Om Kommunen

Søg job

Oversigt over alle ledige stillinger i Slagelse Kommune.

Der skal foreligge straffeattest ved ansættelse i Slagelse Kommune.

Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers
forskellighed som en resurse. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, religion
og etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

 

Øvrige (5)
  • 31-08-2015 Aktivitetskoordinator
    Vil du være med til at skabe nye arrangementer samt understøtte og videreudvikle eksisterende arrangementer på idræts- og fritidsområdet i samarbejde med foreningerne i Slagelse Kommune? Center for Kultur, Fritid og Borgerservice søger en aktivitetskoordinator til Fritidsafdelingen. Aktivitetskoordinatoren skal sammen med foreninger, Fritidsafdelingens virksomheder, idrætsorganisationer samt de øvrige medarbejdere i afdelingen udvikle eksisterende arrangementstilbud samt skabe nye.  

    Slagelse Kommune er hjemsted for en række af Danmarks største talenter og eliteidrætsudøvere inden for bl.a. badminton, fodbold, vandpolo, speedskating, vægtløftning, atletik og hockey. I Slagelse Kommune arbejder vi målrettet på at give fritids- og foreningslivet de bedste vilkår, og gennem bl.a. breddeidrætsprojekter og talentudvikling skaber vi de optimale rammer for både bredde- og eliteidrætten.

    Slagelse Kommune har mange gode idrætsfaciliteter, som kan rumme mange forskellige typer af arrangementer og aktiviteter.  
     

    Dine primære arbejdsområder

    • redefinere og udvikle eksisterende kommunale arrangementer samt øge kvaliteten og mængden af nye
    • medvirke til at sætte Slagelse Kommune på landkortet med udgangspunkt i kommunens kommende idrætspolitik samt kommunens overordnede målsætninger
    • være udfarende og udadvendt overfor foreninger og samarbejdspartnere og tilskynde til udvikling af arrangementer
    • være foreningernes og potentielle samarbejdspartneres primære sparringspartner i relation til arrangementsafholdelse.
    • samarbejde med Fritidsafdelingens virksomheder om at løfte mangfoldigheden, niveauet og antallet af arrangementer
    • projektledelse herunder overholdelse af fastsatte tidsfrister og budgetter
    • deltage i tværfaglige indsatser i samarbejde med øvrige centre i kommunen.
    • daglig drift og administration herunder politisk sagsfremstilling.
     

    Personlige kompetencer

    • du har et solidt kendskab til arrangementsudvikling og arrangementsafholdelse gerne inden for idrætsområdet.
    • du har en event- og/eller idrætsfaglig uddannelse og baggrund gerne kombineret med erfaring indenfor afholdelse af større og mindre arrangementer.
    • du har et solidt kendskab til foreningslivet gerne lokalt
    • du har god erfaring med at få flere aktører til at løfte i flok, så der ved fælles hjælp opnås et godt resultat.
    • du er en stærk formidler med gennemslagskraft såvel skriftligt som mundtligt
    • du har et stort engagement, er udadvendt, opsøgende og igangsættende
    • du har evnen til at koordinere samt overskue større projekter.
    • du skaber gode resultater i projekter med mange aktører og høj brugerinddragelse
    • du har en velfunderet økonomisk sans
    • du har forståelse for at kunne arbejde i en politisk styret organisation.

    Derudover ønsker vi, at du kan leve op til kommunens fire værdier: modig, tydelig, kompetent og med glæde. Du vil fysisk være placeret i Center for Kultur, Fritid og Borgerservice, beliggende tæt på Rådhuspladsen i Slagelse, men skal forvente at meget af din tid bliver brugt ude i foreningerne. Du må forvente aftenarbejde og arbejde i weekender, til gengæld er der flekstidsordning.
     

    Om os

    Fritidsafdelingen er involveret i mange tværfaglige projekter i hele kommunen, herunder anlægsprojekter, socialt udsatte børn og unge, breddeidræt mm. Vi er en mindre afdeling med 10 medarbejdere, som arbejder med høj selvstændighed i opgavevaretagelsen. Vi tilbyder et spændende og til tider hektisk job i en dynamisk afdeling med gode kolleger, højt til loftet og altid plads til et smil eller en sund latter.
     

    Flere oplysninger

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
    • Afdelingsleder for Fritidsafdelingen Christian Abildgaard, ca@slagelse.dk, 58 57 46 47 eller
    • Idrætskonsulent Puk Kirkeskov Hvistendal, pukhv@slagelse.dk, 58 57 44 04. 
     

