Om Kommunen

Søg job

Oversigt over alle ledige stillinger i Slagelse Kommune.

Der skal foreligge straffeattest ved ansættelse i Slagelse Kommune.

Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers
forskellighed som en resurse. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, religion
og etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

 

Øvrige (1)
  • 02-08-2015 Tilsynsvicevært til integrationsboliger
    Deltidsstilling som tilsynsvicevært til integrationsboliger i Slagelse Kommune.
     
    • er du robust og kan træde i karakter?
    • kan du arbejde eftermiddage, aftner og weekends?
    • har du et rummeligt og nuanceret livssyn på dine medmennesker?
    så er du måske den medarbejder, vi står og mangler. Vi stiller ikke krav om en bestemt faglig baggrund, men har store forventninger til, at du kan se dig selv i det meste af stillingsindholdet og har erfaring fra lignende stillinger.
     

    Tilsynsopgaver

    Du skal på kommunens vegne føre tilsyn med midlertidige boliger, som er lejet på forskellige adresser af Slagelse Kommune, og som anvendes til boligplacering af flygtninge, f.eks.:
    • modtage nye flygtninge i boligerne sammen med en tolk.
    • informere flygtningene om husregler og føre løbende kontrol af, at husreglerne følges
    • samarbejde med udlejere og boligselskaber om overholdelse af aftaler
    • samarbejde med kommunens integrationsmedarbejdere om boligplaceringsopgaven
    • udføre flyttesyn ved fraflytning. 

    Rengørings- og praktiske opgaver i lejemålene

    • rengøring af værelser og fælles arealer sammen med flygtningene
    • bestilling, modtagelse og samling af møbler
    • tjek af el, vand, varme og renovationsforbrug
    • udlevering og registrering af nøgler
    • lettere vedligeholdelsesopgaver i lejemålene.  

    Sociale opgaver

    • samarbejde med lokalområder om aktiviteter i nærområderne.  

    Det er et krav, at du

    • har kørekort, så du kan komme rundt til de forskellige lejligheder i kommunen
    • er fleksibel og i et rimeligt omfang kan tilkaldes ved akut behov
    • kan optræde myndigt.  

    Det er en fordel, at du har

    • kendskab til eller lyst til at sætte dig ind reglerne for den kommunale integrationsindsats
    • taler et eller flere fremmedsprog.  

    Arbejdstiden

    • tirsdag, torsdag og fredag kl. 14-20
    • hver 2. lørdag kl. 16-20
    Mødetidspunkt og mødedage kan ændres ved behov.
     

    Løn- og andre arbejdsvilkår

    Du vil få base i en af kommunalt lejet bygning i Vemmelev, hvorfra du skal køre rundt til kommunens lejligheder efter nærmere aftale med kommunens boligsagsbehandlere.
     
    Lønnen fastlægges efter konkret individuel forhandling inden for en ramme på 13.000-15.000 kr. + pension om måneden afhængig af dine kvalifikationer. I lønnen indgår tillæg for aften- og weekendarbejde.
     
    Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers forskellighed som en ressource. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.
     
    Samtaler forventes afholdt i uge 33/34. Du vil blive indkaldt via mail. Vi glæder os til at høre fra dig.
     

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte
    • områdeleder Birgitte Tribler på mail bitri@slagelse.dk eller telefon 58 57 32 80
    • afdelingsleder Helle Guldager på mail hegul@slagelse.dk eller telefon 58 57 44 40   

    Frist

    • 2. august kl. 9.00.  
    Send din ansøgning med relevante bilag til sekr.borger@slagelse.dk
     
     

Teknisk servicepersonale (1)
  • 02-08-2015 Tilsynsvicevært til integrationsboliger
    Deltidsstilling som tilsynsvicevært til integrationsboliger i Slagelse Kommune.
     
    • er du robust og kan træde i karakter?
    • kan du arbejde eftermiddage, aftner og weekends?
    • har du et rummeligt og nuanceret livssyn på dine medmennesker?
    så er du måske den medarbejder, vi står og mangler. Vi stiller ikke krav om en bestemt faglig baggrund, men har store forventninger til, at du kan se dig selv i det meste af stillingsindholdet og har erfaring fra lignende stillinger.
     

    Tilsynsopgaver

    Du skal på kommunens vegne føre tilsyn med midlertidige boliger, som er lejet på forskellige adresser af Slagelse Kommune, og som anvendes til boligplacering af flygtninge, f.eks.:
    • modtage nye flygtninge i boligerne sammen med en tolk.
    • informere flygtningene om husregler og føre løbende kontrol af, at husreglerne følges
    • samarbejde med udlejere og boligselskaber om overholdelse af aftaler
    • samarbejde med kommunens integrationsmedarbejdere om boligplaceringsopgaven
    • udføre flyttesyn ved fraflytning. 

    Rengørings- og praktiske opgaver i lejemålene

    • rengøring af værelser og fælles arealer sammen med flygtningene
    • bestilling, modtagelse og samling af møbler
    • tjek af el, vand, varme og renovationsforbrug
    • udlevering og registrering af nøgler
    • lettere vedligeholdelsesopgaver i lejemålene.  

    Sociale opgaver

    • samarbejde med lokalområder om aktiviteter i nærområderne.  

    Det er et krav, at du

    • har kørekort, så du kan komme rundt til de forskellige lejligheder i kommunen
    • er fleksibel og i et rimeligt omfang kan tilkaldes ved akut behov
    • kan optræde myndigt.  

    Det er en fordel, at du har

    • kendskab til eller lyst til at sætte dig ind reglerne for den kommunale integrationsindsats
    • taler et eller flere fremmedsprog.  

    Arbejdstiden

    • tirsdag, torsdag og fredag kl. 14-20
    • hver 2. lørdag kl. 16-20
    Mødetidspunkt og mødedage kan ændres ved behov.
     

    Løn- og andre arbejdsvilkår

    Du vil få base i en af kommunalt lejet bygning i Vemmelev, hvorfra du skal køre rundt til kommunens lejligheder efter nærmere aftale med kommunens boligsagsbehandlere.
     
    Lønnen fastlægges efter konkret individuel forhandling inden for en ramme på 13.000-15.000 kr. + pension om måneden afhængig af dine kvalifikationer. I lønnen indgår tillæg for aften- og weekendarbejde.
     
    Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers forskellighed som en ressource. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.
     
    Samtaler forventes afholdt i uge 33/34. Du vil blive indkaldt via mail. Vi glæder os til at høre fra dig.
     

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte
    • områdeleder Birgitte Tribler på mail bitri@slagelse.dk eller telefon 58 57 32 80
    • afdelingsleder Helle Guldager på mail hegul@slagelse.dk eller telefon 58 57 44 40   

    Frist

    • 2. august kl. 9.00.  
    Send din ansøgning med relevante bilag til sekr.borger@slagelse.dk
     
     

Socialrådgiver/sagsbehandler (3)
  • 04-08-2015 Uddannelsesvejleder UU Vestsjælland
    I forventning om tilkøb af nye intensive UU-indsatser for unge fra efteråret 2015 og frem, søger vi en vikar til at varetage uddannelsesvejledning 37 timer pr. uge.

    Stillingen ønskes besat den 15. september 2015 eller snarest derefter.
     
    UU Vestsjælland varetager uddannelses- og erhvervsvejledningen for børn og unge i trekommuner: Ringsted, Slagelse og Sorø. Dine arbejdsopgaver vil bestå af primært ungevejledning, men også grundskolevejledning vil kunne komme på tale.

    Vi

    • vejleder børn og unge om valg af uddannelse og erhverv
    • har stærk fokus på børn og unge med særlige vejledningsbehov
    • vil møde de unge, hvor de er og kvalificere, udfordre og udvikle deres kompetencer, så de bliver klar til uddannelse
    • er et hold på 30 medarbejdere, heraf 26 uddannelsesvejledere
    • føler ejerskab til og ansvar for UU's opgaver og samarbejdet med kommunerne og øvrige aktører
    • arbejder vejledningsprofessionelt og fleksibelt - og har det godt med det
    • vil være synlige og tydelige
    • føler stort ansvar for trivsel og udvikling.

    Du

    • har en vejlederuddannelse
    • brænder for at hjælpe unge på vej
    • har en videregående uddannelse eller tilsvarende kompetencer
    • har erfaring med uddannelses- og erhvervsvejledning af børn og unge
    • magter at sætte dig ind i et omfattende stof om uddannelse og erhverv
    • er udviklingsorienteret og kan bevare overblikket
    • er helt fortrolig med brug af IT (Office-pakke, netbaserede tjenester mv.)
    • kan til daglig bruge egen bil i jobbet.
     
    Ansættelse sker i Slagelse Kommune, der har det administrative ansvar for UU Vestsjælland. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst med DLF, AC eller HK og principperne for Ny Løn.
     
    UU Vestsjælland ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Der indhentes straffeattest og børneattest ved alle nyansættelser.

    Flere informationer

    Nærmere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til

    Frist

    • tirsdag den 4. august kl. 12.00

    Ansættelsessamtaler finder sted mandag den 10. august og tirsdag den 11. august.

    Ansøgning med relevante bilag sendes til UU Vestsjælland på e-mail til uu@uuvestsjaelland.dk - Skriv venligst "Vikar" i emnefeltet på mailen.

  • 04-08-2015 Uddannelsesvejleder UU Vestsjælland - vikar
    I forventning om tilkøb af nye intensive UU-indsatser for unge fra efteråret 2015 og frem, søger vi en vikar til at varetage uddannelsesvejledning 37 timer pr. uge.

    Stillingen ønskes besat den 15. september 2015 eller snarest derefter.
     
    UU Vestsjælland varetager uddannelses- og erhvervsvejledningen for børn og unge i tre kommuner: Ringsted, Slagelse og Sorø. Dine arbejdsopgaver vil bestå af primært ungevejledning, men også grundskolevejledning vil kunne komme på tale.

