Søg job

Oversigt over alle ledige stillinger i Slagelse Kommune.

Overvejer du at søge job i Slagelse Kommune? På vores temaside kan du lære lidt om os som arbejdsplads. 

Udskriv stillingsopslag

Øvrige (2)
  • 02-10-2020 Praktikant til juristteamet i Ledelsessekretariatet
    Praktikant til Jura i Ledelsessekretariatet - Stab for Ledelse, Udvikling og HR, Slagelse Kommune (studerende)

    Er du nysgerrig på arbejdet som jurist, og ønsker du at udvikle dine kompetencer og afprøve dine teoretiske færdigheder i praksis, så søg praktikantstillingen i Jura, Ledelsessekretariatet.

    Har du interesse for offentligret, kommunalret, kommunestyrelse og generel juridisk rådgivning? Og har du lyst til at være en del af et tværfagligt kontor, som bistår kommunens øverste ledelse? Så har vi en spændende ulønnet praktikantstilling i forårssemestret 2021.

    Om praktikantstillingen

    Ledelsessekretariatet servicerer byrådet, borgmesteren, kommunaldirektør og chefforum i det daglige arbejde med at forberede politiske beslutninger og omsætte disse til konkrete initiativer og processer. Sammen med fagområderne har vi ansvaret for, at byråd, borgmester og den øverste ledelse har det bedst mulige grundlag at arbejde ud fra. Du kommer til at deltage i opgavevaretagelsen indenfor kontorets mange og varierende arbejdsområder, herunder vores opgaver vedrørende
    • Juridisk rådgivning bredt i organisationen - primært vedrørende forvaltningsret, offentligret, kommunalret, kommunalfuldmagten og databeskyttelse.
    • Betjening af Slagelse byråd og økonomiudvalg
    • Sekretariatsbetjening af Bevillingsnævnet (alkoholbevillinger), Hegnssynet, Huslejenævn- og Beboerklagenævn
    • Projektansvar for afholdelse af valg
    • Arbejdstiden er ca. 30 timer om ugen. Ansættelsesforholdet tilpasses studieordningen, så det er muligt at opnå ECTS for opholdet. Efter aftale kan arbejdstiden være fleksibel, så du har mulighed for at følge et valgfag på universitetet sideløbende med praktikopholdet.

    Om os

    I Ledelsessekretariatet vil du blive en del af et team, hvor hverdagen er præget af højt tempo og høj kompleksitet i opgaveløsningen. Du vil få kolleger på tværs af hele staben, der i hvert deres felt er fagligt dygtige, og som med stor professionalisme og godt humør gør arbejdsdagen lærerig og sjov.

    Om dig

    Du
    • læser cand.jur. og har således afsluttet din bacheloruddannelse
    • har et højt fagligt niveau og er interesseret i offentligret og/eller kommunalret
    • kan arbejde selvstændigt med juridiske problemstillinger
    • kan behandle oplysninger fortroligt
    • er engageret, serviceorienteret og kan lide at have flere bolde i luften på én gang
    • er udadvendt og har et godt humør
    • har mod på at få afprøvet dine teoretiske færdigheder i praksis

    Yderligere information

    Eventuelle spørgsmål kan rettes til
    • sekretariatsleder Mette Bjarnt på tlf. 23 65 24 15 eller
    • jurist Sabine Idel på tlf. 23 99 24 49.

    Frist

    • fredag den 2. oktober 2020.

    Vi forventer at afholde samtaler i uge 41.

    Du bedes vedlægge CV, foto, referencer, eksamensresultater og anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Dit arbejdssted bliver Slagelse Rådhus med adresse på Rådhuspladsen 11, 4200 Slagelse.

     

    Søg stillingen Praktikant til juris... (nyt vindue)
  • 05-10-2020 Sundhedskonsulent til Forebyggelse
    Sundhedstilbud - Forebyggelse i Slagelse Kommune søger en sundhedskonsulent.

    I Forebyggelse arbejder vi med udgangspunkt i en motiverende samtale og de sundhedspædagogiske principper og tager afsæt i Sundhedsstyrelsens anbefalinger og forløbsprogrammer. Vi har tilbud inden for KRAM faktorerne, og vores indsatser er målrettet borgere med én eller flere livsstilssygdomme eller risiko herfor, såsom KOL, hjerte-kar-sygdomme, diabetes, svær overvægt med flere. Som Sundhedskonsulent skal du understøtte borgeres motivation hen imod en sundere livsstil og støtte dem til øgede sundhedskompetencer i deres hverdag.

    Din arbejdsdag bliver fyldt med undervisning på hold og forløbskoordination af borgernes forløb. Du bliver kontaktperson for borgerforløb, men arbejder altid i et team. Alle borgerforløb tilrettelægges individuelt ud fra de indsatser vi har samt borgernes behov. Vi vægter forandring, brobygning til andre aktiviteter og netværksdannelse for borgerne.

    Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være

    • Diagnoserettet holdundervisning for borgere med livsstilssygdomme.
    • Varetagelse af fysisk aktivitet på hold.
    • Kost- og motionsvejledninger.
    • Afklarende samtaler i mindre omfang.

    Vi søger en kollega, der har en af følgende uddannelser

    • Professionsbachelor i ernæring og sundhed.
    • Relevant sundhedsfaglig bacheloruddannelse, eksempelvis fysioterapeut, ergoterapeut eller sygeplejerske (med overbygning på diplomniveau inden for kost/fysisk aktivitet).
    • Klinisk diætist (med relevant videreuddannelse og erfaring inden for fysisk aktivitet).

    I Sundhedstilbud arbejder vi ud fra følgende grundprincipper

    • Understøttelse af mestring af eget liv.
    • Én borger - én plan.
    • Det hele menneske - samspil med andre tilbud.
    • Ændre vaner varigt, varig effekt.
    • Mindst indgribende tilbud, herunder ikke-kommunale.
    • Differentierede forløb med kvalitet.
    • Let tilgængelighed.

    Vi forventer, at du

    • kan identificere dig med at arbejde ud fra Sundhedstilbuds grundprincipper
    • har sundhedspædagogisk- og undervisningserfaring
    • har erfaring med den motiverende samtale
    • er stabil og omstillingsparat
    • er en glad, udadvendt og frisk kollega
    • har empati
    • er en teamspiller og vægter det tværfaglige samarbejde højt
    • har solidt kendskab til diabetes-området.

    Vi tilbyder

    • mange engagerede kollegaer med stærk faglighed og mod på at dele ud af denne
    • arbejde i en værdibaseret organisation
    • en arbejdsdag hvor du har indflydelse på planlægningen
    • en arbejdsplads hvor arbejdsglæde, tryghed og fokus på sagen er vigtige nøgleord
    • en organisation, der ikke er stationær.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Stillingen er med ansættelse fra 1. december 2020 og med en ugentlig arbejdstid på 32 timer. Din primære arbejdsplads vil være i Slagelse.
    Der kan i mindre omfang være opgaver i Korsør, hvorfor det vil være en fordel, at du har kørekort.

    Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation.

    Yderligere information

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • livsstilskonsulent Connie Larsen på conla@slagelse.dk eller på telefon 29 10 08 88.
    • leder af Forebyggelse Merete Mørch på mail memoe@slagelse.dk eller telefon 20 11 61 05.

    Ansøgningsfrist

    • 5. oktober 2020.
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt 22. og/eller 27. oktober 2020.

    Ved alle ansættelser i Slagelse Kommune skal der foreligge straffeattest.

    Søg stillingen Sundhedskonsulent ti... (nyt vindue)
Tandklinikassistent (1)
  • 20-10-2020 2 ledige stillinger som klinikassistent elev i Slagelse Kommune
    Slagelse Kommunale Tandpleje søger to klinikassistentelever med tiltrædelse 1. november 2020 eller snarest herefter.

    Et af Slagelse Kommunes værdiord er "med glæde". Vil du være vores nye elev, som vil være med til at sprede glæde i arbejdsdagen til kollegaer, børn, unge og forældre?

    Som elev i Slagelse Kommunale Tandpleje får du en allround-uddannelse, hvor du vil opleve alt fra

    • assistance ved stolen hos tandlæge og tandplejer
    • optagelse af røntgenbilleder
    • egne patienter til tandbørsteinstruktion
    • rengøring af instrumenter i sterilisationen
    • journalskrivning og afsætning af tider i TK2
    • assistance i tandreguleringen
    • egne småbørnsundersøgelser og fissurforseglinger.

    Med andre ord: en bred vifte af spændende opgaver, som allesammen er med støtte fra dine kollegaer på klinikken og Tandplejens tre elevansvarlige klinikassistenter.

    Vi forventer, at du

    • har lyst til at lære
    • er fleksibel, mødestabil og åben
    • har gode samarbejdsevner
    • er positiv og tydelig i din kommunikation
    • har et godt humør
    • er modig og samvittighedsfuld.

    I Slagelse Kommunale Tandpleje har vi otte kliniksteder, som varetager tandbehandlingen af cirka 15.000 glade børn og unge. Vi arbejder med behovstandpleje med stort fokus på forebyggelse. 

    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, og principper for lokal løndannelse.

    Vil du vide mere?

    Se mere om Slagelse Kommunale Tandpleje på vores hjemmeside. (nyt vindue)
    Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte

    Ansøgningsfrist

    • 20. oktober 2020 kl. 12.00.
    • Ansættelsessamtaler forventes afholdt 22. oktober på Tandklinikken Baggesenskolen, Birchnersgade 1, 4220 Korsør.


    Søg stillingen 2 ledige stillinger ... (nyt vindue)
Sygeplejerske (1)
  • 05-10-2020 Sundhedskonsulent til Forebyggelse
    Sundhedstilbud - Forebyggelse i Slagelse Kommune søger en sundhedskonsulent.

    I Forebyggelse arbejder vi med udgangspunkt i en motiverende samtale og de sundhedspædagogiske principper og tager afsæt i Sundhedsstyrelsens anbefalinger og forløbsprogrammer. Vi har tilbud inden for KRAM faktorerne, og vores indsatser er målrettet borgere med én eller flere livsstilssygdomme eller risiko herfor, såsom KOL, hjerte-kar-sygdomme, diabetes, svær overvægt med flere. Som Sundhedskonsulent skal du understøtte borgeres motivation hen imod en sundere livsstil og støtte dem til øgede sundhedskompetencer i deres hverdag.

    Din arbejdsdag bliver fyldt med undervisning på hold og forløbskoordination af borgernes forløb. Du bliver kontaktperson for borgerforløb, men arbejder altid i et team. Alle borgerforløb tilrettelægges individuelt ud fra de indsatser vi har samt borgernes behov. Vi vægter forandring, brobygning til andre aktiviteter og netværksdannelse for borgerne.

    Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være

    • Diagnoserettet holdundervisning for borgere med livsstilssygdomme.
    • Varetagelse af fysisk aktivitet på hold.
    • Kost- og motionsvejledninger.
    • Afklarende samtaler i mindre omfang.

    Vi søger en kollega, der har en af følgende uddannelser

    • Professionsbachelor i ernæring og sundhed.
    • Relevant sundhedsfaglig bacheloruddannelse, eksempelvis fysioterapeut, ergoterapeut eller sygeplejerske (med overbygning på diplomniveau inden for kost/fysisk aktivitet).
    • Klinisk diætist (med relevant videreuddannelse og erfaring inden for fysisk aktivitet).

    I Sundhedstilbud arbejder vi ud fra følgende grundprincipper

    • Understøttelse af mestring af eget liv.
    • Én borger - én plan.
    • Det hele menneske - samspil med andre tilbud.
    • Ændre vaner varigt, varig effekt.
    • Mindst indgribende tilbud, herunder ikke-kommunale.
    • Differentierede forløb med kvalitet.
    • Let tilgængelighed.

