive afholdt i uge 13.

    Ansøgning med relevante bilag skal sendes til: blomstergaarden@slagelse.dk

  • 09-03-2015 Social- og sundhedsassistenter til Plejecenter Skovvang
    En af vores medarbejdere, ansat 28 timer pr. uge i somatisk afsnit, er gået på efterløn og en medarbejder, 24,5 timer pr. uge i et af vores afsnit for demente beboere, har søgt job nærmere sin bopæl og derfor er de to stillinger ledige pr. 1. marts 2015 eller snarest derefter.
     
    I vores plejecenter er trivslen i dagligdagen af stor betydning. Vi skaber med vores tilgang til varetagelsen af arbejdsopgaverne et godt hverdagsliv for den enkelte beboer, har fokus på kerneopgaverne og derved forventes høj faglighed både i den direkte pleje som i dokumentationen. Arbejdsmiljøet prioriteres og alle bidrager positivt, samt vi har gode rammer for den faglige udvikling.
     
    Vores plejecenter er et leve/bo miljø, hvor vi selv i den enkelte afdeling varetager alt omkring forplejningen. Det varme måltid serveres til aften undtaget de dage, hvor der har været fælles madlavning om dagen. Kostens betydning er vigtig. Vi har meget fokus på de småtspisende beboere og det sociale måltid. Plejecenter Skovvang har både det økologiske Bronzespisemærke og Sølvspisemærke.

    Vi har en rehabiliterende tilgang til plejen og har spændende tilbud til aktiviteter generelt. Vi lever efter visionen om - at leve livet aktivt.

    Endvidere vægter vi de gode relationer, der er med beboere og deres pårørende.
     
    Kik på vores hjemmeside (nyt vindue) og lad dig friste. Vi glæder os til at høre fra dig. Du er også velkomme til at kikke forbi.
     
    Der arbejdes hver anden weekend. Mødetid er i øjeblikket henholdsvis fra klokken 15 eller 16 til klokken 23 eller 24 og fra klokken 16 til 23 i demensafsnittet. Begge stillinger arbejder i et rul 2 - 2 - 3.

    Ansøgningsfrist

    • 9. marts 2015 klokken 8.00.

    Ansøgninger vedlagt relevante dokumentationer sendes via mail til centerleder Ruth Klein på Skovvang@Slagelse.dk.

    Samtale forventes afholdt mandag den 16. marts 2015.

  • 13-03-2015 Social- og sundhedsassistent til Plejecenter Skovvang - vikariat
    Vi søger en social- og sundhedsassistent til somatisk afdeling til et vikariat i perioden 1. april 2015 til 1. april 2016.

    Stillingen er på 32 timer/uge og er ledig fra 1. april eller snarest derefter. Det er et vikariat for en medarbejder, der er i uddannelse som social- og sundhedsassistent.
     
    I vores plejecenter er trivslen i dagligdagen af stor betydning. Vi skaber med vores tilgang til varetagelsen af arbejdsopgaverne et godt hverdagsliv for den enkelte beboer, har fokus på kerneopgaverne og forventer høj faglighed. Arbejdsmiljøet prioriteres højt og alle bidrager positivt.

    Vi har gode rammer for den faglige udvikling.
    Vi uddanner SSH og SSA-elever, og du må derfor regne med, at det er en del af dit daglige arbejde.
     
    Vores plejecenter er et leve/bo miljø, hvor vi selv i den enkelte afdeling varetager alt omkring forplejningen. Det varme måltid serveres til aften undtaget de dage, hvor der har været fælles madlavning om dagen. Kostens betydning er vigtig. Vi har meget fokus på de småt spisende beboere og det sociale måltid. Plejecenter Skovvang har det økologiske Bronzespisemærke og Sølvmærke.
     
    Vi har en rehabiliterende tilgang til plejen og har spændende tilbud til aktiviteter generelt. Vi lever efter visionen om - at leve livet aktivt.
    Endvidere vægter vi de gode relationer, der er med beboere og deres pårørende.

    Flere informationer

    Kik på vores hjemmeside og lad dig friste (Nyt vindue). Vi glæder os til at høre fra dig. Du er også velkomme til at kikke forbi. Der arbejdes hver anden weekend.

    Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
    • virksomhedsleder Ruth Klein på 58 57 34 62

    Frist

    • 13. marts 2015.

    Samtale forventes den 24. marts 2015.
     