    Vi

    • vejleder børn og unge om valg af uddannelse og erhverv
    • har stærk fokus på børn og unge med særlige vejledningsbehov
    • vil møde de unge, hvor de er og kvalificere, udfordre og udvikle deres kompetencer, så de bliver klar til uddannelse
    • er et hold på 30 medarbejdere, heraf 26 uddannelsesvejledere
    • føler ejerskab til og ansvar for UU's opgaver og samarbejdet med kommunerne og øvrige aktører
    • arbejder vejledningsprofessionelt og fleksibelt - og har det godt med det
    • vil være synlige og tydelige
    • føler stort ansvar for trivsel og udvikling.

    Du

    • har en vejlederuddannelse
    • brænder for at hjælpe unge på vej
    • har en videregående uddannelse eller tilsvarende kompetencer
    • har erfaring med uddannelses- og erhvervsvejledning af børn og unge
    • magter at sætte dig ind i et omfattende stof om uddannelse og erhverv
    • er udviklingsorienteret og kan bevare overblikket
    • er helt fortrolig med brug af IT (Office-pakke, netbaserede tjenester mv.)
    • kan til daglig bruge egen bil i jobbet.
     
    Ansættelse sker i Slagelse Kommune, der har det administrative ansvar for UU Vestsjælland.

    Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst med DLF, AC eller HK og principperne for Ny Løn.
     
    UU Vestsjælland ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Der indhentes straffeattest og børneattest ved alle nyansættelser.

    Yderligere oplysninger

    Nærmere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til

    Ansøgningsfrist

    • 4. august 2015 kl. 12.00.

    Ansøgning med relevante bilag sendes til UU Vestsjælland på e-mail til uu@uuvestsjaelland.dk. Skriv venligst "Vikar" i emnefeltet på mailen.

    Ansættelsessamtaler finder sted mandag den 10. august og tirsdag den 11. august.

  • 17-04-2017 Sagsbehandlere til Jobcenter Slagelse - løbende opslag

    Vi søger løbende professionelle og innovative medarbejdere

    Afdelingen består af ca. 100 medarbejdere fordelt på 5 team, der tilsammen arbejder mod at motivere og udvikle borgeren mod arbejde eller uddannelse.

    Vi er optaget af at udvikle os mod at have en projektorienteret og innovativ tilgang i arbejdet med vores målgrupper.

    Derfor har vi forventninger om, at du har et ønske om løbende at deltage i opkvalificering inden for mental forståelse og træning i empowerment, innovation og udvikling af nye tiltag.

    Dette opslag retter sig mod vores målgruppe; borgere, som er fyldt 30 år og som lovgivningsmæssigt passer ind i
    • kontanthjælpsmodtagere, Jobparate
    • kontanthjælpsmodtagere, Aktivitetsparate

    Du opfylder som baggrund en af følgende forudsætninger

    • du er nyuddannet eller afslutter din uddannelse inden for få måneder til socialrådgiver eller socialformidler, og har haft fokus på beskæftigelsesområdet i dine praktikker
    • du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler og har erfaring som sagsbehandler inden for kontanthjælps- og beskæftigelsesområdet
    • du har mindst 3 års erfaringserfaring som sagsbehandler inden for kontanthjælps- og beskæftigelsesområdet.
    Vi har høje forventninger til dine ambitioner, hvorfor vores lønindplaceringstrin starter på løntrin 36/37.

    Der er løbende behov for nye medarbejdere, hvorfor vi opfordrer dig til at søge på dette indhold.

    Vi vil løbende invitere de kandidater til samtale, som vi vurderer, har et passende personligt og fagligt match, set i forhold til vores aktuelle situation.

    Flere oplysninger

    Hvis du har forespørgsel hertil, er du velkommen til at kontakte
    afdelingschef Marianne Vitus på mandage i tidsrummet kl. 16.00-17.00 på mobil 23 82 18 80

    Frist

    • Vi ansætter løbende

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning med cv, og relevante bilag.

    Søg stillingen Sagsbehandlere til J...
Social- og sundhedshjælper (1)
  • 03-08-2015 SSA og SSH Plejecenter Smedegade

    Plejecenter Smedegade søger social- og sundhedsassistenter og social- og sundhedshjælpere

    • Social- og sundhedsassistent i dagvagt 32--35 timer til Benediktehaven
    -et hus med 16 somatiske borgere.

    Stillingen indeholder, at du er vejleder for SSH elever, så personer med vejleder uddannelse eller lyst til at tage uddannelsen, vil blive foretrukket.
     
    • Social- og sundhedsassistent i dagvagt 35 timer til Christinehaven
    -et hus med 16 somatiske borgere.

    Stillingen kan indeholde, at du er vejleder for SSH elever, så personer med vejleder uddannelse eller lyst til at tage uddannelsen, vil blive foretrukket.
     
    • Social- og sundhedsassistent i aftenvagt 28 timer til Dorotheahaven,
    -et hus med 16 demente og somatiske borgere.

    Der lægges vægt på, at du har erfaring med demente borgere, og at du er uddannet inden for området.
     
    •  Social- og sundhedshjælper i aftenvagt 24-26 timer i Elisabeth og Feodorahaven,
    -et skærmet demens afsnit med 16 borgere fordelt i 2 huse.

    Der lægges vægt på, at du har erfaring med demente borgere og at du er uddannet inden for området.
     
    For alle stillinger gælder weekendvagt hver 2. uge.

    Vi lægger stor vægt på høj faglighed, og at du brænder for, at arbejde med mennesker, og har lyst til at indgå i et team, med forskellige faggrupper, bl.a. sygeplejersker og ergoterapeuter.

    Vi arbejder efter visionen "Lev livet aktivt" og "Livskvalitet". Vi lægger derfor stor vægt på borgernes oplevelse af livskvalitet og har fokus på aktiviteter for vores borgere. Det forventes derfor, at du også har lyst til at arbejde efter denne vision.

    Vi kan tilbyde en arbejdsplads med gode kollegaer, en meningsfyldt arbejdsdag og fokus på personlig udvikling.

    Flere oplysninger

    Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • sygeplejerske Berit Simonsen eller virksomhedsleder Helle Junker (ferie fra 10. juli)58 57 38 43

    Frist

    •   3. august 2015 kl. 12

    Samtaler forventes afholdt i uge 33.

    Søg stillingen SSA og SSH Plejecent...
Social- og sundhedsassistent (3)
  • 03-08-2015 SSA og SSH Plejecenter Smedegade

    Plejecenter Smedegade søger social- og sundhedsassistenter og social- og sundhedshjælpere

    • Social- og sundhedsassistent i dagvagt 32--35 timer til Benediktehaven
    -et hus med 16 somatiske borgere.

    Stillingen indeholder, at du er vejleder for SSH elever, så personer med vejleder uddannelse eller lyst til at tage uddannelsen, vil blive foretrukket.
     
    • Social- og sundhedsassistent i dagvagt 35 timer til Christinehaven
    -et hus med 16 somatiske borgere.

    Stillingen kan indeholde, at du er vejleder for SSH elever, så personer med vejleder uddannelse eller lyst til at tage uddannelsen, vil blive foretrukket.
     
    • Social- og sundhedsassistent i aftenvagt 28 timer til Dorotheahaven,
    -et hus med 16 demente og somatiske borgere.

    Der lægges vægt på, at du har erfaring med demente borgere, og at du er uddannet inden for området.
     
    •  Social- og sundhedshjælper i aftenvagt 24-26 timer i Elisabeth og Feodorahaven,
    -et skærmet demens afsnit med 16 borgere fordelt i 2 huse.

    Der lægges vægt på, at du har erfaring med demente borgere og at du er uddannet inden for området.
     
    For alle stillinger gælder weekendvagt hver 2. uge.

    Vi lægger stor vægt på høj faglighed, og at du brænder for, at arbejde med mennesker, og har lyst til at indgå i et team, med forskellige faggrupper, bl.a. sygeplejersker og ergoterapeuter.

    Vi arbejder efter visionen "Lev livet aktivt" og "Livskvalitet". Vi lægger derfor stor vægt på borgernes oplevelse af livskvalitet og har fokus på aktiviteter for vores borgere. Det forventes derfor, at du også har lyst til at arbejde efter denne vision.

    Vi kan tilbyde en arbejdsplads med gode kollegaer, en meningsfyldt arbejdsdag og fokus på personlig udvikling.

    Flere oplysninger

    Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte
    • sygeplejerske Berit Simonsen eller virksomhedsleder Helle Junker (ferie fra 10. juli)58 57 38 43

    Frist

    •   3. august 2015 kl. 12

    Samtaler forventes afholdt i uge 33.

    Søg stillingen SSA og SSH Plejecent...
  • 13-08-2015 Social- og sundhedsassistent Plejecenter Solbakken

    Plejecenter Solbakken i Korsør søger erfaren SSA.

    Har du lyst til nye udfordringer og til at give beboerne i Plejecenter Solbakken et liv, der er værd at leve?
     
    Vi søger en SSA, 32 timer ugentlig, med tiltrædelse snarest muligt. Tjenestetiden er primært i dagvagt med vagt hver 2. weekend. Du skal være villig til fleksibel arbejdstid herunder arbejde aftenvagt i særlige situationer.

     
    Vi har brug for dig som værdsætter høj faglighed. Du brænder for at arbejde rehabiliterende og habiliterende med fokus på den faglige kvalitet, som er orienteret om den enkelte beboers helhedspleje. Du har erfaring fra at arbejde med mennesker med demens.

     
    Du har hjertet på rette sted, "dit hjerte med i dit arbejde". Du kan lide at have nære relationer til beboerne, give dem et kram og bidrage til en hverdag der giver smil og indhold i deres liv, så det er værd at leve. Det er nødvendigt, at du finder livsfilosofien Eden Alternativ spændende, da vi arbejder med at gøre principperne til er en væsentlig del af vores kultur. Det skal være naturligt for dig at opmuntre, inspirere og give beboerne fortsat mulighed for at deltage i hverdagslivet.
     
    Du er mødestabil, visionær, fleksibel og besidder gode samarbejdsevner.
     
    Vi tilbyder en arbejdsplads i forandring med fokus på det gode liv, udvikling og uddannelse.

    Vi forventer, du komme med idéer til positiv udvikling og løft af den faglige kvalitet.
    Værdierne Modig - Tydelig - Kompetent og - med glæde, vægter højt.
     
    Du vil blive introduceret efter dine kompetencer og efter individuelt behov til både dag- og aftenvagter.