    Vi forventer, at du

    • kan identificere dig med at arbejde ud fra Sundhedstilbuds grundprincipper
    • har sundhedspædagogisk- og undervisningserfaring
    • har erfaring med den motiverende samtale
    • er stabil og omstillingsparat
    • er en glad, udadvendt og frisk kollega
    • har empati
    • er en teamspiller og vægter det tværfaglige samarbejde højt
    • har solidt kendskab til diabetes-området.

    Vi tilbyder

    • mange engagerede kollegaer med stærk faglighed og mod på at dele ud af denne
    • arbejde i en værdibaseret organisation
    • en arbejdsdag hvor du har indflydelse på planlægningen
    • en arbejdsplads hvor arbejdsglæde, tryghed og fokus på sagen er vigtige nøgleord
    • en organisation, der ikke er stationær.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Stillingen er med ansættelse fra 1. december 2020 og med en ugentlig arbejdstid på 32 timer. Din primære arbejdsplads vil være i Slagelse.
    Der kan i mindre omfang være opgaver i Korsør, hvorfor det vil være en fordel, at du har kørekort.

    Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation.

    Yderligere information

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • livsstilskonsulent Connie Larsen på conla@slagelse.dk eller på telefon 29 10 08 88.
    • leder af Forebyggelse Merete Mørch på mail memoe@slagelse.dk eller telefon 20 11 61 05.

    Ansøgningsfrist

    • 5. oktober 2020.
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt 22. og/eller 27. oktober 2020.

    Ved alle ansættelser i Slagelse Kommune skal der foreligge straffeattest.

    Søg stillingen Sundhedskonsulent ti... (nyt vindue)
Specialarbejder (2)
  • 12-10-2020 Rørlægger/specialarbejder til Team Vej og Grå Anlæg

    i Entreprenørservice


    Har du erfaring som rørlægger og engagerer dig i drift og etablering af vejafvanding og regnvandshåndtering? Går du til hverdagen med godt humør og overblik, med blik for effektivitet, selvstændighed og gode samarbejdskompetencer, så kan du være den vi står og mangler.

    Jobbet

    Du vil træde ind i en virksomhed, der samarbejder på tværs af afdelinger og teams efter princippet "opgaven sætter holdet".
    Arbejdsopgaverne er varierende, men knytter sig primært til belægning og brolægning samt drift og etablering af vejafvanding, hvor fagligt kompetente løsninger hver dag skal leveres på vores veje, stier og rabatter i hele kommunen.

    Det er derfor et krav, at du har stærke faglige kompetencer indenfor opbygning af belægninger og brolægning samt afvanding, materiale kendskab, afsætning, tegningsforståelse m.v. samt kan efterleve driftsbeskrivelser m.v.

    Opgaverne løses med borgerne, trafikanterne m.v. tæt på og en vigtig egenskab er derfor overblik, sikkerhed, god service og smidighed i opgaveløsningen.
    Du vil blive del af et team, der drifter kommunens vejområde vedr. belægninger og afvanding. Det forventes at du sætter din faglighed i spil, sammen med kollegaerne, med faglig vækst, arbejdsglæde og bedste løsning til gavn for borgene for øje.

    Dine primære opgaver som rørlægger/specialarbejder omfatter
    • en bred vifte af afvandingsopgaver og LAR-løsninger, mindre kloakopgaver (fra stenkister til vejbrønde, rørlagte grøfter, dræn og forsinkelsesløsninger m.v.)
    • brolægning og belægningsarbejder
    • montering og servicering af rottespærrer
    • anvendelse af diverse entreprenørmaskiner, kloak TV, opmålingsudstyr samt brug af småmaskiner herunder vedligehold af maskinerne i opgaveløsningen
    • til opgaverne er tilknyttet en 3.500 kg bil, maskintrailer inkl. minigraver.

    Vi forventer, at du
    • har kørekort til min. Kat. B og gerne BE (hænger kort) samt "Vejen som arbejdsplads"
    • har en robusthed, der matcher et fysisk arbejde, der udføres ude i al slags vejr
    • ser optimeringer/nye løsninger og fleksibilitet som en naturlig del af hverdagen
    • har almene IT kompetencer, og kan orientere dig vha. kortprogrammer på Ipad
    • har rørlæggerbevis, eller en tilsvarende erfaring med kloak- og rørlæggerarbejde

    Vi tilbyder

    Et arbejde i en alsidig drifts- og entreprenørvirksomhed, der leverer 365 dages handlekraft vedrørende en bred vifte af opgaver indenfor vejdrift, parkdrift, renholdelse, vejafvanding, vandløbsvedligeholdelse, vintertjeneste, grå og grønne anlægsopgaver m.v.

    Virksomheden ligger vægt på og har et stærkt samarbejde med private entreprenører, vognmænd og øvrige leverandører indenfor området. Vi er en virksomhed med højt til loftet, og hvor et godt arbejdsmiljø, et godt humør og det gode kollegaskab vægtes højt.

    Arbejdstiden starter som udgangspunkt kl. 6.30 og slutter kl. 15.00 - fredag kl. 11.30, en vis fleksibilitet og variation skal forventes i forhold til opgaverne i forhold til arbejdstid og mødested.
    Hvor det at møde ind ude hvor opgaverne løses er almindeligt anvendt i virksomheden (indenfor Skats regler).

    Ansættelsestidspunkt

    • Hurtigst muligt.

    Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Der vil blive indgået en personlig lønaftale med den forhandlingsberettigede organisation efter principperne om Ny Løn.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • teamleder Recai Kara på tlf. 28 80 15 89 eller
    • driftsleder Niels Kupiec på tlf. 20 49 53 93 i tidsrummet kl. 8.00-14.00.

    Frist
    Ansøgningen skal være os i hænde
    • mandag den 12. oktober 2020.

    Der vil blive afholdt samtaler i uge 42.



     

    Søg stillingen Rørlægger/specialarb... (nyt vindue)
  • 14-10-2020 Skadedyrsbekæmper/specialarbejder til Entreprenørservice
    Vi søger en skadedyrsbekæmper, som er klar på at træde ind i en travl hverdag med fokus på bekæmpelse og forebyggelse indenfor rottebekæmpelsen i Slagelse Kommune. Vi forventer, at du er serviceminded og kan arbejde selvstændigt, struktureret, effektivt og med overblik kan navigerer i en til tider hektisk hverdag indenfor skadedyrsbekæmpelsen. Ligeledes at du har blik for at udvikle indsatsen i samspillet med kollegaerne indenfor arbejdsfællesskabet omkring skadedyr.

    Jobbet

    Du vil træde ind i en virksomhed, der samarbejder på tværs af afdelinger og teams efter princippet "opgaven sætter holdet".

    Arbejdsopgaverne knytter sig primært til skadedyrsbekæmpelsen, men andre opgavetyper vil i perioder også skulle løses ud fra de aktuelle behov på tværs af virksomheden.

    Opgaven løses i høj grad "på landevejen" med brug af IT og teknologi (telefon, iPad/tablet-pc m.v.), RotteWeb (Driftsweb fra Sweco) samt webGIS i.f.t. ledninger, matrikler mv. samt bil indrettet til skadedyrsbekæmpelsen.

    Du vil træde ind i et team på aktuelt 3-4 skadedyrsbekæmpere (i perioder suppleret af 1-2 yderligere), hvor der både arbejdes med og uden rottehund (efter opgaven/stedet). Du vil skulle træde ind i en "rottevagt", hvor borgere og virksomheder kan få assistance til akutte rotteanmeldelser i weekender og på helligdage m.v. (indendørs i beboelse samt fødevarervirksomheder). Vagten varetages på skift mellem bekæmperne i skadedyrsteamet.

    Du skal have et robust mind-set i forhold til mødet med mange forskellige person- og virksomhedstyper, familieforhold og livssituationer, som hverdagen som skadedyrsbekæmper fører med sig og heri fastholde professionalismen, dokumentationen og prioriteringen. Der er tæt samarbejde med myndighed om hverdagens udfordringer og behov, men også i.f.t. Slagelse Kommunes rottehandleplan og de indsatser der prioriteres derfra.
     

    Vi forventer, at du

    • har kørekort til min. kat. B og gerne "Vejen som arbejdsplads"
    • er R-1 autoriseret skadedyrsbekæmper
    • har almene skriftlige- samt IT-mæssige kompetencer, og nemt kan orientere dig vha. kortprogrammer på Ipad samt benytte skadedyrssystemet RotteWeb (DriftsWeb)
    • har relevant erfaring/baggrund som kan styrke opgaveløsningen og er motiveret for at bidrage til faglig vækst i teamet
    • (hvis) har rottehund, som du vil anvende i jobbet, medbringes hunden til jobsamtalen.

    Vi tilbyder

    Et arbejde i en alsidig drifts- og entreprenørvirksomhed, der leverer 365 dages handlekraft indenfor vejdrift, parkdrift, renholdelse, vejafvanding, vandløbsvedligeholdelse, vintertjeneste, grå og grønne anlægsopgaver m.v.

    Vi er en virksomhed med højt til loftet, og hvor arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø, et godt humør og det gode kollegaskab vægtes højt - vi har omtanke for hinanden.

    Arbejdstiden starter som udgangspunkt kl. 6.30 og slutter kl. 15.00 - fredag kl. 11.30, fleksibilitet og variation skal forventes i forhold til opgaverne i forhold til arbejdstid (eks. en dag der mødes senere og slutter senere for at træffe flere hjemme).

    Mødested er ude på arbejdsstedet (bil med hjem).

    Ansættelsesstart

    • Hurtigst muligt og senest 1. december 2020.

    Du vil blive ansat efter gældende overenskomst.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftsleder Michael Thelin på tlf. 20 29 08 32 på hverdage i tidsrummet kl. 8.00 - 14.00.

    Frist

    Ansøgningen skal være os i hænde
    • onsdag den 14. oktober 2020.

    Der vil blive afholdt samtaler i uge 44.



     

    Søg stillingen Skadedyrsbekæmper/sp... (nyt vindue)
Socialrådgiver/sagsbehandler (1)
  • 20-10-2020 Faglig konsulent til Center for Arbejdsmarked og Integration
    Er du den selvkørende konsulent, der besidder en stærk faglighed og et indgående kendskab til lovgivningen vedrørende sygedagpenge og jobafklaringsforløb? Så er stillingen som faglig konsulent i Fastholdelsesafdelingen i Center for Arbejdsmarked og Integration stedet for dig!

    Som faglig konsulent har du en understøttende funktion til den daglige drift og ledelse i Fastholdelsesafdelingen, hvor du vil være med til at bygge bro både indadtil i afdelingen, i centeret og på tværs af hele kommunen. Derfor er det vigtigt, at du på en naturlig måde kan skabe samspil mellem fagligheder og forskelligheder, selvom du ikke har ledelsesret. Dine evner til at samarbejde bredt, give den rette sparring samt være forbindelsesled både indadtil og udadtil bliver derfor afsættet for din funktion.

    Overordnet set kan arbejdsopgaverne i din nye stilling inddeles i tre områder:

    1. Kvalitetssikring - Fagligt og juridisk.
    2. Drift - Ledelsestilsyn, opfølgning og sagssparring.
    3. Udvikling - Fagmøder, kompetenceudvikling, træning og uddannelse.

    En central opgave er således at give relevant faglig sagssparring til medarbejderne, hvorved du i høj grad er med til at sikre at der findes de bedste løsninger for borgerne. Du skal derfor kunne hæve dig op over sagen og se den i en bredere sammenhæng såvel i forhold til lovgivningen som tværgående mellem kommunens centre.

