Fotokonkurrence

Vi vil gerne vise de mange fede arrangementer og aktiviteter inden for kultur, fritid, idræt, turisme, natur og sundhed, så alle får øjnene op for alt det, der sker i vores kommune.
Derfor laver vi nu en fotokonkurrence, hvor du kan dele dine bedste arrangements- og aktivitetsbilleder med os og vinde penge til din forening mv.
Hvem kan deltage?
Foreninger, lokalråd, kulturinstitutioner, haller, selvorganiserede mv.
Hvordan gør du?
Send dit bud/dine bud på et vinderbillede til arrangoerguide@slagelse.dk eller via formularen nedenfor senest den 15. november.
Hvordan finder vi vinderen?
Efter fristen bliver billederne vurderet af en dommerkomité bestående af repræsentanter fra Kultur og Fritid, som udvælger de 8 bedste billeder.
Vinderen bliver fundet via en afstemning på Facebook primo december, og den pågældende forening/institution/gruppe, som har indsendt billedet, modtager 5.000 kr.
Hvem kan vinde præmien?
- Vi udbetaler kun præmien til aktiviteter i en forening, institution, selvorganiseret gruppe e.l.
- I skal derfor have et CVR-nr. og en NemKonto, før vi kan udbetale præmien til jer. NemKontoen skal være knyttet til jeres CVR-nr. I særlige tilfælde kan vi udbetale til CPR-nr.
Krav til billeder
- Billedet skal være taget i forbindelse med en aktivitet eller et arrangement i Slagelse Kommune
- Billedet må gerne være redigeret, men I må ikke tilføje/fjerne elementer
- Send gerne billedet i bredt format og i så høj opløsning som muligt.
- Billedet skal vise en vinkel i en aktivitet eller et arrangement inden for kultur, fritid, idræt, sundhed, natur eller turisme.
- Det kan fx være billeder af aktiviteter eller praktiske ting forbundet med arrangementet/aktiviteten.
Tilladelse til brug af billeder
- I skal have tilladelse til at bruge billedet/billederne og have samtykke fra personer på billedet til at indsende dette.
- Husk at oplyse personerne om, at de kan tilbagekalde deres samtykke.
- Vær opmærksom på at I ved at indsende billedet giver samtykke til, at vi må bruge det i vores markedsføring, fx i vores kommende Arrangørguide.