    Ansøgning vedlagt relevant dokumentation sendes til centerleder  Ruth Klein,  Skovvang@Slagelse.dk

  • 15-03-2015 Social- og sundhedsassistent til Plejecenter Møllebakken
    Pr. 1. april 2015 søger vi en social- og sundhedsassistent til aftenvagt, 30 timer ugentligt i Bakkestien. Weekendvagt i lige uger.
     
    Bakkestien er et leve-bo-miljø, der består af 13 boliger, hvoraf de 7 pladser er skærmede.

    Vi søger en social- og sundhedsassistent, der har kendskab til og lyst til at være ved demente beboere, hvor der ikke er to dage, der er ens. Vi bestræber os på at give vores beboere de bedst mulige livsvilkår ud fra den enkeltes ressourcer og behov, og ved hjælp af hverdagsrehabilitering medinddrages beboerne i de daglige aktiviteter.
     
    Plejecenter Møllebakken består af de to leve-bo-miljø Møllestien og Bakkestien, samt 9 centernære boliger, som medarbejderne på plejecentret også servicerer. Vi er et travlt hus, hvor vi hjælper hinanden, og vi arbejder ud fra visionen at Møllebakken skal være et godt sted at være for beboere og medarbejdere.

    Yderligere oplysninger

    Hvis ovennævnte har vakt din nysgerrighed, er du velkommen til at kontakte
    • teamkoordinator Angelique Nielsen på telefon 58 57 34 56
    • centerleder Connie Andersen på telefon 58 57 34 55.

    Ansøgningsfrist

    • 15. marts 2015.

    Send din ansøgning, vedlagt relevante bilag til

    Plejecenter Møllebakken
    Borgbjergvej 5
    4242 Boeslunde

    eller via mail til
    coand@slagelse.dk.

    Samtaler forventes afholdt i uge 13.

Pædagogmedhjælper (2)
  • 10-03-2015 Pædagogmedhjælper til SFH Guldminen
    Er du vild med rollespil og træværksted og kan arbejde selvstændigt og har et godt overblik, har vi det helt rigtige tilbud til dig.
     
    SFH Guldminen, Eggeslevmagle skole søger en pædagogmedhjælper i 17,5 timer om ugen i en tidsbegrænset stilling fra d.d. til 31. juli 2015. Der vil være mulighed for frigørelsesattest.
     
    Vi har pt. 185 glade børn fordelt i to huse. Den ledige stilling er tilknyttet a-sporet, hvor der er ca. 90 børn samt 5 voksne.
     
    Arbejdsopgaverne er primært rollespilsværksted og træværksted.
     
    Arbejdstiden ligger om eftermiddagen i tidsrummet 13.45-17.15, på nær mandag, hvor mødetiden er fra kl. 10.00.

    Yderligere informationer

    Har du flere spørgsmål, kan sende en mail på sfhguldminen@slagelse.dk , eller kontakte
    • Steven på 22 31 78 84
    • Steven eller Grith på 58 57 97 68

    Frist

    • den 10. marts kl. 8.00.

    Er du ikke blevet kontaktet senest den 12. marts 2015, er du ikke kommet i betragtning til jobbet.

    Søg stillingen
  • 27-03-2015 Tilkaldevikar til Park Alle
    Park Alle består af 20 boliger til voksne udviklingshæmmede borgere. Boligerne er opført efter almenboliglovens § 105, og er et nyt byggeri, der blev taget i brug i april 2013.

    På Park Alle bor der 20 voksne udviklingshæmmede borgere, alle med fysiske og psykiske handicaps.

    Fælles for alle borgerne er at de har behov for fuld hjælp og støtte for at få en hverdag til at fungerer, herunder også fuld hjælp til personlig hygiejne.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • daglig leder Kirsten Bondo på telefon 30 51 97 62
    • pædagog Jette Fabricius på telefon 57 58 43 40, lokal 2.

    Ansøgningsfrist

    • 27. marts 2015.

     

Pædagog (1)
  • 16-03-2015 Socialfaglig medarbejder til Misbrugscenteret

    Vil du være med til at gøre en forskel i Slagelse Kommunes misbrugscenters dag- og efterbehandling?

    Da en af vores kollegaer har valgt nye udfordringer i Misbrugscentret, søger Stofenheden, dag- og efterbehandlingen, en erfaren socialfaglig medarbejder til at varetage opgaver i forhold til dag-, ambulant og efterbehandling.