    Det er afgørende, at du har et indgående kendskab til - og en naturlig interesse for - den jura, der ligger til grund for afdelingens funktion. Både for at du kan give den bedste sparring, men også fordi du som del af din opgaveportefølje skal behandle både anke- og klagesager.
    Du får desuden en central rolle i forhold til at bidrage til den faglige udvikling i afdelingen, dels ved den daglige sparring, dels ved at spotte tendenser og muligheder for at styrke den samlede medarbejdergruppe i forhold til at sikre den bedste opgaveløsning hele vejen igennem.

    Som faglig konsulent i Fastholdelsesafdelingen får du din daglige gang i Jobcenteret på Kalundborgvej, hvor også andre af centrets  myndighedsområder holder til. Fastholdelsesafdelingen tæller aktuelt 33 medarbejdere, i form af myndighedssagsbehandlere og jobkonsulenter, der løser opgaver i forhold til borgere der modtager sygedagpenge eller er i jobafklaringsforløb. Derudover er der en mindre administrativ enhed i afdelingen. Vi er et dynamisk og udviklingsorienteret jobcenter med fokus på både dialog og samarbejde samt en effektiv og resultatorienteret indsats. Vi har fokus på det, der virker, og er bevidste om at udvikle os løbende i en branche, hvor politiske såvel som administrative beslutninger stiller store krav til omstillingsparathed.

    Som Faglig konsulent skal du

    • understøtte lederen og den daglige drift i Fastholdelsesafdelingen
    • fungere som brobygger mellem faglighederne i afdelingen men også mellem afdelingen og centeret og på tværs af kommunen
    • gennemførelse af ledelsestilsyn
    • stå i spidsen for den daglige sagssparring med medarbejderne
    • være opdateret på relevant lovgivning på området
    • håndtere af komplekse sager på tværs af lovgivningerne
    • håndtere anke- og klagesagsbesvarelse
    • udarbejde relevante arbejdsgangsbeskrivelser - også de tværgående, der varetages af den samlede gruppe af faglige konsulenter i centeret
    • undervise medarbejderne, når der sker nyt i forhold til lovgivningen med videre
    • arbejde med implementeringsprocesser for eksempel ved ny lovgivning.

    Vi forestiller os, at du

    • har et indgående kendskab til lovgivningen vedrørende sygedagpenge og jobafklaringsforløb
    • har erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation
    • kan give konstruktiv faglig sparring og undervise i nyt lovstof på afdelingens lovområder
    • kan skabe sammenhængskraft mellem mennesker og medvirke til et positivt drive i afdelingen
    • kan udarbejde vejledninger og arbejdsgangsbeskrivelser
    • kan facilitere (og implementere) processer
    • har en relevant uddannelse for eksempel som socialrådgiver, socialformidler eller jurist med erfaring inden for socialfagligt arbejde
    • kan kommunikere tydeligt i skrift og tale, så du kan beskrive komplicerede problemstillinger i et letforståeligt sprog.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Stillingen er en fast fuldtidsstilling med ansættelse snarest muligt og senest 1. december 2020. Stillingen besættes på overenskomstvilkår efter gældende overenskomst og forhandles med den forhandlingsberettigede organisation.

    Flere oplysninger

    Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte

    Ansøgningsfrist

    • 20. oktober 2020 kl. 12.00.
    • Samtaler forventes afholdt 26. oktober 2020. Der indgår case i forbindelse med rekrutteringsprocessen.


    Søg stillingen Faglig konsulent til... (nyt vindue)
Social- og sundhedshjælper (1)
  • 30-09-2020 Social- og sundhedshjælper til aftenvagt, Plejecenter Bjergbyparken
    Bjergbyparken består af 3 pleje afdelinger, hvor der bor 12 beboere på hver afdeling. Vi har engagerede pårørende og er godt forankret i lokal miljøet. Vi samarbejder med daginstitutionerne, dagplejere og skolen.

    Den fælles kerneopgave og arbejdsfællesskabet er vigtigt for os, og det er derfor noget vi taler meget om i dagligdagen, da det er vigtigt, at vi har en fælles forståelse.

    Vi lægger som arbejdsplads vægt på, at arbejde med, at vi i en travl hverdag har en god tone og respekt for hinanden.

    Vi søger følgende kompetencer hos dig

    • du er uddannet social- og sundhedshjælper
    • du kan og vil reflektere over egen praksis samt give og modtage feedback
    • du er personlig og faglig robust
    • at du ser handleplaner, dokumentation og evaluering som en naturlig del af arbejdet
    • at du kan tænke positivt, bevare roen og overblikket i tilspidsede situationer
    • du har et stabilt fremmøde, og har lyst til at indgå i et respektfuldt arbejdsfællesskab med dine kollegaer
    • du kan lide at arbejde med, og har erfaring med demente borgere
    • at du er lyttende og åben overfor nye måder at tænke på, og bidrager til udvikling af ældreområdet.

    Jobbet vi har ledigt er i aftenvagt (15-23) og med arbejde hver 2 weekend i lige uger med 28. timer pr. uge.

    Aftenvagtsholdet består af 5 medarbejder (en social- og sundhedsassistent og fire social- og sundhedshjælpere).

    Aftenvagterne arbejder 5-2.

    Flere oplysninger

    • Daglig Leder Lajla Stockfleth tlf. 21 33 85 31.

    Frist

    • Der er ansøgningsfrist den 28 september 2020.
    Vi indkalder løbende til samtaler, og vil derfor muligvis kontakte dig inden fristens udløb.
     

    Søg stillingen Social- og sundhedsh... (nyt vindue)
Social- og sundhedsassistent (2)
  • 04-10-2020 SSH / SSA til dag og aftenvagter i Områderne Boeslunde og Dalmose
    Social- og sundhedsassistent/-hjælpere til både dag og aftenvagt ved Hjemmeplejen i Boeslunde og Dalmose

    Vi søger engagerede og humørfyldte social- og sundhedshjælpere/ -assistenter, til Hjemmeplejens landområder i Boeslunde og Dalmose

    • Aftenvagt 28 timer.
    • Dagvagt gerne 37 timer, men kan tilpasses efter dine ønsker.

    Vil du være med til at gøre en forskel for borgerne?
    Har du lyst til at være en del af et team, der sætter pris på engagement, initiativ og selvstændighed?
    Vil du være med til at yde helhedspleje hos komplekse borgere?
    Har du et gyldigt kørekort?

    Kan du svare ja til ovenstående, så vil vi gerne høre fra dig! Vi søger glade og dygtige social- og sundhedshjælpere/ -assistenter til vores udekørende hjemmepleje.

    Vi kan tilbyde

    • på landet hjælper vi hinanden og områderne har et tæt samarbejde
    • en personalegruppe der kun er et opkald væk
    • områder med plads til selvstændighed og personlig udvikling
    • 14 dages introduktion tilpasset den enkeltes behov
    • mulighed for kommune bil i arbejdstimerne
    • dagvagt med arbejde hver 2. weekend
    • aftenvagt med arbejde hver 2. weekend i enten 3-2 eller 5-2 rul
    • tæt samarbejde med sygeplejegruppen, og mange sygeplejefaglige opgaver, der venter på at blive løst af kommende social- og sundhedsassistenter.

    Vil du vide mere?

    Har du har spørgsmål til stillingerne - kontakt

    Ansøgningsfrist

    • 4. oktober 2020

    Vi holder samtaler i uge 41.

    Søg stillingen SSH / SSA til dag og... (nyt vindue)
  • 11-10-2020 Pædagog, PA eller SSA til Rosenkildevej 101

    Spændende stilling som pædagog, pædagogisk assistent eller SSA på Rosenkildevej 101, Autisme Center Vestsjælland


    Trives du med ansvar, selvstændig og teambaseret opgavevaretagelse?
    Vil du være en del af et stærkt fagligt miljø?
    Har du lyst til at bidrage til den høje faglighed, særligt med viden inden for autismespektret og tilgrænsende diagnoser?

    Så er du måske vores nye kollega på Rosenkildevej 101, en del af Autisme Center Vestsjællands Unge- og Voksenområde.

    Rosenkildevej 101 er et kommunalt tilbud, jf. ABL § 105 stk. 2. Her bor 25 unikke borgere, der har behov for støtte og omsorg hele døgnet. Rosenkildevej 101 B danner rammen om et bofællesskab for fem unge voksne borgere. Borgerne har behov for støtte til planlægning og udførelse af mange af dagligdagens gøremål.

    Udover den pædagogik, der knytter sig til at arbejde med mennesker med autismespektrumforstyrrelser, arbejder vi også på at implementere et recoveryorienteret syn på den enkelte borger, og vi er optagede af altid at tænke etik ind i vores arbejde.

    Vi forventer, at du som vores nye kollega

    • har viden om mennesker med autismespektrumforstyrrelser
    • har en professionel tilgang til borgerne
    • kan planlægge og løse opgaver selvstændigt Borgernes forskellige behov gør, at vi som oftest deles op
    • kan agere kontaktperson for 1-2 borgere
    • er god til at dokumentere og reflektere iht. den daglige sparring og tværfagligt samarbejde
    • har interesse i at arbejde med selv- og medbestemmelse hos borgerne.

    Vi tilbyder bl.a.

    • et spændende og afvekslende arbejde
    • en individuel beboergruppe, der stiller krav til engagement, handlekraft og ærlighed
    • en personalegruppe, der ser forskellighed som en force
    • samarbejde med eksterne instanser.

    Du kan forvente at blive klædt på til opgaven med indkøringsvagter og overlevering fra dine nye kollegaer. Autisme Center Vestsjælland samarbejder med Absalon omkring kompetenceudvikling. Det betyder blandt andet, at alle fastansatte pædagoger skal på et pædagogisk diplommodul omkring sociale og kognitive udviklingsforstyrrelser, 10 ECTS-point med intern prøve. Modulet er specialdesignet til os, så der bliver stort fokus på autisme.

    Stillingen er på 35 timer om ugen i gennemsnit. Der er skiftende arbejdstider og arbejde hver anden weekend.

    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst + et lokalt fastsat tillæg.

    Vi indhenter børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

    Har du spørgsmål

    er du meget velkommen til at kontakte
    Du kan læse mere om os på Autisme Center Vestsjællands hjemmeside (nyt vindue)

    Ansøgningsfrist

    • 11. oktober 2020.

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt 28. oktober 2020.

    Opstartsdato

    • 1. december 2020 eller snarest muligt.

     

    Søg stillingen Pædagog, PA eller SS... (nyt vindue)
Rengøring (1)
  • 07-10-2020 Servicemedarbejder til Service 2

    Er du servicemedarbejder med vilje?

    • ser du rengøring som en vigtig kerneydelse, og leverer du med glæde og godt humør?
    • trives du med at have ansvar, og er du god til at organisere, planlægge, arbejde selvstændigt og have overblik?
    • ser du teamsamarbejde som en vej til at styrke din faglighed og samarbejdsevne?
    • kan du formulere dig tydeligt, både i forhold til kolleger og borgere?
    • er du mødestabil og yderst fleksibel?
    • kan du anvende pc og mail på almindeligt brugerniveau?

    Vi forventer, at du har erfaring med rengøring og anerkender når du træder ind i borgernes hjem.

    Du får et selvstændigt rengøringsområde, og skal desuden være parat til at afløse/understøtte kolleger i andre områder ved fravær.

    Du vil i din hverdag møde vore borgere, samt kolleger fra mange forskellige teams. Det er derfor vigtigt, at du kan indgå i et godt samarbejde og god dialog i de teams, du besøger.

