Om Kommunen

Søg job

Oversigt over alle ledige stillinger i Slagelse Kommune.

Der skal foreligge straffeattest ved ansættelse i Slagelse Kommune.

Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers
forskellighed som en resurse. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, religion
og etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

 

Sygeplejerske (1)
  • 20-10-2014 Medarbejder til Rådgivningscentrets mobilt behandlingstilbud – Bilen
    Rådgivningscentret har et mobilt behandlingstilbud - Bilen - for de borger, som af den ene eller anden grund ikke kan eller må komme på Rådgivningscentret. Bilen er et udkørende tilbud, rettet mod de borgere, som ikke kan komme på rådgivningscentret grundet fysiske/psykiske begrænsninger. Ligeledes håndteres borgere, som har fået karantæne fra eget og andre kommuners Rådgivningscentre.

    Bilens arbejdsopgaver varetages af tre medarbejdere. Vi består af et tværfagligt team. Vi søger en medarbejder med en relevant mellemlang uddannelse.

    Vi forventer, at du er omstillingsparat, engageret, loyal og ønsker at arbejde med denne borgergruppe. Du skal også være i stand til at løse opgaver af meget forskellige karakter. Der vil være en grundig oplæring til disse.

    Bilen har pt. 45 borgere i substitutionsbehandling. Antallet af indskrevne kan variere, og være op til 60 borgere. I felten arbejdes med at styrke relationen til borgerne og støtte/guide dem i deres til tider kaotiske hverdag.

    Den daglige drift består bl.a. af rutineprægede opgaver som pakning af medicin, dokumentation og andet administrativt arbejde. Ligeledes arbejdes med borgere i diverse forløb. Der afholdes samtaler med sundhedsfagligt/socialfagligt indhold.

    Brænder du for både at arbejde i felten og hjemme på basen, og har du interesse for mennesker, der lever på kanten af samfundet, så er du den vi søger. Har du erfaring fra misbrugsområdet eller psykiatrien, er det kun et plus.

    Har du samtidig mod og lyst til at præge og udvikle arbejdet med denne målgruppe, i et til tider uforudsigeligt miljø, så er chancen for at indfri mulighederne nu til stede.

    Vi lægger bl.a. vægt på følgende i forhold til kompetencer m.m. Derfor kan du sige ja til følgende

    • kan rumme mennesker der er socialt dårligt stillede
    • er psykisk robust og afklaret ift. dig selv
    • har viljen og evnen til at reflektere/udvikle, såvel fagligt som personligt
    • har kørekort
    • benytter din faglighed/personlige kompetencer konstruktivt
    • kan gribe "nuet" i forhold til brugergruppen.

    Vi kan tilbyde…

    • en arbejdsplads, hvor den enkelte bliver hørt og taget alvorlig
    • mulighed for kurser m.m.
    • to positive og engagerede kollegaer
    • fleksible arbejdstider
    • arbejdstiden ligger fortrinsvis i dagtimerne
    • supervision.
    Stillingen ønskes besat pr. 1. december 2014.

    Flere informationer

    Yderligere oplysninger i forhold til stillingen får du ved henvendelse til
    • afdelingsleder Anette Kornerup-Nielsen tlf. 40 84 76 29 eller Bilen tlf. 20 85 76 14

    Vil du med, så kører Bilen snart.

    Løn og ansættelsesforhold

    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med udgangspunkt i ny løn. Stillingen er på 37 timer ugentlig.

    Frist

    • mandag den 20. oktober 2014 kl. 12.00
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 24. oktober 2014

    Ansøgning mrk. "Medarbejder Bilen" sendes til:

    Misbrugscentret-job2@slagelse.dk

    eller

    Misbrugscentret
    Ingemannsvej 22
    4200 Slagelse

Socialrådgiver/sagsbehandler (2)
  • 03-10-2014 Erfaren socialfaglig medarbejder til Stofenheden ved Misbrugscentret

    Vil du være med til at gøre en forskel i Misbrugscentrets Dag- og Efterbehandling?

    Stofenheden ved Misbrugscentret, Slagelse Kommune, søger en erfaren socialfaglig medarbejder til at varetage opgaver i forhold til ambulant-, dag- og efterbehandling.

    Opgaven er at skabe mulighed for, at den enkelte bruger arbejder med at ændre sine mønstre, f.eks. reducere sit misbrug, med den hensigt at skabe bedre livskvalitet og bruge egne ressourcer bedre. Vi arbejder ud fra en systemisk, løsningsfokuseret og anerkendende tilgang.

    Dine opgaver som socialfaglig medarbejder er bl.a

    • gruppesamtaler og undervisning
    • individuelle samtaleforløb
    • Kontaktperson-funktion
    • administrativt arbejde som f.eks. ind- og udskrivninger, behandlingsplaner, indstillinger til visitation, journalnotater, statusskrivelser o.a.
    • praktiske aktiviteter med brugerne, f.eks. madlavning, indkøb, sociale aktiviteter
    • samarbejde på tværs internt i Misbrugscentret og med kommunale - og andre interessenter, herunder møder og opsøgende arbejde.

    Vi søger en medarbejder, der

    • er socialfagligt uddannet, f.eks. socialpædagog, socialrådgiver eller lignende.
    • gerne har en relevant efteruddannelse
    • har erfaring med misbrugsbehandling og/eller psykiatri
    • har erfaring med at lede behandlingsgrupper
    • har gennemslagskraft, lyst og evne til at holde fast i mål, give struktur og være tydelig
    • har lyst til og erfaring med administrativt arbejde
    • har kørekor.

    Vi tilbyder, at du

    • bliver en del af et velfungerende team bestående af kompetente, positive og engagerede kolleger
    • får supervision
    • har mulighed for at få efteruddannelse
    • får mulighed for at arbejde udviklingsorienteret

    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med udgangspunkt i principperne om Ny løn. Stillingen er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. november 2014 eller snarest.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • afdelingsleder Mette Plato Spælling på tlf. 40 42 00 67
    • behandler Christina Theil på tlf. 58 57 48 90
    • behandler Jette Hansen på tlf. 58 57 48 90

    Frist

    • 3. oktober kl. 12.00

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 9. oktober 2014.