    Opgaven er, at skabe mulighed for, at den enkelte bruger arbejder med at ændre sine mønstre, arbejde hen imod, opnå og bevare stoffrihed, med den hensigt at skabe bedre livskvalitet og bruge egne ressourcer bedre. Vi arbejder ud fra en systemisk, løsningsfokuseret og anerkendende tilgang.

    Dine opgaver som socialfaglig medarbejder er blandt andet

    • gruppesamtaler og undervisning
    • individuelle samtaleforløb
    • kontaktperson-funktion
    • administrativt arbejde som f.eks. ind og udskrivninger, behandlingsplaner, indstillinger til visitation, journalnotater, statusskrivelser og andet
    • praktiske aktiviteter med brugerne, f.eks. madlavning, og sociale aktiviteter   
    • samarbejde på tværs internt i Misbrugscentret og med kommunale - og andre interessenter, herunder møder og opsøgende arbejde
    • deltage i påbegyndt udviklingsarbejde af vores dag- og efterbehandlingstilbud.

    Vi søger en medarbejder, der

    • er socialfagligt uddannet, f.eks. socialpædagog, socialrådgiver eller lignende
    • gerne har en relevant efteruddannelse
    • har erfaring med misbrugsbehandling og/eller psykiatri
    • har erfaring med at lede behandlingsgrupper
    • har gennemslagskraft, lyst og evne til at holde fast i mål, give struktur og være tydelig
    • har lyst til og erfaring med administrativt arbejde
    • har en positiv og engageret tilgang
    • har kørekort.

    Vi tilbyder, at

    • du bliver en del af et velfungerende team bestående af kompetente, positive og engagerede kolleger
    • du får supervision
    • du har mulighed for at få efteruddannelse
    • du får mulighed for at arbejde udviklingsorienteret.
     
    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med udgangspunkt principperne om Ny Løn. Stillingen er på 37 timer med tiltrædelse den 1. maj 2015 eller snarest. 

    Yderligere oplysninger

    Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • afdelingsleder Mette Plato Spælling tlf. 40 42 00 67
    • behandler Birte Henningsen eller behandler Helle Theilgaard på tlf. 58 57 48 90.

    Ansøgningsfrist

    • 16. marts 2015 kl. 12.00.  
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. marts 2015.
     
    Ansøgning mærket "Socialfaglig medarbejder" sendes til
     
    Misbrugscentret
    Ingemannsvej 22
    4200 Slagelse

    eller via mail til
    misbrugscentret-job1@slagelse.dk.

Lærer (2)
  • 11-03-2015 Lærer til Hashøjskolen

    Hashøjskolen søger en lærer pr. 1. maj

    Hashøjskolen er en 1-sporet skole med ca. 115 elever fordelt på 0.- 6. klasse, og er en lille lokalt forankret skole med et dejligt naturområde, der bare venter på at blive brugt. Derfor har vi sat bevægelse på som et af vores indsatsområder for skolen. Vi bruger bevægelse i vores undervisning, og derfor ser man ofte en flok glade elever der løber, springer, undersøger og spiller på skolens område.
    Vi har et tæt samarbejde med idrætsforeninger og ikke mindst Gerlev idrætshøjskole, der giver værdifuld inspiration til alle på skolen, ligesom vi har et tæt samarbejde med lokalsamfundet generelt

    Vi har fokus på implementering af Visible Learning og brug af IT i undervisningen, og i skoleåret 2015-16 deltager vi i et projekt støttet af AP. Møller-fonden, hvor vi skal arbejde med udvikling af teknologiske og digitale kompetencer med høj faglighed i og på tværs af fag.
     
    Vi vil have en skole, hvor trivsel, faglighed og kreativitet går hånd i hånd, fordi vi tror på, at det giver glade medarbejdere og elever, der kompetent kan møde omverdenen.
     
    Vil du være en aktiv rollemodel for vores elever, og være med til at tage ansvar for fremtidens undervisnings- og aktivitetsmiljø, så er du den lærer, vi søger. Du skal være med til at skolen bliver et typeeksempel på, hvordan man opbygger et lokalt forankret innovativt læringsmiljø.

    Fagkombinationer og kompetencer, vi har brug for

    • matematik i indskoling/mellemtrin
    • N/T i indskoling/mellemtrin
    • idræt
    • musik og bevægelse i indskoling/mellemtrin.
     