    Du har et rummeligt menneskesyn og kan se den enkeltes potentiale. Vi arbejder med stort fokus på at give vores borgere mulighed for et godt liv.
    Serviceteams kerneydelser er rengøring, samt opgaver som bestilling og indkøb af madvarer, husholdnings- og rengøringsartikler m.m.

    Vi søger en ny kollega, 35 timer om ugen og med mødetid kl. 7.00 på mandage og kl. 6.30 de øvrige hverdage.

    Tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. december 2020.

    Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst for rengøringsassistenter + et lokalt fastsat tillæg.

    Vi indhenter straffe- og børneattester.

    Yderligere oplysninger

    Kontakt
    • daglig leder for Service Lene Kring på tlf. 51 31 57 60

    Læs mere om os på Autisme Center Vestsjællands hjemmeside (nyt vindue) (nyt vindue).

    Frist

    • 7. oktober 2020 kl. 9.00.

    Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 22. oktober 2020.

     

    Søg stillingen Servicemedarbejder t... (nyt vindue)
Pædagogmedhjælper (1)
  • 11-10-2020 Pædagogisk personale til vikariat på Rosenkildevej 101

    - en del af Autisme Center Vestsjælland

     
    • Trives du med ansvar, selvstændig og teambaseret opgavevaretagelse?
    • Vil du være en del af et stærkt fagligt miljø?
    • Har du lyst til at bidrage til den høje faglighed, særligt med viden inden for autismespektret og tilgrænsende diagnoser?

    Så er du måske vores nye kollega på Rosenkildevej 101, en del af Autisme Center Vestsjælland.

    Rosenkildevej 101 er et kommunalt tilbud, jf. ABL § 105 stk. 2 med 25 unikke borgere, der har behov for støtte og omsorg hele døgnet. Rosenkildevej 101 B danner rammen om et bofællesskab for fem unge voksne borgere, under Autisme Center Vestsjælland. Borgerne har behov for støtte til planlægning og udførelse af mange af dagligdagens gøremål.

    Udover den pædagogik, der knytter sig til at arbejde med mennesker med autismespektrumforstyrrelser, arbejder vi også på at implementere et recoveryorienteret syn på den enkelte borger, og vi er optagede af altid at tænke etik ind i vores arbejde.

    Hvis du har interesse eller kvalifikationer inden for ernæringsområdet, vil dette være en fordel, da der i teamet er sat særlige indsatser i gang, hvor kost og kosttilberedning er i fokus.

    Vi tilbyder bl.a.

    • et spændende og afvekslende arbejde
    • en individuel beboergruppe der stiller krav til engagement, handlekraft og ærlighed
    • en personalegruppe, der ser forskellighed som en force
    • samarbejde med eksterne instanser.

    Vi forventer, at du som vores nye kollega

    • har kendskab til at arbejde med borgere med særlige behov
    • gerne har kendskab til sansestimulation
    • kan indgå i et konstruktivt og loyalt tværfagligt samarbejde
    • har kørekort
    • kan arbejde selvstændigt og er god til at samarbejde med sit team.

    Den tidsbegrænsede stilling er på 35 timer i gennemsnit om ugen, med skiftende arbejdstider og med arbejde hver anden weekend.

    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst + et lokalt fastsat tillæg.

    Vi indhenter børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

    Har du spørgsmål

    er du meget velkommen til at kontakte
    Du kan læse mere om os på Autismecenter Vestsjællands hjemmeside (nyt vindue) (nyt vindue)

    Ansøgningsfrist

    • 11. oktober 2020.

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt 28. oktober 2020.

    Opstartsdato

    • 1. december 2020 eller gerne snarest muligt.

     

    Søg stillingen Pædagogisk personale... (nyt vindue)
Pædagogisk assistent (2)
  • 11-10-2020 Pædagog, PA eller SSA til Rosenkildevej 101

    Spændende stilling som pædagog, pædagogisk assistent eller SSA på Rosenkildevej 101, Autisme Center Vestsjælland


    Trives du med ansvar, selvstændig og teambaseret opgavevaretagelse?
    Vil du være en del af et stærkt fagligt miljø?
    Har du lyst til at bidrage til den høje faglighed, særligt med viden inden for autismespektret og tilgrænsende diagnoser?

    Så er du måske vores nye kollega på Rosenkildevej 101, en del af Autisme Center Vestsjællands Unge- og Voksenområde.

    Rosenkildevej 101 er et kommunalt tilbud, jf. ABL § 105 stk. 2. Her bor 25 unikke borgere, der har behov for støtte og omsorg hele døgnet. Rosenkildevej 101 B danner rammen om et bofællesskab for fem unge voksne borgere. Borgerne har behov for støtte til planlægning og udførelse af mange af dagligdagens gøremål.

    Udover den pædagogik, der knytter sig til at arbejde med mennesker med autismespektrumforstyrrelser, arbejder vi også på at implementere et recoveryorienteret syn på den enkelte borger, og vi er optagede af altid at tænke etik ind i vores arbejde.

    Vi forventer, at du som vores nye kollega

    • har viden om mennesker med autismespektrumforstyrrelser
    • har en professionel tilgang til borgerne
    • kan planlægge og løse opgaver selvstændigt Borgernes forskellige behov gør, at vi som oftest deles op
    • kan agere kontaktperson for 1-2 borgere
    • er god til at dokumentere og reflektere iht. den daglige sparring og tværfagligt samarbejde
    • har interesse i at arbejde med selv- og medbestemmelse hos borgerne.

    Vi tilbyder bl.a.

    • et spændende og afvekslende arbejde
    • en individuel beboergruppe, der stiller krav til engagement, handlekraft og ærlighed
    • en personalegruppe, der ser forskellighed som en force
    • samarbejde med eksterne instanser.

    Du kan forvente at blive klædt på til opgaven med indkøringsvagter og overlevering fra dine nye kollegaer. Autisme Center Vestsjælland samarbejder med Absalon omkring kompetenceudvikling. Det betyder blandt andet, at alle fastansatte pædagoger skal på et pædagogisk diplommodul omkring sociale og kognitive udviklingsforstyrrelser, 10 ECTS-point med intern prøve. Modulet er specialdesignet til os, så der bliver stort fokus på autisme.

    Stillingen er på 35 timer om ugen i gennemsnit. Der er skiftende arbejdstider og arbejde hver anden weekend.

    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst + et lokalt fastsat tillæg.

    Vi indhenter børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

    Har du spørgsmål

    er du meget velkommen til at kontakte
    Du kan læse mere om os på Autisme Center Vestsjællands hjemmeside (nyt vindue)

    Ansøgningsfrist

    • 11. oktober 2020.

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt 28. oktober 2020.

    Opstartsdato

    • 1. december 2020 eller snarest muligt.

     

    Søg stillingen Pædagog, PA eller SS... (nyt vindue)
  • 11-10-2020 Pædagogisk personale til vikariat på Rosenkildevej 101

    - en del af Autisme Center Vestsjælland

     
    • Trives du med ansvar, selvstændig og teambaseret opgavevaretagelse?
    • Vil du være en del af et stærkt fagligt miljø?
    • Har du lyst til at bidrage til den høje faglighed, særligt med viden inden for autismespektret og tilgrænsende diagnoser?

    Så er du måske vores nye kollega på Rosenkildevej 101, en del af Autisme Center Vestsjælland.

    Rosenkildevej 101 er et kommunalt tilbud, jf. ABL § 105 stk. 2 med 25 unikke borgere, der har behov for støtte og omsorg hele døgnet. Rosenkildevej 101 B danner rammen om et bofællesskab for fem unge voksne borgere, under Autisme Center Vestsjælland. Borgerne har behov for støtte til planlægning og udførelse af mange af dagligdagens gøremål.

    Udover den pædagogik, der knytter sig til at arbejde med mennesker med autismespektrumforstyrrelser, arbejder vi også på at implementere et recoveryorienteret syn på den enkelte borger, og vi er optagede af altid at tænke etik ind i vores arbejde.

    Hvis du har interesse eller kvalifikationer inden for ernæringsområdet, vil dette være en fordel, da der i teamet er sat særlige indsatser i gang, hvor kost og kosttilberedning er i fokus.

    Vi tilbyder bl.a.

    • et spændende og afvekslende arbejde
    • en individuel beboergruppe der stiller krav til engagement, handlekraft og ærlighed
    • en personalegruppe, der ser forskellighed som en force
    • samarbejde med eksterne instanser.

    Vi forventer, at du som vores nye kollega

    • har kendskab til at arbejde med borgere med særlige behov
    • gerne har kendskab til sansestimulation
    • kan indgå i et konstruktivt og loyalt tværfagligt samarbejde
    • har kørekort
    • kan arbejde selvstændigt og er god til at samarbejde med sit team.

    Den tidsbegrænsede stilling er på 35 timer i gennemsnit om ugen, med skiftende arbejdstider og med arbejde hver anden weekend.

    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst + et lokalt fastsat tillæg.

    Vi indhenter børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

    Har du spørgsmål

    er du meget velkommen til at kontakte
    Du kan læse mere om os på Autismecenter Vestsjællands hjemmeside (nyt vindue) (nyt vindue)

    Ansøgningsfrist

    • 11. oktober 2020.

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt 28. oktober 2020.

    Opstartsdato

    • 1. december 2020 eller gerne snarest muligt.

     

    Søg stillingen Pædagogisk personale... (nyt vindue)
Pædagog (6)
  • 06-10-2020 Pædagog til børnehavegruppe - Børnehaven i Fredensgade

    Grundet minimumsnormeringerne har vi fået mulighed for at oprette en ekstra stilling og søger derfor en pædagog 30 timer ugentligt hurtigst muligt

    Da det endnu er uvist, hvad coronaen vil gøre ved økonomien, er stillingen i første omgang midlertidig indtil 30 april 2021, men med fastansættelse for øje, hvis alt går vel.

    Vi er en lille, selvejende institution med børn i alderen 0-6 år, beliggende midt i Slagelse By.

    Vi søger en aktiv og engageret pædagog til storegruppen, hvor der for tiden er 15 børn i alderen 4-5½ år, og hvor du skal arbejde sammen med en pædagogmedhjælper og en pædagog.

    Du er uddannet pædagog, og er fagligt velfunderet med et godt overblik, og du er initiativrig og kan arbejde selvstændigt. Du husker aftaler og får tingene gjort til tiden.

    Vi benytter vores legeplads flittigt, og det er vigtigt, at du ser uderummet som et lige så betydningsfuldt pædagogisk læringsrum som de indendørs.

    Vi vil virkelig værdsætte det, hvis du brænder for sang, musik og drama og har en viden på feltet, som du bruger i dit pædagogiske arbejde.

    Vi har en meget mangfoldig børnegruppe, så du skal kunne samarbejde med alle typer af forældre. Erfaring med samarbejde med forældre i udsatte positioner vil være en stor fordel.

    Vi arbejder med ICDP-temaerne som omdrejningspunkt i vores evalueringskultur, og det vil være rigtig fint, hvis du allerede kender til dem. Det er dog ikke et must, men det er helt afgørende, at du er åben for vedvarende selvevaluering, har en god portion selvindsigt og er i stand til at se situationer i et børneperspektiv, så du kan evaluere og justere egen praksis undervejs.

    Vi har et godt psykisk arbejdsmiljø præget af gensidig tillid, åbenhed og positive høje forventninger til hinanden, og vi har en indiskutabel forventning om, at du kan og vil bidrage til at bevare og udvikle dette til gavn for os alle.

    Børn elsker voksne, der brænder for noget, så hvis du har noget, som du er vild med at lave sammen med børnene, hører vi meget gerne om det - uanset hvad det måtte være.