    Ansøgning mrk. "Socialfaglig medarbejder" sendes til
    misbrugscentret-job1@slagelse.dk

    eller

    Misbrugscentret
    Ingemannsvej 22
    4200 Slagelse.

  • 20-10-2014 Medarbejder til Rådgivningscentrets mobilt behandlingstilbud – Bilen
    Rådgivningscentret har et mobilt behandlingstilbud - Bilen - for de borger, som af den ene eller anden grund ikke kan eller må komme på Rådgivningscentret. Bilen er et udkørende tilbud, rettet mod de borgere, som ikke kan komme på rådgivningscentret grundet fysiske/psykiske begrænsninger. Ligeledes håndteres borgere, som har fået karantæne fra eget og andre kommuners Rådgivningscentre.

    Bilens arbejdsopgaver varetages af tre medarbejdere. Vi består af et tværfagligt team. Vi søger en medarbejder med en relevant mellemlang uddannelse.

    Vi forventer, at du er omstillingsparat, engageret, loyal og ønsker at arbejde med denne borgergruppe. Du skal også være i stand til at løse opgaver af meget forskellige karakter. Der vil være en grundig oplæring til disse.

    Bilen har pt. 45 borgere i substitutionsbehandling. Antallet af indskrevne kan variere, og være op til 60 borgere. I felten arbejdes med at styrke relationen til borgerne og støtte/guide dem i deres til tider kaotiske hverdag.

    Den daglige drift består bl.a. af rutineprægede opgaver som pakning af medicin, dokumentation og andet administrativt arbejde. Ligeledes arbejdes med borgere i diverse forløb. Der afholdes samtaler med sundhedsfagligt/socialfagligt indhold.

    Brænder du for både at arbejde i felten og hjemme på basen, og har du interesse for mennesker, der lever på kanten af samfundet, så er du den vi søger. Har du erfaring fra misbrugsområdet eller psykiatrien, er det kun et plus.

    Har du samtidig mod og lyst til at præge og udvikle arbejdet med denne målgruppe, i et til tider uforudsigeligt miljø, så er chancen for at indfri mulighederne nu til stede.

    Vi lægger bl.a. vægt på følgende i forhold til kompetencer m.m. Derfor kan du sige ja til følgende

    • kan rumme mennesker der er socialt dårligt stillede
    • er psykisk robust og afklaret ift. dig selv
    • har viljen og evnen til at reflektere/udvikle, såvel fagligt som personligt
    • har kørekort
    • benytter din faglighed/personlige kompetencer konstruktivt
    • kan gribe "nuet" i forhold til brugergruppen.

    Vi kan tilbyde…

    • en arbejdsplads, hvor den enkelte bliver hørt og taget alvorlig
    • mulighed for kurser m.m.
    • to positive og engagerede kollegaer
    • fleksible arbejdstider
    • arbejdstiden ligger fortrinsvis i dagtimerne
    • supervision.
    Stillingen ønskes besat pr. 1. december 2014.

    Flere informationer

    Yderligere oplysninger i forhold til stillingen får du ved henvendelse til
    • afdelingsleder Anette Kornerup-Nielsen tlf. 40 84 76 29 eller Bilen tlf. 20 85 76 14

    Vil du med, så kører Bilen snart.

    Løn og ansættelsesforhold

    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med udgangspunkt i ny løn. Stillingen er på 37 timer ugentlig.

    Frist

    • mandag den 20. oktober 2014 kl. 12.00
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 24. oktober 2014

    Ansøgning mrk. "Medarbejder Bilen" sendes til:

    Misbrugscentret-job2@slagelse.dk

    eller

    Misbrugscentret
    Ingemannsvej 22
    4200 Slagelse

Social- og sundhedsassistent (1)
  • 24-09-2014 Social- og sundhedsassistent til Blomstergården
    Pleje og rehabiliteringsboligerne Blomstergården søger snarest muligt en social- og sundhedsassistent på 30 timer/uge til dag- og aftenvagter.

    Blomstergården er et nystartet pleje og rehabiliteringsboliger. Du har derfor en unik mulighed for at være med til at præge din eventuelle kommende arbejdsplads.

    Vi arbejder ud fra visionen 'lev livet aktivt', hvor borgeren støttes og motiveres til at klare hverdagens opgaver og opnå en tilværelse med øget deltagelse og livskvalitet. Samtidig ønsker vi at skabe "et rigtigt hjem" for de ældre borgere, og har derfor blandt andet meget fokus på maden og måltiderne.

    Forventninger til dig

    • tør at tage initiativ og har lyst til at samarbejde
    • er ansvarsbevidst, dynamisk og udviklingsorienteret
    • er personlig og faglig robust
    • kan bidrage til et åbent, ærligt og sundt arbejdsmiljø
    • At du har en anerkendende tilgang og gode kommunikationsevner samt lyst til at tage aktiv del i opbygning af en ny og velfungerende organisation.
    • er positivt, kan bevare roen og overblikket i tilspidsede situationer
    • handleplaner, dokumentation og evaluering som en naturlig del af arbejdet

    Vi tilbyder

    • gode kollegaer og et meningsfyldt arbejde
    • udfordrende og kompleks hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver
    • personlig og faglig udvikling
    • et tæt samarbejde med pårørende og tværfaglige samarbejdspartnere
    • hjemlige omgivelser med velfærdsteknologiske løsninger

    Flere oplysninger

    Ønsker du mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • daglig leder i plejeboligerne Rosa Demuth på 24 67 37 40

    Frist

    • er onsdag den 24. september 2014
    Samtaler forvendtes afholdt fredag den 26. september 2014.

    Har du ikke hørt noget senest den 1. oktober 2014 er stillingen blevet besat til anden side.

