Om Kommunen

Søg job

Oversigt over alle ledige stillinger i Slagelse Kommune.

Der skal foreligge straffeattest ved ansættelse i Slagelse Kommune.

Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers
forskellighed som en resurse. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, religion
og etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

 

Øvrige (2)
  • 10-06-2015 Anlægsgartnerelev Entreprenørservice
    En eftertragtet plads som anlægsgartnerelev i vores virksomhed er nu blevet ledig.
     
    Vi er en virksomhed, som tager elevens læring og udvikling seriøst, hvilket stiller krav til os som virksomhed og i lige så høj grad til dig som ny elev i virksomheden.
     
    Vi forventer, at du er engageret og engagerer dig i virksomheden og i din læring. Vi er en virksomhed, hvor tværgående samarbejde er et nøglebegreb, hvilket stiller krav til dine samarbejdsevner, dit humør og omstillingsparathed.

    "Hvor der er vilje er der vej", så har du viljen, har vi lærerpladsen.

    Virksomhedens opgavefelt er bredt og favner alt fra de grå opgaver inden for belægningsarbejde (fortove, trapper, granit, brolægning og asfalt m.v.) til et bredt udsnit af opgaver inden for det grønne (natur- og vandløbsopgaver, idrætsfaciliteter, parker og strande, torve og pladser m.v.). Herudover varetages arbejdet med renholdelse af kommunens offentlige rum samt vintertjeneste. I opgaveløsningen benyttes et bredt udsnit af entreprenørmaskiner, som du naturligvis vil få erfaring med under din uddannelse hos os.
     
    Vi arbejder med Helhedsorienteret drift også benævnt HOD. Vi ønsker at engagere os i faglig udvikling, i dialogen med borgerne og i arbejdet med at udvikle og koble metode, økonomi og elementbeskrivelser.
     
    Vi samarbejder med et bredt felt af private entreprenører, som en fast og naturlig del af vores hverdag.
     
    Vi har ca. 125 kollegaer, som venter på at byde dig velkommen i virksomheden. Vi har 2 primære mødesteder (Korsør & Slagelse). I mange tilfælde vil mødestedet følge opgaven/sjakket, du som elev er en del af, og skiftende mødesteder må derfor forventes.
     
    Vi har 4 anlægsgartnerelever i virksomheden på forskellige stadier i uddannelsen.
     
    Starttidspunkt 1. juli 2015 eller hurtigst muligt.
     
    Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. 

    Flere oplysninger

    Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte
    • anlægsgartner/elevkoordinator Anders Bo Knudsen på tlf. 24 26 65 10
    • entreprenørchef Peter Johansen på tlf. 20 40 07 13, begge mellem kl. 8.00 og 14.00 på hverdage.

    Frist

    • 10. juni 2015

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Søg stillingen Anlægsgartnerelev E...
  • 10-06-2015 Sommerferievikarer Plejecenter Solbakken

    Har du lyst til at arbejde på Solbakken, et hjem hvor livet er værd at leve?

    • Så vil vi tilbyde dig ansættelse som vikar i perioden juni - september 
     
    Plejecenteret er delt op i mindre leve-bo miljøer hvor beboerne støttes og motiveres til at klare hverdagens opgaver og opnå en tilværelse med fokus på god livskvalitet for den enkelte beboer.

    Vi forventer, at du

    • har mulighed for at tage vagter både dag/aften og nat
    • er bevidst om dit ansvar, tager initiativ og har lyst til at indgå i samarbejdet med beboere, kolleger og pårørende
    • er positiv, stabil og nysgerrig
    • ikke holder længerevarende ferie i juli og august måned.

    Vi tilbyder

    • relevant introduktion til dig som ikke har uddannelse eller erfaring inden for sundhedsområdet
    • engagerede kolleger og et godt arbejdsmiljø
    • personlig og faglig udvikling.

    Yderligere oplysninger

    Du er meget velkommen til at kontakte
    • daglig leder Jane Andersen på tlf. 58 38 89 14

    Frist

    • 10. juni 2015 kl. 8.00
     
    Kopi af uddannelsesbevis, dokumentation for eventuel tidligere erfaring og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning.

     
    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Søg stillingen Sommerferievikarer P...
Sygeplejerske (1)
  • 04-06-2015 Sygeplejersker Sygeplejen

    Sygeplejen søger nye medarbejdere til sommerferievikariater

     Er du sygeplejerske, og har du lyst til at arbejde i sommerferien, så har vi stillingen til dig!

    Timetal

    efter eget ønske. Du skal have gyldigt kørekort, bil stilles til rådighed. Vi kan tilbyde dig en stilling med primært dagvagter og med weekendarbejde hver 4. uge.

    Tiltrædelse

    hurtigst muligt. Løn og ansættelse i forhold til gældende overenskomst og ny løndannelse.

    Flere informationer

    Lyder det interessant, er du velkommen til at kontakte
    • områdeleder Inge Pedersen, telefon 58 57 46 65 
    • områdeleder Christina Rasmussen, telefon 58 57 53 77
     

    Frist

    • 4. juni 2015 med morgenposten

    Ansættelsessamtaler afholdes i uge 24.

    Skriftlig ansøgning sendes til

    Områdeleder Inge Pedersen,
    Linde Alle 56,
    4220 Korsør

    Eller send din ansøgning på mail ingpe@slagelse.dk.


    Eller til
    Områdeleder Christina Rasmussen,
    Linde Alle 56,
    4220 Korsør

    Eller send din ansøgning på mail chrra@slagelse.dk.
     

    Sygeplejens mål er:
     
    • Kvalitetssikring
    • Høj trivsel
     
    Det opnår vi gennem kompetenceudvikling, kontinuerlig udvikling af sygeplejen og ved et godt arbejdsmiljø, hvor vi står sammen og tager hensyn til hinanden.
    Sygeplejen har en høj social kapital, vi arbejder udviklingsorienteret, evidensbaseret og deltager fortløbende i udvikling af sygeplejen.
    Sygeplejen udfører indsatser hos borgerne med høj kompleksitet efter vedtagne kvalitetsstandarder.
     

Socialrådgiver/sagsbehandler (2)
  • 12-06-2015 Tre faglige konsulenter Myndighedsområdet

    Er du vores nye faglige konsulent fra den 1. september 2015?

    Kan du se dig selv i et nyt job, hvor du får mulighed for at prøve dine evner og ambitioner af i en organisation, der er på vej ind i en spændende udvikling? Så er det her stillingsopslag måske lige noget for dig!

    I forbindelse med implementering af ny organisering på Myndighedsområdet i Center for Børn, Unge og Familie, har vi brug for yderligere 3 faglige konsulenter, til at holde fokus på høj faglighed og styrke koordineringen.

    Vi er midt i en større forandringsproces, hvor vores mål er at løfte kvaliteten og effektiviteten i løsning af kerneopgaven, ved en øget specialisering i vores organisering.

    Den nye organisering betyder at Myndighedsområdet pr. 1. oktober 2015 består af følgende grupper
    • En undersøgelsesgruppe som opdeles i to enheder: En modtagelsesenhed, som blandt andet skal vurdere og behandle alle indkomne underretninger samt servicere kommunens dagtilbud og skole, og en undersøgelsesenhed, som blandt andet skal udarbejde alle børnefaglige undersøgelser og foretage børnesamtaler. Hver af de to enheder får tilknyttet en faglig konsulent
    • En indsatsgruppe som inddeles i to enheder: En enhed med børn fra 0 - 11 år og en enhed med unge fra 12 - 23 år. Begge enheder har til opgave at udarbejde alle handleplaner, samt stå for iværksættelse af relevante indsatser. Herudover ligger opgaven med håndtering af tvangssager også i denne gruppe. Hver af de to enheder får tilknyttet en faglig konsulent
    • En handicapgruppe der varetager sagsbehandling af bl.a. tabt arbejdsfortjeneste og merudgifter fra 0-18 (23) år. Gruppen har tilknyttet én faglig konsulent.

    Vores tanke er at have et hold på 5 faglige konsulenter som sparrer med hinanden og afløser på tværs af organisationen. Vi har allerede faglige konsulenter til handicapgruppen og til Børne-enheden i indsatsgruppen. De tre stillinger der skal besættes på holdet er i undersøgelsesgruppens to enheder og i unge-enheden i indsatsgruppen.