    Desuden vil det være et plus, hvis du

    • har erfaring med at arbejde med børn med anden etnisk baggrund end dansk og børn og familier i udsatte positioner
    • har sproglige kompetencer indenfor et eller flere mellemøstlige sprog - samtidig med, at du af hensyn til børnenes sproglige udvikling taler dansk flydende og fejlfrit
    • har erfaring som tillidsvalgt.

    Du forventes at kunne arbejde på skiftende arbejdstider i institutionens fulde åbningstid (6.30-17), samt at kunne deltage i et mindre antal årlige aftenmøder. Vi er en gruppe mødestabile medarbejdere, og vi forventer det samme af dig.

    Flere informationer

    Spørgsmål kan rettes til

    Frist

    Hvis du tænker, at dette er et job, du kunne have lyst til at stå op til hver morgen, så hører vi rigtig gerne fra dig
    • senest tirsdag 6. oktober 2020 kl. 12.

    Samtaler vil blive holdt tirsdag 20. oktober fra kl. 15.30.
     

    Søg stillingen Pædagog til børnehav... (nyt vindue)
  • 09-10-2020 Pædagog til Rosenkildevej 85 på 32 timer
    Rosenkildevej 85 danner rammen om et bofællesskab for fire voksne borgere, under Autisme Center Vestsjælland. Borgerne har behov for stor støtte til planlægning og udførsel til alle dagligdagens gøremål.

    Borgernes verbale kommunikation skal understøttes og der er behov for, at du som ressourceperson ved siden af borgeren, vil gøre en indsats for kontinuerligt at vedligeholde og udvikle muligheden for at borgeren kan kommunikere med sin omverden.

    Udover den pædagogik der knytter sig til at arbejde med mennesker med Autisme Spektrum Forstyrrelser, arbejder vi også på at implementere et Recovery orienteret syn på den enkelte borger og vi er optaget af altid at tænke etik ind i vores arbejde.

    Om jobbet og dig

    Du bliver ansat til at arbejde med skiftende arbejdstider som omfatter både dag og aftenarbejde, samt weekend arbejde hver anden weekend.

    Du
    • er uddannet pædagog, meget gerne med neuropædagogisk viden.
    • skal varetage rollen som kontaktpædagog.
    • har kørekort til personbil.
    • kommer til at arbejde i et miljø, hvor der kan forekomme udadreagerende adfærd. Vi arbejder med risikovurderinger, som en af vores metoder til at sikre et godt arbejdsmiljø.

    Lidt om arbejdspladsen Autisme Center Vestsjælland

    Med særligt fokus på opgradering af fagligheden hos den enkelte medarbejder sigter vi mod at være en af de førende virksomheder på landsplan inden for tilbud til mennesker med Autisme Spektrum Forstyrrelser.

    Det betyder, at du som fastansat medarbejder vil blive tilbudt kurser der klæder dig på til at varetage opgaven med en høj grad kvalitet ind i dit arbejde. Dine kolleger vil være mennesker med stolthed og ambitioner ind i deres job - vi vil gerne være stolte af det arbejde vi har udført når dagen er omme.
    Med ca. 680 ansatte er vi Slagelse Kommunes største offentlige arbejdsplads så du får massere af kolleger.

    Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst, hvor der gives et lokalt tillæg.

    Vi indhenter børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

    Har du spørgsmål vedr. jobbet

    kan du rette henvendelse til

    Tiltrædelse

    • 1. december 2020 eller efter aftale.

    Ansøgningsfrist

    • fredag den 9. oktober 2020

    Samtaler vil blive afholdt tirsdag den 20. oktober 2020.

     

    Søg stillingen Pædagog til Rosenkil... (nyt vindue)
  • 11-10-2020 Pædagog til Sygehusets Børneinstitution

    Sygehusets Børneinstitution søger en pædagog til børnehaven, 31 timer ugentligt, med tiltrædelse snarest muligt.


    Sygehusets Børneinstitution er en selvejende integreret institution, der er normeret til 33 vuggestuebørn i vuggestuehuset og 60 børnehavebørn i børnehavehuset. Desuden er der 20 medarbejdere, et tæt samarbejde med bestyrelsen og driftsoverenskomst med Slagelse kommune.

    I Sygehusets Børneinstitution sigter vi mod stjernerne, når vi bevidst arbejder mod målet: robuste børn der trives og mestrer livet. Vi tilbyder et miljø præget af nærvær, gensidig respekt og høj faglighed, fordi alle børn har ret til et godt børnemiljø med trivsel, sundhed, udvikling og læring. Vi ser trivsel som fundamentet for gode børnemiljøer og fællesskaber. Vi bestræber os på at danne en tryg og motiverende ramme med værdifulde, udviklende øjeblikke, for det enkelte barn.

    Vi tilbyder

    • en arbejdsplads med visioner, dynamik og udvikling
    • en institution hvor vi arbejder med tidlig opsporing og med fokus på læringsmiljøets betydning
    • en institution hvor der arbejdes målrettet med den styrkede pædagogiske læreplan
    • en organisering i dagligdagen så der arbejdes alene eller i mindre grupper og hvor det er opgaven der sætter holdet
    • en systematisk evalueringskultur, der sikrer den aktuelle børnegruppes behov
    • en positiv og erfaren personalegruppe, der er med på nye ideer og tiltag
    • et godt og konstruktivt samarbejde med bestyrelsen.

    Faglige kompetencer

    Du
    • er uddannet pædagog og har erfaring fra dagtilbudsområdet
    • har særlige faglige kompetencer indenfor arbejdet med børnehavebørn
    • er fortrolig med digitale platforme og er rutineret IT bruger
    • har erfaring med eller kendskab til Marte meo metoden
    • kan sætte dig selv i spil i forhold til kerneopgaven, så det skaber kvalitet for børnene
    • ?har ressourcesyn og ser det positive først
    • gør det bedste for at skabe og bidrage til et godt børnemiljø, et godt arbejdsfællesskab og en god forældrekontakt
    • ?er refleksiv over egen og andres pædagogiske praksis
    • kan arbejde selvstændigt og systematisk, udviser handlekraft og kan bevare overblikket i pressede situationer
    • tager ansvar for helheden og opgavernes løsninger.

    Personlige kompetencer

    Du
    • identificerer dig med vores værdier og pædagogiske tilgang, som kort er beskrevet øverst i stillingsopslaget
    • er stolt af din profession og sætter mål som du stræber efter at nå
    • er udadvendt, har humor og udstråler livsglæde
    • har en høj arbejdsmoral, er fleksibel og udviser handlekraft
    • kan kommunikere tydeligt, er tillidsskabende og tager dit ansvar alvorligt
    • er modig og tør sætte noget på spil.

    For yderligere information

    Har du yderligere spørgsmål til stillingen eller ønsker du at besøge os, så er du velkommen til at kontakte
    • souschef Louise Kolbe Nielsen eller virksomhedsleder Bettina Hansen på tlf. 24 96 06 50.

    Du er også velkommen til at besøge Sygehusets Børneinstitutions hjemmeside (nyt vindue).

    Ansøgningsfrist

    Send din motiverede ansøgning med CV, dokumentation for uddannelse og relevante bilag, inden
    • søndag den 11. oktober 2020.

    Vi forventer at holde samtaler i uge 43.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


     

    Søg stillingen Pædagog til Sygehuse... (nyt vindue)
  • 11-10-2020 Pædagog, PA eller SSA til Rosenkildevej 101

    Spændende stilling som pædagog, pædagogisk assistent eller SSA på Rosenkildevej 101, Autisme Center Vestsjælland


    Trives du med ansvar, selvstændig og teambaseret opgavevaretagelse?
    Vil du være en del af et stærkt fagligt miljø?
    Har du lyst til at bidrage til den høje faglighed, særligt med viden inden for autismespektret og tilgrænsende diagnoser?

    Så er du måske vores nye kollega på Rosenkildevej 101, en del af Autisme Center Vestsjællands Unge- og Voksenområde.

    Rosenkildevej 101 er et kommunalt tilbud, jf. ABL § 105 stk. 2. Her bor 25 unikke borgere, der har behov for støtte og omsorg hele døgnet. Rosenkildevej 101 B danner rammen om et bofællesskab for fem unge voksne borgere. Borgerne har behov for støtte til planlægning og udførelse af mange af dagligdagens gøremål.

    Udover den pædagogik, der knytter sig til at arbejde med mennesker med autismespektrumforstyrrelser, arbejder vi også på at implementere et recoveryorienteret syn på den enkelte borger, og vi er optagede af altid at tænke etik ind i vores arbejde.

    Vi forventer, at du som vores nye kollega

    • har viden om mennesker med autismespektrumforstyrrelser
    • har en professionel tilgang til borgerne
    • kan planlægge og løse opgaver selvstændigt Borgernes forskellige behov gør, at vi som oftest deles op
    • kan agere kontaktperson for 1-2 borgere
    • er god til at dokumentere og reflektere iht. den daglige sparring og tværfagligt samarbejde
    • har interesse i at arbejde med selv- og medbestemmelse hos borgerne.

    Vi tilbyder bl.a.

    • et spændende og afvekslende arbejde
    • en individuel beboergruppe, der stiller krav til engagement, handlekraft og ærlighed
    • en personalegruppe, der ser forskellighed som en force
    • samarbejde med eksterne instanser.

    Du kan forvente at blive klædt på til opgaven med indkøringsvagter og overlevering fra dine nye kollegaer. Autisme Center Vestsjælland samarbejder med Absalon omkring kompetenceudvikling. Det betyder blandt andet, at alle fastansatte pædagoger skal på et pædagogisk diplommodul omkring sociale og kognitive udviklingsforstyrrelser, 10 ECTS-point med intern prøve. Modulet er specialdesignet til os, så der bliver stort fokus på autisme.

    Stillingen er på 35 timer om ugen i gennemsnit. Der er skiftende arbejdstider og arbejde hver anden weekend.

    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst + et lokalt fastsat tillæg.

    Vi indhenter børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

    Har du spørgsmål

    er du meget velkommen til at kontakte
    Du kan læse mere om os på Autisme Center Vestsjællands hjemmeside (nyt vindue)

    Ansøgningsfrist

    • 11. oktober 2020.

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt 28. oktober 2020.

    Opstartsdato

    • 1. december 2020 eller snarest muligt.

     

    Søg stillingen Pædagog, PA eller SS... (nyt vindue)
  • 11-10-2020 Pædagogisk personale til vikariat på Rosenkildevej 101

    - en del af Autisme Center Vestsjælland

     
    • Trives du med ansvar, selvstændig og teambaseret opgavevaretagelse?
    • Vil du være en del af et stærkt fagligt miljø?
    • Har du lyst til at bidrage til den høje faglighed, særligt med viden inden for autismespektret og tilgrænsende diagnoser?

    Så er du måske vores nye kollega på Rosenkildevej 101, en del af Autisme Center Vestsjælland.

    Rosenkildevej 101 er et kommunalt tilbud, jf. ABL § 105 stk. 2 med 25 unikke borgere, der har behov for støtte og omsorg hele døgnet. Rosenkildevej 101 B danner rammen om et bofællesskab for fem unge voksne borgere, under Autisme Center Vestsjælland. Borgerne har behov for støtte til planlægning og udførelse af mange af dagligdagens gøremål.

    Udover den pædagogik, der knytter sig til at arbejde med mennesker med autismespektrumforstyrrelser, arbejder vi også på at implementere et recoveryorienteret syn på den enkelte borger, og vi er optagede af altid at tænke etik ind i vores arbejde.

    Hvis du har interesse eller kvalifikationer inden for ernæringsområdet, vil dette være en fordel, da der i teamet er sat særlige indsatser i gang, hvor kost og kosttilberedning er i fokus.

    Vi tilbyder bl.a.