    Selvom din fagkombination ikke helt matcher vores ønsker, er du velkommen til at sende din ansøgning til skolen.

    Yderligere oplysninger

    Ønsker du at vide mere om skolen, er du velkommen til at kontakte
    • skoleleder Poul Erik Gudiksen på telefon 58 58 40 41 eller mail pogud@slagelse.dk.

    Du er også meget velkommen til efter aftale at komme og besøge skolen.

    Ansøgningsfrist

    • 11. marts 2015 kl. 12.00.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 12.

    Send din ansøgning med relevante bilag til

    Hashøjskolen
    Brovej 1
    4200 Slagelse

    eller via mail til pogud@slagelse.dk.

  • 20-03-2015 Lærer til Dalmose Skole
    Dalmose Skole er en landsbyskole i udvikling med cirka 210 elever fordelt på ét spor, fra 0. - 9. klasse. Derudover har vi tilknyttet en førskolegruppe til skolen, i samarbejde med byens børnehave.
     
    På Dalmose Skole har vi altid elevernes læring i fokus, ligesom det er vigtigt for os at eleverne trives. Vi tror på, at faglig trivsel giver social trivsel. Derfor deltager alle lærere og pædagoger i et Visible Learning uddannelsesforløb, der bygger på John Hatties forskning. Uddannelsesforløbet sker i samarbejde med Challenging Learning.

    Vi forventer af dig, at

    • du har undervisningskompetencer i dansk på mellemtrin, samt mindst et af følgende fag; tysk, engelsk, sløjd eller musik
    • du ser muligheder i såvel Folkeskolereform som rammerne i Lov 409
    • du vil opstille synlige mål og succeskriterier for og med eleverne og give feedback på disse
    • du ser inklusion som en mulighed for mangfoldighed
    • du vil bidrage kompetent og positivt i egen og kollegers faglige udvikling.

    Vi kan tilbyde dig

    • elever som alle bidrager til fællesskabet og er i gang med at øve sig på, at være synligt lærende
    • en engageret forældregruppe og skolebestyrelse
    • en skole hvor vi er kommet godt fra start med at implementere folkeskolereformen samtidig med, at vi fortsat udvikler vores idéer og gør disse til virkelighed.
    • en udviklingsorienteret medarbejdergruppe, hvor videndeling er naturlig
    • et formaliseret teamsamarbejde omkring enheder, klasser og fag
    • en hverdag som bærer præg af åbenhed og ofte med en snert af humor
    • arbejdstilsynets grønne smiley, fordi vi alle bidrager til et godt arbejdsmiljø
    • egen arbejdsplads i mindre kontormiljø.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen eller ønsker du at aftale besøg, er du velkommen til at kontakte
    • skoleleder Pia Gabel på telefon 58 11 15 10.

    Du kan også læse mere på Dalmose Skoles hjemmeside (nyt vindue) 

    Ansøgningsfrist

    • 20. marts 2015 kl. 9.00.

    Ansøgning samt relevante bilag sendes via mail til dalmsko@slagelse.dk.

    Samtaler forventes afholdt d. 24. og 26. marts 2015. Sammen med evt. indkaldelse til samtalen vil du blive bedt om at arbejde med en given case, som skal fremlægges ved samtalen.

Leder (1)
  • 19-03-2015 Afdelingsleder til Storebæltskolen Korsør
    Storebæltskolen søger pr. 1. august 2015 en afdelingsleder til vores indskoling.

    Storebæltskolen er en børnespecialskole, der tilbyder vidtgående specialundervisning for elever med generelle indlæringsvanskeligheder begrundet i udviklingshæmning. Storebæltskolen udgør sammen med skolens SFO et helhedstilbud for børnene.

    Vi kan tilbyde

    • et godt arbejdsmiljø, der er præget af stor faglighed samt 80 engagerede medarbejdere, fordelt på 10 personalegrupper
    • en skole/SFO med stor fleksibilitet, stor variation i hverdagen og en uhøjtidelig omgangstone, hvor der lægges stor vægt på et godt arbejdsmiljø
    • 88 unikke elever samt en aktiv og engageret forældrekreds
    • et velfungerende ledelsesteam som i forvejen består af SFO-leder, viceskoleleder og skoleleder.  