    Har ovenstående vakt din interesse og er du blevet nysgerrig efter at vide mere, kan du se hvilken personprofil vi søger, funktionsbeskrivelse for hver af de 3 stillinger, samt en kort beskrivelse af vores arbejdsplads i de vedhæftede bilag.

    Ansættelsen er på 37 timer ugentlig og du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Der vil endvidere blive indgået en personlig lønaftale med den forhandlingsberettigede organisation efter principperne om Ny Løn.

    Flere oplysninger

    Vil du have flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • myndighedsleder Jonna Nielsen, tlf. 58 57 93 53
    • centerchef Anders Skare, tlf. 58 57 31 57

    Frist

    • 12. juni 2015
    Der afholdes første samtale i uge 25 (17. juni) og hvis du går videre til anden samtale, afholdes denne i uge 26 (22. juni). Ansøgere der går videre til anden samtale skal være indstillede på at udfylde en personlighedstest inden samtalen.
     

    Bilag



    Søg stillingen Tre faglige konsulen...
  • 17-04-2017 Sagsbehandlere til Jobcenter Slagelse - løbende opslag

    Vi søger løbende professionelle og innovative medarbejdere

    Afdelingen består af ca. 100 medarbejdere fordelt på 5 team, der tilsammen arbejder mod at motivere og udvikle borgeren mod arbejde eller uddannelse.

    Vi er optaget af at udvikle os mod at have en projektorienteret og innovativ tilgang i arbejdet med vores målgrupper.

    Derfor har vi forventninger om, at du har et ønske om løbende at deltage i opkvalificering inden for mental forståelse og træning i empowerment, innovation og udvikling af nye tiltag.

    Dette opslag retter sig mod vores målgruppe; borgere, som er fyldt 30 år og som lovgivningsmæssigt passer ind i
    • kontanthjælpsmodtagere, Jobparate
    • kontanthjælpsmodtagere, Aktivitetsparate

    Du opfylder som baggrund en af følgende forudsætninger

    • du er nyuddannet eller afslutter din uddannelse inden for få måneder til socialrådgiver eller socialformidler, og har haft fokus på beskæftigelsesområdet i dine praktikker
    • du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler og har erfaring som sagsbehandler inden for kontanthjælps- og beskæftigelsesområdet
    • du har mindst 3 års erfaringserfaring som sagsbehandler inden for kontanthjælps- og beskæftigelsesområdet.
    Vi har høje forventninger til dine ambitioner, hvorfor vores lønindplaceringstrin starter på løntrin 36/37.

    Der er løbende behov for nye medarbejdere, hvorfor vi opfordrer dig til at søge på dette indhold.

    Vi vil løbende invitere de kandidater til samtale, som vi vurderer, har et passende personligt og fagligt match, set i forhold til vores aktuelle situation.

    Flere oplysninger

    Hvis du har forespørgsel hertil, er du velkommen til at kontakte
    afdelingschef Marianne Vitus på mandage i tidsrummet kl. 16.00-17.00 på mobil 23 82 18 80

    Frist

    • Vi ansætter løbende

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning med cv, og relevante bilag.

    Søg stillingen Sagsbehandlere til J...
Social- og sundhedshjælper (1)
  • 30-06-2015 Sommerferieafløsning på Plejecenter Smedegade
    Uddannet social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper søges til sommerferieafløsning, mellem 25 til 32 timer i mindst to skift dag/aften - aften/nat - nat/dag i perioden fra 1. maj til 30. september.

    For alle ansættelser gælder weekendvagt hver 2. uge i gennemsnit.

    Vi lægger stor vægt på

    høj faglighed og at du brænder for at arbejde med mennesker, og har lyst til at indgå i et team med forskellige faggrupper, bl.a. sygeplejersker og ergoterapeut.

    Vi arbejder efter visionen "Lev livet aktivt" og "Livskvalitet". Vi lægger derfor stor vægt på borgernes oplevelse af livskvalitet og har fokus på aktiviteter for vores borgere. Det forventes derfor, at du også har lyst til at arbejde efter denne vision.

    Yderligere oplysninger

    Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • centerkoordinator Susanne Rasmussen på tlf. 58 57 38 43
    • virksomhedsleder Helle Junker 58 57 38 42.

    Frist

    • Ansøgning sendes hurtigst muligt.

    Samtaler forventes afholdt løbende.

    Søg stillingen Sommerferieafløsning...
Social- og sundhedsassistent (3)
  • 04-06-2015 SSA Plejecenter Smedegade - nattevagt
    Plejecenter Smedegade søger en social- og sundhedsassistent i nattevagt 28 timer om ugen. Vagterne er fordelt over 4 uger med maksimalt 4 nætter i træk. Weekend vagt hver 2 uge i lige uge.

    Der bor 64 borgere på plejecentret i 4 enheder med hver 16 borgere. Fordelingen er 40 somatiske og 24 demens pladser. Personalesammensætningen i nattevagt er en assistent og to social- og sundhedshjælpere. Vi lægger stor vægt på høj faglighed, og at du brænder for, at arbejde med mennesker, og har lyst til at indgå i et team, med forskellige faggrupper, bl.a. sygeplejersker og ergoterapeuter.

    Vi arbejder efter visionen "Lev livet aktivt" og "Livskvalitet". Vi lægger derfor stor vægt på borgernes oplevelse af livskvalitet og har fokus på aktiviteter for vores borgere. Det forventes derfor, at du også har lyst til at arbejde efter denne vision.

    Vi kan tilbyde en arbejdsplads med gode kollegaer, en meningsfyldt arbejdsdag og fokus på personlig udvikling.

    Frist

    • 4. juni  2015

    Samtaler forventes afholdt i uge 24.

    Flere informationer

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • virksomhedsleder Helle Junker på tlf. 58 57 38 42 
    • centerkoordinator Susanne Rasmussen på tlf. 58 57 38 43


    Søg stillingen SSA Plejecenter Smed...
  • 18-06-2015 SSA Blomstergården

    Pleje og rehabiliteringsboligerne Blomstergården søger snarest muligt ny kollega

    Vi søger social- og sundhedsassistent 30 timer ugentligt til dag- og aftenvagter.
     
    Blomstergården er pleje og rehabiliteringsboliger.

    Vi arbejder ud fra visionen 'lev livet aktivt', hvor borgeren støttes og motiveres til at klare hverdagens opgaver og opnå en tilværelse med øget deltagelse og livskvalitet. Samtidig ønsker vi at skabe "et rigtigt hjem" for de ældre borgere og har derfor blandt andet meget fokus på maden og måltiderne.
     

    Vi forventer, at du

    • tør tage initiativ og har lyst til at samarbejde
    • er ansvarsbevidst, dynamisk og udviklingsorienteret
    • er personlig og faglig robust
    • kan bidrage til et åbent, ærligt og sundt arbejdsmiljø
    • har en anerkendende tilgang og gode kommunikations evner samt har lyst til at tage aktiv del i opbygning af en ny og velfungerende organisation
    • er positiv, bevare roen og overblikket i tilspidsede situationer
    • ser handleplaner, dokumentation og evaluering som en naturlig del af arbejdet.

    Vi tilbyder

    • gode kollegaer og et meningsfyldt arbejde
    • udfordrende og kompleks hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver
    • personlig og faglig udvikling
    • et tæt samarbejde med pårørende og tværfaglige samarbejdspartnere
    • hjemlige omgivelser med velfærdsteknologiske løsninger.

    Flere informationer

    Ønsker du mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • daglig leder i plejeboligerne Rosa Demuth på 24 67 37 40
     

    Frist

    • 18. juni 2015
    Vi forventer at afholde samtaler i uge 28

    Hvis du ikke har hørt noget senest den 30. juni 2015 er stillingen blevet besat til anden side.

    Søg stillingen SSA Blomstergården
  • 30-06-2015 Sommerferieafløsning på Plejecenter Smedegade
    Uddannet social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper søges til sommerferieafløsning, mellem 25 til 32 timer i mindst to skift dag/aften - aften/nat - nat/dag i perioden fra 1. maj til 30. september.

    For alle ansættelser gælder weekendvagt hver 2. uge i gennemsnit.