    Ansøgning med relevante bilag skal sendes til: rodem@slagelse.dk

Rengøring (1)
  • 30-09-2014 Tilsynsførende til rengøring
    Center for Kommunale Ejendomme i Slagelse Kommune, Rengøring og Kantiner søger en faglig dygtig tilsynsførende til vores interne rengøringsenhed. Rengøringsenheden er veludviklet og varetager rengøring på skoler, institutioner, administrationsbygninger mv. Stillingen er på 37 timer og er foreløbig tidsbegrænset i et år.

    Rengøringsenheden består dels af en egenproduktion med ca. 80 medarbejder, dels af en kontraktfunktion med 2 eksterne private firmaer, som udfører rengøring på ca. 1/3 af Slagelse Kommunes bygningsareal.

    Center for Kommunale Ejendomme er kendetegnet ved at have et højt fagligt niveau og en stor grad af servicering af øvrige enheder i Slagelse Kommune. Fysisk har enheden base i Korsør.

    Vi forventer, at du

    • har erfaring med rengøring og tilsyn
    • taler, læser og skriver dansk
    • er serviceminded, fleksibel og ansvarsbevidst
    • kan samarbejde på tværs
    • har overblik og kan arbejde struktureret og selvstændigt
    • gerne kendskab til kvalitetssikringsprogrammet INSTA 800
    • har kørekort til bil - kategori B

    Du vil få ansvaret for

    • at lede og fordele arbejdet for rengøringsassistenter samt koordinere afløsning ved sygdom og andet fravær
    • at kvalitetssikre rengøringen med udgangspunkt i INSTA 800
    • bestilling af varer

    Du kan forvente

    • at blive en del af et engageret team
    • en arbejdsplads i bevægelse og udvikling
    • stor mulighed for egen påvirkning af dagligdagen
    • mulighed for at bidrage med gode idéer som kan udvikle rengøringsenheden
    • et arbejdssted med super kolleger
    • at få en bil stillet til rådighed

    Samtaler vil blive afholdt i uge 41 og 42.

    Vi forventer at stillingen kan tiltrædes den 1. november 2014 eller efter aftale.

    Flere informationer

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkomme til at kontakte
    • virksomhedsleder Jane Veggerby på 23 83 44 72
    • driftsleder Ida Frimark på tlf. 29 32 55 33.

    Frist

    • tirsdag den 30. september 2014 kl. 12.00
    Send din ansøgning med relevante bilag, og helst på mail til lissi@slagelse.dk

    Eller til:
    Slagelse Kommune
    Rengøring og Kantiner
    Dahlsvej 3
    4220 Korsør
    Att. Lissi Rasmussen

Pædagog (1)
  • 20-10-2014 Medarbejder til Rådgivningscentrets mobilt behandlingstilbud – Bilen
    Rådgivningscentret har et mobilt behandlingstilbud - Bilen - for de borger, som af den ene eller anden grund ikke kan eller må komme på Rådgivningscentret. Bilen er et udkørende tilbud, rettet mod de borgere, som ikke kan komme på rådgivningscentret grundet fysiske/psykiske begrænsninger. Ligeledes håndteres borgere, som har fået karantæne fra eget og andre kommuners Rådgivningscentre.

    Bilens arbejdsopgaver varetages af tre medarbejdere. Vi består af et tværfagligt team. Vi søger en medarbejder med en relevant mellemlang uddannelse.

    Vi forventer, at du er omstillingsparat, engageret, loyal og ønsker at arbejde med denne borgergruppe. Du skal også være i stand til at løse opgaver af meget forskellige karakter. Der vil være en grundig oplæring til disse.

    Bilen har pt. 45 borgere i substitutionsbehandling. Antallet af indskrevne kan variere, og være op til 60 borgere. I felten arbejdes med at styrke relationen til borgerne og støtte/guide dem i deres til tider kaotiske hverdag.

    Den daglige drift består bl.a. af rutineprægede opgaver som pakning af medicin, dokumentation og andet administrativt arbejde. Ligeledes arbejdes med borgere i diverse forløb. Der afholdes samtaler med sundhedsfagligt/socialfagligt indhold.

    Brænder du for både at arbejde i felten og hjemme på basen, og har du interesse for mennesker, der lever på kanten af samfundet, så er du den vi søger. Har du erfaring fra misbrugsområdet eller psykiatrien, er det kun et plus.

    Har du samtidig mod og lyst til at præge og udvikle arbejdet med denne målgruppe, i et til tider uforudsigeligt miljø, så er chancen for at indfri mulighederne nu til stede.

    Vi lægger bl.a. vægt på følgende i forhold til kompetencer m.m. Derfor kan du sige ja til følgende

    • kan rumme mennesker der er socialt dårligt stillede
    • er psykisk robust og afklaret ift. dig selv
    • har viljen og evnen til at reflektere/udvikle, såvel fagligt som personligt
    • har kørekort
    • benytter din faglighed/personlige kompetencer konstruktivt
    • kan gribe "nuet" i forhold til brugergruppen.

    Vi kan tilbyde…

    • en arbejdsplads, hvor den enkelte bliver hørt og taget alvorlig
    • mulighed for kurser m.m.
    • to positive og engagerede kollegaer
    • fleksible arbejdstider
    • arbejdstiden ligger fortrinsvis i dagtimerne
    • supervision.
    Stillingen ønskes besat pr. 1. december 2014.

    Flere informationer

    Yderligere oplysninger i forhold til stillingen får du ved henvendelse til
    • afdelingsleder Anette Kornerup-Nielsen tlf. 40 84 76 29 eller Bilen tlf. 20 85 76 14

    Vil du med, så kører Bilen snart.

    Løn og ansættelsesforhold

    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med udgangspunkt i ny løn. Stillingen er på 37 timer ugentlig.

    Frist

    • mandag den 20. oktober 2014 kl. 12.00
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 24. oktober 2014

    Ansøgning mrk. "Medarbejder Bilen" sendes til:

    Misbrugscentret-job2@slagelse.dk

    eller

    Misbrugscentret
    Ingemannsvej 22
    4200 Slagelse

Lærer (5)
  • 25-09-2014 Antvorskov Skole søger musiklærer
    Antvorskov Skole søger en musiklærer, som brænder for sit fag.