    • et spændende og afvekslende arbejde
    • en individuel beboergruppe der stiller krav til engagement, handlekraft og ærlighed
    • en personalegruppe, der ser forskellighed som en force
    • samarbejde med eksterne instanser.

    Vi forventer, at du som vores nye kollega

    • har kendskab til at arbejde med borgere med særlige behov
    • gerne har kendskab til sansestimulation
    • kan indgå i et konstruktivt og loyalt tværfagligt samarbejde
    • har kørekort
    • kan arbejde selvstændigt og er god til at samarbejde med sit team.

    Den tidsbegrænsede stilling er på 35 timer i gennemsnit om ugen, med skiftende arbejdstider og med arbejde hver anden weekend.

    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst + et lokalt fastsat tillæg.

    Vi indhenter børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

    Har du spørgsmål

    er du meget velkommen til at kontakte
    Du kan læse mere om os på Autismecenter Vestsjællands hjemmeside (nyt vindue) (nyt vindue)

    Ansøgningsfrist

    • 11. oktober 2020.

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt 28. oktober 2020.

    Opstartsdato

    • 1. december 2020 eller gerne snarest muligt.

     

    Søg stillingen Pædagogisk personale... (nyt vindue)
  • 18-10-2020 Pædagoger til Rosenkilde Skole

    På Rosenkilde Skole får vi fortsat nye elever. Derfor søger vi nye kolleger.


    Rosenkilde Skole er en intern specialskole, som er en del af Autisme Center Vestsjælland.
    Vi har i øjeblikket 132 elever. Skolen tilbyder vidtgående specialundervisning efter Folkeskolelovens §20.2 til børn og unge mellem 6-18 år. Skolen går fra 0.-10. klasse.

    Alle eleverne på Rosenkilde Skole har en autismediagnose, og vi har på skolen elever fra hele autismespektret. Vores skoletilbud er til elever, der har brug for en specialpædagogisk tilgang. Den undervisning, vi tilbyder, er særligt tilrettelagt - nogle gange én til én, andre gange undervises i små grupper. En klasse på Rosenkilde Skole er oftest bestående af 5 til 8 elever. I alle klasser er der tilknyttet tre medarbejdere, bestående af lærere, pædagoger, pædagogiske assistenter og pædagogmedhjælpere.

    En del af skolens profil er, at vi er en skole med stort fokus på udeskoleelementet som en fast del af vores fagforløb. Det vil sige, at i hvert undervisningsforløb foregår dele af forløbet uden for klasserummet. Vi søger en pædagoger, der kan være med til at understøtte udeskoletanken.
    Derudover har vi også meget fokus på at bringe de etiske overvejelser ind i hverdagens dilemmaer, både i forhold til elever og kolleger.

    Vi søger pædagoger, der

    • har erfaring inden for det specialiserede skoleområde
    • har erfaring i forhold til at forberede, gennemføre og evaluere undervisningsforløb selvstændigt og i samarbejde med kollegaer
    • igangsætter og initiativrig og gerne musisk orienteret
    • har erfaring eller lyst til at arbejde med natur, friluftsliv og håndværk
    • har en kreativ tilgang til undervisningen og har kendskab til alternative undervisningsmetoder og meget gerne med erfaring med udeskole
    • er tydelige i kommunikationen, både mundtligt og skriftligt
    • har en positiv tilgang til arbejdsfællesskabet og trives i en omskiftelig hverdag, hvor dagene aldrig er ens
    • er reflekterende samt fagligt og pædagogisk velfunderede, med sans for struktur og forudsigelighed
    • er god til relationer, nærværende og rummelig samt optagede af at skabe gode læringsforløb for eleverne i samarbejde med kollegaer
    • har vilje og evne til at indgå i åben dialog om udførelse af kerneopgaven på et reflekteret pædagogisk grundlag, både i forhold til undervisning og til den socialpædagogiske opgave
    • har solide kommunikative evner både i forhold til elever, forældre og kolleger.

    Rosenkilde Skole er en velfungerende skole med et godt fagligt miljø, engagerede forældre og kompetente medarbejdere.

    Vi tilbyder et stærkt arbejdsfællesskab og et arbejde, hvor det forventes, at du undrer dig og spørger ind til noget, du måske ikke forstår, og hvor gensidig respekt for elever og kollegaer er essentielt.

    Har du lyst til at være en del af Rosenkilde Skole, så hører vi gerne om dine kompetencer.
    Vi glæder os til at byde dig velkommen til vores dejlige skole.

    Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst + et lokalt fastsat tillæg.

    Vi indhenter børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelse.

    Autisme Center Vestsjælland samarbejder med Absalon omkring kompetenceudvikling. Det betyder blandt andet, at alle fastansatte lærere og pædagoger skal på et pædagogisk diplommodul i socialkognitive udviklingsforstyrrelser, 10 ECTS-point med intern prøve. Modulet er specialdesignet til os, så der bliver stort fokus på autisme.

    Har du spørgsmål

    er du meget velkommen til at kontakte en af skolens daglige ledere
    Du kan læse mere om os på Autisme Center Vestsjællands hjemmeside (nyt vindue) (nyt vindue)

    Stillingerne er på 35 timer pr. uge.

    Opstartsdato

    • 1. december 2020.

    Ansøgningsfrist

    • 18. oktober 2020.

    Der afholdes samtaler 28. oktober 2020.

     

    Søg stillingen Pædagoger til Rosenk... (nyt vindue)
Lærer (4)
  • 08-10-2020 Matematiklærer til Flakkebjerg Skole

    Flakkebjerg Skole søger lærer med tiltrædelse 1. november eller snarest derefter.


    Da Jacob er blevet valgt til formand for Slagelse Lærerkreds søger vi en uddannet lærer med undervisningsfag i matematik og musik gerne kombineret med enten tysk eller natur- og teknologi til en fast stilling med klasselærerfunktion på mellemtrinnet.

    Flakkebjerg Skole er en 1-sporet skole beliggende i landsbyen Flakkebjerg ca. 10 km syd for Slagelse. Skolen har ca. 120 elever i 0.-6. klasse.

    Flakkebjerg Skole er en ambitiøs, udviklingsorienteret skole med et inkluderende fagligt- og socialt læringsmiljø.

    Vi har fokus på, at vi gennem klasserums-ledelse og arbejdet med synlig læring og databaseret læringsledelse styrker udviklingen af afvekslende undervisningsformer, så vi kan tilbyde læringsmiljøer, der imødekommer de meget forskellige behov, vores elever har.

    Vi forventer, at du

    • er læreruddannet
    • er fagligt dygtig og ambitiøs - både på egne - og på elevernes vegne
    • vil bidrage positivt og engageret til det forpligtende kollegiale fællesskab
    • er en dygtig klasseleder med gode relationskompetencer
    • har en positiv og anerkendende tilgang til både elever, forældre og kolleger

    Vi kan tilbyde dig

    • et travlt og forpligtende arbejdsfællesskab med dygtige og engagerede kolleger, der prioriterer trivsel, faglighed, samarbejde og arbejdsglæde meget højt
    • en spændende og varieret hverdag sammen med elever, der generelt er glade for deres skole
    • et skole-hjem-samarbejde med forældre, der generelt er meget tilfredse med deres barns skole og som møder skolen og dens medarbejdere med tillid og positive forventninger.

    Vi opfordrer altid ansøgere til at besøge skolen

    - så du kan høre, hvad vi i øvrigt kan tilbyde.

    Besøg aftales med
    • skoleleder Lisbeth Bergstedt på tlf. 20 41 58 93.

    Der indhentes børne- og straffeattest ved alle nye ansættelser i Slagelse Kommune.

    Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

    Ansøgningsfrist

    • torsdag den 8. oktober kl. 12.00

    Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 43.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Søg stillingen Matematiklærer til F... (nyt vindue)
  • 14-10-2020 Barselsvikariat til Hashøjskolen

    Hashøjskolen søger barselsvikar pr. 1. december eller hurtigst muligt

    Hashøjskolen er en 1-sporet skole i vækst med ca. 140 elever fordelt på 0.- 6. klasse. Vi er en god lille lokalt forankret skole med et dejligt naturområde, der bare venter på at blive brugt. Derfor har vi sat bevægelse på som et af vores indsatsområder for skolen. Vi bruger bevægelse i vores undervisning, og derfor ser man ofte en flok glade elever der løber, springer, undersøger og spiller på skolens område.

    Vi har et tæt samarbejde med idrætsforeninger og ikke mindst Gerlev idrætshøjskole, der giver værdifuld inspiration til alle på skolen, ligesom vi har et tæt samarbejde med lokalsamfundet generelt.

    Vi har fokus på udvikling af innovative, teknologiske og digitale kompetencer med høj faglighed i og på tværs af fag.

    Vi har netop i dette skoleår sammen med Slots Bjergby daginstitution fået nye bygninger koblet til skolen, så vi nu har vuggestue, børnehave og fritidshjem i fællesbygningen. Den nye bygning indeholder også et stort fællesrum der giver plads til læring og bevægelse.

    Vi vil have en skole, hvor trivsel, faglighed og kreativitet går hånd i hånd, fordi vi tror på, at det giver glade medarbejdere og elever, der kompetent kan møde omverdenen. Vi griner meget sammen, og giver plads for hinandens forskelligheder.

    Vil du være en aktiv rollemodel for vores elever, og være med til at tage ansvar for fremtidens undervisnings- og aktivitetsmiljø, så er du den lærer, vi søger. Du skal være med til, at skolen bliver et typeeksempel på, hvordan man opbygger et lokalt forankret innovativt læringsmiljø.

    Fagkombinationer og kompetencer, vi har brug for

    • Dansk i 1. klasse
    • Kristendom
    • Billedkunst
    • Historie

    Dette vikariat er længere en normalt, da vores medarbejder er blevet nødt til at gå hjem tidligt i graviditeten.

    Selvom din fagkombination ikke helt matcher vores ønsker, er du velkommen til at sende din ansøgning til skolen.

    Yderligere oplysninger

    Ønsker du at vide mere om skolen, er du velkommen til at kontakte
    Du er også meget velkommen til efter aftale at komme og besøge skolen. Du kan også besøge os på Facebook.

    Ansøgningsfrist

    • 14. oktober 2020 kl. 12.00

    Samtaler i uge 43.

    Søg stillingen Barselsvikariat til ... (nyt vindue)
  • 22-10-2020 Lærer til Marievangsskolen
    Marievangsskolen søger en erhvervsrettet lærer med mod på praksisorienteret undervisning.

    Stillingsbeskrivelse

    Der er tale om en fast fuldtidsstilling med ansættelse fra 1. december 2020. Du vil blive ansat som lærer på samme vilkår som andre ansatte på Marievangsskolen.

    Marievangsskolen opretter en erhvervslinje for 8. og 9. klasse. I første fase oprettes en erhvervsklasse på 8. årgang pr. 1. januar 2021. I denne forbindelse søger vi en lærer, som brænder for en praksisnær og erhvervsrettet undervisning.

    Du behøver nødvendigvis ikke at være faglærer i dansk og matematik, men gennem din undervisning kan du tilføre fagene et praktisk perspektiv, som appellerer til både hoved og hænder hos din elever. Derudover vil lokale, gode faglige undervisere tilføre klassen faglige turbo-forløb, som sikrer et passende fagligt niveau.

    Du har gode relationskompetencer ift. dine elever og er indstillet på et tæt samarbejde med vores lokale erhvervsklasser (ZBC), som er nabo til skolen, samt vores uddannelsesvejleder (UU Slagelse).

    Erhvervsklassens målgruppe er elever i 8. klasse, som er motiverede til et målrettet forløb, der sikrer påbegyndelse og gennemførelse af en erhvervsuddannelse - og derfor er nysgerrige på de mange spændende muligheder, som tilbydes på vores lokale ZBC.