    Vi lægger stor vægt på

    høj faglighed og at du brænder for at arbejde med mennesker, og har lyst til at indgå i et team med forskellige faggrupper, bl.a. sygeplejersker og ergoterapeut.

    Vi arbejder efter visionen "Lev livet aktivt" og "Livskvalitet". Vi lægger derfor stor vægt på borgernes oplevelse af livskvalitet og har fokus på aktiviteter for vores borgere. Det forventes derfor, at du også har lyst til at arbejde efter denne vision.

    Yderligere oplysninger

    Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • centerkoordinator Susanne Rasmussen på tlf. 58 57 38 43
    • virksomhedsleder Helle Junker 58 57 38 42.

    Frist

    • Ansøgning sendes hurtigst muligt.

    Samtaler forventes afholdt løbende.

    Søg stillingen Sommerferieafløsning...
Pædagog (4)
  • 01-06-2015 Pædagog til Rosenkilde Efterskole ved Autisme Center Vestsjælland

    Forestil dig en arbejdsplads, hvor personlighed er din styrke

    Er du pædagog med vilje?

    •  er du en teamplayer?
    •  kan du gribe andres idéer og omsætte dem i hverdagen?
    •  ser du kreativitet som en del af dit pædagogiske arbejde?
    •  ser du muligheder frem for begrænsninger, og går du til opgaven med åbent sind?
    •  kan du skabe relationer, og er du villig til at bruge dig selv i kontakten til både elever, pårørende og kollegaer?
    •  er du entusiastisk, livlig og spontan?

    Så er du den kollega, vi leder efter!

    •  vores nye kollega er pædagogisk  velfunderet. Du ved, hvem du er som pædagog og er bevidst om din rolle i relationen med eleverne
    •  kendskab til autismespektrumforstyrrelser er en fordel. Viljen til at lære og dine personlige kompetencer skal være tydelige
    •  du ser teamsamarbejde som en vej til at styrke faglighed og arbejdsglæde
    •  du kan genkende dig selv i en eller flere af følgende interesseområder: Friluftsliv, musik, sport, kreativitet.

    Rosenkilde Efterskole er en skole under Autisme Center Vestsjælland oprettet i henhold til § 20.2 i Folkeskoleloven og § 67 i Serviceloven.

    Målgruppen er børn og unge med autismespektrumforstyrrelser og tilgrænsende udfordringer. Rosenkilde Efterskole rummer ca. 15 elever i alder 14-18 år.

    Målet for Rosenkilde Efterskole er, at de unge får udviklet kompetencer og færdigheder i forhold til deres autismediagnose. Den pædagogiske indsats er fokuseret på at skabe forståelse, indsigt og motivation til, at de unge kommer bedst muligt videre i livet. Der er især fokus på socialisering, almen daglig levevis, skole, ungdomsuddannelse og det kommende voksenliv.

    Vi er et erfarent og engageret team, der består af pædagogisk fagligt personale, lærere, studerende og en teamleder.

    Vi værdsætter humor, godt humør og skaber udvikling ved bl.a. relationsfremmende samvær, oplevelser og aktiviteter.

    Du bliver en del af en virksomhed, der arbejder ud fra følgende værdier

    •  vi flytter grænser
    •  vi er fagligt kompetente
    •  vi er velorganiserede
    •  vi arbejder i team.

    Stillingen er på 30 timer om ugen med opstart 1. august 2015 og aflønnes efter gældende overenskomst samt et lokalt tillæg. Du vil komme til at arbejde  dag/aften/sovende nat samt weekender i ulige uger.

    Flere informationer

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller du vil vide mere om, hvem vi er, kan du læse mere om os på hjemmesiden.
    Du kan også henvende dig til
    • Rosenkilde Efterskole, tlf. 58 55 27 31
    • teamleder Katja Rokkjær, tlf. 22 35 26 55
     

    Frist

    • den 1. juni 2015 kl. 12

    Samtaler forventes afholdt i uge 24.

    Autisme Center Vestsjælland
    Rosenkildevej 85, 4200 Slagelse
    Telefon 58 50 27 09
    e-mail: acv@slagelse.dk
    www.a-c-v.dk

     
    Autisme Center Vestsjælland er en offentlig servicevirksomhed for børn, unge og voksne med diagnoser inden for autismespektret. Vi er organiseret i 40 teams med 570 ansatte, med visionen 'Danmarks faglige fyrtårn'. Autisme Center Vestsjælland er en del af Slagelse Kommune

    Søg stillingen Pædagog til Rosenkil...
  • 04-06-2015 Skolepædagog Antvorskov Skole

    Antvorskov Skole har brug for en pædagog til vores indskoling fra 1. august 2015.

    Vi er byens største skole med tilknyttet SFO og 0. - 7. årgang. Vi har meget på hjertet og meget at tilbyde, herunder tæt kollegialt samarbejde i klasseteams med god faglig og pædagogisk sparring.
     
    Vi lægger vægt på at være en anerkendende og inkluderende skole. Gennem motiverende læringsmiljøer arbejder vi for alle børns trivsel og høje faglige resultater. Vores omdrejningspunkt er det forpligtende fællesskab, som opstår i samarbejdet mellem skole, elever og forældre.
     
    På Antvorskov Skole har pædagogerne en del af deres arbejdstid i SFO'en og en del i undervisningen. I SFO-tiden er opgaven en passende balance mellem styrede og selvvalgte aktiviteter - tilpasset elevernes ønsker og behov. I skoletiden indgår pædagogerne dels i klasseteamet og underviser i bevægelse og idræt og har dermed eneansvaret for indholdet af undervisningen.
     
    Arbejdstiden er 33 timer ugentligt i gennemsnit. Man må påregne en længere ugentlig arbejdstid i skoleuger og dermed flere fridage i skolefri perioder. Som udgangspunkt har alle pædagoger én åbnevagt (fra kl. 6.30) og én lukkevagt (til kl. 17.00) og andre dage slutter arbejdsdagen kl. 16.15.

    Vi mangler dig, hvis du

    • er uddannet pædagog
    • vil være med til at sætte dit præg på udviklingen af den sammenhængende skoledag
    • har kompetencer inden for det praktisk-musiske eller inden for idræt
    • ser forældrene som din og teamets nære samarbejdspartnere 

    Yderligere oplysninger

    Såfremt du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte
    • SFO-leder Marianne Sørensen på telefon 58 56 54 40.

    Ansøgningsfrist

    • torsdag den 4. juni 2015.

    Ansøgningen skal sendes på mail til antvorskovskole@slagelse.dk.

  • 11-06-2015 Familierådgivere Slagelse Familie Center
    SFC sørger tre fuldtidsmedarbejdere med bachelor i psykologi, pædagogik eller lignende uddannelse.
     
    SFC er en decentral virksomhed under Center for Børn, Unge og Familie og varetager forskellige former for forebyggende foranstaltninger ift. LSS § 11 og 52.

    Ud over familierådgivere er der i Slagelse Familie Center ansat psykologer, støtte-kontaktpersoner og familieplejekonsulenter. I alt beskæftiger SFC ca. 35 medarbejdere.

    SFC er en dynamisk arbejdsplads, med høj faglighed, der gerne afprøver nye tiltag.

    Vores målgruppe er familier med børn/unge i alderen 0-18 år, hvor børnene/de unges udvikling er truet i en eller anden grad. Som medarbejder i SFC er du internt organiseret i mindre team, hvor der bl.a. er fokus på kollegial supervision, sparring, ekstern supervision og faglig udvikling.

    Vi søger medarbejdere der er villig til at indgå i bl.a. behandlingsorienterede samtaleforløb, familierettede aktiviteter, praktisk-pædagogisk støtte i hjemmet og samværsopgaver.
     
    Der må påregnes kørsel i forbindelse med arbejdet, hvorfor der stilles krav om at have kørekort og egen bil til rådighed.
     
    Ansættelse sker i henhold til PFF-overenskomst. Lønnen aftales i forhold til stillingens funktioner og ansøgers kvalifikationer. Slagelse Kommune indhenter referencer, straffe- og børneattest.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • leder i Slagelse Familie Center, Niels-Jørgen Hybholt pr. mail nihyb@slagelse.dk eller mobil 20 96 52 95
     

    Frist

    • 11. juni 2015, kl. 10.00
    Der forventes gennemført ansættelsessamtaler i uge 25 og 26.