    Vi er byens største skole, og vi har meget på hjertet og meget at tilbyde, herunder tæt kollegialt samarbejde i team med god faglig og pædagogisk sparring.

    Vi ønsker at udvikle vores praktisk-musiske profil og søger en lærer, der sammen med de øvrige musiklærere på skolen kan sætte sit præg på udviklingen af skolens musiske profil.

    I dette skoleår mangler vi en lærer til varetagelse af musikundervisning for skolens 4. og 5. klasser. Der vil senere blive mulighed for undervisning på andre årgange.

    Vi kan tilbyde en ansættelse på 2 ugentlige arbejdsdage (13,3 timer/ugentligt) som ligger tirsdag og torsdag. Såfremt du er uddannet lærer kan vi tilbyde dig en fuldtidsstilling hvor vi naturligvis supplerer med andre fag.

    Antvorskov skole arbejder med LP og Visible Learning og har sidste skoleår søsat et større teknologisk udviklingsprojekt EduTechLab. Alle medarbejdere forventes at deltage aktivt i skolens indsatsområder og vores team er godt i gang med uddannelse i nye teknologier.

    Musiklærere, der udelukkende varetager musikundervisningen indgår ikke i arbejdet med LP, Visible Learning osv.

    Vi lægger vægt på at være en anerkendende og inkluderende skole. Gennem motiverende læringsmiljøer arbejder vi for høje faglige resultater. Vores omdrejningspunkt er det forpligtende fællesskab, som opstår i samarbejdet mellem skole, elever og forældre.

    Vi mangler dig, hvis du

    • brænder for musikken
    • enten har pædagogisk erfaring med musikundervisning eller er uddannet lærer
    • tror på alle elevers muligheder og kompetencer
    • har mod på at "give og tage" i forhold til kollegaer
    • vil være med til at sætte den didaktiske professionalisme på dagsordenen.

    Vi kan tilbyde

    • en tutor, der kan hjælpe dig godt på vej på din nye arbejdsplads
    • stærke team, hvor du vil have mulighed for både faglig sparring og dialog om pædagogik m.m.
    • fokus på nye didaktiske tilgange ved hjælp af teknologi inddragelse
    • fokus på systemisk tankegang via LP-modellen. Heri fastholdes vi i refleksion og professionel tilgang til udfordringerne.

    Yderligere oplysninger

    Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende straffeattest og børneattest.

    Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte
    • skoleleder Søren Ranthe 
    • souschef Britta Thomsen på telefon 58 56 54 00

    Frist

    • torsdag den 25. september 2014 kl. 9.00
    Der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 29. september.

    Ansøgning

    Ansøgningen sendes til
    Antvorskov Skole,
    Sejerøvej 1,
    4200 Slagelse

    Ansøgningen kan også sendes på mail til antvorskovskole@slagelse.dk

  • 26-09-2014 Lærer til Antvorskov Skole
    Antvorskov Skole søger en matematik- og naturfagslærer til vores indskoling.

    Vi er byens største skole, og vi har meget på hjertet og meget at tilbyde, herunder tæt kollegialt samarbejde i teams med god faglig og pædagogisk sparring.

    Antvorskov Skole arbejder med LP og Visible Learning og har sidste skoleår søsat et større teknologisk udviklingsprojekt EduTechLab. Alle medarbejdere forventes at deltage aktivt i skolens indsatsområder og vores teams er godt i gang med uddannelse i nye teknologier.

    Vi lægger vægt på at være en anerkendende og inkluderende skole. Gennem motiverende læringsmiljøer arbejder vi for høje faglige resultater. Vores omdrejningspunkt er det forpligtende fællesskab, som opstår i samarbejdet mellem skole, elever og forældre.

    Vi mangler dig, hvis du

    • er uddannet lærer med høj faglighed
    • tror på alle elevers muligheder og kompetencer
    • har mod på at 'give og tage' i forhold til kollegaer
    • ser forældrene som din og teamets nære samarbejdspartnere
    • vil være med til at sætte den didaktiske professionalisme på dagsordnen.

    Vi kan tilbyde

    • en tutor, der kan hjælpe dig godt på vej på din nye arbejdsplads
    • stærke teams, hvor du vil have mulighed for både faglig sparring og dialog om pædagogik m.m.
    • fokus på nye didaktiske tilgange ved hjælp af teknologi inddragelse
    • fokus på systemisk tankegang via LP-modellen. Heri fastholdes vi i refleksion og professionel tilgang til udfordringerne.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte:
    • skoleleder Søren Ranthe eller souschef Britta Thomsen på telefon 58 56 54 00

    Ansøgningsfrist

    • 26. september 2014 kl. 9.00

    Ansøgningen sendes til:

    Antvorskov Skole
    Sejerøvej 1
    4200 Slagelse.

    Ansøgningen kan også sendes på mail til antvorskovskole@slagelse.dk.

    Der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 29. september 2014.

  • 02-10-2014 Stillinge Skole søger lærer til fast stilling på fuld tid
    Stillinge Skole er kendetegnet ved høj faglighed, imødekommenhed og plads til alle. Skolen har gode fysiske rammer og er det naturlige skolevalg for oplandets elever. I kommende skoleår vil vi have fokus på Synlig Læring, Innovation samt øget trivsel. Derudover har vi et stort fokus på it og inklusion.

    Skolen består af en 1-2 sporet hovedskole med 300 elever og tilhørende SFO. Der ud over har skolen en autistklasserække med 39 elever fra 0.-9.klasse.

    Vi søger en lærer til skolens autistklasserække - udskolingen

    • Gerne undervisningskompetencer indenfor engelsk og geografi
    • Erfaring i at arbejde med autistiske eleverne eller anden specialpædagogisk erfaring
    • Ser en udfordring i at arbejde med inklusion
    • Har gode relationskompetencer.

