Spring til...

Udbudskonsulent eller udbudsjurist til Indkøb og Forsikring

Udbudskonsulent eller udbudsjurist til Indkøb og Forsikring

Synes du om udbudsopgaver og hvad dertil hører? Så har vi et spændende job, der kan blive dit

Vi søger en udbudskonsulent, der kan tage ansvar for den fulde udbudsproces, og være med til at sikre effektive og værdiskabende udbud og tilbudsindhentninger.

Du skal også have mod på at bidrage til den lange række af opgaver som udbudsområdet omfatter, det være sig; udbudsstrategier, analyser, kontraktstyring på egne og allerede gældende kontrakter, tovholder på FUS-udbud (Fælles Udbud Sjælland), sikre høj compliance, udarbejde notater mv. til ledelsen samt indtænke kvalitet, miljø og bæredygtighed i udbud og i opgaveløsningen.

Herudover stilles krav om effektivisering og fleksibilitet i aftalerne, hvilket kræver overblik, faglig viden og mange dialoger med fagområderne.
Som det forhåbentlig fremgår, bliver du en central aktør i en meget alsidig hverdag, med et stort tværfagligt samarbejde.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du,
  • er uddannet som cand. Merc. Jur./Cand. Jur., eller har en samfundsvidenskabelig universitetsuddannelse. Du kan også have erfaring med arbejdet som udbudskonsulent i det offentlige,
  • har erfaring med offentlig forvaltning,
  • er udadvendt, selvstændig og har gode samarbejdsevner,
  • har analytiske evner,
  • er stærk i skriftlig formidling,
  • har erfaring med og selvstændigt kan lede udbudsprojekter med forskellige deltagere. Du skal derfor være interesseret i at arbejde i projekter og på sigt projektledelse.

Og det er et plus, hvis du også har praktisk erfaring i bl.a.
  • Fællesudbud
  • §112-området
  • Bæredygtighedskrav
  • Brugerinvolvering, herunder facilitering af disse.

Vi er også klar til at ansætte dig, som er nyuddannet eller på vej ind på udbudsområdet.

Stillingen er for dig der kan se muligheder i den komplekse og alsidige opgaveportefølje der følger med i jobbet, og vi er dermed også klar til at involvere os i din ’oplæring’.

Hvem er vi?

Du bliver en del af Indkøb og Forsikring. Afdelingen består af 20 medarbejdere, hvoraf 8 medarbejdere arbejder med udbud, indkøb, jura, kontrakter, controlling, analyser, bæredygtighed, e-handel etc.

Du vil i hverdagen møde kompetente kolleger med stor diversitet, der er klar til sparre og viden dele, og du vil hurtigt komme i kontakt med kolleger fra andre centre og afdelinger.

Slagelse Kommune indgår i indkøbsfællesskabet FUS (Fælles Udbud Sjælland).

Afdelingens øvrige medarbejdere beskæftiger sig med forsikring, risikostyring, flådestyring, opkrævning, ejendomsbidrag og boligindskudslån. Det vil ikke være usandsynligt, at der fra disse områder, kan falde en opgave af til udbudskonsulenten.

Hvad tilbyder vi

En stilling på 37 timer, med fleksibel arbejdstid. Du vil få rig mulighed for selv at tilrettelægge din arbejdsdag og der er mulighed for hjemmearbejde.
Vi har kontor på Slagelse Rådhus, tæt på Slagelse Station.

Løn- og ansættelsesforhold

Tiltrædelse 1. december 2025, eller snarest derefter.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og reglerne om ny løn.

Vil du vide mere

Kontakt
  • Indkøb og Forsikringschef Henrik K. Larsen på telefon 58 57 90 02

Ansøgningsfrist

  • 13. oktober 2025, kl. 12.00

Samtaler forventes afholdt i uge 43.


 

Læs mere om jobmuligheder i Slagelse Kommune

Job hos Slagelse Kommune