    Derfor søger vi en person, der

    • har fokus på praksisnær undervisning
    • udviser gode samarbejdskompetencer med både interne og eksterne interessenter
    • har gode relationskompetencer og kan motivere unge mennesker i at nå deres mål
    • har erfaringer med brobygning mellem folkeskolen og erhvervsuddannelserne
    • som en del af Marievangsskolen er en god team-player, der ser team-samarbejde som et naturligt arbejdsgrundlag og har styr på sin klasseledelse.

    Du ansættes pr. 1. december 2020. Dermed har du god tid til sammen med dine samarbejdspartnere at forberede erhvervsklassens opstart den 4. januar 2021.

    Marievangsskolen er en afdelingsopdelt tresporet skole med ca. 650 elever fordelt på 0.-9. klasse og tre modtagerklasser samt en sprogbørnehaveklasse. Herudover har skolen tilknyttet en SFO og en klub. Vi er ca. 85 medarbejdere på skolen.

    Vi er en skole med en stor og spændende diversitet bundet sammen med meningsskabende fællesskaber og fokus på social og faglig progression. Skolens pædagogiske udvikling fokuserer først og fremmest på relationskompetencer, klasseledelse samt en velfunderet didaktik.

    For nyansatte gælder bl.a. følgende

    • mentorordning, hvor nyuddannede lærere får en erfaren lærer som coach
    • møderække fordelt over skoleåret mellem nyansatte, ledelsen og TR
    • under medarbejdersamtaler laves aftaler om den ansattes fremtidige arbejdsfunktioner og udvikling
    • du får din egen PC og har mulighed for flekstid.

    Yderligere oplsyninger

    Ønsker du at vide mere om skolen, er du velkommen til at kontakte
    Du er også meget velkommen til efter aftale at komme og besøge skolen.

    Frist

    • torsdag den 22. oktober 2020.

    Ansættelsessamtaler: tirsdag den 27. oktober 2020 fra kl. 15.00.

    Ansættelse: pr. 1. december 2020.
     

    Søg stillingen Lærer til Marievangs... (nyt vindue)
  • 23-10-2020 Lærer til Vemmelev Skole

    Pr. 1. december søger vi på Vemmelev Skole en lærer til fastansættelse på 37 timer.

    Din faglige profil kan have mange facetter. Vi har flere muligheder, som afhænger af, hvilke fag du kan tilbyde, men det vil primært være på mellemtrin og i udskolingen. Det er ikke afgørende, om du er naturfaglig eller måske har en mere humanistisk profil - i forbindelse med den kommende fagfordeling kan mange kombinationer sættes i spil. Vi er selvfølgelig nysgerrige på, hvad dine spidskompetencer er, og hvis tysk er en af dem, gør det ikke noget! Det er vigtigt, at du brænder for at arbejde med relationer i klasser med udfordringer af varierende slags, og at du også har erfaring med dette. Arbejdet med dette vil være vigtigt fokusområde for dig - især i udskolingen.

    Det er vigtigt, at du som lærer trives i fællesskabet og teamsamarbejdet, da vi lægger stor vægt på åbenhed, samarbejde og kommunikation på Vemmelev Skole. Du skal være klar til at give og modtage feedback om din undervisning - både fra kollegaer, ledelse og elever.

    Vemmelev Skole er en velfungerende og velrenommeret folkeskole med ca. 460 elever, heraf 34 elever i skolens specialklasserække (elever med generelle indlæringsvanskeligheder). 

    Teamsamarbejdet er en naturlig del af hverdagen.

    Vi er i gang med at udvikle skolen til en Certificeret Idrætsskole i samarbejde med Danmarks Idrætsforbund, fordi vi tror på, at idræt og bevægelse kan være med til at udvikle elevernes læring og trivsel. Alle elever har 5 eller 6 lektioners idræt, motorik og bevægelse.

    Hvis du finder os på Facebook, kan du få et godt indblik i vores spændende og alsidige dag her på Vemmelev Skole.

    Vi lægger vægt på at du

    • har lærereksamen
    • har gode relationskompetencer
    • har en anerkendende og ressourceorienteret tilgang til eleverne og deres forældre samt til kolleger
    • kan sætte mål for eleverne og kan reflektere over egen pædagogisk praksis

    Vi tilbyder

    • et tæt og forpligtende teamsamarbejde med dygtige og engagerede kolleger
    • positive og interesserede elever og forældre
    • egen PC og arbejdsplads
    • fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden
    • god offentlig transport og meget nem adgang til motorvejen
    • Løn efter gældende overenskomst

    Flere informationer

    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til
    • skoleleder Emil Krapper eller viceskoleleder Peder Helveg på telefon 58 38 33 31

    Ansøgningsfrist

    • 23. oktober kl. 12

    Vi afholder samtaler mandag den 26. oktober.

    Søg stillingen Lærer til Vemmelev S... (nyt vindue)
Leder (1)
  • 07-10-2020 Viceskoleleder til Slagelse Heldagsskole
    Ambitiøs og velfunderet Heldagsskole søger viceskoleleder, der sammen med personalet, elever, forældre og skoleleder vil arbejde for, at Slagelse Heldagsskole fortsat er en rigtig god skole at gå og arbejde på.

    Om Slagelse Heldagsskole

    Slagelse Heldagsskole er en del af Slagelse Kommunes tilbudsvifte til udfordrede børn og unge. Skolen har til huse i Slagelse by på en stor nedlagt almen skole. Matriklen deles med Slagelse Kommunes Behandlingsskole og Center for Specialundervisning. Skolen har gennemgået en omfattende renovering inden for de sidste fem år og fremstår med gode faciliteter inde såvel som ude. For indeværende har skolen 68 elever og 36 ansatte.

    Elevernes trivsel og faglige progression er i fokus, og skolen er en vigtig deltager i elevernes dannelsesproces. Som viceskoleleder på Slagelse Heldagsskole har du ambitioner for såvel elevernes faglige udvikling som deres trivsel. Du ser dannelse som en af skolens vigtige opgaver i fællesskab med forældrene, og du er drevet af høje ambitioner om at gøre en positiv forskel for alle eleverne - også når det er svært.

    Skolen modtager elever fra 0.-10. klasse fra hele Slagelse Kommune.

    Arbejdsopgaverne er mangfoldige og fordeles i samarbejde. Følgende indgår som udgangspunkt

    • Samarbejde med personale, ledergruppe og forældre om klassernes og den enkeltes faglige udvikling, trivsel og dannelse
    • Personaleledelse - i samarbejde med nærmeste leder - for en gruppe engagerede medarbejdere
    • Administrative opgaver herunder planlægning af året, arbejdstid, vikardækning og lignende.

    Faglige kompetencer

    • Kan lede møder, stå for opfølgning, arbejde systematisk med både overblik og sans for detaljer, og har lyst og evne til at navigere inden for det serviceniveau, der er politisk besluttet, og hvor vi altid stræber mod det bedste af det mulige
    • Stærk og præcis i kommunikation - også skriftligt
    • Teknisk kunnen inden for administrative systemer, men ikke nødvendigvis erfaring
    • Uddannet inden for skoleverdenen og med diplomuddannelse i ledelse eller villig til at tage diplomuddannelsen ved siden af en travl hverdag.

    Personlige egenskaber

    • Loyalitet - kan arbejde selvstændigt og loyalt ud fra de rammer, værdier og beslutninger, der er truffet
    • Blik for hvad der skal til for at skabe de bedste rammer for medarbejdere og elever
    • Arbejdsom og får opgaverne fra hånden
    • Systematisk og god til at skabe og bevare overblik
    • Trives også når vi er i proces og i gang med udvikling
    • Har klare værdier i forhold til elever, personale og forældre samt i forhold til det at være ansat i offentlig forvaltning.

    Ledelsesteamet på Slagelse Heldagsskole består af en skoleleder og en viceskoleleder. Ledelsesteamet har fokus på opgaven og den fælles retning som skole og organisation. Ledelsen er en synlig del af Slagelse Heldagsskole, både i dagligdagen på gulvet og i samarbejdet med forældre. Som viceskoleleder skal man have lyst til at arbejde bag linjerne med alle de administrative opgaver, der giver de bedst mulige rammer. En vigtig evne er derfor, at man kan tænke sig til, hvad der skal til, for at andre får de bedste betingelser, og at man kan handle derefter.

    Stillingen ønskes besat pr. 1. december 2020.

    Viceskolelederen indplaceres lønmæssigt efter gældende overenskomst.

    Ansøgningsfrist

    • onsdag den. 7. oktober 2020 kl. 12.00.

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43.

    Flere informationer

    Interesserede ansøgere opfordres til at kontakte
    • skoleleder Morten Theiss Westermann på telefon 23 83 47 59 eller mail morwe@slagelse.dk


    Søg stillingen Viceskoleleder til S... (nyt vindue)
Kontor og administration (1)
  • 14-10-2020 Sagsbehandler til Byggeri

    Vores dynamiske landzoneteam i Byggeri søger en kollega - er det dig?

    Vi søger en frisk sagsbehandler med et godt overblik dels som administrativ hjælp for landzoneteamet og dels til at behandle kloaksager.

    I Slagelse Kommune oplever vi en stigning af byggesager i det åbne land. Samtidig er vi i fuld gang med at kloakere sommerhusområder og landsbyer samt adskille regn- og spildevand i byerne. Til at hjælpe med det søger vi en medarbejder med flair for det administrative og et vist kendskab til afløbsinstallationer.

    Dine primære opgaver i forhold til landzoneteamet

    • Skrive kvitteringsbreve med anmodning om supplerende oplysninger
    • Indlede sager om at lovliggøre eksisterende forhold
    • Skabe overblik over sagsforløbet i de enkelte sager
    • Forberede naboorienteringer
    • Afslutte sager.

    Dine primære opgaver i forhold til kloaksager

    • Varsle og meddele påbud i henhold til spildevandsplanen
    • Behandle dispensationer og meddele tilladelser
    • Servicering og rådgivning af borgere, ejendomsmæglere og kloakmestre
    • Ajourføre spildevandsoplysninger i Bygnings- og Boligregisteret (BBR).

    Din nye arbejdsplads bliver i Korsør, hvor størstedelen af vores tekniske specialister har kontor.

    Samarbejde er vores fællesnævner i afdelingen, centeret og kommunens forsyningsselskab.

    Sagt på en anden måde: Vi leder efter en kollega, der vil støtte op om afdelingens bestræbelser på at gøre en positiv forskel for borgere og erhvervsliv i Slagelse Kommune. Er det dig, ser du først og fremmest dig selv som en samarbejdspartner, som medvirker til at få ting til at ske. Du formår at se sagerne fra flere sider, og er indstillet på at finde pragmatiske løsninger, og prioritere tid til sager som kræver ekstra opmærksomhed.

    Dit CV

    • en teknisk uddannelse eller en uddannelse inden for HK-området
    • erfaring med kommunal sagsbehandling
    • en vis viden om afløbsinstallationer
    • lyst til at trives i en politisk styret organisation

    Byggeri: din nye afdeling

    Du får cirka 20 kompetente kollegaer på kontoret i Korsør. Vi behandler årligt cirka 4.500 sager med det overordnede mål, at Slagelse skal være landets bedste kommune at bo og/eller drive virksomhed i. Vores vigtigste værktøj er dialog, og vores rettesnor er, at vi er glade, når vores kunder er glade. Vi er en blanding af administrative profiler og erfarne fagspecialister, så du kan glæde dig til gode muligheder for vidensdeling og sparring. Vores miljø er behageligt og imødekommende - her er ganske enkelt rart at være.