    Ansøgning med relevant bilagsmateriale sendes til: slagelsefamiliecenter@slagelse.dk

  • 15-06-2015 Pædagog til Stillinge Børnehave
    Vi søger en pædagog til vores børnehave/ førskolegruppe.

    Pr. 1. juli 2015 eller snarest der efter. Stillingen er på ca. 32 timer ugentlig.

    Vi er en selvejende institution med 40/45 børnehavebørn og 12/13 vuggestuebørn. Vi bor i et mindre lokalsamfund, 8 km. udenfor Slagelse. Der er gode busforbindelser lige til døren. Vores åbningstid er fra kl. 6.00 - 17.30.

    Vi forventer, at du

    • er uddannet pædagog
    • brænder for arbejdet med børn i børnehave-førskolealderen men, at du også "kan noget" med de 0-3 årige
    • er nærværende og har lyst til at præge hverdagen med din faglighed
    • er fysisk og psykisk robust og bevarer overblikket i pressede situationer
    • er omstillingsparat og ser muligheder, frem for begrænsninger
    • har forståelse for det forpligtende personale- og teamsamarbejde.

    Vi tilbyder

    • Et hus der arbejder med "Den anerkendende relation" og "Barnets perspektiv", vores kerne ydelse er "at give børnene en god børnehavedag, hver dag"
    • Engagerede og ansvarsbevidste kolleger
    • En bestyrelse der er engageret i institutionens hverdag
    • Løn i følge overenskomst.

    Flere informationer

    Hvis du vil vide mere, kan du kontakte
    • leder, Ellen Iuel  på tlf. 58 54 73 98
    • souschef, Anne Hansen på tlf. 58 54 73 98
    • børnehavens hjemmeside.

    Vi ser gerne, at du, inden du søger stillingen, kommer på besøg, så du kan se hvem vi er og vi kan se dig.

    Besøgsdag: tirsdag den 9. juni 2015 kl.10.00-12.00 og 13.00-15.00.
     

    Frist

    • mandag den 15. juni 2015
    Ansættelsessamtale mandag den 22. juni 2015.

    Send din ansøgning elektronisk med kopi af eksamensbevis og relevante bilag.

    Søg stillingen Pædagog til Stilling...
Psykolog (3)
  • 09-06-2015 Cand. psych./ cand. pæd./ cand. pæd. pæd. psyc. til Autisme Center Vestsjælland

    Forestil dig en arbejdsplads, hvor personlighed er din styrke

    Arbejder du med psykologi med vilje?
     
    • Ser du styrken i at arbejde i et tværfagligt team?
    • Kan du give og modtage feedback med udgangspunkt i ærlighed og tillid?
    • Anerkender du andres meninger, og kan du skabe hele løsninger, hvor alle aspekter indgår?
    • Ser du muligheder frem for begrænsninger, og går du til opgaven med et åbent sind?
    • Har du lyst til at være med til at underbygge vores pædagogiske virksomhed i en alsidig stilling?
     
    Så vil du passe perfekt ind i vores team!
     
    • Du får mulighed for at anvende din psykologiske viden og medvirke til driftsmæssige opgaver i Rådgivningen.
    • Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores mange teams, der både rummer skole, efterskole, STU, dagtilbud, opgangsfællesskab, aflastning samt boteams til børn, unge og voksne.
    • Du vil forestå visitation og sagsbehandling sammen med teams.
    • Du har interesse for pædagogisk psykologi.
    • Du får mulighed for at deltage i eksterne opgaver/temaoplæg, og at afholde interne kurser relateret til autisme.
     
    Vores nye kollega er naturligvis fagligt dygtig. Du har måske erfaring fra PPR; kompetencer og erfaring med supervision, evt. test og gerne erfaring med arbejde inden for autismeområdet. Du er velorganiseret og struktureret.

    Du ser det forpligtende teamsamarbejde som en vej til at styrke faglighed og arbejdsglæde, og du har lyst til at arbejde sammen med dine kolleger om at videreudvikle vores tilbud og arbejdsplads.

    Teamet, du bliver en del af...

    Rådgivningen består af psykologer/ psykologiske konsulenter, socialrådgivere, audiologopæder og en teamleder. Rådgivningen foretager visitationer til vores tilbud. Vi varetager tværfaglig rådgivning, supervision, og sparring af medarbejdere. Vi tilbyder interne kurser og oplæg, ekstern rådgivning samt sproglig- og psykologiskudredning inden for autismespektret og kognitive funktionsniveau.
     
    Vi har 2 ledige stillinger på hhv. 34 og 37 timer om ugen med opstart 15. august 2015 eller efter aftale. Der aflønnes efter gældende overenskomst samt et lokalt tillæg.

    Flere oplysninger

    Hvis du har spørgsmål til stillingerne, eller du vil vide mere om, hvem vi er, kan du læse mere om os på vores hjemmeside (nyt vindue).

    Du kan også henvende dig til
    • Rådgivningen på 58 50 27 09
    • teamleder Gitte Kruse på 58 55 27 97/30 85 50 31


    Frist

    • 9. juni 2015

    Samtaler forventes afholdt i uge 26.
     
    Autisme Center Vestsjælland Rosenkildevej 85, 4200 Slagelse
    Telefon 58 50 27 09
    E-mail: acv@slagelse.dk
    www.a-c-v.dk/AutismeCenterVestsjaelland
     

     
    ACV er organiseret i 40 teams og har ca. 570 ansatte.
    Autisme Center Vestsjælland er en offentlig servicevirksomhed for børn, unge og voksne med diagnoser inden for autismespektret. Vi er organiseret i 40 teams med 570 ansatte, med visionen 'Danmarks faglige fyrtårn'. Autisme Center Vestsjælland er en del af Slagelse Kommune


    Søg stillingen Cand. psych./ cand. ...
  • 11-06-2015 Familierådgivere Slagelse Familie Center
    SFC sørger tre fuldtidsmedarbejdere med bachelor i psykologi, pædagogik eller lignende uddannelse.
     
    SFC er en decentral virksomhed under Center for Børn, Unge og Familie og varetager forskellige former for forebyggende foranstaltninger ift. LSS § 11 og 52.

    Ud over familierådgivere er der i Slagelse Familie Center ansat psykologer, støtte-kontaktpersoner og familieplejekonsulenter. I alt beskæftiger SFC ca. 35 medarbejdere.

    SFC er en dynamisk arbejdsplads, med høj faglighed, der gerne afprøver nye tiltag.

    Vores målgruppe er familier med børn/unge i alderen 0-18 år, hvor børnene/de unges udvikling er truet i en eller anden grad. Som medarbejder i SFC er du internt organiseret i mindre team, hvor der bl.a. er fokus på kollegial supervision, sparring, ekstern supervision og faglig udvikling.

    Vi søger medarbejdere der er villig til at indgå i bl.a. behandlingsorienterede samtaleforløb, familierettede aktiviteter, praktisk-pædagogisk støtte i hjemmet og samværsopgaver.
     
    Der må påregnes kørsel i forbindelse med arbejdet, hvorfor der stilles krav om at have kørekort og egen bil til rådighed.
     
    Ansættelse sker i henhold til PFF-overenskomst. Lønnen aftales i forhold til stillingens funktioner og ansøgers kvalifikationer. Slagelse Kommune indhenter referencer, straffe- og børneattest.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • leder i Slagelse Familie Center, Niels-Jørgen Hybholt pr. mail nihyb@slagelse.dk eller mobil 20 96 52 95
     

    Frist

    • 11. juni 2015, kl. 10.00
    Der forventes gennemført ansættelsessamtaler i uge 25 og 26.

    Ansøgning med relevant bilagsmateriale sendes til: slagelsefamiliecenter@slagelse.dk

  • 14-06-2015 Skoleleder Klostermarken Skole

    Erfaren skoleleder til specialtilbud med dagbehandling i Slagelse

    Du skal med din erfaring og baggrund tænke stort og ud af boksen, så vi fastholder vores innovative og udviklende vej.  

    Opgaven

    Du skal tage ledelsen via en god projekt- og processtyring og have fokus på udvikling af skolen og specialområdet. Du skal tænke stort, men det skal bunde i jordnære visioner og et kompetent fundament.