     
    Plejecenter Solbakken danner rammen for 28 plejeboliger, 2 midlertidige boliger og en selvstændig plejeenhed med 21 ældreboliger. 
     

    Yderligere oplysninger

    Du er velkommen til at kontakte for at høre nærmere om stillingen eller gerne aftale evt. besøg hos os.
     

    Frist

    Du søger stillingen elektronisk via linket i annoncen senest
    • 13. august 2015 kl. 8.00.
     
    Kopi af uddannelsesbevis, dokumentation for eventuel tidligere erfaring og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning.

    Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 20. august.


     

    Søg stillingen Social- og sundhedsa...
  • 16-08-2015 Blomstergården søger social og sundhedsassistenter

    Pleje og rehabiliteringsboligerne Blomstergården søger nye kolleger?

    Social- og sundhedsassistenter på 30 timer/ugentligt til dag/aftenvagter


    Blomstergården er 120 pleje og rehabiliteringsboliger.
    Vi arbejder ud fra visionen 'lev livet aktivt', hvor borgeren støttes og motiveres til at klare hverdagens opgaver og opnå en tilværelse med øget deltagelse og livskvalitet. Samtidig ønsker vi at skabe "et rigtigt hjem" for beboerne og har derfor også fokus på mad og måltider.

     

    Vi forventer at du

    • tør tage initiativ og har lyst til at samarbejde
    • er ansvarsbevidst, dynamisk og udviklingsorienteret
    • har styr på din faglighed
    • har en anerkendende tilgang og gode kommunikations evner
    • er positiv og robust
    • ser handleplaner, elektronisk dokumentation og evaluering som en naturlig del af arbejdet


    Vi tilbyder

    • gode kollegaer og et meningsfyldt arbejde
    • en hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver
    • personlig og faglig udvikling
    • et tæt samarbejde med pårørende og tværfaglige samarbejdspartnere
    • hjemlige omgivelser med velfærdsteknologiske løsninger


    Flere oplysninger

    • Ønsker du mere information om stillingerne er du velkommen til at kontakte daglig leder Kirsten Meilvang på tlf. 58 57 43 66 eller Centerleder Hanne Duffy på tlf. 58 57 43 63.


    Frist for ansøgning

    • Ansøgningsfrist d. 16. august 2015 Ansættelsessamtaler holdes i uge 35


     



    Søg stillingen Blomstergården søger...
Pædagogmedhjælper (2)
  • 13-08-2015 Tidsbegrænsede medhjælperstillinger til Boeslunde Børnehus
    Boeslunde Børnehus søger to pædagogmedhjælpere på hver 25 timer pr. uge fra henholdsvis 1. september og 1. oktober 2015.

    Begge stillinger er tidsbegrænsede indtil 30. juni 2016.
     
    Boeslunde Børnehus er en børnehave beliggende i landsbyen Boeslunde. Vi samdrifter med Boeslunde Skole.
    Børnehaven er normeret til 36 børn fordelt på tre stuer, stillingerne vil primært være i storebørnsgruppen.
    Åbningstiden er kl. 6.00 - 17.30, fredag kun til kl. 6.30.
     

    I kommende periode arbejder vi med

    • Trivsel i uderummet
    • Ledelse af børnefællesskaber
    • Fokus på bevægelse
     

    Vi forventer, at vores kommende kollega

    • trives med struktur
    • er god til musik og drama
    • er psykisk og fysisk robust
    • kan have overblik over hele børnegruppen
    • er en tydelig og imødekommen person
    • kan se opgaverne
    • tager "sure" tjanser af sig selv
    • bidrager til godt personalesamarbejde
    • er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver og arbejdstider
    • forholder sig i konfliktsituationer
    • bakker op om et tæt forældresamarbejde 
     
    Du er velkommen til at ringe for at høre nærmere om institutionen på tlf. 30 68 35 99.
     

    Frist

    Torsdag 13. august 2015 kl. 12.00.
     

    Søg stillingen Tidsbegrænsede medhj...
  • 25-08-2015 Pædagogmedhjælper Børnegården
    Børnegården søger en erfaren pædagogmedhjælper på 23 timer til vores døgnpasning pr. 1. september eller snarest derefter
                                                                                                                              
    Børnegården er en integreret institution med åbningstider mellem kl. 6.30 og 17.00 (fredag kl. 16.00), samt et døgnafsnit til børn, hvor forældrene har et arbejdsbetinget behov for pasning udenfor den normale åbningstid.
     
    Døgnafsnittet tilbyder pasning af børn i tidsrummet kl. 17.00 til 08.00. Fredage åbner døgn dog kl. 16.00.
    Døgnpasningen i Børnegården har en samlet åbningstid fra mandag morgen kl. 04.45 til lørdag morgen kl. 7.00.
     
    Tilbuddet om pasning i aften-, nat- og morgentimer gælder alle børn i alderen seks måneder til ti år, uanset om de i forvejen går i dagpleje, vuggestue, børnehave, SFO eller passes hjemme.
     
    Døgnpasningen er væsentligt anderledes end mere traditionelle daginstitutioner. Børnene vil eksempelvis i høj grad blive inddraget i praktiske gøremål som madlavning og lignende, ligesom der vil blive taget individuelle hensyn, hvad angår læsning af lektier, historielæsning, sengetider mv. Alt sammen for at få børnenes hverdag i Børnegården til at ligne den, de kender hjemmefra
     
    Dine arbejdstider vil i grundvagtplanen ligge eftermiddage - aftener og nætter. Ved nattevagter er man vågen hele natten.
    Vi forventer, at du er indstillet på, at der er mange forskellige opgaver i løbet af natten.

    Du skal være indstillet på, at der er overlap med vuggestue, idet den ene stue bliver omdannet til aften/nat-pasning.
    Du kommer til at indgå i et team med tre andre kolleger.
     
    Vi er interesserede i et bredt aldersmæssigt ansøgerfelt.

    Vi forventer, at du

    • har erfaring inden for området med børn i alderen 6 mdr. - 10 år
    • er moden, ansvarsbevidst og mødestabil
    • kan lide at arbejde alene store dele af tiden
    • har gode samarbejdsevner, og kan rumme forskellighed
    • har lyst til at arbejde på skæve arbejdstider
    • har en anerkendende, omsorgsfuld og positiv tilgang til det enkelte barn og forældre
    • er saglig
    • vægter positiv kommunikation højt
    • fysisk og psykisk robust
    • kan bevare overblikket i pressede situationer
    • er fleksibel i forhold til ekstravagter med kort varsel i forbindelse med fravær.

    Vi forventer, at du har besøgt Børnegården inden du søger stillingen.
     
    Se i øvrigt vores hjemmeside: http://boernegaarden.slagelse.dk/

    Yderligere information

    Ønsker du yderligere information om stillingen, er du meget velkomme til at kontakte
    • virksomhedsleder Anders Kaae eller afdelingsleder Hanne Holewa på 58 52 29 79.
     
    Løn efter gældende overenskomst med FOA.

    Frist

    • tirsdag den 25. august kl. 12.00.
    Vi forventer at afholde samtaler den 31. august i tidsrummet 9-15.

                                                    

    Søg stillingen Pædagogmedhjælper Bø...
Pædagog (2)
  • 04-08-2015 Pædagoger Døgn Voksen 5 ved Autisme Center Vestsjælland

    Er du pædagog med vilje?

    • er du god til at sætte i gang?
    • kan du få nye idéer og omsætte dem i hverdagen?
    • ser du muligheder frem for begrænsninger og går til opgaven med åbent sind?
    • er du kontaktskabende og villig til at bruge dig selv i relationen til både beboere og kollegaer?
    • er du velorganiseret, og kan du afslutte opgaver, der er sat i søen?
    • er du klar på at flytte grænser i et spændende teamsamarbejde?
    • hvis du er i besiddelse af musiske evner samt har interesse for udeliv, ville det være en ekstra bonus. 

    Hvis du kan se dig selv i ovenstående, er du måske vores nye kollega.
     
    Vi søger to pædagoger, som naturligvis er fagligt dygtige, og som skal kunne dække fagpaletten bredt. Du ser det forpligtende teamsamarbejde som en vej til at styrke faglighed og arbejdsglæde, og du har lyst til at arbejde sammen med dine kollegaer og ledelse om at videreudvikle vores arbejdsplads. Du har en positiv tilgang til samarbejdet med forældre og kollegaer.
     
    Døgn Voksen 5 er et bofællesskab hvor der bor der fire mænd i alderen 36-66 år, der er tildelt stort støttebehov. Der er pædagogisk personale tilknyttet fra kl. 6.30 - 22.30 alle ugens dage. Om natten sørger vores nattemedarbejder for, at beboerne sover trygt og godt.

    Vores overordnede mission er "Vi producerer gode liv".
     
    Det pædagogiske arbejde består i at yde omsorg og varetage beboernes individuelle behov for støtte og vejledning via dialog og udfordringer, så de derigennem udvikler ressourcer og styrke til at skabe et så selvforvaltende liv som muligt.
     
    Vi er et erfarent og engageret team bestående af fire pædagoger, en studerende og en teamleder. Derudover har vi fem vikarer tilknyttet. Vi værdsætter humor og godt humør og skaber udvikling ved bl.a. relationsfremmende samvær, oplevelser og aktiviteter.

    Du bliver en del af en virksomhed, der arbejder ud fra følgende værdier

    • vi flytter grænser
    • vi er fagligt kompetente
    • vi er velorganiserede
    • vi arbejder i team.

    Stillingerne er på 32 timer om ugen. Stillingerne aflønnes efter gældende overenskomst samt med et lokalt tillæg.

    Yderligere oplysninger

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, ønsker at se teamet eller vil du vide mere om hvem vi er, kan du henvende dig til Døgn Voksen 5 på telefon 58 55 27 15.
    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Fristen

    • 4. august 2015 kl. 12.00.

    Samtaler forventes afholdt i uge 33. Forventet opstart den 1. september 2015, og gerne tidligere.

    Søg stillingen Pædagoger Døgn Vokse...
  • 14-08-2015 Vuggestuepædagog Sygehusets Børneinstitution
    Sygehusets Børneinstitution på Strudsbergsvej 50 i Slagelse søger en pædagog, 31 timer ugentligt med tiltrædelse 1. september 2015 eller snarest derefter.