    Frist

    • Mandag den 31. august.

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 8. september.

    Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt, med ansættelsesstart senest 1. november. Løn og ansættelsesvilkår efter nærmere forhandling ud fra en lønramme på 372.000-408.000 kr. årligt plus pension.

    Send din ansøgning med relevante bilag til Center for Kultur, Fritid og Borgerservice på fritid@slagelse.dk
     
     

  • 06-09-2015 Undervisere til vores to teater/musicalprojekter, Ungdomsskolen
    Ungdomsskolen søger lige nu et antal medarbejdere til at videreføre vores to musicalprojekter i henholdsvis Korsør og Skælskør. Vi søger instruktører og produktionsledere til begge projekter.
     
    Projekterne er i planlægningsfasen, og der er fastlagt øveaftener om onsdagen. Derudover vil der være et antal weekendprøver til foråret, og også et antal forestillinger. Ansøgere vil have stor mulighed for at præge projekterne, da stykkerne bestemmes af instruktører og produktionsledere. Vi forventer at du kan påtage dig ansvaret for projektet, og vi tilbyder til gengæld al den støtte der er inden for det muliges rammer.
     
    Eleverne er unge mennesker i alderen 13 - 17 år med interesse for drama/teater/musical.
     

    Undervisningen foregår

    • Skælskør:  Eggeslevmagle Skole, Skolevej 8, 4230 Skælskør
    • Korsør: Kulturhuset, Skolegade 1, 4220 Korsør
     
    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst for lærere i ungdomsskolen.
     

    Flere informationer

    Henvendelse om stillingerne kan ske til  

    Frist

    • 6. september 2015
    Ansøgning samt eventuel dokumentation bedes sendt til ungdomsskolen@slagelse.dk, mrk. Musical Skælskør eller Musical Korsør
     
     

  • 01-10-2015 Pædagogisk assistentelev

    Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

    Du har nu mulighed for at starte en spændende karriere inden for det pædagogiske område.

    Har du lyst til

    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse, der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber, hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og samarbejde?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • du skal have bestået Grundforløb 2-prøven
    • hvis du er over 25 år, skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering, som skal vedlægges din ansøgning.

    Realkompetencevurderingen kan blandt andet udarbejdes af SOSU Sjælland.

    Vi tilbyder

    Som pædagogisk assistentelev i Slagelse Kommune får du mulighed for at arbejde med børn inden for almenområdet og børn, unge og voksne inden for specialområdet. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet 3 forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Pædagogisk assistentelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    Flere informationer

    Frist

    • 1. oktober 2015

    Søg elevpladsen her

    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til Pædagogiske Assistent. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, dokumentation for realkompetencevurdering hvis du er over 25 år, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Søg stillingen Pædagogisk assistent...
  • 01-10-2015 Social- og sundhedsassistentelev

    Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

    Du har nu mulighed for at fortsætte en spændende karriere inden for sundhed og omsorg.

    Har du lyst til

    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse, der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber, hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og sammen?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • du skal have bestået social- og sundhedshjælperuddannelsen
    • hvis du er over 25 år, skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering, som skal vedlægges din ansøgning.

    Realkompetencevurderingen kan blandt andet udarbejdes af SOSU Sjælland.

    Vi tilbyder

    Som social- og sundhedsassistentelev i Slagelse Kommune får du mulighed for at arbejde med grundlæggende sygeplejeopgaver på sygehus, i psykiatrien og på plejecenter. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet 3 forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Social- og sundhedsassistentelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    Flere oplysninger

    Frist

    • 1. oktober 2015

    Søg elevpladsen her

    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til social- og sundhedsassistent. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, dokumentation for realkompetencevurdering, hvis du er over 25 år, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Søg stillingen Social- og sundhedsa...
  • 01-10-2015 Social- og sundhedshjælperelev

    Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

    Du har nu mulighed for at starte en spændende karriere inden for sundhed og omsorg.

    Har du lyst til

    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse, der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber, hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og samarbejde?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • du skal have bestået Grundforløb 2-prøven
    • hvis du er over 25 år, skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering, som skal vedlægges din ansøgning.

    Realkompetencevurderingen kan blandt andet udarbejdes af SOSU Sjælland.