    Som skoleleder skal du stå i spidsen for at skolen kommer på dagsordenen lokalt og kommunalt, at kendskabet til skolen udvikles og at der sættes nye mål for skole-dagbehandling. Samtidigt med at både skolen og medarbejdere udvikler sig. Denne kultur og dit engagement og kompetencer skal smitte af på alle, der har berøring med skolen.

    Personlig profil

    Vi søger en person, der ikke er som de fleste. Du kan stå i spidsen for udvikling og er en naturlig rollemodel der kan sparre, give relevant feedback og vise retning i kraft af at du er god til relationer og handlekraftig på skolens vegne. Samtidigt kan du skabe følgeskab og opbakning på baggrund af engagement og viden.

    Du kan skabe værdi i kraft af
    • at være både værdibaseret og udviklingsorienteret
    • at skabe rammer og processer for medarbejdernes udvikling
    • at være lydhør over for nye ideer og sikre samspil med alle involverede
    • at uddelegere og dele dine kompetencer
    • en åben og tydelig kommunikation der inddrager forældre, elever, personale og samarbejdspartnere.

    Kvalifikationer

    - faglig profil
    • lærer, pædagog, cand. psych. eller anden relevant uddannelsesmæssig behandlerbaggrund og erfaring
    • ledelseserfaring, så du kan lede direkte såvel som gennem andre ledere
    • relevant lederuddannelse
    • erfaring med kommunale forretningsgange
    • erfaring med økonomistyring.

    Vi tilbyder

    En skole, der er veldrevet og med medarbejderne, der er meget fagligt velfunderet og har stor indsigt i elevgruppen. Den samlede medarbejdergruppe på skolen prioriterer det tværfaglige samarbejde højt. Som skoleleder indgår du i den samlede skoleledelse og vil derudover også indgå i flere tværgående fora, herunder skolelederforum for alle kommunens skoleledere.

    Klostermarken skole

    Vi bor i en gammel bygning og benytter en nærliggende idrætshal og Slagelse svømmehal. Eleverne er kendetegnet ved at være børn og unge i alderen 6-17 år, med så omfattende indlærings-, trivsels-, kontakt- og/eller adfærdsproblemer, at de ikke kan inkluderes i den almene skole.

    Skolen arbejder med mange værktøjer i behandlingen, men tager udgangspunkt i relationen og bygger op omkring den. Eksempler på værktøjer er ICDP, HOT og KAT.

    Yderligere information

    Slagelse Kommune samarbejder med konsulentvirksomheden CareMatch om denne ansættelse. Er der yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Stefan Førster-Christensen på telefon 30 95 09 57 eller sfc@carematch.dk. I forbindelse med rekrutteringsforløbet vil vi anvende personlighedstest med tilbagemelding.

    Har du spørgsmål til skolen, eller ønsker du at besøge skolen, træffes
    • viceskoleleder Rikke Fabrin på 29 77 37 46.

    Løn- og ansættelsesvilkår

    Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst.
     

    Frist

    • 14. juni 2015

    Tidsplan

    • Første samtalerunde - 22. juni 2015
    • Anden samtalerunde - 25. juni 2015

    Tiltrædelse 1. august 2015

    Søg stillingen Skoleleder Klosterma...
Lærer (1)
  • 10-06-2015 Lærer Antvorskov Skole
    Brænder du for dine fag, og har du lyst til at være en del af en skole med meget på hjerte og meget at tilbyde? Er du fagligt velfunderet og har store ambitioner? Har du lyst til at arbejde i team og at være en del af et bredt miljø? Så er du måske vores nye kollega på Antvorskov Skole - Slagelses største skole.
     
    Vi mangler lige nu en tysklærer - meget gerne med dansk/engelsk som linjefag også. Lærere med andre linjefagskombinationer er også velkomne til at søge.

    Om os

    På Antvorskov Skole er vi udviklingsorienterede, og vi prioriterer, at alle vores medarbejdere deltager aktivt i skolens indsatsområder. Vi arbejder med Visible Learning med det formål at udvikle eleven til at være bevidst lærende.
     
    Vi lægger vægt på at være en anerkendende og inkluderende skole. Gennem motiverende læringsmiljøer arbejder vi for høje faglige resultater. Vores omdrejningspunkt er det forpligtende fællesskab, som opstår i samarbejdet mellem skole, elever og forældre.

    Læs mere om skolen på vores hjemmeside (nyt vindue).

    Vi har brug for dig, hvis du

    • er uddannet lærer med høj faglighed
    • tror på alle elevers muligheder og kompetencer
    • trives i team og har mod på at "give og tage" i forhold til kollegaer
    • har stærke relationskompetencer
    • ser forældrene som din og teamets nære samarbejdspartnere
    • vil være med til at sætte den didaktiske professionalisme på dagsordnen

    Vi kan tilbyde

    • en tutor, der kan hjælpe dig godt på vej på din nye arbejdsplads
    • stærke team, hvor du vil have mulighed for både faglig sparring og dialog om pædagogik m.m.
    • fokus på faglig og personlig udvikling
    • egen arbejdsplads og bærbar pc
    • fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden

    Frist

    • onsdag den 10. juni 2015 kl. 8.00

    Yderligere oplysninger

    Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende straffeattest og børneattest.
     
    Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte
    • skoleleder Søren Ranthe  på telefon 58 56 54 00
    • souschef Britta Thomsen på telefon 58 56 54 00


    Søg stillingen Lærer Antvorskov Sko...
Leder (2)
  • 07-06-2015 Leder Administrativ Service
    Slagelse Kommune har sat et ambitiøst mål om at forbedre og effektivisere de administrative processer inden for løn-, personale- og økonomiområderne.

    Derfor etablerer vi en helt ny serviceenhed - Administrativ Service, som fra 2016 skal servicere hele organisationen inden for løn- og personaleadministration, bogføring og daglig økonomistyring.

    Vi søger lederen allerede nu, fordi vi gerne vil give lederen mulighed for at bygge organisationen op fra bunden og dermed selv sætte sit tydelige præg på Administrativ Service.

    Den nye leder skal være en dygtig forandringsleder med stærke relationelle og kommunikative kompetencer, som har en klar holdning til, hvordan man skaber en excellent administrativ service til Slagelse Kommunes mange decentrale ledere.

    Vi forventer, at den nye leder har faglig indsigt i områderne. Der skal skabes sikker drift fra start. Og så er fagligt indsigt også nødvendigt for løbende at kunne udvikle arbejdsprocesser og værktøjer.

    Frist

    • den 7. juni 2015
     

    Flere informationer

    Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, kan du også kontakte

    Søg stillingen Leder Administrativ ...
  • 14-06-2015 Skoleleder Klostermarken Skole

    Erfaren skoleleder til specialtilbud med dagbehandling i Slagelse

    Du skal med din erfaring og baggrund tænke stort og ud af boksen, så vi fastholder vores innovative og udviklende vej.  

    Opgaven

    Du skal tage ledelsen via en god projekt- og processtyring og have fokus på udvikling af skolen og specialområdet. Du skal tænke stort, men det skal bunde i jordnære visioner og et kompetent fundament.

    Som skoleleder skal du stå i spidsen for at skolen kommer på dagsordenen lokalt og kommunalt, at kendskabet til skolen udvikles og at der sættes nye mål for skole-dagbehandling. Samtidigt med at både skolen og medarbejdere udvikler sig. Denne kultur og dit engagement og kompetencer skal smitte af på alle, der har berøring med skolen.

    Personlig profil

    Vi søger en person, der ikke er som de fleste. Du kan stå i spidsen for udvikling og er en naturlig rollemodel der kan sparre, give relevant feedback og vise retning i kraft af at du er god til relationer og handlekraftig på skolens vegne. Samtidigt kan du skabe følgeskab og opbakning på baggrund af engagement og viden.

    Du kan skabe værdi i kraft af
    • at være både værdibaseret og udviklingsorienteret
    • at skabe rammer og processer for medarbejdernes udvikling
    • at være lydhør over for nye ideer og sikre samspil med alle involverede
    • at uddelegere og dele dine kompetencer
    • en åben og tydelig kommunikation der inddrager forældre, elever, personale og samarbejdspartnere.