    Vi kan tilbyde

    • en velfungerende institution med 33 vuggestuebørn og 55 børnehavebørn
    • en institution, der er beliggende i villakvarter tæt på skov
    • en stor udfordrende og spændende legeplads.

    Vi arbejder meget med Sansemotorik - krop og bevægelse, Sprog - musik og sang, Relationer - individ og fællesskab og leg er gennemgående i vores pædagogik, der udøves i en varm, tryg og anerkendende atmosfære med Marte Meo som pædagogisk metode.

    Vi lægger stor vægt på et tæt forældre- og personalesamarbejde.

    Vi forventer, at du

    • er uddannet pædagog
    • har erfaring inden for arbejdet med vuggestuebørn        
    • er fleksibel, åben, udadvendt og kommunikerer tydeligt
    • kan samarbejde og samtidig arbejde selvstændigt
    • afsøger gerne muligheder i det daglige arbejde og viser handlekraft
    • har en positiv indstilling samt humoristisk sans
    • tager ansvar for helheden og opgavernes løsning
    • kan bruge IT som et arbejdsredskab
    • ser det positive først og gør det bedste for at skabe et godt arbejdsmiljø.

    Du kan forvente

    • En travl arbejdsplads med visioner, dynamik og udvikling
    • En institution med kultur og traditioner
    • En organisering i dagligdagen så der arbejdes alene og i mindre grupper
    • En positiv og erfaren personalegruppe, der er med på nye ideer og tiltag
    • En interesseret og aktiv forældrekreds.

    Yderligere information

    Har du lyst til at høre og se mere, så ring til
    • virksomhedsleder Christine Jørgensen, tlf. 24 96 06 57 onsdag den 15. juli eller onsdag den 12. august.

    Frist

    • fredag den 14. august kl. 12.00.         
    Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler i uge 35.

    Skriftlig ansøgning med relevante oplysninger sendes til
    Sygehusets Børneinstitution,
    Strudsbergsvej 50,
    4200 Slagelse

    Mærk kuverten: Ansøgning - Vuggestuepædagog
    Eller send din ansøgning til sygehusetsbh@slagelse.dk
     
    Har du ikke hørt fra os inden fredag den 28. august vil det være at betragte som et afslag.
     

Lærer (5)
  • 04-08-2015 Talehørekonsulent/audiologopæd Center for Dagtilbud i Slagelse

    En af vore talehørekonsulenter går på barsel

    Center for Dagtilbud i Slagelse Kommune søger derfor en tale-hørekonsulent pr. 1. september 2015 eller snarest derefter.
     
    Vi er en dynamisk talehøremotorikgruppe, der består af 4 motorikkonsulenter 12 talehørekonsulenter, en pædagog og en teamleder.

    Vi er en del af Center for Dagtilbud.
     
    Pr. 1. august 2015 har Slagelse Kommune planlagt en omorganisering og vi skal være en del af enheden Pædagogisk Udvikling og Inklusion under Center for Uddannelse.
     
    Vore værdiord er tydelig, kompetent og modig - med glæde. Slagelse Kommune arbejder ud fra en værdibaseret tilgang på alle niveauer.
     
    Den enkelte tale-hørekonsulent arbejder primært i et distrikt, hvor der er skoler og daginstitutioner.
     

    Om os

    • vi har fokus på det inkluderende/forpligtende fællesskab. Du kan være med til at præge processen
    • vi har gruppetilbud til børn, der har sproglige vanskeligheder af vidtgående art. Vi har tæt tværfagligt samarbejde
    • vi holder interne tema- og kursusdage, ligesom der tilbydes efteruddannelsesforløb
    • vi er en gruppe af faglige, dynamiske og fleksible medarbejdere. Vi arbejder selvstændigt ude i vore distrikter, men også sammen både monofagligt og tværfagligt.
     
    Du tilbydes et spændende, selvstændigt job, i en stor organisation med plads til og forventninger om udvikling og udfoldelse. Vi har et godt kollegialt fællesskab, hvor egen faglighed og tværfaglighed følges ad. 

    Der er fokus på trivsel og læring samt på rettidig indsats, hvor vi i samarbejde med dagtilbud og skole arbejder inkluderende og helhedstænkende omkring det enkelte barn.
     

    Vi forventer, at du

    • har uddannelse som talehørekonsulent/audiologopæd
    • har gode relationskompetencer og erfaring i at arbejde med børn
    • har lyst til vekselvirkningen mellem tværfagligt samarbejde og at arbejde alene i samarbejde med forældre og institution, hvor omdrejningspunktet er barnet i dets daglige omgivelser
    • har gode samarbejdsevner og på en naturlig måde er anerkendende, positiv og fleksibel
    • er yderst selvmotiverende og har flair for at planlægge og prioritere selvstændigt, have mange bolde i luften og samtidig bevare begge ben på jorden.
     

    Yderligere oplysninger

    Hvis du ønsker yderligere informationer, kan du kontakte
    • teamleder Anette Holm Larsen, tlf. 24 42 31 79
     
    Stillingen er omfattet af Ny løn. Ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

    Frist

    • den 4. august 2015 kl. 12.00

    Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 32/33.
     

    Søg stillingen Talehørekonsulent/au...
  • 06-08-2015 Tysklærer til udskolingen, Eggeslevmagle Skole

    Tysklærer til udskolingen på Eggeslevmagle Skole - en stor byskole i Skælskør

    • tysk og fransk søges dækket af 1 sproglærer

    Vi har

    • søde og dygtige elever samt forældre, der er positive og bakker op om skolen
    • høj prioritering af undervisning i linjefag og fagligt velfunderede lærere
    • aktionslæring og hjælpsomme kolleger
    • laptop, Smart Phone og fast arbejdsplads på skolen til alle lærere
    • gode fysiske rammer både inde og ude.

    Du er

    • linjefagsuddannet i tysk og/eller fransk
    • interesseret i internationalisering i skolen
    • engageret, dynamisk og fagligt dygtig
    • fortrolig med IT til undervisning
    • et menneske, der lægger vægt på trivsel, udfordringer og ansvar
    • i besiddelse af en sund humor og et godt humør.

    Frist

    • 6. august 2015 kl. 8.00.
    Mail din ansøgning, CV og bevis for lærereksamen til jolar@slagelse.dk 
     

    Yderligere oplysninger

    Du er velkommen til høre nærmere om stillingen ved at kontakte
     
    Ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Slagelse Kommune med tjeneste ved Eggeslevmagle Skole.
    Stillingen ønskes besat snarest muligt.
     
     

  • 10-08-2015 Lærere Tårnborg Skole

    Er du en inspirerende og engageret lærer?

    Så er det dig, vi mangler til vores personaleteam.

    Tårnborg Skole er en 1 sporet skole med knap 200 elever fordelt på 0. - 9. klassetrin og tilhørende SFO. Skolen har 16 lærere, 3 pædagoger, 1 SFO leder, 1 administrativ medarbejder og en skoleleder.

    Skolen ligger i Slagelse Kommune, 5 km fra Korsør i naturskønne omgivelser med direkte udsigt til Korsør Nor. Skolen har gode lokaler og dejlige udearealer med rig mulighed for udeundervisning og aktiviteter.

    God busforbindelse til både Korsør station og Slagelse.

    Da to lærere har fået job på Fyn, opslåes nu to fuldtidsstillinger.

    Flere fagkombinationer er mulige, dog har vi behov for dansk, matematik og engelsk. Men vi ser rigtig gerne ansøgere med billedkunst, idræt, tysk og fysik/kemi. Begge stillinger indebærer klasselærerfunktion.

    Vi ønsker en lærer, der

    • er fagligt, didaktisk og pædagogisk velfunderet
    • har flair for teamsamarbejde
    • er indstillet på at deltage aktivt i implementering af skolereformen og skolens udviklingsarbejde i øvrigt - herunder Visible Learning, som er startet pr. august 2014
    • kan arbejde med LP modellen, Cooperative Learning og også gerne have viden om Visible Learning
    • arbejder inkluderende og anerkendende i forhold til både elever, forældre og kolleger
    • kan se muligheder frem for begrænsninger
    • er indstillet på et tæt samarbejde på skolen og med alle andre interessenter omkring udførelse af kerneydelsen
    • er visionær, udviklingsorienteret og innovativ
    • kan arbejde med udeundervisning og læringsmiljøer, som understøtter den enkelte elevs læring.

    Løn og ansættelse

    Ansættelse og lønfastsættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

    Flere oplysninger

    Du kan indhente flere oplysninger om stillingerne via
    • skoleleder Ellen Randi Larsen på telefon 58 38 03 59 eller 58 36 29 10. Kan i sommerferien kontaktes via sms på mobilnummer 30 56 51 50, kontoret åbner den 3. august 2015.
    • Tårnborg Skoles hjemmeside (nyt vindue)

    Du er også meget velkommen til at træffe aftale om besøg.

    Frist for ansøgning

    • 10. august 2015.

    Send din ansøgning med relevante bilag til

    Tårnborg Skole
    Tjærebyvej 1
    4220 Korsør

    eller via mail til sktaarn@slagelse.dk.

    Samtaler afholdes i uge 34.

  • 14-08-2015 Lærere Vemmelev Skole
    Vemmelev Skole søger to lærere til henholdsvis indskolingen og til specialklasserækken.
    Begge stillinger er faste stillinger på fuld tid.
     
    Stilling 1 er tilknyttet specialklasserækken (gerne med linjefag i matematik) og idræt i almenklasser. Vi ønsker os en lærer der kan bidrage med kreative og/eller naturfaglige vinkler på læringsforløb. Der er også mulighed for valgfag i almenklasserne.
     
    Stilling 2 er tilknyttet indskolingen. Stillingen indeholder en fagkombination af dansk, begynderengelsk, historie, natur/ teknik og kristendom.  
     
    Har I andre ønsker, taler vi om det.
     
    Vi er interesseret i inspirerede og engagerede lærere, der brænder for kreativ og udviklende undervisning. For begge stillinger er gældende, at du skal trives i fællesskabet og teamsamarbejdet.
     