    Vi tilbyder

    Som social- og sundhedshjælperelev i Slagelse Kommune får du mulighed for at arbejde med omsorg og pleje opgaver for kommunes ældre borgere både på plejecenter og i hjemmeplejen. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet 2 forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Social- og sundhedshjælperelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    Flere oplysninger

    Frist

    • 1. oktober 2015

    Søg elevpladsen her

    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til social. og sundhedshjælper. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, dokumentation for realkompetencevurdering hvis du er over 25 år, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Søg stillingen Social- og sundhedsh...
Sygeplejerske (1)
  • 07-09-2015 Sygeplejerske vikariat i Slagelsegruppen

    Er du sygeplejerske, og har du lyst til at arbejde i den kommunale sygepleje, så har vi et vikariat til dig

    Vikariatet er i Slagelsegruppen, med tiltrædelse den 1. oktober 2015 eller efter aftale. Ansættelsesnormen taler vi om, men vi kan tilbyde op til 37 timer pr. uge.
     
    Sygeplejen udfører indsatser hos borgerne med høj kompleksitet efter vedtagne kvalitetsstandarder. Du skal have gyldigt kørekort, bil stilles til rådighed. Vi kan tilbyde dig en dagvagtsstilling med weekendarbejde hver 4. uge.

    Løn og ansættelse i forhold til gældende overenskomst og ny løndannelse.

    Sygeplejens mål er: Kvalitetssikring og Høj trivsel.

    Det opnår vi gennem:
    • kompetenceudvikling
    • kontinuerlig udvikling af sygeplejen
    • et godt arbejdsmiljø, baseret på respekt og tillid
    • en god introduktion.

    Flere informationer

    Lyder det interessant, er du velkommen til at kontakte
    • områdeleder Inge Pedersen på telefon 58 57 46 65  

    Frist

    • 7. september 2015

    Ansættelsessamtaler afholdes 11. september 2015.

    Søg stillingen Sygeplejerske vikari...
Social- og sundhedshjælper (2)
  • 14-09-2015 Social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter, Hjemmeplejen

    Slagelse Kommune søger uddannet personale til faste stillinger

    Hjemmeplejen i Korsør søger social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter til faste stillinger i dag- og aftenvagt pr. 1. oktober 2015 eller snarrets herefter.
     

    Vi kan tilbyde

    • en spændende hverdag
    • medindflydelse
    • arbejde med rehabilitering
    • gode kompetente kollegaer
    • tværfaglig sparring
    • en organisation i udvikling.
     

    Vi forventer, at du

    • kan arbejde selvstændigt
    • har en positiv indstilling
    • er omstillingsparat
    • er mødestabil
    • er robust
    • er serviceorienteret
     

    Flere oplysninger

     
    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
     

    Frist

    • 14. september 2015 kl. 9.00.
    Ansøgning sendes til mail: tisku@slagelse.dk eller stala@slagelse.dk
     
    Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Såfremt du ikke har hørt fra os inden 30. september 2015, er stillingen besat til anden side.
     

  • 30-09-2015 SSH og SSA som faste vikarer på Plejecentret Blomstergården

    Trives du som vikar? Så se her

    Vikar Team Blomstergården søger uddannet personale til faste stillinger.
     
    Vi er det interne vikar team på Plejecentret Blomstergården, som dækker vagter døgnet rundt.
    Vi har brug for netop dig, til en fast stilling, hvor du vil komme rundt på hele Blomstergården.
     

    Vi forventer, at du

    • er uddannet social og sundhedshjælper eller assistent
    • er omstillingsparat og fleksibel
    • trives med nye udfordringer hver dag
    • kan arbejde i minimum 2 vagtlag
    • har gerne erfaring i vikar arbejde.
     

    Vi tilbyder

    • fast månedsløn
    • ajourføring af kompetencer
    • beklædning/uniformer gældende beklædningsregulativet for Slagelse Kommune
    • introduktion i IT arbejdsredskaber
    • super kompetente og hjælpsomme kollegaer
    • timelønsansættelse kan også komme på tale, hvis du kun ønsker enkelte vagter om måneden.
     

    Flere oplysninger

    Ved brug for yderligere information om Vikar Team Blomstergården, kontakt
    • leder Rosa Demuth tlf. 58 57 4364
     

    Frist

    • Vi ansætter løbende
     
     

    Søg stillingen SSH og SSA som faste...
Social- og sundhedsassistent (3)
  • 14-09-2015 Social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter, Hjemmeplejen

    Slagelse Kommune søger uddannet personale til faste stillinger

    Hjemmeplejen i Korsør søger social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter til faste stillinger i dag- og aftenvagt pr. 1. oktober 2015 eller snarrets herefter.
     