    Kvalifikationer

    - faglig profil
    • lærer, pædagog, cand. psych. eller anden relevant uddannelsesmæssig behandlerbaggrund og erfaring
    • ledelseserfaring, så du kan lede direkte såvel som gennem andre ledere
    • relevant lederuddannelse
    • erfaring med kommunale forretningsgange
    • erfaring med økonomistyring.

    Vi tilbyder

    En skole, der er veldrevet og med medarbejderne, der er meget fagligt velfunderet og har stor indsigt i elevgruppen. Den samlede medarbejdergruppe på skolen prioriterer det tværfaglige samarbejde højt. Som skoleleder indgår du i den samlede skoleledelse og vil derudover også indgå i flere tværgående fora, herunder skolelederforum for alle kommunens skoleledere.

    Klostermarken skole

    Vi bor i en gammel bygning og benytter en nærliggende idrætshal og Slagelse svømmehal. Eleverne er kendetegnet ved at være børn og unge i alderen 6-17 år, med så omfattende indlærings-, trivsels-, kontakt- og/eller adfærdsproblemer, at de ikke kan inkluderes i den almene skole.

    Skolen arbejder med mange værktøjer i behandlingen, men tager udgangspunkt i relationen og bygger op omkring den. Eksempler på værktøjer er ICDP, HOT og KAT.

    Yderligere information

    Slagelse Kommune samarbejder med konsulentvirksomheden CareMatch om denne ansættelse. Er der yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Stefan Førster-Christensen på telefon 30 95 09 57 eller sfc@carematch.dk. I forbindelse med rekrutteringsforløbet vil vi anvende personlighedstest med tilbagemelding.

    Har du spørgsmål til skolen, eller ønsker du at besøge skolen, træffes
    • viceskoleleder Rikke Fabrin på 29 77 37 46.

    Løn- og ansættelsesvilkår

    Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst.
     

    Frist

    • 14. juni 2015

    Tidsplan

    • Første samtalerunde - 22. juni 2015
    • Anden samtalerunde - 25. juni 2015

    Tiltrædelse 1. august 2015

    Søg stillingen Skoleleder Klosterma...
Kontor og administration (1)
  • 07-06-2015 Teamleder Boligadministration
    Har du forstand på boligadministration og vil du være med til at effektivisere ejendomsdriften i Slagelse Kommune - så er du måske den person vi søger i Center for Kommunale ejendomme.

    Vores mission

    Slagelse Kommune arbejder i disse år på at effektivisere driften af alle kommunale ejendomme. En del af denne opgave omfatter omkring 500 lejemål, hvoraf de fleste er pleje- eller handicapboliger opført efter lov om almene boliger. Derudover planlægger vi, at indføre intern husleje for en del af vores kommunale bygningsmasse.

    Primære opgaver

    Du skal være med til at opbygge en funktion, der administrerer driften af kommunens pleje- og handicapboliger og øvrige udlejningsejendomme samt opbygge og være med til at udvikle og administrere en intern huslejemodel for dele af Slagelse Kommunes bygningsmasse. Hovedarbejdsområder:
    • administration og drift af små 500 boligenheder efter Lov om almene boliger
    • administration og drift af en række øvrige bolig og erhvervslejemål
    • udvikle og administrere en model for intern husleje
    • opsamling og strukturering af data og viden inden for området
    • være sparringspartner i forhold til de øvrige ledere og medarbejdere i Ejendomscentret.

    Din profil, du

    • har viden og erfaring inden for boligadministration og et solidt kendskab til Lov om almene boliger
    • har flair for økonomi - og udgiftsoptimering
    • er stærk inden for systematik og god til at sætte struktur på tingene
    • nyder at være en del af en helhed og samarbejde på tværs af en organisation
    • har lyst til at lede et lille team på 3-4 medarbejdere inden for boligadministration
    • har lyst til, at arbejde i en politisk styret organisation
    • er et konstruktivt, positivt og udadvendt menneske.
    Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med interne huslejemodeller.

    Hvem er vi?

    Center for Kommunale Ejendomme består - udover den nye Boligadministration - af stabsfunktionerne Udvikling & Jura, Køb & Salg og Ejendomsstrategi, samt afdelingerne Bygherrerådgivning, Bygningsdrift, Rengøring & Kantiner. Centret varetager en bred vifte af opgaver, der koncentrerer sig om ejendomsadministration, nybyggeri, rengøring, kantiner og drift af de kommunale bygninger.

    Boligadministrationen er nyoprettet, som en del af en større omlægning ejendomsdriften, og bliver et lille specialiseret område med ansvaret for alle udlejningsejendomme og boliger samt intern husleje. Enheden forventes at bestå af 3-4 medarbejdere og lederen refererer til centerchefen.

    Løn og ansættelse

    Ansættelsen er på 37 timer pr. uge med mulighed for flekstid. Løn efter nærmere aftale. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

    Arbejdssted

    Center for Kommunale Ejendomme, Caspar Brands Plads 6, 4220 Korsør.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte
    • centerchef Flemming Birger Larsen på telefon 58 57 95 40 eller på mail: fllar@slagelse.dk

    Frist

    7. juni 2015

    Søg stillingen Teamleder Boligadmin...
Fysioterapeut (2)
  • 01-06-2015 Børneergoterapeut eller fysioterapeut til Klostermarken Skole
    Klostermarken Skole og dagbehandling søger en børneergoterapeut eller fysioterapeut per 1. august 2015 - 30 timer om ugen.
     
    Klostermarken Skole er en specialskole med dagbehandling. Vi er en arbejdsplads, hvor vores værdier hele tiden er i fokus i alt, hvad vi laver. Vi har fagligt høje ambitioner for det specialpædagogiske område, og et arbejdsmiljø fyldt med humor og plads til at lege. Vi tilbyder fagligt udfordrende, men gode arbejdsvilkår med supervision og mulighed for efteruddannelse.
     
    Elevernes aktuelle situation og de vanskeligheder de forstyrres af, bevirker, at de ikke profiterer af undervisningen i det almene skolesystem. Nogle elever kan være grænseoverskridende og udadreagerende.

    De har brug for et omfattende individuelt tilrettelagt specialpædagogisk undervisningstilbud og en intensiv, anerkendende pædagogisk og/eller familieterapeutisk behandlingsindsats.

    Arbejdsområde

    På nuværende tidspunkt har vi 45 elever fra 0.- 9. klasse. Som udgangspunkt skal du kunne se dig selv arbejde med hele aldersgruppen.

    Vi forventer, at du med dine resurseorienterede relationskompetencer kan styrke trivslen og den faglige udvikling - herunder indtænkes kost og motion.

    Du skal være med til at inddrage behandlingen i en skolemæssig dagligdag og lave individuelle/gruppe/klassebaserede tiltag f.eks. ADL træning.

    Du skal arbejde med sansemotorik og sanseintegration og kunne udføre test: Sensory profile, Movement ABC, Sensory Processing Measure, TVPS, Ressourceorienteret Kropsundersøgelse (ROK) og lignende.

    Du skal kunne skabe og fastholde forudsigelighed, genkendelighed, struktur og faste rammer i både skole- og SFO tid. Du har fat i den lange ende i forbindelse med rum og grej.

    Vi forventer, at du

    • er fleksibel, stabil og særdeles robust 
    • har evne og lyst til at arbejde i et tæt forpligtende teamwork og kan navigere i en hektisk hverdag 
    • du er idérig og kan tænke ud af boksen, så vi på bedste vis kan sætte gang i en optimal udvikling hos eleverne
    • kan bidrage til at udvikle kompetente, kreative og innovative lærings- og behandlingsmiljøer inde og ude
    • er en kompetent relationsmedarbejder og har pædagogisk indsigt 
    • er skriftlig velfunderet, da der laves dokumentation af praksis, bl.a. statusrapport 
    • har erfaring med målgruppen og relevant efter/videreuddannelse i forhold til målgruppen.

    Vi tilbyder en løn efter gældende overenskomst. Herudover ansættelse i en spændende organisation i konstant udvikling med gode og veluddannede kolleger.

    Flere oplysninger

    For yderligere information kontakt

    Frist

    • 1. juni 2015 kl. 12.00

    Samtaler forventes afholdt i uge 24.