    Vi forventer, at du

    • Er faglig dygtig
    • Lægger vægt på trivsel, udfordringer og ansvar
    • Er i besiddelse af godt humør og har et positivt livssyn
    • Har lyst og evne til at arbejde i tæt forpligtende teamsamarbejde.

    Vi kan tilbyde

    • Et godt arbejdsmiljø med egen fast arbejdsplads
    • Flekstid
    • Egen Pc
    • Faglige udfordringer
    • Mulighed for efteruddannelse
    • Personlig udvikling
    • Et skolemiljø hvor trivsel og læring følges ad
    • Gode fysiske rammer - både inde og ude
    • Fagligt velfunderede og hjælpsomme kolleger.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Ansættelse og løn i henhold til gældende overenskomst.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • skoleleder Martin Meier 
    • viceskoleleder Malene Wendelboe på telefon 58 54 70 58

    Frist

    • 2. oktober kl. 12.00

    Samtalerne afholdes i uge 41.

    Send din ansøgning med relevante bilag til:
    Stillinge Skole
    Bildsøvej 80 B
    4200 Slagelse

    Eller via mail til stillingeskole@slagelse.dk

  • 06-10-2014 Tysklærere til Nymarkskolen

    Sprichst du Deutsch? - så har Nymarkskolen akut brug for dig!

    Har du lyst og evner til at undervise vores 5. - 9. årgang i tysk, så kontakt os straks, da vi har to ledige vikariater til vores tyskhold.

    Du behøver ikke være uddannet lærer, men skal kunne mestre sproget i skrift og tale. Der er årsplaner, som du kan følge i faget.

    Du kan læse om Nymarkskolen på vores hjemmeside.

    Yderligere oplysninger

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:


  • 08-10-2014 Børnehaveklasseleder til Flakkebjerg Skole
    Vi søger en dygtig og engageret børnehaveklasseleder med tiltrædelse pr. 1. november 2014.

    Flakkebjerg Skole er en ambitiøs og udviklingsorienteret skole med 134 elever i 0.-6. klasse. Vi lægger stor vægt på bevægelse som en integreret del af undervisningen og arbejder med udeundervisning som en naturlig del af hverdagen. Vi har et nært samarbejde med forældrene, som indgår som et stort aktiv i skolens arbejdsfællesskab.

    Vi forventer, at du er uddannet pædagog - gerne med erfaring som børnehaveklasseleder.

    Vi lægger vægt på, at du har gode relationskompetencer og arbejder anerkendende og inkluderende.

    Vi har i det kommende skoleår især fokus på skolereformen, på Visible Learning og på arbejdet med de nye fælles mål.

    Vi kan tilbyde dig en fast stilling i et tæt samarbejde med professionelle og engagerede kolleger, der prioriterer faglighed, samarbejde og trivsel højt.

    Løn efter gældende overenskomst.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte:
    • konstitueret skoleleder Lisbeth Bergstedt på telefon 58 18 61 86

    Ansøgningsfrist

    • 8. oktober 2014 kl. 12.00

    Ansøgningen skal sendes elektronisk til flakkebjergskole@slagelse.dk.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 43.

Livredder (1)
  • 29-09-2014 Livredder til Korsør Svømmehal
    Korsør Svømmehal søger pr. 1. november en mandlig livredder 37 timer om ugen.

    Stillingen omfatter primært tilsyn ved svømmebassinerne og diverse rengøringsopgaver. Så du skal være lige god til at servicere svømmehallens mange brugere - unge som ældre, og til at "svinge gulvskrubben".

    Godt humør og lyst til kontakt med rigtig mange mennesker er en forudsætning. Det siger sig selv, at du skal kunne svømme og være i almindelig god form, så skal vi nok uddanne dig i førstehjælp og livredning.

    De 37 timer er fordelt på henholdsvis dag- og aftenvagt hver anden uge og ligeledes vagt hver anden søndag.

    Flere informationer

    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til
    • halinspektør Arne Jensen, tlf. 23 46 12 80

    Løn i henhold til gældende overenskomst. I forbindelse med stillingsbesættelse vil der blive indhentet straffe- og pædofiliattest.

    Frist

    • mandag 29. september kl. 8.00

    Ansøgning sendes til

    Korsør Svømmehal,
    Nor Alléen 1,
    4220 Korsør

Leder (2)
  • 23-09-2014 Skoleleder til Dalmose Skole
    Dalmose Skole søger pr. 1. november 2014 en skoleleder.

    Dalmose Skole er en landskole i udvikling med ca. 215 elever fordelt på et spor fra 0. - 9. klasse. Derudover er der tilknyttet førskole til skolen, i samarbejde mellem byens børnehave. Skolen har i flere år tilbudt understøttende undervisning på samtlige klassetrin. I overbygningen udbyder vi valgfag på tværs af årgangene; et tilbud som spænder fra filosofi, over litteratur til bioteknologi.

    Vi søger en innovativ og tydelig skoleleder der; som en del af ledelsesteamet og sammen med et fagligt dygtigt udviklingsorienteret lærerkollegium, elever i trivsel samt en aktiv skolebestyrelse og forældregruppe, kan videreudvikle Dalmose Skoles fortsatte faglige og pædagogiske udvikling, hvor inklusion er en selvfølge.