    Vi kan tilbyde

    • en spændende hverdag
    • medindflydelse
    • arbejde med rehabilitering
    • gode kompetente kollegaer
    • tværfaglig sparring
    • en organisation i udvikling.
     

    Vi forventer, at du

    • kan arbejde selvstændigt
    • har en positiv indstilling
    • er omstillingsparat
    • er mødestabil
    • er robust
    • er serviceorienteret
     

    Flere oplysninger

     
    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
     

    Frist

    • 14. september 2015 kl. 9.00.
    Ansøgning sendes til mail: tisku@slagelse.dk eller stala@slagelse.dk
     
    Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Såfremt du ikke har hørt fra os inden 30. september 2015, er stillingen besat til anden side.
     

  • 17-09-2015 Medarbejdere søges til Ungeindsatsen i Socialpsykiatrisk Center Slagelse

    Vi omlægger og udvider vores indsatser

    Ungeindsatsen er et tilbud til unge/yngre borgere mellem 18 og 40 år med psykosociale udfordringer i Slagelse Kommune. Mange af de unge har udover sindslidelse også tilstødende udfordringer som bl.a. nedsat kognitiv funktion, misbrug, kriminalitet, hjemløshed, ledighed, mestring af voksenlivet og manglende selvstændighed. 
     
    Vi yder pædagogisk støtte - såvel i grupper som individuelt - i vores uvisiterede unge-cafeer og i vores visiterede støttetilbud efter Servicelovens §§§ 83, 85, 99 og 104.  
     
    Vores målgruppes behov og vores indsatser forandres imidlertid i takt med samfundets øvrige udvikling, og vi omlægger og udvider derfor vores indsats i forhold til de unge. Derfor søger vi nu nye medarbejdere/kollegaer, bl.a. til vores nyere ekspanderende døgnstøttende tilbud "VoksenLiv", hvor vi arbejder efter Housing First-princippet.  
     
    Vi søger relevant socialfagligt eller sundhedsfagligt uddannede medarbejdere til stillinger på fuld tid. Arbejdstiden må forventes at være i alle døgnets timer, herunder også i weekender og på helligdage. Vi søger også dygtige vikarer, som er fleksible og som kan starte op snarest muligt.
     

    Kan du bl.a.

    • skabe attraktive og bæredygtige relationer til de unge?
    • arbejde anerkendende, professionelt, selvstændigt og robust?
    • tilpasse din støtte, vejledning og hjælp til det, den unge har brug for?
    • facilitere grupper og netværkssamarbejde?
    • være fysisk aktiv sammen med de unge? 
    • skrive og formidle kompetent og naturligt knyttet til opgaven?
    • reflektere over din egen og andres praksis og er åben for læring?
    • skabe synligt gode resultater?
    • køre bil (kørekort)?
     

    … så tilbyder vi bl.a.

    • gode kollegaer og et stærkt fagligt fællesskab
    • både høj grad af selvstyring og tæt sparring - hvad du må have brug for.
    • løbende faglig supervision
    • stor indflydelse og mulighed for at præge udviklingen
    • at blive en del af en dynamisk, udviklingsorienteret organisation med stor sammenhængskraft
    • mulighed for motion i fritiden
    • telefon og iPad som arbejdsredskaber.

    Afllønning sker i henhold til gældende overenskomst og med aflønning efter principperne for Ny løn. 
     

    Flere oplysninger

    kan findes på vores hjemmeside www.sc-s.dk. Har du relevante spørgsmål, kan du kontakte
    • stedfortrædende afdelingsleder Pia Linke på telefon 28 10 14 76.
     

    Frist

    • 17. september kl 12.00
    Samtaler finder sted i uge 39. Ansættelse pr. 1. november 2015.
     
    Send din ansøgning samt relevante bilag til scsunge@slagelse.dk, og mærk mailen "Ungeindsatsen" i emnefeltet. Modtagelse bekræftes ligeledes pr. mail.
     

  • 30-09-2015 SSH og SSA som faste vikarer på Plejecentret Blomstergården

    Trives du som vikar? Så se her

    Vikar Team Blomstergården søger uddannet personale til faste stillinger.
     