    Ansøgning med oplysninger om uddannelse, tidligere beskæftigelse og kendskab til området sendes elektronisk til klostermarken@slagelse.dk

  • 12-06-2015 Faglig koordinator Sundhed og Træning

    Faglige koordinatorer til Sundhed og Træning - fuldtid med opstart 1. august 2015

    For stillingerne gælder at man både har opgaver som koordinator og klassiske terapeutopgaver. Det forventes at arbejdstiden deles ligeligt på de to opgaver.

    Som faglig koordinator

    i Sundhed og Træning arbejder man i tæt samarbejde med lederen af afdelingen. Du har det primære fokus på det team, du er placeret i og fungerer som sparringspartner for kollegaerne og tovholder for den faglige udvikling i tæt samarbejde med leder og udviklingsterapeut. Opgaverne kan være opmærksomhed på behov for ændringer af specialeplanen, implementering af nye faglige procedurer, medansvarlig for planlægningen af faglig tid, med til at implementere nye tiltag og i høj grad at have fokus på hvad der fagligt fungerer godt, og hvad vi kan gøre bedre i teamet.

    Som koordinator skal du være med til at understøtte helhedsorienterede tilbud med fokus på de forebyggende tiltag og sikre et tæt samarbejde mellem genoptræning og forebyggelse.

    Derudover har man mødelederansvaret på teammøder, dialog med sygehuse omkring genoptræningsplaner, ajourføre statistikker for området. En stor væsentlig daglig opgave er at administrere genoptræningsplaner.

    Som terapeut

    Være kontaktperson og ansvarlig for individuelle forløb, ansvarlig for hold- og gruppetræning under lovgivningerne: Sundhedsloven §140 og §119 samt serviceloven §86. Derudover løse de administrative opgaver, der knytter sig til dette arbejde.

    Skriv gerne i din ansøgning hvilke træningsområder du er interesseret i og har erfaring med.

    I Sundhed og Træning arbejder vi ud fra grundprincipperne

    • understøttelse af mestring af eget liv
    • én borger - én plan
    • det hele menneske - samspil med andre tilbud
    • ændre vaner varigt, varig effekt
    • mindst indgribende tilbud - herunder ikke-kommunale
    • individuelle og differentierede forløb med kvalitet
    • let tilgængelighed.
    Vi arbejder ud fra borgerens behov og målsætning og ud fra det, sammensætter vi forløb på tværs af lovgivningerne.

    For at komme i betragtning til stillingerne, forventer vi, at du

    • har en baggrund som ergo- eller fysioterapeut
    • kan identificere dig med at arbejde ud fra Sundhed og Trænings grundprincipper
    • kan jonglere med mange bolde og stadig bevare overblikket
    • har evnen til at fordybe sig uden at miste blikket for helheden
    • trives i en travl hverdag og formår at arbejde selvstændigt og struktureret
    • som person er åben, lyttende og forstår at se tingene fra flere vinkler
    • er en dygtig kommunikator både på skrift og tale
    • kan stille spørgsmål, der åbner op for underen og innovative ideer
    • har evnen til at samarbejde på tværs af lovgivninger og specialer
    • har et solidt kendskab til genoptræningsområdet og også meget gerne erfaring med forebyggende arbejde inden for folkesygdommene
    • har flair for IT-systemer og glad for administrative opgaver.

    Vi vil vægte, at du har

    • solidt kendskab til og erfaring med genoptræningsområdet
    • gode samarbejdsevner
    • fleksibilitet, omstillingsparat og mod på at dagene ikke altid er til at forudsige.

    Vi tilbyder

    • værdibaseret organisation
    • godt arbejdsklima, hvor mangfoldighed og glæde er vigtige nøgleord
    • en udviklingsorienteret arbejdsplads
    • mange engagerede kollegaer med stærk faglighed og mod på at dele ud af denne
    • faglige udfordringer og udviklingsmuligheder.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Stillingerne er med ugentlig arbejdstid på 37 timer/uge. Den ene stilling tilknyttes afdelingen på Linde Allé 56 og den anden Grønningen 3 i Slagelse Kommune.

    Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • leder af Sundhed og Træning Therese Gjerde Jensen på mail tgjen@slagelse.dk eller telefon 29 72 98 23

    Frist

    • 12. juni 2015 kl. 12.00

    Samtalerne afholdes den 18.06.15 på Linde Allé 4220 Korsør. Dem der udvælges til samtale får besked den 16. juni 2015.

    Søg stillingen Faglig koordinator S...
Ergoterapeut (2)
  • 01-06-2015 Børneergoterapeut eller fysioterapeut til Klostermarken Skole
    Klostermarken Skole og dagbehandling søger en børneergoterapeut eller fysioterapeut per 1. august 2015 - 30 timer om ugen.
     
    Klostermarken Skole er en specialskole med dagbehandling. Vi er en arbejdsplads, hvor vores værdier hele tiden er i fokus i alt, hvad vi laver. Vi har fagligt høje ambitioner for det specialpædagogiske område, og et arbejdsmiljø fyldt med humor og plads til at lege. Vi tilbyder fagligt udfordrende, men gode arbejdsvilkår med supervision og mulighed for efteruddannelse.
     
    Elevernes aktuelle situation og de vanskeligheder de forstyrres af, bevirker, at de ikke profiterer af undervisningen i det almene skolesystem. Nogle elever kan være grænseoverskridende og udadreagerende.

    De har brug for et omfattende individuelt tilrettelagt specialpædagogisk undervisningstilbud og en intensiv, anerkendende pædagogisk og/eller familieterapeutisk behandlingsindsats.

    Arbejdsområde

    På nuværende tidspunkt har vi 45 elever fra 0.- 9. klasse. Som udgangspunkt skal du kunne se dig selv arbejde med hele aldersgruppen.

    Vi forventer, at du med dine resurseorienterede relationskompetencer kan styrke trivslen og den faglige udvikling - herunder indtænkes kost og motion.

    Du skal være med til at inddrage behandlingen i en skolemæssig dagligdag og lave individuelle/gruppe/klassebaserede tiltag f.eks. ADL træning.

    Du skal arbejde med sansemotorik og sanseintegration og kunne udføre test: Sensory profile, Movement ABC, Sensory Processing Measure, TVPS, Ressourceorienteret Kropsundersøgelse (ROK) og lignende.

    Du skal kunne skabe og fastholde forudsigelighed, genkendelighed, struktur og faste rammer i både skole- og SFO tid. Du har fat i den lange ende i forbindelse med rum og grej.

    Vi forventer, at du

    • er fleksibel, stabil og særdeles robust 
    • har evne og lyst til at arbejde i et tæt forpligtende teamwork og kan navigere i en hektisk hverdag 
    • du er idérig og kan tænke ud af boksen, så vi på bedste vis kan sætte gang i en optimal udvikling hos eleverne
    • kan bidrage til at udvikle kompetente, kreative og innovative lærings- og behandlingsmiljøer inde og ude
    • er en kompetent relationsmedarbejder og har pædagogisk indsigt 
    • er skriftlig velfunderet, da der laves dokumentation af praksis, bl.a. statusrapport 
    • har erfaring med målgruppen og relevant efter/videreuddannelse i forhold til målgruppen.

    Vi tilbyder en løn efter gældende overenskomst. Herudover ansættelse i en spændende organisation i konstant udvikling med gode og veluddannede kolleger.

    Flere oplysninger

    For yderligere information kontakt

    Frist

    • 1. juni 2015 kl. 12.00

    Samtaler forventes afholdt i uge 24.

    Ansøgning med oplysninger om uddannelse, tidligere beskæftigelse og kendskab til området sendes elektronisk til klostermarken@slagelse.dk

  • 12-06-2015 Faglig koordinator Sundhed og Træning

    Faglige koordinatorer til Sundhed og Træning - fuldtid med opstart 1. august 2015

    For stillingerne gælder at man både har opgaver som koordinator og klassiske terapeutopgaver. Det forventes at arbejdstiden deles ligeligt på de to opgaver.