    Vemmelev skole er en velfungerende folkeskole med ca.500 elever, heraf ca. 25 elever i skolens specialklasserække (elever med generelle indlæringsvanskeligheder).  Vi har implementeret LP og teamsamarbejdet er en naturlig del af hverdagen. Vores indsatsområde er primært "Visible Learning", hvor vi har stort fokus på "synligt lærende elever" herunder omsætning af nye forenklede fælles mål til synlige læringsmål og succeskriterier for eleverne.

    Vi lægger vægt på at ansøgere

    • har lærereksamen
    • er robuste med gode relationskompetencer
    • har en anerkendende og resurseorienteret tilgang til eleverne og deres forældre samt til kolleger
    • kan reflektere over egen pædagogisk praksis
    • kan arbejde med et specialpædagogisk afsæt (primært stilling 1)
    • kan bidrage med kreative vinkler i læringsforløb.

    Vi tilbyder

    • et tæt og forpligtende teamsamarbejde med dygtige og engagerede kolleger
    • positive og interesserede elever og forældre
    • fleksible arbejdsrammer med egen PC og arbejdsplads
    • god offentlig transport og meget nem adgang til motorvejen
    • løn efter gældende overenskomst.

    Stillingerne ønskes besat snarest muligt og senest den 1. oktober 2015.

    Yderligere oplysninger

    Vil du vide mere om stillingerne, kan yderligere oplysninger rekvireres via

    Ansøgningsfrist

    • 14. august 2015 kl. 12.00.

    Ansøgning med relevante bilag sendes til

    Vemmelev Skole
    Skolevej 2
    4241 Vemmelev

    eller på mail til k-skvem@slagelse.dk.

    Skriv venligst hvilken stilling du søger.
    Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 34 2015
     

  • 19-08-2015 Talepædagog/tale-hørelærer Storebæltskolen

    Talepædagog/tale-hørelærer med flair for specialundervisning

    Storebæltskolen søger pr. 1. oktober 2015 en talepædagog/tale-hørelærer.

    Storebæltskolen er en specialskole, der tilbyder vidtgående specialundervisning efter folkeskolelovens § 20, stk. 2 for elever med generelle indlæringsvanskeligheder begrundet i udviklingshæmning.

    Se flere oplysninger på Storebæltskolens hjemmeside

    Vi kan tilbyde

    • et godt arbejdsmiljø der er præget af stor faglighed samt 85 engagerede medarbejdere fordelt på 10 personalegrupper
    • stor frihed til at tilrettelægge hverdagen
    • en skole med stor fleksibilitet, stor variation i hverdagen og en uhøjtidelig omgangstone, hvor der lægges vægt på, at det er sjovt at være på arbejde
    • en skole med gode tilkørselsforhold der er tæt beliggende på Korsør station og motorvejen
    • kurser samt supervision således, at der er stor mulighed for personlig og faglig udvikling
    • en innovativ skole der bl.a. lægger stor vægt på at brugen af IKT
    • forskellige arbejdsopgaver i skolens kompetencecenter.

    Vi forventer at du

    • har en relevant talepædagogisk uddannelse og gerne med erfaring inden for specialundervisningsområdet
    • tænker og agerer anerkendende over for børn med specielle behov
    • er kreativ, fleksibel, åben for nye tiltag og parat til at indgå i et konstruktivt samarbejde
    • arbejder didaktisk med fokus på børnenes kompetencer, potentialer og behov
    • har god fysik og kan skabe respekt omkring din person samtidig med, at du har let ved at få øje på de positive ting i hverdagen
    • er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation med henblik på dokumentation, dialog og formidling
    • er en god holdspiller, der ser muligheder frem for begrænsninger.

    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Stillingen er en fast stilling på 37 timer.

    Flere informationer

    Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, eller hvis du ønsker en rundvisning.

    Frist

    • onsdag den 19. august 2015 kl. 13.00
     
    Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 27. august 2015.

    Ansøgning sendes til:

    storebaeltskolen@slagelse.dk - att. skoleleder Benjamin Ejlertsen

Læge (1)
  • 11-08-2015 Læge Center for Sundhed og Omsorg

    Vil du være med til at styrke den tidlige opsporing?

    Sundhed og Omsorg søger en læge. Fokus er tidlig opsporing, forebyggelse og rehabilitering, for derved at formindske antal indlæggelser og genindlæggelser. Målgruppen er typisk de borgere, som kommunen "kender i forvejen".
     
    Med udgangspunktet "Borgeren i Centrum" og et sammenhængende borgerforløb, ønsker vi at understøtte det gode liv hos borgeren. Dette sker gennem en rehabiliterende tænkning samt anvendelse af eksempelvis velfærdsteknologi.
     
    Lægen skal indgå i den konkrete borgerrettede indsats, med et forebyggende sigte. Derudover skal lægen, i særligt komplekse forløb, varetage den lægefaglige koordinering med eksterne samarbejdspartnere.
     
    I forhold til borgerne og de pårørende er lægens rolle, at forbedre den oplevede kvalitet i plejen samt medvirke til, at skabe et forbedret sammenhængende borgerforløb.
     
    Internt i Center for Sundhed og Omsorg forventes lægen at skabe øget fokus på tidlig opsporing, eksempelvis via opkvalificering af personalet, herunder medicinhåndtering m.m.
     
    Til stillingen er udarbejdet en Job- og Personprofil. Du finder henvisning til denne nederst i opslaget.

    Stillingen besættes for en 2-årig periode, med efterfølgende evaluering. Ansættelse på overenskomstmæssige vilkår, 37 timer ugentligt.

    Yderligere informationer

    Du er velkommen til at kontakte os med spørgsmål om stillingen. Venligst kontakt Afdelingsleder for Pleje- og Ældreboligområdet Kim Jensen på tlf. 24 96 06 59 eller Virksomhedsleder for Sygeplejen Bitten Beyer på tlf. 58 57 53 58. Alle henvendelser behandles fortroligt.

    Ansøgningsfrist

    • tirsdag den 11. august 2015 kl. 9.00.
    Ansøgning sendes via mail til sundhedomsorg@slagelse.dk.

    Venligst mærk ansøgning "Læge".

    Ansættelsessamtaler

    Afholdes mandag den 17. august 2015. Tiltrædelse forventes snarest derefter.

    Bilag



    Søg stillingen Læge Center for Sund...
Leder (4)
  • 13-08-2015 Afdelingsleder Misbrugscentret Perron 3

    Misbrugscentret i Slagelse søger en afdelingsleder til ungeområdet

    Centret er systemisk funderet og har knap 60 fagligt dygtige og engagerede medarbejdere. Det ledelsesmæssige udgangspunkt er systemisk anerkendende tilgang.
     
    Vi stiller skarpt på kerneopgaven, kvalitetsudvikling, effektmåling bl.a. gennem feedback fra borgerne (FIT) - og samskabende og udviklingsorienteret ledelse. Lederteamet bestå udover centerlederen af en leder af ungebehandlingen, en leder af substitutionsbehandlingen, en leder af alkohol- og stofbehandlingen samt en overlæge med tværgående sundhedsfaglig funktion.
     
    Afdelingslederen og medarbejderne udvikler sammen løbende behandlingstilbuddene, så vi til hver en tid leverer en høj kvalitet til borgerne og er samskabende med øvrige aktører på tværs i kommunen.
     
    Som en del af ledelsen skal du udvikle din afdeling i sammenhæng med centret som helhed og facilitere udviklingsprocesser, således at værdierne afspejler sig i vores handlinger.
     
    Misbrugscentret er en virksomhed under Center for Handicap og Psykiatri i Slagelse Kommune - er på landsplan med til at udvikle området, sælger af ydelser til andre kommuner og VISO-leverandør.
     

    Vi lægger vægt på, at du

    • har ledelseserfaring, herunder facilitering af processer
    • har indgående kendskab til ungeområdet
    • har en inddragende og anerkendende lederstil
    • har kendskab til behandling særligt med systemiske og kognitive metoder
    • er en tydelig formidler der skaber mening og retning
    • er coachende og rummelig, og har fokus på den enkeltes kompetencer, og hvordan disse bedst skaber værdi
    • er god til at få det bedste frem i andre
    • har kendskab til misbrugsområdet
    • tager ansvar for helheden
    • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på minimum bachelorniveau
    • kan prioritere inden for de givne rammer. 
     

    Dine opgaver som afdelingsleder er

    • Dialogbaseret ledelse af afdelingen, herunder personaleledelse
    • Gå forrest i udviklingen af tilbud med borgeren i centrum
    • Samskabelse af tilbud internt og eksternt med andre aktører
    • Kvalitetssikring og udvikling
    • Sætte fælles mål og retning - og følge op
    • Arbejde med trivsel og arbejdsglæde
    • Tovholder på forskellige fælles aktiviteter
    • Ledelse af projekter

    I stillingen indgår i mindre omfang deltagelse i faglige opgaver
     

    Vi tilbyder

    • et lederjob med spændende opgaver og udviklingsmuligheder
    • sparring og coaching i forhold til ledelsesopgaven
    • engageret fællesskab med fokus på arbejdsglæde.
     

    Yderligere information

    eller kontakt

    • centerleder Lena Andersen på mobil 40 12 28 27
     
    Løn og ansættelsesvilkår: løn efter overenskomst
    Tiltrædelse: 1. oktober 2015, eller hurtigst muligt
     

    Ansøgningsfrist

    • torsdag den 13. august 2015 kl. 12.00
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 19. august 2015 og evt. 2. samtalerunde fredag den 21. august 2015
     
     
    Ansøgning mrk. "Afdelingsleder ungeområdet" sendes til misbrugscentret-job@slagelse.dk
     
    eller 
     
    Misbrugscentret,
    Ingemannsvej 26,
    4200 Slagelse
     

  • 13-08-2015 Stabschef/-leder, Center for Handicap og psykiatri

    Myndighed i et velfærdsområde under forandring


    Center for Handicap og Psykiatri søger stabschef/-leder pr. 1. oktober 2015 i nyoprettet stilling med tidsbegrænset ansættelse i et år med mulighed for forlængelse. Stillingsbetegnelsen er på nuværende tidspunkt ikke endeligt besluttet, hvilket sker på baggrund af den udvalgte ansøgers profil.
     