    Vi er det interne vikar team på Plejecentret Blomstergården, som dækker vagter døgnet rundt.
    Vi har brug for netop dig, til en fast stilling, hvor du vil komme rundt på hele Blomstergården.
     

    Vi forventer, at du

    • er uddannet social og sundhedshjælper eller assistent
    • er omstillingsparat og fleksibel
    • trives med nye udfordringer hver dag
    • kan arbejde i minimum 2 vagtlag
    • har gerne erfaring i vikar arbejde.
     

    Vi tilbyder

    • fast månedsløn
    • ajourføring af kompetencer
    • beklædning/uniformer gældende beklædningsregulativet for Slagelse Kommune
    • introduktion i IT arbejdsredskaber
    • super kompetente og hjælpsomme kollegaer
    • timelønsansættelse kan også komme på tale, hvis du kun ønsker enkelte vagter om måneden.
     

    Flere oplysninger

    Ved brug for yderligere information om Vikar Team Blomstergården, kontakt
    • leder Rosa Demuth tlf. 58 57 4364
     

    Frist

    • Vi ansætter løbende
     
     

    Søg stillingen SSH og SSA som faste...
Rengøring (1)
  • 30-09-2015 Tilkaldevikarer Rengøring og Kantiner

    Tilkaldevikarer til rengøringen

    Til afløsning ved sygdom, ferie og lignende søger "Rengøring og Kantiner", Slagelse Kommune tilkaldevikarer til rengøring.
     
    Arbejdsstederne vil være hele Slagelse Kommune og arbejdstiderne vil typisk ligge mellem kl. 05.00 og kl. 17.00.
     
    Det vil det være en fordel, hvis du har rengøringserfaring, men det er ikke et krav.
     
    Det vil desuden være en stor fordel, hvis du har en bil. Vores pladser er spredt ud over hele kommunen og det kan være svært at finde offentlig transport kl. 05.00.
     
    Vi gør opmærksom på, at vi ikke kan love fast ansættelse. Såfremt der bliver en stilling ledig, skal den søges på lige fod med andre ansøgere.

    Flere oplysninger

    Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
    • virksomhedsleder Jane Veggerby Andersen, mail: janev@slagelse.dk eller tlf.: 23 83 44 72

    Så mangler du et fritidsjob eller et supplement til dit nuværende arbejdere, bedes du skrive en kort ansøgning og sende den til rengo@slagelse.dk  - Emne: Tilkaldevikar
     
    Såfremt du sender ansøgningen pr. brev, er adressen              
    Slagelse Kommune,
    Rengøring og Kantiner,
    Dahlsvej 3,
    4220 Korsør

Pædagog (2)
  • 04-09-2015 Pædagog Børnehaven på Skanderborgvej
    33 timer pædagog søges til Børnehaven på Skanderborgvej
     
    Stillingen er til besættelse 1. oktober 2015 eller hurtigst muligt.
     
    Børnehaven på Skanderborgvej er en børnehave med 62 børn og 10 ansatte. Vi er en af 4 institutioner i Slagelse Kommune med det særlige tilbud. Vi har 6 børn i det særlige tilbud. Vi har god erfaring og viden om sensitive børn.
     
    Åbningstid er 6.30 - 17.00, fredag til kl. 16.00.

    Vi tilbyder

    • en stilling på 33 timer ugentligt
    • et spændende arbejde i multikulturelt hus
    • fagligt dygtige kollegaer
    • en børnehave i løbende udvikling.

    Opgaven

    Vi arbejder med
    • understøttelse af barnets udvikling
    • skabelse af læring for barnet
    • arbejde med understøttende sprogstrategier
    • refleksion over egen og fælles pædagogiske praksis
    • vores pædagogiske læreplaner via SlagPlan.

    Forventningerne

    Vi søger en pædagog
    • med socialpædagogiske kompetencer
    • der er nærværende i sit arbejde.
    • der er robust, har gejst og "gå på mod"
    • der er fleksibel og engageret
    • der er ansvarlig og initiativrig
    • har overblik i en travl hverdag
    • med erfaring for lignende arbejde i børnehave.

    Information

    Der er mulighed for at kontakte institutionen for at høre nærmere
    om stillingen hos

    Frist

    • fredag den 4. september
    Samtaler afholdes torsdag den 10. september.

