Få styr på din markedsføring

Få styr på din marketing een gang for alle
Over tre formiddage får du hands-on viden og værktøjer, så du kan skabe en effektiv og målrettet markedsføringsstrategi, der passer til din virksomhed.
På forløbet lærer du
✅ Udvikle en strategi for din markedsføring, der passer til din forretning
✅ Forstå og analysere din målgruppe
✅ Skabe indhold, der rammer målgruppen – og skaber engagement
✅ Bruge værktøjer som Facebook, Instagram, Google og YouTube
✅ Sætte kampagner op, lave betalt annoncering, arbejde med SEO og nyhedsbreve
✅ Måle effekten af din indsats, så du kan optimere løbende
Forløbet er for dig der
- Driver en iværksættervirksomhed, med et CVR-nummer, som er under 3 år gammelt
- Vil have konkrete værktøjer til at nå ud til din målgruppe og lave content der skaber engagement.
- Vil have indsigt i, hvordan du implementerer din markedsføringsstrategi på medier som Facebook, Instagram, Google og Youtube.
- Og så vil du gerne lære hvordan du opsætter kampagner, laver betalt annoncering, bruger SEO og nyhedsbreve til at understøtte din digitale markedsføring.
Kursets indhold
Workshop 1: Strategisk markedsføring og målgruppeanalyse
Indhold er hentet
18-11-2025: 09.00 - 13.00
Posthuset i Slagelse, Sdr. Stationsvej 26 1. 4200 Slagelse
Workshop 2: Kommunikationsstrategi og content marketing
Indhold er hentet
25-11-2025: 09.00 - 13.00
Posthuset i Slagelse, Sdr. Stationsvej 26 1. 4200 Slagelse
Workshop 3: Digitale værktøjer, implementering og målretning
Indhold er hentet
02-12-2025: 09.00 - 13.00
Posthuset i Slagelse, Sdr. Stationsvej 26 1. 4200 Slagelse
Har du spørgsmål?
Om fotos og deling af deltagerliste
Vi gør opmærksom på, at der til arrangementet kan blive taget fotos. Udvalgte billeder fra arrangementet kan blive offentliggjort, bl.a. på vores hjemmeside eller sociale medier. Ønsker du at få fjernet et offentliggjort billede, hvor du er på, så skriv til os, og billedet vil blive fjernet i det omfang, det er muligt.
Ved tilmelding accepterer du samtidig, at vi må dele dit navn og evt. virksomhedsnavn på en deltagerliste, som vil blive delt med oplægsholderne.