    Vi skal have en stabschef/-leder, som har mod til velfærdsledelse og blandt meget andet har lysten og evnen til at balancere socialfaglige og økonomifaglige hensyn samtidig med, borgerne får en god sagsbehandling
     
    Du er til dynamisk udvikling, med fokus på driftssikre tilbud og en velfungerende myndighedsafdeling. Du er visionær og trives med, at finde unikke og helhedsorienterede løsninger til borgerne under devisen mindre myndighed mere myndiggørelse.
     
    Du har kendskab og interesse i det specialiserede voksen område, og har et solidt kendskab til økonomistyring, hvor du har overblik og kan skabe gennemsigtighed. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til bl.a. rammeaftale, takstområdet og nul - budgettering, samt besiddelse af godt "købmandskab".
     
    Du vil forsætte det gode samarbejde med vores virksomhedsledere og samarbejdskommuner
     
    Du vil indgå i et team, som består af Handicapchefen, lederen af Socialfagligt team, lederen af Myndighed og lederen af Strategi og analyse.
     
    Du vil have stedfortræderfunktion for Handicapchefen i forhold til administrationen.
     
    Du har et myndighedsbudget på godt 300 mio. og er budget ansvarlig overfor Handicapchefen, og medvirker ved udarbejdelse af økonomirapporteringer og handleplaner til fagudvalg og byråd.
     
    Myndighedsafdelingen yder hjælp og støtte inden for servicelovens område til voksne borgere med handicap, sindslidelse og misbrug. Afdelingen består af 14 handicap og psykiatrirådgivere samt en jurist. Myndighedsarbejdet understøttes af et økonomisk/administrativt team på 7 medarbejdere.
     
    Du vil blive chef/leder for et område, som består af dygtige og engagerede medarbejdere og hvor den nye diskurs om velfærdsområdet vil præge både faglige og økonomiske rammer i sagsbehandlingen og i samarbejdet med borgerne.
     
    Vi forventer, at du kan og vil fortsætte udviklingen af myndighedsarbejdet. Vi arbejder med en dialogbaseret BUM - model, hvor der er rum for fælles faglige og etiske refleksioner der kvalitetssikrer vores myndighedsafgørelser. En af hovedopgaverne vil blive at binde de tre teams i administrationen sammen til en velfungerede enhed. Samt at udbygge det kompetente allerede velfungerende samarbejde med centrets egne virksomheder og private udbydere indenfor området.
     

    Dine kvalifikationer rummer


    Ledelsesmæssigt
     
    • du ser ledelse som en disciplin
    • du besidder en motiverende ledelsesform, der coacher en bredt sammen sammensat medarbejdergruppe
    • du har overblik og evne til at delegere og prioritere en stor "ordrebeholdning"
    • du har en ledelsesstil der er inddragende og demokratisk
    • du har "styr" på personaleledelse og gerne erfaring med ledelse af ledere.
     
    Fagligt
     
    • du har en socialfaglig eller juridisk eller anden relevant baggrund
    • du har udpræget økonomisk indsigt og viden og kan skabe overblik til enhver tid
    • du har interesse og kendskab til det specialiserede voksenområde
    • du har gode samarbejdsevner og kan samle mennesker
    • du ser på muligheder frem for begrænsninger
    • du har lyst og evne til at indgå i udviklingsprocesser
    • du har nemt ved at sætte dig ind i nyt stof og nye opgaver.
     
    Personligt
     
    • du er skarp til at sætte struktur på dig selv og dine omgivelser
    • du er robust og kan agere i et krydsfelt mellem politiske beslutninger, overordnede ledelse, virksomhedsledere, egne medarbejdere og borgerkrav
    • du både lytter og giver svar
    • du formår at motivere og begejstre din omverden
    • du elsker at se resultater
    • du er relationel stærk.
     
    Løn og - ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, men med mulighed for forhandling om Ny løn.
     

    Frist

    • torsdag den 13. august 2015.
    Der vil være ansættelsessamtaler den 18. august og den 26. august 2015.
     

    Yderligere oplysninger

    om stillingen kan fås ved henvendelse til
    • handicapchef Thomas Knudsen på tlf. 58 57 94 65 eller på mobil 25 61 30 80
     

    Din ansøgning og CV samt oplysning om referencer sendes til

    • handicapjob1@slagelse.dk
    eller til
    • Slagelse Kommune, Center for Handicap og Psykiatri Torvegade 15, 4200 Slagelse.
     
    Slagelse Kommune har en bred udbudsvifte af specialiserede tilbud og er den største udbyderkommune i region Sjælland. Opgaverne varetages af 8 centre, som samlet set har mere end 700 pladser, med over 1000 ansatte beskæftiget på området.
     
    Center for Handicap og Psykiatri har ca. 35 medarbejdere ansat i administrationen
     
     
     
     
     

  • 14-08-2015 Pædagogisk leder/souschef Slagelse Sprogcenter
    Slagelse Sprogcenter er en kommunal uddannelsesinstitution, som varetager undervisning i Dansk som Andetsprog til voksne udlændinge samt FVU (Forberedende Voksen Undervisning) i læsning og matematik. Aktuelt har vi ca. 550 kursister og er 41 medarbejdere.
    Sprogcentret er centralt beliggende nær Slagelse Station.
     
    Som pædagogisk leder har du ansvaret for den daglige drift og udvikling af sprogcentrets undervisningstilbud, hvor kerneopgaven er "Danskuddannelse for voksne udlændinge" og "Arbejdsmarkedsrettet Danskundervisning".

    Du skal medvirke til fortsat at holde sprogcentrets pædagogiske profil skarp bl.a. igennem udviklingsinitiativer og kompetenceudvikling af sprogcentrets undervisere.
     
    Som souschef og stedfortræder for forstanderen indgår du i et værdibaseret samarbejde med sprogcentrets forstander, administrative og pædagogiske medarbejdere samt eksterne samarbejdspartnere.
     
    Vi tilbyder et spændende og sundt arbejdsmiljø med dedikerede medarbejdere, hvor vi prioriterer en udadvendt profil med eksternt samarbejde og udvikling gennem vidensdeling og netværk.

    Kvalifikationer

    • sprogcentererfaring som underviser i Dansk som Andetsprog, vejleder eller pædagogisk medarbejder
    • lyst og vilje til at påtage sig et ledelsesansvar
    • gode kommunikative og relationelle kompetencer
    • administrativ erfaring og overblik
    • erfaren bruger af digitale værktøjer til såvel læring som administration 
    • du er et nysgerrigt og entusiastisk menneske, der kan kombinere rummelighed med kvalitetssikring i en professionel indsats.

    Tiltrædelse

    • 1. oktober 2015

    Løn- og ansættelsesforhold

    I henhold til Uddannelsesforbundets gældende overenskomst for ledere på kommunale sprogcentre.

    Yderligere oplysninger

    Yderligere oplysninger kan rekvireres via

    Ansøgningsfrist

    • fredag den 14. august 2015 kl. 12.00.

    Vi modtager kun elektroniske ansøgninger, som skal mailes til margh@slagelse.dk.

    Ansættelsessamtaler afholdes i uge 34 (17.- 20. august) på Slagelse Sprogcenter, Sct. Pedersgade 18, 4200 Slagelse.

  • 17-08-2015 Projektleder STU-området
    I forbindelse med styrkelse og kvalificering af STU-samarbejdet i Slagelse Kommune søges en projektleder i en 2 årig ansættelse, til et tværgående projekt mellem Center for skole, Handicap & Psykiatri og Jobcentret.
     
    Projektlederen skal sikre tværgående faglig og økonomisk optimering af STU-området i Slagelse Kommune. Stillingen forankres i Jobcenter Slagelse, med ansættelse snarest muligt.
     

    Projektlederens opgaver vil være

    • Varetagelse af den samlede opgave i forbindelse med STU-området på tværs af de involverede centre, samt sikring af tværfagligt samarbejde mellem de involverede centre. Deltage i, samt ansvarlig for, afholdelse af visitationsmøder med fokus på overholdelse af serviceniveau og økonomi
    • Fokus på tidlig indsats ved deltagelse i overdragelsesmøder mellem børn- og voksenområdet og med skole/almenområdet (PPR). Fremskudt indsats i grundskolen samt med UU (Ungdommens Uddannelsesvejledning), med udgangspunkt i mindst indgribende indsats og sikring af rette tiltag så tidligt som muligt
    • Beskrivelse af serviceniveau for borgere der tildeles STU-forløb, herunder målgruppebeskrivelse. Oprettelse af leverandøraftaler, herunder prisramme, tilsyn og opfølgning på leverandøraftaler
    • Projekt- og procesledelse i forbindelse med implementering og vedligeholdelse af STU-samarbejdet og procedurer. Understøtte medarbejderne i processen, ved blandt andet at beskrive og sikre procedure, flow, opfølgning og evaluering
    • Ad hoc opgaver, der kvalificerer opgaver relateret til STU-området
    • Gennemføre relevante analyser til brug for optimeringen af den daglige drift, samt afrapportering om udviklingen i antal STU-sager, budget mm., til relevante centre og fagudvalg og økonomicentret
    • Udvikling af forforløb/uddannelseskvalificerende forløb i samarbejde med det ordinære uddannelsessystem til borgere i snitfladegruppen til STU, og dermed sikre at flere unge får mulighed for at forblive i almen gruppen
    • Understøtte udviklingen og inddrage samarbejdspartnere såsom leverandører og relevante kommunale centre, med henblik på videreudviklingen af den kommunale tværfaglige indsats
     

    Kvalifikationer

    Du har en relevant uddannelse; evt. uddannet socialrådgiver, socialformidler eller inden for specialskoleområdet - Derudover økonomisk indsigt på det specialiserede børneområde, herunder STU.
     
    Det er af afgørende betydning, at du både har faglig og økonomisk erfaring med området, idet en central kerneopgave i stillingen vil være at balancere faglige hensyn med de økonomiske rammer på området.
     
    Du har indgående erfaring med projektledelse og indenfor min. et af følgende områder: Arbejdsmarkedsområdet, socialområdet eller specialskoleområdet og har kendskab til de øvrige områder.
     
