Teamleder til Team Service i Entreprenørservice
Teamleder til Team Service i Entreprenørservice
Vil du stå i spidsen for et stærkt og selvkørende team, der løser alsidige opgaver i det offentlige rum? Har du praktisk erfaring og lyst til at lede med nærvær og handlekraft? Så er det måske dig, vi leder efter!
Hos Entreprenørservice arbejder vi med afsæt i vores mission ”365 dages handlekraft” og vores vision ”naturligt foran”. Vi prioriterer sikkerhed, trivsel og et godt arbejdsmiljø højt – og vi tror på at handlekraft, et helhedsorienteret fokus og samarbejde skaber de bedste resultater.
Du får ansvar for den daglige koordinering og ledelse, faglig sparring – og deltager selv i opgaverne efter behov (forvent ca. 10-30 % af tiden).
Samtaler afholdes i uge 46-47.
Hos Entreprenørservice arbejder vi med afsæt i vores mission ”365 dages handlekraft” og vores vision ”naturligt foran”. Vi prioriterer sikkerhed, trivsel og et godt arbejdsmiljø højt – og vi tror på at handlekraft, et helhedsorienteret fokus og samarbejde skaber de bedste resultater.
Om jobbet
Vi søger en teamleder til Team Service – et velfungerende team på 8-10 medarbejdere fordelt på mindre arbejdshold. Opgaverne spænder bredt- Vedligeholdelse af legepladser og inventar i det offentlige rum
- Grønne kontrakter, pleje af fortidsminder og naturområder
- Beholderservice
- Mindre tømreropgaver
- Mindre tilbudsopgaver (beregning og opfølgning)
Du får ansvar for den daglige koordinering og ledelse, faglig sparring – og deltager selv i opgaverne efter behov (forvent ca. 10-30 % af tiden).
Vi søger dig, der
- har faglig baggrund og praktisk erfaring inden for fx grøn drift, legepladsvedligehold eller udendørsfaciliteter
- har erfaring med ledelse og kan forenkle opgaven, motivere og vejlede medarbejder
- er struktureret, løsningsorienteret og god til at planlægge opgaver og ressourcer
- har en god fornemmelse af hvad tid ting må tage (konkurrenceevne)
- har stærke kompetencer og flair for IT-systemer m.v. til at understøtte en effektiv planlægning, kommunikation og opgavestyring
- trives i samarbejde og kan forbinde og forstærke relationer – både internt og eksternt
- har kørekort (minimum B – gerne BE)
Derfor er det attraktivt at arbejde hos os
- Du bliver en del af en alsidig drifts- og entreprenørenhed med høj faglighed og stærkt sammenhold.
- Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor vi passer på hinanden og vores omgivelser
- Vi prioriterer sikkerhed og trivsel i hverdagen
- Du får frihed under ansvar og mulighed for at præge din egen hverdag
- Vi arbejder efter princippet: ”Opgaven sætter holdet”, med afsæt i vores mission og vision samt Slagelse Kommunes Ledelsesgrundlag; Forenkle, Forbinde, Fremme og Forstærke
- Arbejdstid: 6.30-15.00 (fredag til 11.30) – med tilpasning og fleksibilitet efter opgaverne
Praktisk info
- Ansættelse: Snarest muligt – senest 5. januar 2026
- Løn: Efter gældende overenskomst og personlig forhandling
- Krav: Vejen som arbejdsplads trin I (Vej-EU) – kan tages efter ansættelse
Vil du vide mere?
Kontakt- driftsleder Michael Thelin på telefon 20 29 08 32 (hverdage kl. 8.00-14.00).
Ansøgningsfrist
- 6. november 2025
Samtaler afholdes i uge 46-47.