    Vi forventer, at du

    • har pædagogiske visioner og vil videreudvikle læringsmiljøet
    • kan inspirere, lede og være sparringspartner for det pædagogiske personale
    • er synlig, anerkendende og nærværende i dagligdagen
    • har flair for og lyst til administrative opgaver - bl.a. TRIO og vikardækning
    • er et rummeligt, positivt og humoristisk menneske
    • er kreativ, fleksibel, åben for nye tiltag og er parat til at indgå i konstruktiv dialog
    • kan overskue og strukturere en til tider travl hverdag
    • er robust og kan skabe respekt omkring din person samtidig med, at du har let ved at få øje på de positive ting i hverdagen
    • er en god holdspiller, der ser muligheder frem for begrænsninger
    • har en relevant pædagogisk uddannelse
    • har erfaring med ledelse, gerne en lederuddannelse
    • er lydhør og aktivt støtter medarbejderne i opgaveløsningen
    • har lyst og evne til at koordinere forskellige opgaver i skolens kompetencecenter.
     
    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. 

    Yderligere oplysninger

    Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • skoleleder Benjamin Ejlertsen på telefon 58 37 74 12.

    Du kan også læse mere på Storebæltskolens hjemmeside (nyt vindue)

    Ansøgningsfrist

    • 19. marts 2015.

    Ansøgning med relevante eksamensbeviser, udtalelser, referencer mv. sendes i mail til storebaeltskolen@slagelse.dk eller til

    Storebæltskolen
    Storebælts Erhvervspark 1
    4220 Korsør
    Att. Skoleleder Benjamin Ejlertsen


    Ansættelsessamtaler finder sted onsdag den 25. marts 2015.

Kontor og administration (1)
  • 18-03-2015 Administrativ sekretær til Stillinge Skole
    Stillinge Skole er gennem de sidste år vokset betydeligt og der er derfor brug for at ansætte en sekretær mere. Skolen er kendetegnet ved høj faglighed, imødekommenhed og plads til alle.

    Skolen består af en 1-2 sporet hovedskole med 300 elever og tilhørende SFO. Der ud over har skolen en autistklasserække med 41 elever fra 0.-9. klasse, samt 65 medarbejdere.

    Vi forventer, at du

    • er engageret, dynamisk og faglig dygtig
    • har flair for skriftlig dansk og økonomistyring
    • er i besiddelse af godt humør og har et positivt livssyn
    • har lyst og evne til at arbejde i tæt forpligtende teamsamarbejde.

    Du skal administrere/styre og arbejde med

    • personaleadministration
    • vikardækning af lærere og pædagoger
    • test og prøver
    • vikarløn
    • opfølgning på økonomistyringen
    • indberetninger
    • taxabefordring.

    Du kan/vil gerne lære følgende IT-systemer

    • løn i SD
    • økonomistyring i Prisme
    • vikardækning i Trio og IDA.

    Vi kan tilbyde

    • et godt arbejdsmiljø
    • faglige udfordringer
    • mulighed for efteruddannelse
    • personlig udvikling
    • gode fysiske rammer - både inde og ude
    • fagligt velfunderede og hjælpsomme kolleger.
     
    Stillingen er på 30 timer pr. uge og arbejdstiden starter kl. 6.45 med vikardækning - Sluttid aftales og kan eventuelt flekses.

    Ansættelse og løn i henhold til gældende overenskomst.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingerne er du velkommen til at kontakte
    • skoleleder Martin Meier eller viceskoleleder Malene Wendelboe på telefon 58 54 70 58.

    Frist for ansøgning

    • 18. marts 2015 kl. 12.00.

    Samtalerne afholdes i uge 13. Såfremt du ikke har hørt noget i udgangen af uge 14, er stillingen besat til anden side

    Send din ansøgning med relevante bilag via mail til stillingeskole@slagelse.dk.

Kantine og køkken (2)
  • 09-03-2015 Blomstergården søger ernæringsassistent
    Pleje og rehabiliteringsboligerne Blomstergården åbner pr. 1. maj endnu en enhed med 12 beboere, så vi har brug for en

    Ernæringsassistent på 30 timer

    Blomstergården er nyopstartede pleje og rehabiliteringsboliger, og du har derfor en unik mulighed for at være med til at præge din kommende arbejdsplads.

    Vi arbejder ud fra visionen 'lev livet aktivt', hvor borgeren støttes og motiveres til at klare hverdagens opgaver og opnå en tilværelse med øget deltagelse og livskvalitet. Samtidig ønsker vi at skabe "et rigtigt hjem" for beboerne og har derfor meget fokus på mad og måltider. Vi laver det meste af vores mad selv og arbejder med økologi, hvor målet er at få sølv spisemærket.