    Som projektleder skal du kunne begå dig på alle niveauer i organisationen og hos samarbejdspartnere, og være stærk kommunikativ, både skriftligt og mundtligt. Du skal være relationsskabende, og kunne opdyrke netværk internt som eksternt, se muligheder frem for begrænsninger og give nye input til organisationen.
     

    Flere oplysninger

    Har du spørgsmål vedr. stillingen, kan du kontakte
    • afdelingschef Anne Bahn Eghøje på mobil 51 50 82 42 (grundet ferie dog ikke i uge 30-31-32).

    Du bliver ansat efter gældende overenskomst. Der bliver endvidere indgået en personlig lønaftale med den forhandlingsberettigede organisation efter principperne om Ny Løn. Vi synes selv, at vi har fordelagtige lønforhold.
     

    Frist for ansøgning

    • 17. august 2015 kl. 12.00.

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 35
     

     

     

    Søg stillingen Projektleder STU-omr...
Landinspektør (1)
  • 17-08-2015 GIS-administrator til IT og digitalisering
    GIS skal udvikles og udbredes yderligere.

    Slagelse Kommunes Center for IT og Digitalisering er i samarbejde med resten af organisationen retningsgivende for hvordan vi ved hjælp at teknik og systemer kan udvikle GIS området, så det bedst muligt understøtter mennesker, processor og effektive arbejdsgange.

    Har du motivationen for sammen med os at deltage i arbejdet med at gøre Slagelse Kommune endnu stærkere på området, og har du
    evner inden for udvikling, implementering og forankring af GIS og processer, så hører vi MEGET gerne fra dig.
     

    Lidt om os og jobbet...

    It og digitaliseringscentret har i dag 40 medarbejdere med et meget forskelligartet, men højt og specialiseret kompetenceniveau. Vi
    arbejder alle for at vores koncern - Slagelse Kommune - hele tiden har optimale muligheder for at kunne udvikles ved hjælp af digitalisering.

    IT og Digitalisering har til huse på Korsør Rådhus på Caspar Brands Plads, i et Center hvor vi alle bidrager til et godt og tillidsfuldt
    arbejdsklima, garneret med udsigten til vand og havn.

    Du bliver kollega til både IT-strateger/taktikere, IT projektledere, IT systemarkitekter, digitaliseringskonsulenter, kommunikations-medarbejdere samt selvfølgelig en lang række specialister inden for systemer, drift og ikke mindst servicering af vores koncern.

    Slagelse Kommunes primære GIS er baseret på ESRI's produkter (ArcGIS, ArcGIS Server og ArcSDE), hvor en del af driften er flyttet til Webbaserede værktøjer (WebGIS og MobilGIS).

    Vi søger en specialiseret medarbejder som kan kombinere et godt kendskab til GIS, med evnen til at se brugere og sagsbehandleres konkrete behov for GIS. Dine arbejdsopgaver vil primært være:
    • Drift af WebGIS, DesktopGIS og MobilGIS
    • Kort- og GIS opgaver, herunder kartografi, analyse og databasearbejde
    • Brugersupport og -undervisning
    • GIS-udvikling
    • Deltagelse i forskellige samarbejder, og udviklingsfora
     

    Vores forventninger til dig

    Det er vigtigt for os, at du:
    • Er repræsentativ, professionel og tillidsvækkende i din adfærd
    • Kan arbejde selvstændigt og påtage dig ejerskab for opgaver
    • Kan sikrer organisatorisk forankring af leverancer
    • Har gode analytiske evner som du gerne sætter i spil både på dit eget arbejdsfelt, og som konstruktivt bidrag til dine kollegers opgaver.
     

    Vi forestiller os derfor at du:

    • Har en relevant videregående uddannelse, med formelle kompetencer inden for GIS, meget gerne inden for ESRI, er dog ikke et krav
    • Har kendskab til drift og udviklingsopgaver, samt det at arbejde i en serviceorienteret organisation
    • Er tillidsvækkende og servicerende i din adfærd, og kan opbygge gode samarbejdsrelationer i forhold til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere
    • Er optimistisk af natur og bidrager med godt humør og kreativitet.

    Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn, 37 timer ugentligt.
     

    Flere oplysninger

    Vil du vide mere om stillingen, er du velkomme til at kontakte:  

    Frist

    • Mandag den 17. august 2015 kl. 8.00.

    Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag den 20. august 2015.
    Stillingen ønskes besat senest 1. oktober 2015.
    Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse.

    Søg stillingen GIS-administrator ti...
Kontor og administration (1)
  • 18-08-2015 Vejleder til Jobcenter Slagelses Ungehus
    Ungeafdelingen, Jobcenter Slagelse søger en vejleder til tiltrædelse hurtigst muligt.

    Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt.

    En del af vores aktiveringsindsats over for uddannelseshjælpsmodtagere er at støtte unge ledige til at træffe et uddannelsesvalg baseret på indsigt i egne kompetencer og kendskab til ungdomsuddannelserne.  Derudover er det en del af vores kerneydelse, at støtte den unge i at påbegynde og at gennemføre sin uddannelse, at være rådgiver, coach og brobygger mellem den unge, uddannelsesinstitution og jobcenter.
     

    Vi forestiller os, at du har en baggrund, hvor

    Du har vejlederuddannelse eller har tilsvarende kompetencer samt indgående kendskab til uddannelsessystemet og beskæftigelsesområdet.

    Som vejleder skal du dels vejlede unge, som deltager i Ungeafdelingens aktiveringstilbud til at træffe et uddannelsesvalg, og dels fastholde den unge i at påbegynde og gennemføre sin uddannelse.
     

    Dine primære aktiveringsopgaver bliver at

    • Støtte den unge i opfølgning af egen uddannelsesplan
    • Motivere og støtte den unge i at håndtere hverdagen og holde fokus på valg af uddannelse
    • Opkvalificering af borgernes sociale og personlige kompetencer i forhold til uddannelsesmål
    • Afklaring af ressourcer og barrierer i forhold til uddannelse/ arbejdsmarked
    • Gruppe- og individuel vejledning af unge
    • Planlægge og deltage i vores aktiveringsindsats
     

    Dine primære fastholdelsesopgaver bliver at

    • At rådgive, vejlede og coache unge der har udfordringer i forhold til at påbegynde og gennemføre uddannelse
    • Foretage personlige og/eller telefoniske opfølgningssamtaler med unge
    • Gruppe- og individuel vejledning af unge
    • Administrative opgaver i forbindelse med opfølgning
     

    Derudover bliver en væsentlig del af dine arbejdsopgaver at

    • Planlægge og undervise i emner med relevans for uddannelses- og jobsøgning
    • Administrative opgaver i forbindelse med opfølgning
    • Tæt samarbejde med uddannelsesinstitutionernes medarbejdere, vejlederkolleger i og uden for jobcenteret samt andre samarbejdspartnere med det fælles mål, at den unge gennemfører sin uddannelse
    • At danne netværk til relevante aktører
    • Deltage i udvikling af tilbud
     

    Din baggrund

    • Har erfaring med vejledning
    • Kendskab til LAB-loven
    • Kendskab til ungdomsuddannelsesområdet
    • Mod på at bruge ny teknologi til at kommunikere med de unge
    • Kreativt tænkende (turde binde an med skæve vinkler og utraditionelle løsninger)
    • Vedholdende og tålmodig
    • Handlekraftig
    • God til at skabe kontakt til såvel de unge som til kollegaer og samarbejdspartnere.
    • Lyst til teamwork med faglighed i højsædet.
    • Søger supervision og støtter sig op af kollegaer, når der er brug for det
    • Kan trives i et miljø, hvor der til stadighed foregår udvikling og forandring - undertiden med kort varsel
     

    Vi tilbyder

    • En afvekslende og spændende arbejdsdag
    • Et hyggeligt og professionelt arbejdsmiljø, hvor de unge er i fokus
    • Mobil arbejdsplads i Ungehuset
    • Supervision og faglig sparring 
     

    Krav

    Du har gyldigt kørekort og anvender egen bil i jobbet.
    Du skal betale multimedieskat.
     
    Stillingen aflønnes efter overenskomst og principperne i ny løn. Slagelse kommunes medarbejdere har flekstid.

    Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation og vil afspejle stillingsfunktioner og dine kvalifikationer.
     

    Flere oplysninger

    Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder:
    • Hanne Lind Jensen på tlf. 23 82 20 03
     

    Frist

    Ansøgningen skal være os i hænde senest tirsdag den 18. august 2015 kl. 12.00.
     
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 35/2015.
     
     
     

    Søg stillingen Vejleder til Jobcent...
It-personale (1)
  • 14-08-2015 IT-projektleder Center for Sundhed og Omsorg

    Projektleder med god teknologi / IT forståelse og team ånd

    Velfærdsteknologi i Slagelse Kommune er i rivende udvikling. Slagelse Kommunes Velfærdsteknologiske Team sætter i samarbejde med Center for IT og Digitalisering retningen for, hvordan vi ved hjælp at teknik, systemer, mennesker og processer kan udvikle det velfærdsteknologiske område.

    Har du motivationen for at deltage i arbejdet med at gøre Slagelse Kommune stærkere på området og evner du at omsætte strategier til konkret handling for kommunens plejecentre, så hører vi meget gerne fra dig.

    Lidt om os og jobbet……

    Center for It og digitalisering har 40 medarbejdere med et meget forskelligartet, men højt og specialiseret kompetenceniveau. Vi arbejder for at vores koncern - Slagelse Kommune - hele tiden har optimale muligheder for at udvikle sig ved hjælp af digitalisering. IT og Digitalisering har til huse på Korsør Rådhus på Caspar Brands Plads i et center, hvor vi alle bidrager til et godt og tillidsfuldt arbejdsklima, garneret med udsigten til vand og havn.

    Velfærdsteknologisk Team består af 4 medarbejdere og arbejder udelukkende med udviklingen af og implementeringen af velfærdsteknologiske projekter og programmer. Velfærdsteknologisk Team er en del af Center for Sundhed og Omsorg og har til huse i Slagelse i Alliancehaven med egne lækre kontorfaciliteter. Du vil veksle mellem de to arbejdssteder.

