Erklæring fra tandtekniker eller tandlæge
Denne løsning anvendes af tandteknikere og tandlæger, når en kunde/patient ansøger kommunen om udvidet helbredstillæg. Oplysningerne sendes til kommunen.
Hav dette parat
- NemID for din virksomhed
- Kundens/patientens navn og personnummer
- Oplysning om kundens/patientens behov
- Overslag på behandlingen
Det tager ca. 5-10 min.
Start selvbetjening
Sådan gør du:
- Tryk - Start selvbetjening
- Læs og vælg - Næste
- Vælg - Log på med NemID og hak af i - Accepter vilkår
- Vælg - Fortsæt
- Log på med NemID
- Udfyld felter og vedhæft overslag
- Underskriv med NemID
- Du får nu en kvittering i den digitale postkasse
Spørgsmål og svar
fold alle ud
-
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan bruge digital selvbetjening?
Du møder personligt op i et af Borgerservicecentrene, hvor du bliver undtaget for digital selvbetjening og får udleveret en papir blanket.
-
Hvornår kan jeg forvente at min ansøgning om helbredstillæg er behandlet?
Du kan forvente, at vi har behandlet din ansøgning senest 2 uger fra modtagelsen. Hvis vi ikke kan overholde denne frist, fx fordi vi mangler yderligere oplysninger, vil du høre nærmere fra os.