    Ansøgningen sendes til olnie@slagelse.dk

  • 06-09-2015 Klubmedarbejdere, Ungdomsskolen
    Ungdomsskolens klubber søger 1-2 friske medarbejdere til vagter i vores ungdomsklubber. Der vil i første omgang blive tale om enkelte skiftende vagter, men med mulighed for faste vagter senere. Du vil blive del af et lille og engageret team med et godt fællesskab.
     
    Ungdomsklubben er for unge i alderen fra og med 7. klasse til 18 år. Ungdomsklubberne betjener hovedsageligt unge fra Slagelse Østby og Dalmose, men der kommer også unge fra resten af kommunen. Klubbens åbningstid er fra 18-22 på mandage til torsdage i sæsonen som løber fra september til maj. 
     

    Vi søger klubmedarbejdere til begge vores klubber

    • Ungdomsklubben, Byskovvej 2, 4200 Slagelse
    • Ungdomsklubben, Dalmose Skole, Blomstervænget 5, 4261 Dalmose
     
    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst for timelønnede klubpædagoger.
     

    Flere informationer

    Henvendelse om stillingerne kan ske til  

    Frist

    • 6. september 2015
    Ansøgning samt eventuel dokumentation bedes sendt til ungdomsskolen@slagelse.dk, mrk. Dalmose eller Slagelse

Lærer (1)
  • 15-09-2015 Specialundervisningslærer Storebæltskolen

    Specialundervisningslærer til brobygningstilbud

    Storebæltskolen søger pr. 1. november eller snarest muligt en lærer til vores 10. klassetilbud.

    Storebæltskolen er en specialskole, der tilbyder vidtgående specialundervisning efter folkeskolelovens § 20, stk. 2 for elever med generelle indlæringsvanskeligheder begrundet i udviklingshæmning.
     

    Vi kan tilbyde

    • et godt arbejdsmiljø der er præget af stor faglighed samt 80 engagerede medarbejdere fordelt på 11 personalegrupper
    • stor frihed til at tilrettelægge hverdagen
    • en skole med stor fleksibilitet, stor variation i hverdagen og en uhøjtidelig omgangstone, hvor der lægges vægt på, at det er sjovt at være på arbejde
    • en skole med gode tilkørselsforhold, der er tæt beliggende på Korsør station og motorvejen
    • kurser samt supervision således, at der er stor mulighed for personlig og faglig udvikling
    • en innovativ skole der bl.a. lægger stor vægt stor vægt på at brugen af IKT.

    Vi forventer, at du

    • vil være med til at give eleverne i 10. klasse det allerbedste brobygningstilbud
    • har interesse og gerne undervisningserfaring inden for matematik og idræt
    • tænker og agerer anerkendende over for børn med specielle behov
    • er kreativ, fleksibel, åben for nye tiltag og er parat til at indgå i et konstruktivt samarbejde
    • arbejder didaktisk med fokus på børnenes kompetencer, potentialer og behov
    • kan overskue og strukturere en til tider travl hverdag
    • har god fysik og kan skabe respekt omkring din person samtidig med, at du har let ved at få øje på de positive ting i hverdagen
    • er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation med henblik på dokumentation, dialog og formidling
    • er en god holdspiller, der ser muligheder frem for begrænsninger
    • har interesse for motion og bevægelse i undervisningen
    • er uddannet lærer, gerne med erfaring inden for specialundervisningsområdet.

    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Stillingen på 37 timer er tidsbegrænset fra ansættelsesdato og frem til den 30. juni 2016.

    Flere informationer

    Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, eller hvis du ønsker en rundvisning, er du meget velkommen til at kontakte 
    • skoleleder Benjamin Ejlertsen på 58 37 74 12

    Frist

    • tirsdag den 15. september 2015 kl. 12.00
     
    Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 24. september 2015.

    Ansøgning sendes til storebaeltskolen@slagelse.dk - att. skoleleder Benjamin Ejlertsen

Kontor og administration (1)
  • 11-09-2015 Risikostyringskoordinator Forsikring

    Risikostyringskoordinator/Risikorådgiver

    Tryghed, ejerskab og ansvarlighed er nøgleordene i Slagelse Kommunes forsikring- og risikostyringsarbejde.
     
    Er du den initiativrige, opfindsomme men også grundig risikostyringskoordinator, der ser muligheder frem for begrænsninger. Så er det måske dig vi leder efter.
     
    Slagelse Kommune er selvforsikret på en stor del af forsikringerne, og tegner således kun forsikring for risici, som i betydeligt omfang kan skade kommunens likviditet, eller hvor en mindre forsikringsudgift med fordel kan understøtte den daglige administration. Det betyder at forsikringsenheden selv behandler skader på alle brancher.
     