    Du bliver kollega til både IT-strateger/taktikere, IT-projektledere, IT-systemarkitekter, digitaliseringskonsulenter, kommunikationsmedarbejdere samt selvfølgelig en lang række specialister inden for systemer, drift og ikke mindst servicering af vor koncern.

    Arbejdsopgaverne vil primært være at medvirke til projektledelse af nyt sensorteknologi projekt for Kommunens 10 plejecentre, samt en generel opgradering af plejecentrenes basale infrastruktur. Derudover skal du indgå i velfærdsteknologisk team på lige fod med de andre medlemmer og bidrage der, hvor det er nødvendigt bl.a. ved at understøtte andre velfærdsteknologiske projekter. Projektet forventes af løbe over en periode på 2 år, hvorefter du vil overgå til IT og Digitalisering som IT-projektleder.

    Vores forventninger til dig

    Vores mål er at medvirke til at implementere "Det gode liv - Slagelse Kommunes velfærdsteknologiske Strategi 2014-2017"

    Det er derfor vigtigt, at du

    • er repræsentativ, professionel og tillidsvækkende i din adfærd
    • kan arbejde selvstændigt og påtage dig ejerskab for projekter og opgaver
    • kan udarbejde udbudsmateriale, beskrivelser o.lign.
    • kan sikre organisatorisk forankring af projektleverancer
    • har gode analytiske evner, som du gerne sætter i spil både på dit eget arbejdsfelt og som konstruktivt bidrag til dine kollegers opgaver
    • er en god kommunikator som mestrer kommunikation på mange niveauer i koncernen i et forståeligt sprog og med forståelse for koncernens specifikke behov.

    Det vil være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet som projektleder meget gerne med en certificering inden for IPMA eller lignende. Samt har kørekort til bil.

    Vi forestiller os, at du

    • har en relevant videregående uddannelse gerne med formelle kompetencer inden for projektledelse, kommunikation, organisation eller anden samfundsrelevante områder
    • har kendskab til og erfaring med projektarbejde, udviklingsopgaver samt det at arbejde i en serviceorienteret organisation
    • er tillidsvækkende og servicerende i din adfærd og kan opbygge gode samarbejdsrelationer i forhold til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere
    • er optimistisk af natur og bidrager med godt humør og kreativitet.

    Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn, 37 timer ugentligt.

    Flere informationer

    Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til  

    Frist

    • 14. august 2015, kl. 16.00

    Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag d. 24. august 2015.

    Stillingen ønskes besat 1. oktober 2015 og er placeret i dels Velfærdsteknologisk Enhed, dels IT og digitalisering. De første to år er projektlederen dedikeret til sensorteknologi. Herefter overgår projektlederen til andre IT-projekter i kommunen.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, straffeattest og dokumentation for uddannelse.

    Søg stillingen IT-projektleder Cent...
AC-personale (2)
  • 13-08-2015 Udbudsjurist
    En af vores dygtige medarbejdere har søgt nye udfordringer, og vi mangler derfor dig som vores nye udbudsjurist.

    Vi arbejder i Slagelse Kommune med stigende krav til effektivisering af vores udbud og indkøb. Der stilles krav fra både den politiske og den overordnede ledelses side om effektivisering og et samtidigt krav om fleksibilitet på aftalerne.

    Vi søger en initiativrig og selvstændigt arbejdende udbudsjurist, der gerne må have erfaring og interesse i strategisk indkøb i den offentlige sektor. Du skal føle dig tiltrukket af både de udbudsretlige og kommercielle hensyn på området.
    Stillingen er placeret i Center for Økonomi, Indkøb og Forsikring. Der er 4 medarbejdere i Udbud/indkøb.

    Udbud/indkøb er ansvarlig for indgåelse og styring af Slagelse Kommunes kontrakter på vare- og tjenesteydelser. Vi bidrager via udbud på vare- og tjenesteydelser til store årlige besparelser på kommunens indkøb.
     

    Udbud/indkøbs hovedopgaver

    Gennemføre udbud, sikre den bedste kombination af pris, kvalitet, service mv. i tæt samarbejde med brugere og samarbejdspartnere.

    Det giver bl.a. følgende opgaver:
    • Gennemførelse af udbud/EU-udbud på varer og tjenesteydelser for hele Slagelse Kommune, samt gennemførelse af udbud i samarbejde med kommunerne i FUS (Fællesudbud Sjælland)
    • Understøtte afdelingen med dine juridiske kompetencer
    • Formidling af og om den nye udbudslov
    • Implementering af nye kontrakter og aftaler, herunder formidling og markedsføring af disse
    • Kontraktopfølgning
    • Realisering af effektiviseringsgevinster og opfølgning på hjemtaget gevinstpotentiale osv.
    • Konkurrenceudsættelse af kommunale driftsopgaver
    • Konsulentbistand til centre/stabe, virksomheder mv. i udbuds- og indkøbsmæssig sammenhæng
    • Løbende opfølgning og udvikling på udbud/indkøbs planer, politikker og strategier
     

    Din profil

    Vi forestiller os, at du
    • er uddannet Cand Jur. eller Cand Merc. Jur.
    • kan formidle juridiske problemstillinger på en nem og konstruktiv facon
    • har analytisk sans og interesse for økonomi og IT
    • kan formulere dig, i både skrift og tale, så det rykker hos modtagerne
    • er en åben person, der kan kommunikere med kollegaer og øvrige samarbejdsparter
    • målrettet, proaktiv og struktureret i dit arbejde
    • selvstændigt kan lede projekter med forskellige deltagere. Du må derfor gerne have erfaring med projektledelse.
    • er en erfaren bruger af Office-pakken
    • er udadvendt, selvstændig og har gode samarbejdsevner.

    Hos os får du
    • Høj grad af selvstændighed i opgavetilrettelæggelse og varetagelsen.
    • Mange spændende og forskelligartede opgaver med rig mulighed for faglig udvikling og ansvar.
    • Fleksibel arbejdstid hvor opgaveløsningen, i højere grad end klokken, sætter rammen.
    • Gode kollegaer og et uhøjtideligt og humoristisk arbejdsklima, hvor vi vægter det kollegiale samarbejde og sparring med hinanden højt.
    • Mange kontakter til decentrale indkøbere, brugergrupper, netværk, erfa-grupper og eksterne leverandører.
     

    Løn- og ansættelsesforhold

    Stillingen er en fuldtidsstilling. Tiltrædelse 1. oktober 2015.

    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og reglerne om Ny Løn.
     

    Vil du vide mere:

    • Kontakt Indkøb og Forsikringschef Henrik K. Larsen, 58 57 90 02.
     

    Frist:

    Torsdag den 13. august 2015. Samtaler forventes afholdt tirsdag, onsdag eller torsdag i uge 34.
     
     

    Søg stillingen Udbudsjurist
  • 17-08-2015 GIS-administrator til IT og digitalisering
    GIS skal udvikles og udbredes yderligere.

    Slagelse Kommunes Center for IT og Digitalisering er i samarbejde med resten af organisationen retningsgivende for hvordan vi ved hjælp at teknik og systemer kan udvikle GIS området, så det bedst muligt understøtter mennesker, processor og effektive arbejdsgange.

    Har du motivationen for sammen med os at deltage i arbejdet med at gøre Slagelse Kommune endnu stærkere på området, og har du
    evner inden for udvikling, implementering og forankring af GIS og processer, så hører vi MEGET gerne fra dig.
     

    Lidt om os og jobbet...

    It og digitaliseringscentret har i dag 40 medarbejdere med et meget forskelligartet, men højt og specialiseret kompetenceniveau. Vi
    arbejder alle for at vores koncern - Slagelse Kommune - hele tiden har optimale muligheder for at kunne udvikles ved hjælp af digitalisering.

    IT og Digitalisering har til huse på Korsør Rådhus på Caspar Brands Plads, i et Center hvor vi alle bidrager til et godt og tillidsfuldt
    arbejdsklima, garneret med udsigten til vand og havn.

    Du bliver kollega til både IT-strateger/taktikere, IT projektledere, IT systemarkitekter, digitaliseringskonsulenter, kommunikations-medarbejdere samt selvfølgelig en lang række specialister inden for systemer, drift og ikke mindst servicering af vores koncern.

    Slagelse Kommunes primære GIS er baseret på ESRI's produkter (ArcGIS, ArcGIS Server og ArcSDE), hvor en del af driften er flyttet til Webbaserede værktøjer (WebGIS og MobilGIS).

    Vi søger en specialiseret medarbejder som kan kombinere et godt kendskab til GIS, med evnen til at se brugere og sagsbehandleres konkrete behov for GIS. Dine arbejdsopgaver vil primært være:
    • Drift af WebGIS, DesktopGIS og MobilGIS
    • Kort- og GIS opgaver, herunder kartografi, analyse og databasearbejde
    • Brugersupport og -undervisning
    • GIS-udvikling
    • Deltagelse i forskellige samarbejder, og udviklingsfora
     

    Vores forventninger til dig

    Det er vigtigt for os, at du:
    • Er repræsentativ, professionel og tillidsvækkende i din adfærd
    • Kan arbejde selvstændigt og påtage dig ejerskab for opgaver
    • Kan sikrer organisatorisk forankring af leverancer
    • Har gode analytiske evner som du gerne sætter i spil både på dit eget arbejdsfelt, og som konstruktivt bidrag til dine kollegers opgaver.
     

    Vi forestiller os derfor at du:

    • Har en relevant videregående uddannelse, med formelle kompetencer inden for GIS, meget gerne inden for ESRI, er dog ikke et krav
    • Har kendskab til drift og udviklingsopgaver, samt det at arbejde i en serviceorienteret organisation
    • Er tillidsvækkende og servicerende i din adfærd, og kan opbygge gode samarbejdsrelationer i forhold til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere
    • Er optimistisk af natur og bidrager med godt humør og kreativitet.

    Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn, 37 timer ugentligt.
     

    Flere oplysninger

    Vil du vide mere om stillingen, er du velkomme til at kontakte:  

    Frist

    • Mandag den 17. august 2015 kl. 8.00.

    Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag den 20. august 2015.
    Stillingen ønskes besat senest 1. oktober 2015.
    Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse.

    Søg stillingen GIS-administrator ti...