    Vi tilbyder en skole der:

    • ligger i et skønt naturområde
    • som netop har fået renoveret store dele af bygningsmassen og opprioriteret udearealer til læringsrum
    • har et godt samarbejde med lokalsamfundet
    • sikrer den enkeltes faglige udvikling gennem kreativitet og fordybelse
    • lægger vægt på elevernes, forældrenes og medarbejdernes engagement og ansvarlighed
    • har en anerkendende tilgang til skolens brugere
    • prioriterer professionelt teamsamarbejde
    • har fokus på social kapital
    • står overfor at implementere Visible Learning
    • arbejder med implementering af nyt værdigrundlag

    Vi forventer at du:

    • har ambitioner på skolens vegne
    • vil tage aktiv del i udviklingen af Slagelse Kommunes skolevæsen
    • kan se dig selv i et langsigtet perspektiv i udvikling af Dalmose Skole
    • har ledelseserfaring og er fortrolig med økonomistyring
    • tænker systemisk med en anerkendende tilgang til opgaveløsning
    • har fokus på faglig ledelse
    • kan skabe arbejdsglæde og motivation hos medarbejderne
    • er en god formidler af skolens virke

    Som skoleleder i Slagelse Kommune skal man endvidere være indstillet på, at ville bidrage positivt og aktivt til både decentrale og centrale udviklingsinitiativer. I det kommende skoleår vil implementeringen af den nye folkeskolereform blive et indsatsområde, som i særlig grad vil blive omdrejningspunktet i samarbejdet med såvel personale, skolebestyrelse og Center for Skole.

    Yderligere oplysninger

    Du kan aftale besøg eller høre mere om stillingen, ved at kontakte:
    • skolechef Per Kensø på telefon 58 57 31 30
    • administrativ medarbejder Charlotte Højland på telefon 58 11 15 10

    Du kan også læse mere om skolen på vores hjemmeside.

    Ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der vil blive indhentet straffeattest.

    Ansøgningsfrist

    • 23. september 2014 kl. 9.00

    Interesseret? Fortæl os om, hvad du kan tilføre skolen og send din ansøgning til:

    Centerforskole@slagelse.dk eller Center for Skole, Langes Gård 10, 4200 Slagelse,

    Samtaler forventes afholdt mandag den 29. september 2014.

  • 03-10-2014 Afdelingsleder for det specialpædagogiske område ved Vemmelev Skole og SFO
    Vemmelev Skole og SFO søger pr. 1. december 2014 en afdelingsleder for det specialpædagogiske område. 

    Vemmelev Skole er en velfungerende folkeskole med ca. 55 medarbejdere og 500 elever. Skolen er faseopdelt, tosporet fra 0.-9.klassetrinn og har ca. 30 specialklasselever med generelle indlæringsvanskeligheder fordelt på 3 samlæste klasser. Skolefritidsordningen har ca. 175 tilmeldte børn.

    Vi har implementeret LP (Læringsmiljø og Pædagogisk analyse) og teamsamarbejde samt videndeling er en naturlig del af hverdagen.

    Vi har fokus på den nye reform, "Visible Learning", de nye forenklede fælles mål, og fortsætter med at styrke anvendelsen af it og bevægelse i hverdagen.

    Afdelingslederen har medansvar for den strategiske ledelse i skolens ledelsesteam sammen med skoleleder, viceskoleleder, SFO-leder og souschef.

    Afdelingslederen forventes primært at varetage den pædagogiske ledelse af specialklasserækken, skolens ressourcecenter og AKT-tilbud (Adfærd, Kontakt og Trivsel).
    • Du skal være læreruddannet
    • Du skal have kompetencer inden for det specialpædagogiske felt - herunder kendskab til lovgivning samt undervisnings- og evalueringsværktøjer for området
    • Du skal have interesse og flair for ledelse generelt
    • Stillingen er tillagt en undervisningsforpligtelse på ca. 10 ugentlige lektioner.

    Ledelsesteamet giver sparring og kvalificeret med- og modspil til hinanden og til medarbejderne inden for alle ledelsesområder.

    Derfor lægges der også vægt på, at du

    • har relationskompetence
    • er en god kommunikator
    • kan skabe forandring og sikre fælles udvikling
    • kan omsætte strategi til handling
    • kan medinddrage og uddelegere
    • kan være en faglig inspirator, give sparring og feedback
    • kan holde mange bolde i luften.

    Flere informationer

    Ønsker du at vide mere om skolen og jobbet, så er du velkommen til at kontakte

    Frist

    • fredag den 3. oktober kl. 12

    Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 7. oktober.

    Ansøgningen med relevante bilag skal sendes til
    Vemmelev Skole,
    Skolevej 2,
    4241 Vemmelev

    Eller på mail: k-skvem@slagelse.dk

Kantine og køkken (1)
  • 01-10-2014 Køkken-/ernæringsassistent til Aktivitetscentret Midgård
    Vi søger en dynamisk medarbejder med en køkkenfaglig uddannelse, til at varetage vores daglige cafédrift.
    I den daglige drift indgår økonomi, egenkontrol, opvask og rengøring.
    Vi har bronzemærke i økologi og arbejder sundhedsfremmende.

    Er du en glad og udadvendt person, der kan arbejde selvstændigt og bidrage med nye idéer til udvikling (gerne sundhedsfremmende), så glæder vi os til at modtage din ansøgning.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:
    • centerleder Bodil Fonfara på telefon 58 53 16 22

    Du kan også læse mere på vores hjemmeside.

    Ansøgningsfrist

    • 1. oktober 2014

    Send din ansøgning til:

    Bodil Fonfara
    Skolegade 8
    4200 Slagelse

    eller på mail til bofon@slagelse.dk.

    Ansættelsessamtaler afholdes i uge 41.

Ingeniører (1)
  • 07-10-2014 Projektmedarbejder til trafiksikkerhedsopgaver i Vej- og Trafik-gruppen
    Slagelse Kommune, Vej og Trafik søger en ny kollega med en stærk faglig profil med gode samarbejds- og kommunikationskompetencer til trafiksikkerhedsområdet. Vores nye kollega skal blandt andet varetage opgaven med udarbejdelse af en ny trafiksikkerhedsplan for kommunen, samt generelt sætte fokus på trafiksikkerhed i kommunen.

    Der er tale om en projektansættelse frem til 31. december 2017.

    Vej og Trafik

    Vej og Trafik er en del af kommunens Center for Teknik og Miljø. Vej og Trafik varetager alle vejmyndighedsopgaver vedrørende kommunens vejnet. Vi er 10 kollegaer, som varetager opgaver i forbindelse med myndighedsarbejde vedrørende offentlige veje og private fællesveje, trafiksikkerhedsarbejde samt planlægning af den kollektive bustrafik.