    Forsikring og risikostyring er placeret i Indkøb og Forsikring, som er en afdeling i Center for Økonomi. Der er 3 medarbejdere i Forsikring og risikostyring.
     
    Jobbet
    Det primære fokus er risikostyringsarbejdet, hvor du får rig mulighed for at sætte dit præg, være initiativtager på tiltag og projekter, og være garant for at de gennemføres, evalueres og eventuelt nyudvikles. Du kan derfor arbejde både systematisk og innovativt med risikostyring, med fokus på læring af aktiviteterne.
     
    Sekundært indeholder jobbet også opgaver, hvor det handler om den forsikringsmæssige tilgang ved udredning af forsikringsdækning ved skader. Det gør derfor ikke noget, at du også har en forsikringsfaglig viden om behandling af skader på bygning og løsøre.
     
    Du vil indgå i flere forskellige netværk, og vil få mulighed for at etablere nye både internt og eksternt.
     
    Du må forvente, at der indgår udadrettede aktiviteter og fysiske besøg på alle vores institutioner, i jobbet, med henblik på at vejlede og igangsætte risikominimerende tiltag og/eller vurdere konkrete skader i forhold til forsikringen.
     
    Du må også forvente, at der er administrative opgaver der skal løses, herunder opdatering og vedligehold af risikostyringsmodulet i kommunens forsikringssystem Insubiz, udfærdigelse af årsrapport om risikostyring, opdatering og udfærdigelse af risikostrategier og handleplaner mv.

    Din profil

    Vi forestiller os, at du
    • har en risikostyringsfaglig baggrund og har stor erfaring på risikostyringsområdet. Det kan være fra privat virksomhed, forsikringsselskab eller fra en kommune
    • har enten en uddannelse i risikostyring, eller ved løbende kurser og efteruddannelse erhvervet fornøden teoretisk viden om området
    • evt. har en forsikringsfaglig uddannelse og/eller erfaring med behandling af skade på bygning, løsøre, biler mv.,  eller har opnået tilsvarende praktisk/teoretisk kendskab
    • er engageret og selvstændig
    • kan løfte i flok, men samtidigt kan træffe egenhændige faglige korrekte beslutninger
    • er en åben person, der kan kommunikere med kollegaer og øvrige samarbejdsparter
    • kan formulere dig, i både skrift og tale, så det rykker hos modtagerne
    • er målrettet, proaktiv og struktureret i dit arbejde
    • også kan løse administrative opgaver
    • skal kunne fungere på et flermandskontor.

    Hos os får du

    • høj grad af selvstændighed i opgavetilrettelæggelsen og varetagelsen
    • mange spændende og forskelligartede opgaver med rig mulighed for faglig udvikling og ansvar
    • fleksibel arbejdstid hvor opgaveløsningen, i højere grad end klokken, sætter rammen
    • gode kollegaer og et uhøjtideligt og humoristisk arbejdsklima, hvor vi vægter kollegialt samarbejde og sparring højt.

    Genopslag

    Stillingen var opslået før sommerferien, men genopslås med henblik på at få et bredere ansøgerfelt. Ansøgere der søgte stillingen før sommerferien skal ikke søge igen, idet jeres ansøgning indgår i vurderingen.

    Løn- og ansættelsesforhold

    Stillingen er en fuldtidsstilling. Tiltrædelse 1. oktober 2015, eller snarest derefter.
     
    Ansættelse og lønvilkår i henhold til gældende overenskomst. Arbejdspladsen er beliggende på Slagelse Rådhus, Rådhuspladsen 11 i Slagelse.

    Flere informationer

    Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte
    • indkøb- og forsikringschef Henrik K. Larsen, 58 57 90 02
    Frist
    • 11. september 2015, kl. 12.00.

    Samtaler

    Samtaler forventes afholdt fredag i uge 38, mandag eller tirsdag i uge 39.

    Søg stillingen Risikostyringskoordi...
Elevstillinger (3)
  • 01-10-2015 Pædagogisk assistentelev

    Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

    Du har nu mulighed for at starte en spændende karriere inden for det pædagogiske område.

    Har du lyst til

    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse, der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber, hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og samarbejde?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • du skal have bestået Grundforløb 2-prøven
    • hvis du er over 25 år, skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering, som skal vedlægges din ansøgning.