    Forventninger til dig

    • du tør tage initiativ og har lyst til at inspirere og oplære sundhedspersonale i ernæring
    • at du har gode kommunikationsevner og lyst til at bruge elektroniske værktøjer
    • vil varetage elektronisk indkøb af fødevarer
    • have ansvar for egenkontrol
    • du er interesseret i økologi
    • har lyst til at arbejde med specialdiæter.

    Flere oplysninger

    Ønsker du mere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • kostfaglig leder Jane Meng Kaae på tlf. 58 57 43 61

    Frist

    • den 9. marts 2015, kl. 10

    Samtaler vil blive afholdt i uge 12.

    Søg stillingen
  • 27-03-2015 Ernæringsassistentelev til Produktionskøkkenet Skovvang
    Produktionskøkken Skovvang søger en ernæringsassistentelev pr. 22. juni 2015.

    Arbejdsopgaver

    Vi producerer dagligt 250 portioner varmeholdt mad til om aftenen, der leveres til 8 plejecenter i Slagelse Kommune. Vi har i dag certifikat i madspild og økologisk bronze spisemærke.

    Dine opgaver vil være at medvirke til fremstilling af hovedret samt bi-ret, produktionsplanlægning, desuden deltage i oprydning og rengøring af køkkenet efter endt produktion samt opvask.

    Hvem er vi?

    Vi er et velfungerende team på 9 personer som vægter et godt arbejdsmiljø.

    Arbejdstid

    Arbejdstiden er mandag - fredag mellem kl. 7.30- 16.30. Der skal påregnes weekend og helligdagsarbejde

    Vi ønsker

    At give vores elev den bedste uddannelse, og har derfor forventninger til dig.

    Om du er 18 eller 24 år er ligegyldigt, bare du har et brændende ønske om at tage uddannelsen som ernæringsassistent.

    At du er klar til læring, når du møder om morgenen, har en positiv tilgang til din uddannelse og er iderig.

    Til gengæld

    Får du en af de bedste muligheder for en uddannelse med engageret faglært personale.

    Yderligere oplysninger

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • kostfaglig leder Katja Nymann på telefon 58 57 34 72 mellem kl. 12.00-14.00 mandag til torsdag.

    Du kan også læse om os på vores hjemmeside (nyt vindue)

    Ansøgningsfrist

    • 27. marts 2015 kl. 12.00.

    Tænker du, det er lige mig, så fat en pc, og send en ansøgning til skovvangkokken@slagelse.dk.

    Ansættelsessamtale torsdag den 16. april 2015.

Ingeniører (1)
  • 09-03-2015 Intern bygherrerådgiver
    Vi søger snarest muligt en kompetent bygherrerådgiver 37 timer pr. uge med flekstid.

    Du skal påtage dig ansvaret for bygherrerådgivning i forbindelse med vej- og anlægsopgaver fra programfase til drift, sammen med et lille team af erfarne og dygtige medarbejdere som er konstruktører, arkitekter eller ingeniører. Du kommer til at arbejde i et tværfagligt arbejdsmiljø og får gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

    Vi er en offentlig organisation i en spændende udvikling, hvor medarbejderne har et selvstændigt, ansvarsfuldt og afvekslende job med udstrakt frihed under ansvar. Samtidig arbejder vi med at udvikle vores arbejdsmetoder og udvikle nye samarbejdsformer.

    Funktioner

    • udfører bygherrerådgivning i forbindelse med: ideoplæg, valg af rådgiver, brugerinddragelse, byggeprogram, projektering, valg af entreprenør og udførelsesfasen.

    Vi forventer, at du

    • har baggrund som arkitekt, ingeniør eller bygningskonstruktør kombineret med erfaring inden for området
    • kan opbygge og vedligehold en stram styring og systematik på vores vej- og anlægsprojekter.
    • har flair for at begå sig i en politisk organisation
    • evner at servicere og understøtte bygherrens behov
    • har evnen til at indgå i en serviceorienteret dialog med politikere, borgere, brugere og håndværkere
    • kan bevare overblikket og humøret med mange bolde i luften
    • har gode evner som projekt- og mødeleder
    • ønsker at være med til at udvikle vores arbejdsplads.