    Vi forventer, at du

    • har en relevant uddannelse som ingeniør eller anden beslægtet uddannelse
    • gennem din uddannelse eller tidligere jobs har arbejdet med trafiksikkerhed
    • har kendskab til lovgivningsområdet for skilte og afmærkning
    • har et positivt sind og et smil på læben, selv i situationer hvor presset kan være stort
    • kan bevare overblikket
    • har erfaring med projektledelse
    • kan formulere dig klart og sikkert og være i stand til at formidle et budskab
    • er løsningsorienteret i forhold til henvendelser fra både borgere og kollegaer
    • er analytisk anlagt og er skarp til at planlægge og gennemføre analyser og undersøgelser
    • kan arbejde sammen med andre for at nå et fælles mål
    • tidligere har arbejdet med et eller flere GIS programmer
    • kan tiltræde stillingen senest den 1. december 2014 dog gerne før, hvis det er muligt.

    Vi tilbyder

    • et krævende job med store muligheder for at præge vejmyndigheds- og trafiksikkerhedsområdet og tilrettelægge egen arbejdsdag
    • en række gode kolleger, der altid er parate til at give en hjælpende hånd og et godt råd, når det kræves
    • gode muligheder for efter- og videreuddannelse
    • en god arbejdsplads med mange muligheder
    • 37 timers arbejdsuge med flekstid
    • en løn der tager udgangspunkt i gældende overenskomst samt naturligvis dine kompetencer og kvalifikationer.

    Vej- og Trafikafdelingen holder til på Dahlsvej 3, 4220 Korsør.

    Flere informationer

    Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte
    • Marianne Højland Larsen på tlf. 58 57 45 59
    • afdelingsleder Christian Schou Rasmussen på tlf. 21 29 06 99

    Frist

    • tirsdag den 7. oktober 2014 kl. 12.00

    Vi forventer at holde samtaler torsdag den 16. oktober 2014.

    Du bedes fremsende din ansøgning samt CV til: teknik@slagelse.dk

Fysioterapeut (2)
  • 30-09-2014 Sagsbehandlende terapeut til hjælpemiddelafdelingen
    Hjælpemiddelafdelingen søger en ergo- eller fysioterapeut til et vikariat i perioden fra 1. november 2014 til udgangen af april 2015.

    Din profil

    Du er uddannet ergo- eller fysioterapeut - gerne med erfaring med vurdering af hjælpemidler og boligindretning.

    Dine opgaver

    Sagsbehandling af hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning. Vurdering af borgeres behov og funktionsniveau. Instruktion, afprøvning og tilpasning af hjælpemidler. Vejledning og rådgivning til samarbejdspartnere.

    Frist

    • fredag den 30. september 2014 kl. 12.00

    Lyst til at vide mere?

    Hvis du vil have yderligere informationer, så ring til
    • områdeleder Annette Raaschou på tlf. 58 56 81 51, mobil 26 35 15 77, bedst mellem kl. 9.00 - 10.30

    Din ansøgning med relevante bilag sendes til
    Slagelse kommune,
    Center for Sundhed og Omsorg,
    Industrivej 9,
    4200 Slagelse,
    att.: Annette Raaschou

    Eller send din ansøgning pr. mail til anraa@slagelse.dk

    Vi glæder os til at høre fra dig.

  • 10-10-2014 Tre træningsterapeuter til Sundhed og Træning

    Vi søger nye kollegaer

    Som træningsterapeut i Sundhed og Træning skal du arbejde med genoptræningsopgaver under Sundhedsloven § 140, samt genoptræning og vedligeholdende træning under serviceloven § 86.

    Vi søger tre nye kollegaer til at varetage opgaver inden for følgende specialer

    Ergoterapeut, barselsvikariat på 37 timer. Tiltrædelse snarest

    Du har erfaring med genoptræningsområdet. Vi vægter erfaring/interesse for det håndkirurgiske, men ser det også som en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med geriatri og/eller neurologi.

    Fysioterapeut, fast stilling på 37 timer inden for neurologiområdet. Tiltrædelse 1. december 2014

    Du bliver en af 3 fysioterapeuter på området og varetager i tæt samarbejde med ergoterapeuterne i afdelingen, samt andre fagligheder i kommunen, den neurologiske genoptræning. Du har erfaring med området fra tidligere ansættelser, men kan også byde ind på andre genoptræningsopgaver.

    Fysioterapeut, fast stilling på 37 timer inden for det ortopædkirurgiske område. Tiltrædelse 1. december 2014

    Du kommer til at varetage genoptræningen af diverse UE problematikker som TKA, THA, UE brud og ankel/fod problemstillinger. Erfaring fra området vægtes.

    For alle stillingerne gælder, at vi forventer, at du

    • kan identificere dig med at arbejde ud fra Sundhed og Trænings grundprincipper
    • kan jonglere med mange bolde og stadig holde overblikket
    • trives i en travl hverdag og formår at arbejde selvstændigt, men samtidig også har mod til at se og vide hvornår du skal bede om hjælp.

    Og vi vil vægte, at du har

    • viden og erfaring med genoptræningsområdet og meget gerne inden for det specialeområde du søger stilling
    • gode samarbejdsevner
    • fleksibilitet, omstillingsparat og mod på at dagene ikke altid er til at forudsige.

    I Sundhed og Træning arbejder vi ud fra grundprincipperne

    • understøttelse af at mestre eget liv
    • én borger - én plan
    • det hele menneske - samspil med andre tilbud
    • ændre vaner varigt, varig effekt
    • mindst indgribende tilbud - herunder ikke-kommunale
    • individuelle og differentierede forløb med kvalitet
    • let tilgængelighed.

