Tilbage til oversigten

Post til døren - Blanket - søge

Hvis du har fysiske begrænsninger og ønsker din post leveret til din dør, kan du søge om post til døren her.

Når du vælger "Start selvbetjening", får du mulighed for at udfylde den blanket, du skal bruge. Blanketten kan du sende til os via dette link:

Digital post til: Råd og vejledning om pension (nyt vindue)

Du kan også printe blanketten ud og aflevere den i et af Borgerservicecentrene eller på Gørtlergade 4.

Hav dette parat

  • Din NemID
  • Dit cpr.nr.
  • Dit navn og adresse
  • Du skal have scannet din lægeerklæring ind og gemt på din computer, så du kan vedhæfte den sammen med ansøgningen i en mail, som du sender til linket ovenover.

Det tager ca. 10 - 15 min.

 

Start selvbetjening

Sådan gør du:

  1. Tryk på Start Selvbetjening
  2. Tryk på Print PDF blanket - Tryk herefter på den grønne knap "Åben blanket til print"
  3. Udfyld blanketten og udskriv den
  4. Scan blanketten ind og gem den på din computer
  5. Klik på linket - Digital post til: Råd og vejledning om pension - som er i teksten ovenfor
  6. Log ind med din NemID
  7. Vedhæft blanketten - Brug klipsen
  8. Vedhæft din lægeerklæring, som er gemt på din computer - Brug klipsen
  9. Udfyld emne og tryk nu på den grønne knap Send
  10. Du kan nu se din mail i: Sendt post - i din digitale postkasse

Spørgsmål og svar fold alle ud
  • Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan bruge digital selvbetjening?

    Du møder personligt op i et af Borgerservicecentrene, hvor du bliver undtaget for digital selvbetjening og får udleveret en papir blanket.