    Realkompetencevurderingen kan blandt andet udarbejdes af SOSU Sjælland.

    Vi tilbyder

    Som pædagogisk assistentelev i Slagelse Kommune får du mulighed for at arbejde med børn inden for almenområdet og børn, unge og voksne inden for specialområdet. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet 3 forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Pædagogisk assistentelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    Flere informationer

    Frist

    • 1. oktober 2015

    Søg elevpladsen her

    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til Pædagogiske Assistent. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, dokumentation for realkompetencevurdering hvis du er over 25 år, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Søg stillingen Pædagogisk assistent...
  • 01-10-2015 Social- og sundhedsassistentelev

    Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

    Du har nu mulighed for at fortsætte en spændende karriere inden for sundhed og omsorg.

    Har du lyst til

    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse, der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber, hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og sammen?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • du skal have bestået social- og sundhedshjælperuddannelsen
    • hvis du er over 25 år, skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering, som skal vedlægges din ansøgning.

    Realkompetencevurderingen kan blandt andet udarbejdes af SOSU Sjælland.

    Vi tilbyder

    Som social- og sundhedsassistentelev i Slagelse Kommune får du mulighed for at arbejde med grundlæggende sygeplejeopgaver på sygehus, i psykiatrien og på plejecenter. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet 3 forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Social- og sundhedsassistentelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    Flere oplysninger

    Frist

    • 1. oktober 2015

    Søg elevpladsen her

    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til social- og sundhedsassistent. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, dokumentation for realkompetencevurdering, hvis du er over 25 år, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Søg stillingen Social- og sundhedsa...
  • 01-10-2015 Social- og sundhedshjælperelev

    Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

    Du har nu mulighed for at starte en spændende karriere inden for sundhed og omsorg.

    Har du lyst til

    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse, der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber, hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og samarbejde?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • du skal have bestået Grundforløb 2-prøven
    • hvis du er over 25 år, skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering, som skal vedlægges din ansøgning.

    Realkompetencevurderingen kan blandt andet udarbejdes af SOSU Sjælland.

    Vi tilbyder

    Som social- og sundhedshjælperelev i Slagelse Kommune får du mulighed for at arbejde med omsorg og pleje opgaver for kommunes ældre borgere både på plejecenter og i hjemmeplejen. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet 2 forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Social- og sundhedshjælperelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    Flere oplysninger

    Frist

    • 1. oktober 2015

    Søg elevpladsen her

    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til social. og sundhedshjælper. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, dokumentation for realkompetencevurdering hvis du er over 25 år, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Søg stillingen Social- og sundhedsh...
AC-personale (1)
  • 07-09-2015 Planlægger af kollektiv trafik - barslesvikar
    Slagelse Kommune, Natur, Vej og Trafik søger en barselsvikar for perioden fra 1. oktober 2015 til 30. juni 2016. Du skal som vikar arbejde med trafikplanlægning for den kollektive bustrafik og understøtte det videre arbejde med kommunens mobilitetsplan.
     

    Vi forventer

    Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for vej-, trafik- og infrastrukturområdet gerne som trafikplanlægger, vejingeniør eller lignende og du har interesse for at arbejde med administrative opgaver der relaterer sig til vej- og trafikplanlægning samt have interesse for mobilitetsplanlægning.
     

    Vi tilbyder

    En spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor vi værdsætter god trivsel. Et job med mulighed for at arbejde med et selvstændigt fagområde men også muligheden for at indgå i et fællesskab.

    Vikariatet vil være på 20 - 25 t/uge alt afhængigt af, hvad vi aftaler. Ansættelsen vil være pr. 1. oktober 2015 da vi tilstræber, at der vil være et overlap med vores kollega der går på barsel pr. 11. oktober 2015. Lønnen tager udgangspunkt i gældende overenskomst samt naturligvis dine kompetencer og erfaring.
     
    Natur, Vej- og Trafik holder til på Dahlsvej 3, Korsør.
     

    Yderligere oplysninger

    Du er velkommen til at kontakte
    • afdelingsleder Christian Schou Rasmussen på telefon 21 29 06 99
    Vi henviser tillige til kommunens hjemmeside www.slagelse.dk, hvor du kan læse mere om Slagelse Kommune.
     

    Frist

    • Mandag den 7. september 2015 kl. 8.00
    Vi forventer at holde samtaler mandag den 14. september 2015. 
     

    Søg stillingen Planlægger af kollek...