    Vi tilbyder

    • mange engagerede kollegaer med stærk faglighed og mod på at dele ud af denne
    • værdibaseret organisation
    • godt arbejdsklima, hvor mangfoldighed og glæde er vigtige nøgleord
    • faglige udfordringer og udviklingsmuligheder

    Løn og ansættelsesvilkår

    Stillingerne er med ugentlig arbejdstid på 37 timer/uge. Din arbejdsplads vil primært være på Linde Allé 56 i Korsør, men der kan også være opgaver i Slagelse-afdelingen.

    Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • leder af Sundhed og Træning Therese Gjerde Jensen på mail tgjen@slagelse.dk eller telefon 58 57 53 30

    Ansøgningsfrist

    For ergoterapeut

    • 25. september  2014
    Samtaler afholdes den 29. september 2014, mærk ergo

    For fysioterapeut, neurologi

    • 10. oktober 2014
    Samtaler afholdes den 21 - 22. oktober 2014, mærk fys. neuro

    For fysioterapeut ortopædkirurgi

    • 10. oktober 2014
    Samtaler afholdes den 21 - 22. oktober 2014, mærk fys.ort.

    Din ansøgning og CV sendes til ansogning-gc@slagelse.dk.

Ergoterapeut (2)
  • 30-09-2014 Sagsbehandlende terapeut til hjælpemiddelafdelingen
    Hjælpemiddelafdelingen søger en ergo- eller fysioterapeut til et vikariat i perioden fra 1. november 2014 til udgangen af april 2015.

    Din profil

    Du er uddannet ergo- eller fysioterapeut - gerne med erfaring med vurdering af hjælpemidler og boligindretning.

    Dine opgaver

    Sagsbehandling af hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning. Vurdering af borgeres behov og funktionsniveau. Instruktion, afprøvning og tilpasning af hjælpemidler. Vejledning og rådgivning til samarbejdspartnere.

    Frist

    • fredag den 30. september 2014 kl. 12.00

    Lyst til at vide mere?

    Hvis du vil have yderligere informationer, så ring til
    • områdeleder Annette Raaschou på tlf. 58 56 81 51, mobil 26 35 15 77, bedst mellem kl. 9.00 - 10.30

    Din ansøgning med relevante bilag sendes til
    Slagelse kommune,
    Center for Sundhed og Omsorg,
    Industrivej 9,
    4200 Slagelse,
    att.: Annette Raaschou

    Eller send din ansøgning pr. mail til anraa@slagelse.dk

    Vi glæder os til at høre fra dig.

  • 10-10-2014 Tre træningsterapeuter til Sundhed og Træning

    Vi søger nye kollegaer

    Som træningsterapeut i Sundhed og Træning skal du arbejde med genoptræningsopgaver under Sundhedsloven § 140, samt genoptræning og vedligeholdende træning under serviceloven § 86.

    Vi søger tre nye kollegaer til at varetage opgaver inden for følgende specialer

    Ergoterapeut, barselsvikariat på 37 timer. Tiltrædelse snarest

    Du har erfaring med genoptræningsområdet. Vi vægter erfaring/interesse for det håndkirurgiske, men ser det også som en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med geriatri og/eller neurologi.

    Fysioterapeut, fast stilling på 37 timer inden for neurologiområdet. Tiltrædelse 1. december 2014

    Du bliver en af 3 fysioterapeuter på området og varetager i tæt samarbejde med ergoterapeuterne i afdelingen, samt andre fagligheder i kommunen, den neurologiske genoptræning. Du har erfaring med området fra tidligere ansættelser, men kan også byde ind på andre genoptræningsopgaver.

    Fysioterapeut, fast stilling på 37 timer inden for det ortopædkirurgiske område. Tiltrædelse 1. december 2014

    Du kommer til at varetage genoptræningen af diverse UE problematikker som TKA, THA, UE brud og ankel/fod problemstillinger. Erfaring fra området vægtes.

    For alle stillingerne gælder, at vi forventer, at du

    • kan identificere dig med at arbejde ud fra Sundhed og Trænings grundprincipper
    • kan jonglere med mange bolde og stadig holde overblikket
    • trives i en travl hverdag og formår at arbejde selvstændigt, men samtidig også har mod til at se og vide hvornår du skal bede om hjælp.

    Og vi vil vægte, at du har

    • viden og erfaring med genoptræningsområdet og meget gerne inden for det specialeområde du søger stilling
    • gode samarbejdsevner
    • fleksibilitet, omstillingsparat og mod på at dagene ikke altid er til at forudsige.

    I Sundhed og Træning arbejder vi ud fra grundprincipperne

    • understøttelse af at mestre eget liv
    • én borger - én plan
    • det hele menneske - samspil med andre tilbud
    • ændre vaner varigt, varig effekt
    • mindst indgribende tilbud - herunder ikke-kommunale
    • individuelle og differentierede forløb med kvalitet
    • let tilgængelighed.

    Vi tilbyder

    • mange engagerede kollegaer med stærk faglighed og mod på at dele ud af denne
    • værdibaseret organisation
    • godt arbejdsklima, hvor mangfoldighed og glæde er vigtige nøgleord
    • faglige udfordringer og udviklingsmuligheder

    Løn og ansættelsesvilkår

    Stillingerne er med ugentlig arbejdstid på 37 timer/uge. Din arbejdsplads vil primært være på Linde Allé 56 i Korsør, men der kan også være opgaver i Slagelse-afdelingen.

    Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • leder af Sundhed og Træning Therese Gjerde Jensen på mail tgjen@slagelse.dk eller telefon 58 57 53 30

    Ansøgningsfrist

    For ergoterapeut

    • 25. september  2014
    Samtaler afholdes den 29. september 2014, mærk ergo

    For fysioterapeut, neurologi

    • 10. oktober 2014
    Samtaler afholdes den 21 - 22. oktober 2014, mærk fys. neuro

    For fysioterapeut ortopædkirurgi

    • 10. oktober 2014
    Samtaler afholdes den 21 - 22. oktober 2014, mærk fys.ort.

    Din ansøgning og CV sendes til ansogning-gc@slagelse.dk.

Siden er sidst opdateret 18. september 2014