Borgerrådgiver

Du kan få hjælp af borgerrådgiveren, hvis du er utilfreds med kommunens behandling af din sag, eller hvis du har svært ved at forstå en afgørelse

Begrænset åbningstid fra 1. august 2022

Da Borgerrådgiveren har opsagt sin stilling pr. 31. juli 2022, vil åbningstiden og de opgaver, der kan varetages i Borgerrådgivningen være begrænset i perioden fra 1. august 2022 og frem til, der er ansat en ny Borgerrådgiver.

Der er åbent på telefonerne mandag og tirsdag fra 9.00 til 12.00 og torsdag fra 13.00 til 16.00. Du kan ikke henvende dig personligt i Borgerrådgivningen uden først at have lavet aftale telefonisk eller skriftligt.

Du er altid velkommen til at indtale en besked på vores telefonsvarer eller sende en besked via Digital Post, så ringer vi dig gerne op.

Har du behov for råd og vejledning, eller er du ikke tilfreds med sagsbehandlingen, kan det anbefales, at du kontakter det center, som din henvendelse vedrører.

Spørgsmål vedr. MitId, pas, kørekort m.v. kan rettes til Borgerservice, der træffes på telefon 58 57 57 57.

Hvis din besked indeholder personfølsomme oplysninger, anbefaler vi, at du sender din besked via Digital Post. På den måde sikrer du dig, at uvedkommende ikke får kendskab til indholdet i din besked.

Skriv til borgerrådgiveren via Digital Post

Borgerrådgivning
Siden er sidst opdateret 19. september 2022