    Som faglig koordinator

    i Sundhed og Træning arbejder man i tæt samarbejde med lederen af afdelingen. Du har det primære fokus på det team, du er placeret i og fungerer som sparringspartner for kollegaerne og tovholder for den faglige udvikling i tæt samarbejde med leder og udviklingsterapeut. Opgaverne kan være opmærksomhed på behov for ændringer af specialeplanen, implementering af nye faglige procedurer, medansvarlig for planlægningen af faglig tid, med til at implementere nye tiltag og i høj grad at have fokus på hvad der fagligt fungerer godt, og hvad vi kan gøre bedre i teamet.

    Som koordinator skal du være med til at understøtte helhedsorienterede tilbud med fokus på de forebyggende tiltag og sikre et tæt samarbejde mellem genoptræning og forebyggelse.

    Derudover har man mødelederansvaret på teammøder, dialog med sygehuse omkring genoptræningsplaner, ajourføre statistikker for området. En stor væsentlig daglig opgave er at administrere genoptræningsplaner.

    Som terapeut

    Være kontaktperson og ansvarlig for individuelle forløb, ansvarlig for hold- og gruppetræning under lovgivningerne: Sundhedsloven §140 og §119 samt serviceloven §86. Derudover løse de administrative opgaver, der knytter sig til dette arbejde.

    Skriv gerne i din ansøgning hvilke træningsområder du er interesseret i og har erfaring med.

    I Sundhed og Træning arbejder vi ud fra grundprincipperne

    • understøttelse af mestring af eget liv
    • én borger - én plan
    • det hele menneske - samspil med andre tilbud
    • ændre vaner varigt, varig effekt
    • mindst indgribende tilbud - herunder ikke-kommunale
    • individuelle og differentierede forløb med kvalitet
    • let tilgængelighed.
    Vi arbejder ud fra borgerens behov og målsætning og ud fra det, sammensætter vi forløb på tværs af lovgivningerne.

    For at komme i betragtning til stillingerne, forventer vi, at du

    • har en baggrund som ergo- eller fysioterapeut
    • kan identificere dig med at arbejde ud fra Sundhed og Trænings grundprincipper
    • kan jonglere med mange bolde og stadig bevare overblikket
    • har evnen til at fordybe sig uden at miste blikket for helheden
    • trives i en travl hverdag og formår at arbejde selvstændigt og struktureret
    • som person er åben, lyttende og forstår at se tingene fra flere vinkler
    • er en dygtig kommunikator både på skrift og tale
    • kan stille spørgsmål, der åbner op for underen og innovative ideer
    • har evnen til at samarbejde på tværs af lovgivninger og specialer
    • har et solidt kendskab til genoptræningsområdet og også meget gerne erfaring med forebyggende arbejde inden for folkesygdommene
    • har flair for IT-systemer og glad for administrative opgaver.

    Vi vil vægte, at du har

    • solidt kendskab til og erfaring med genoptræningsområdet
    • gode samarbejdsevner
    • fleksibilitet, omstillingsparat og mod på at dagene ikke altid er til at forudsige.

    Vi tilbyder

    • værdibaseret organisation
    • godt arbejdsklima, hvor mangfoldighed og glæde er vigtige nøgleord
    • en udviklingsorienteret arbejdsplads
    • mange engagerede kollegaer med stærk faglighed og mod på at dele ud af denne
    • faglige udfordringer og udviklingsmuligheder.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Stillingerne er med ugentlig arbejdstid på 37 timer/uge. Den ene stilling tilknyttes afdelingen på Linde Allé 56 og den anden Grønningen 3 i Slagelse Kommune.

    Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • leder af Sundhed og Træning Therese Gjerde Jensen på mail tgjen@slagelse.dk eller telefon 29 72 98 23

    Frist

    • 12. juni 2015 kl. 12.00

    Samtalerne afholdes den 18.06.15 på Linde Allé 4220 Korsør. Dem der udvælges til samtale får besked den 16. juni 2015.

    Søg stillingen Faglig koordinator S...
AC-personale (2)
  • 04-06-2015 SSA Plejecenter Smedegade - nattevagt
    Plejecenter Smedegade søger en social- og sundhedsassistent i nattevagt 28 timer om ugen. Vagterne er fordelt over 4 uger med maksimalt 4 nætter i træk. Weekend vagt hver 2 uge i lige uge.

    Der bor 64 borgere på plejecentret i 4 enheder med hver 16 borgere. Fordelingen er 40 somatiske og 24 demens pladser. Personalesammensætningen i nattevagt er en assistent og to social- og sundhedshjælpere. Vi lægger stor vægt på høj faglighed, og at du brænder for, at arbejde med mennesker, og har lyst til at indgå i et team, med forskellige faggrupper, bl.a. sygeplejersker og ergoterapeuter.

    Vi arbejder efter visionen "Lev livet aktivt" og "Livskvalitet". Vi lægger derfor stor vægt på borgernes oplevelse af livskvalitet og har fokus på aktiviteter for vores borgere. Det forventes derfor, at du også har lyst til at arbejde efter denne vision.

    Vi kan tilbyde en arbejdsplads med gode kollegaer, en meningsfyldt arbejdsdag og fokus på personlig udvikling.

    Frist

    • 4. juni  2015

    Samtaler forventes afholdt i uge 24.

    Flere informationer

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • virksomhedsleder Helle Junker på tlf. 58 57 38 42 
    • centerkoordinator Susanne Rasmussen på tlf. 58 57 38 43


    Søg stillingen SSA Plejecenter Smed...
  • 07-06-2015 Teamleder Boligadministration
    Har du forstand på boligadministration og vil du være med til at effektivisere ejendomsdriften i Slagelse Kommune - så er du måske den person vi søger i Center for Kommunale ejendomme.

    Vores mission

    Slagelse Kommune arbejder i disse år på at effektivisere driften af alle kommunale ejendomme. En del af denne opgave omfatter omkring 500 lejemål, hvoraf de fleste er pleje- eller handicapboliger opført efter lov om almene boliger. Derudover planlægger vi, at indføre intern husleje for en del af vores kommunale bygningsmasse.

    Primære opgaver

    Du skal være med til at opbygge en funktion, der administrerer driften af kommunens pleje- og handicapboliger og øvrige udlejningsejendomme samt opbygge og være med til at udvikle og administrere en intern huslejemodel for dele af Slagelse Kommunes bygningsmasse. Hovedarbejdsområder:
    • administration og drift af små 500 boligenheder efter Lov om almene boliger
    • administration og drift af en række øvrige bolig og erhvervslejemål
    • udvikle og administrere en model for intern husleje
    • opsamling og strukturering af data og viden inden for området
    • være sparringspartner i forhold til de øvrige ledere og medarbejdere i Ejendomscentret.

    Din profil, du

    • har viden og erfaring inden for boligadministration og et solidt kendskab til Lov om almene boliger
    • har flair for økonomi - og udgiftsoptimering
    • er stærk inden for systematik og god til at sætte struktur på tingene
    • nyder at være en del af en helhed og samarbejde på tværs af en organisation
    • har lyst til at lede et lille team på 3-4 medarbejdere inden for boligadministration
    • har lyst til, at arbejde i en politisk styret organisation
    • er et konstruktivt, positivt og udadvendt menneske.
    Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med interne huslejemodeller.

    Hvem er vi?

    Center for Kommunale Ejendomme består - udover den nye Boligadministration - af stabsfunktionerne Udvikling & Jura, Køb & Salg og Ejendomsstrategi, samt afdelingerne Bygherrerådgivning, Bygningsdrift, Rengøring & Kantiner. Centret varetager en bred vifte af opgaver, der koncentrerer sig om ejendomsadministration, nybyggeri, rengøring, kantiner og drift af de kommunale bygninger.

    Boligadministrationen er nyoprettet, som en del af en større omlægning ejendomsdriften, og bliver et lille specialiseret område med ansvaret for alle udlejningsejendomme og boliger samt intern husleje. Enheden forventes at bestå af 3-4 medarbejdere og lederen refererer til centerchefen.

    Løn og ansættelse

    Ansættelsen er på 37 timer pr. uge med mulighed for flekstid. Løn efter nærmere aftale. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

    Arbejdssted

    Center for Kommunale Ejendomme, Caspar Brands Plads 6, 4220 Korsør.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte
    • centerchef Flemming Birger Larsen på telefon 58 57 95 40 eller på mail: fllar@slagelse.dk

    Frist

    7. juni 2015

    Søg stillingen Teamleder Boligadmin...