    Hvem er vi?

    Bygherrerådgivning er placeret i Center for Kommunale ejendomme der også omfatter Bygningsdrift, Køb og Salg, Ejendomsstrategi, Boligadministration og Rengøring og Kantiner.

    Bygherrerådgivning varetager bygherrerådgiverrollen i forbindelse med Slagelse Kommunes renoverings- og ombygningsprojekter, nybyggeri og vej- og anlægsprojekter.

    Bygherrerådgivning beskæftiger 8 medarbejdere og har de seneste år rådgivet på projektopgaver svarende til 200-300 mio. kr.

    Løn

    I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne i Ny Løn.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du vil have yderligere informationer, kan du kontakte

    Frist

    • 9. marts 2015


    Søg stillingen
AC-personale (1)
  • 13-03-2015 Økonomikonsulent til Budget og Planlægning
    Vores nuværende økonomikonsulent har søgt nye udfordringer internt i Økonomicentret, og derfor søger vi en dygtig økonomikonsulent, som kan være med til at servicere, udvikle og styrke økonomistyringen på Økonomiudvalgets budgetområde, men også være med til at udvikle den overordnede økonomistyringen i kommunen. 
     
    Det skal være naturligt for dig, at levere service til vores kunder som giver værdi, og samtidig skal du være rigtigt glad for tal, Excel, og økonomisystemer, da stillingen vil veksle imellem servicering af kunder på Økonomiudvalgets område, og tværgående økonomiopgaver.    
     
    Stillingen er placeret i Budget og Planlægning. Afdelingen har ansvaret for Slagelse Kommunes budgetlægning, overordnede koordinering og styring af økonomien, samt økonomiopfølgning, budgetlægning, og servicering på Økonomiudvalgets budgetområde.

    Du vil blive en del af en afdeling med 6 medarbejdere, hvor du vil indgå i arbejdsopgaverne omkring budgetstyring, udvikling og driftsoptimering af økonomistyring i forhold til servicering og levering af økonomi på alle niveauer i kommunen, samt opgaver omkring understøttelse af ledelsesinformation og anvendelse af FLIS.   

    Endvidere forestår vi udvikling og optimering af anvendelse og udnyttelse af vores økonomisystem Prisme. 

    Dine opgaver

    Dine primære opgaver vil være
    • økonomikonsulent på Økonomiudvalgets budgetområde, herunder servicering af centerchefer og økonomidirektør 
    • sagsfremstillinger vedr. økonomi  på økonomiudvalgets område
    • ad hoc opgaver relateret til afdelingens øvrige opgaver
    • opgaver omkring ledelsesinformation i kommunen 
    • opgaver omkring opbygning og styring af kontoplan, samt økonomirapporter
    • opgaver omkring anvendelse og styring af vores budgetmodul i Prisme.

    Om dig 

    • du har en solid økonomisk baggrund, og gerne erfaring med økonomistyring i en
    • kommune (er en fordel men ikke en betingelse).
    • god til både skriftlig og mundtligt kommunikation
    • kender økonomisystemet Prisme (er en fordel men ikke en betingelse)
    • har forståelse for at arbejde både helhedsorienteret og detaljeret i en politiks organisation
    • mod på nye udfordringer og udvikle nye løsninger
    • høj faglighed i opgaveløsningen
    • lyst at arbejde serviceorienteret og indgå i tværgående samarbejder
    • er god til Excel og evt. Acces eller har lyst til at blive dygtigere på dette felt.
     
    Nyuddannede er velkomne til at søge stillingen.

    Vi tilbyder

    En spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor du selv får mulighed for at udvikle og påvirke indholdet i dine arbejdsopgaver. Du får mulighed for faglig og personlig udvikling i samarbejde med afdelingens kompetente kollegaer. Vi har et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor vi samarbejder og hjælper hinanden, når der er travlt.   

    Praktiske informationer

    Du ansættes i en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Din løn aftales efter principperne i Ny Løn.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • afdelingsleder Henrik Folkvard på tlf. 58 57 32 21

    Frist for ansøgning

    • ansøgningsfristen er den 13. marts 2015

    Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 12.
     
    Send din ansøgning med relevante bilag til:
     
    Center for Økonomi
    Budget og Planlægning
    Rådhuspladsen 11
    4200 Slagelse
     
    Eller via mail til titch@slagelse.dk

Siden er sidst opdateret 18. september 2014