    Vil du vide mere?

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • afdelingsleder i Byggeri Jens Bendix, telefon 51 54 18 72

    Ansøgningsfrist

    Send din ansøgning inklusiv CV senest
    • den 14. oktober 2020.


    Søg stillingen Sagsbehandler til By... (nyt vindue)
Fysioterapeut (1)
  • 05-10-2020 Sundhedskonsulent til Forebyggelse
    Sundhedstilbud - Forebyggelse i Slagelse Kommune søger en sundhedskonsulent.

    I Forebyggelse arbejder vi med udgangspunkt i en motiverende samtale og de sundhedspædagogiske principper og tager afsæt i Sundhedsstyrelsens anbefalinger og forløbsprogrammer. Vi har tilbud inden for KRAM faktorerne, og vores indsatser er målrettet borgere med én eller flere livsstilssygdomme eller risiko herfor, såsom KOL, hjerte-kar-sygdomme, diabetes, svær overvægt med flere. Som Sundhedskonsulent skal du understøtte borgeres motivation hen imod en sundere livsstil og støtte dem til øgede sundhedskompetencer i deres hverdag.

    Din arbejdsdag bliver fyldt med undervisning på hold og forløbskoordination af borgernes forløb. Du bliver kontaktperson for borgerforløb, men arbejder altid i et team. Alle borgerforløb tilrettelægges individuelt ud fra de indsatser vi har samt borgernes behov. Vi vægter forandring, brobygning til andre aktiviteter og netværksdannelse for borgerne.

    Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være

    • Diagnoserettet holdundervisning for borgere med livsstilssygdomme.
    • Varetagelse af fysisk aktivitet på hold.
    • Kost- og motionsvejledninger.
    • Afklarende samtaler i mindre omfang.

    Vi søger en kollega, der har en af følgende uddannelser

    • Professionsbachelor i ernæring og sundhed.
    • Relevant sundhedsfaglig bacheloruddannelse, eksempelvis fysioterapeut, ergoterapeut eller sygeplejerske (med overbygning på diplomniveau inden for kost/fysisk aktivitet).
    • Klinisk diætist (med relevant videreuddannelse og erfaring inden for fysisk aktivitet).

    I Sundhedstilbud arbejder vi ud fra følgende grundprincipper

    • Understøttelse af mestring af eget liv.
    • Én borger - én plan.
    • Det hele menneske - samspil med andre tilbud.
    • Ændre vaner varigt, varig effekt.
    • Mindst indgribende tilbud, herunder ikke-kommunale.
    • Differentierede forløb med kvalitet.
    • Let tilgængelighed.

    Vi forventer, at du

    • kan identificere dig med at arbejde ud fra Sundhedstilbuds grundprincipper
    • har sundhedspædagogisk- og undervisningserfaring
    • har erfaring med den motiverende samtale
    • er stabil og omstillingsparat
    • er en glad, udadvendt og frisk kollega
    • har empati
    • er en teamspiller og vægter det tværfaglige samarbejde højt
    • har solidt kendskab til diabetes-området.

    Vi tilbyder

    • mange engagerede kollegaer med stærk faglighed og mod på at dele ud af denne
    • arbejde i en værdibaseret organisation
    • en arbejdsdag hvor du har indflydelse på planlægningen
    • en arbejdsplads hvor arbejdsglæde, tryghed og fokus på sagen er vigtige nøgleord
    • en organisation, der ikke er stationær.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Stillingen er med ansættelse fra 1. december 2020 og med en ugentlig arbejdstid på 32 timer. Din primære arbejdsplads vil være i Slagelse.
    Der kan i mindre omfang være opgaver i Korsør, hvorfor det vil være en fordel, at du har kørekort.

    Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation.

    Yderligere information

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • livsstilskonsulent Connie Larsen på conla@slagelse.dk eller på telefon 29 10 08 88.
    • leder af Forebyggelse Merete Mørch på mail memoe@slagelse.dk eller telefon 20 11 61 05.

    Ansøgningsfrist

    • 5. oktober 2020.
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt 22. og/eller 27. oktober 2020.

    Ved alle ansættelser i Slagelse Kommune skal der foreligge straffeattest.

    Søg stillingen Sundhedskonsulent ti... (nyt vindue)
Ergoterapeut (1)
  • 05-10-2020 Sundhedskonsulent til Forebyggelse
    Sundhedstilbud - Forebyggelse i Slagelse Kommune søger en sundhedskonsulent.

    I Forebyggelse arbejder vi med udgangspunkt i en motiverende samtale og de sundhedspædagogiske principper og tager afsæt i Sundhedsstyrelsens anbefalinger og forløbsprogrammer. Vi har tilbud inden for KRAM faktorerne, og vores indsatser er målrettet borgere med én eller flere livsstilssygdomme eller risiko herfor, såsom KOL, hjerte-kar-sygdomme, diabetes, svær overvægt med flere. Som Sundhedskonsulent skal du understøtte borgeres motivation hen imod en sundere livsstil og støtte dem til øgede sundhedskompetencer i deres hverdag.

    Din arbejdsdag bliver fyldt med undervisning på hold og forløbskoordination af borgernes forløb. Du bliver kontaktperson for borgerforløb, men arbejder altid i et team. Alle borgerforløb tilrettelægges individuelt ud fra de indsatser vi har samt borgernes behov. Vi vægter forandring, brobygning til andre aktiviteter og netværksdannelse for borgerne.

    Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være

    • Diagnoserettet holdundervisning for borgere med livsstilssygdomme.
    • Varetagelse af fysisk aktivitet på hold.
    • Kost- og motionsvejledninger.
    • Afklarende samtaler i mindre omfang.

    Vi søger en kollega, der har en af følgende uddannelser

    • Professionsbachelor i ernæring og sundhed.
    • Relevant sundhedsfaglig bacheloruddannelse, eksempelvis fysioterapeut, ergoterapeut eller sygeplejerske (med overbygning på diplomniveau inden for kost/fysisk aktivitet).
    • Klinisk diætist (med relevant videreuddannelse og erfaring inden for fysisk aktivitet).

    I Sundhedstilbud arbejder vi ud fra følgende grundprincipper

    • Understøttelse af mestring af eget liv.
    • Én borger - én plan.
    • Det hele menneske - samspil med andre tilbud.
    • Ændre vaner varigt, varig effekt.
    • Mindst indgribende tilbud, herunder ikke-kommunale.
    • Differentierede forløb med kvalitet.
    • Let tilgængelighed.

    Vi forventer, at du

    • kan identificere dig med at arbejde ud fra Sundhedstilbuds grundprincipper
    • har sundhedspædagogisk- og undervisningserfaring
    • har erfaring med den motiverende samtale
    • er stabil og omstillingsparat
    • er en glad, udadvendt og frisk kollega
    • har empati
    • er en teamspiller og vægter det tværfaglige samarbejde højt
    • har solidt kendskab til diabetes-området.

    Vi tilbyder

    • mange engagerede kollegaer med stærk faglighed og mod på at dele ud af denne
    • arbejde i en værdibaseret organisation
    • en arbejdsdag hvor du har indflydelse på planlægningen
    • en arbejdsplads hvor arbejdsglæde, tryghed og fokus på sagen er vigtige nøgleord
    • en organisation, der ikke er stationær.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Stillingen er med ansættelse fra 1. december 2020 og med en ugentlig arbejdstid på 32 timer. Din primære arbejdsplads vil være i Slagelse.
    Der kan i mindre omfang være opgaver i Korsør, hvorfor det vil være en fordel, at du har kørekort.

    Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation.

    Yderligere information

    Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    • livsstilskonsulent Connie Larsen på conla@slagelse.dk eller på telefon 29 10 08 88.
    • leder af Forebyggelse Merete Mørch på mail memoe@slagelse.dk eller telefon 20 11 61 05.

    Ansøgningsfrist

    • 5. oktober 2020.
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt 22. og/eller 27. oktober 2020.

    Ved alle ansættelser i Slagelse Kommune skal der foreligge straffeattest.

    Søg stillingen Sundhedskonsulent ti... (nyt vindue)
Elevstillinger (3)
  • 30-09-2020 Social- og sundhedsassistentelever - februar 2021

    Slagelse Kommune søger social- og sundhedsassistentelever med uddannelsesstart 1. februar 2021 med skoleundervisning i Slagelse.

    Har du lyst til

    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?
    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og samarbejde?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • du skal have bestået Grundforløb 2 eller være uddannet social og sundhedshjælper.
    • er du uddannet social og sundhedshjælper, bliver din uddannelsesstart udskudt ca. et halvt år.
    • er du over 25 år og/eller har en anden uddannelse, eller erhvervserfaring indenfor pleje og omsorg vil din uddannelsesplan blive tilrettet dine kompetencer.

    Vi tilbyder

    Som social- og sundhedsassistentelev ansat i Slagelse Kommune får du mulighed for at arbejde med grundlæggende sygeplejeopgaver i både kommunalt og regionalt regi. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Social- og sundhedsassistentelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    SSA-elever der bliver ansat i Slagelse Kommune efter 1. januar 2020, og er fyldt 25 år ved tidspunktet for uddannelsesstart bliver aflønnet med voksenløn.

    Den teoretiske del af SSA uddannelsen foregår på SOSU-ZBC ´s skoleafdeling i Slagelse.

    Du kan læse mere om uddannelsen til social- og sundhedsassistent, ansøgningsfrister og krav til optagelse på vores hjemmeside

    Søg elevpladsen

    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til social- og sundhedsassistent. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, evt. kompetencevurdering, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Frist

    • 30. september 2020.

     

    Søg stillingen Social- og sundhedsa... (nyt vindue)
  • 30-09-2020 Social- og sundhedshjælperelever - februar 2021

    Slagelse Kommune søger social- og sundhedshjælper-elever med holdstart den 1. februar 2021 med skoleundervisning i Slagelse.

    Har du lyst til

    • en elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • en uddannelse der veksler mellem skole og praktik?
    • at blive en del af arbejdsfællesskaber hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • god til at begejstre og lade dig begejstre?
    • initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og samarbejde?
    • nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • du skal have bestået Grundforløb 2 prøven
    • hvis du er over 25 år og/eller har en anden uddannelse, eller erhvervserfaring inden for pleje og omsorg vil din uddannelsesplan blive tilrettet dine kompetencer.

    Slagelse Kommune tilbyder

    Som social- og sundhedshjælperelev får du mulighed for at arbejde med omsorgs- og plejeopgaver for kommunes ældre borgere både på plejecenter og i hjemmeplejen. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Den teoretiske del af SSH-uddannelsen foregår på SOSU-ZBC's skoleafdeling i Slagelse.

    Social- og sundhedshjælperelever ansættes 37 timer pr. uge og aflønnes efter FOA's overenskomst.

    Du kan læse mere om uddannelsen til social- og sundhedshjælper, ansøgningsfrister og krav til optagelse på:

    Søg elevpladsen

    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til social- og sundhedshjælper. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, evt. kompetencevurdering, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Frist

    • 30. september 2020.


    Søg stillingen Social- og sundhedsh... (nyt vindue)
  • 15-11-2020 Pædagogiske assistentelever - februar 2021

    Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

    Du har nu mulighed for at starte en spændende karriere indenfor det pædagogiske område.

    Har du lyst til

    • En elevansættelse med spændende og udfordrende arbejdsopgaver?
    • En uddannelse der veksler mellem skole og praktik?
    • At blive en del af arbejdsfællesskaber hvor initiativ, medindflydelse, selvstændighed og samarbejde er i fokus?
    • Et professionelt arbejde med mennesker, hvor nærvær og kommunikation er centrale kompetencer?

    Er du

    • Glad for udvikling og ikke bange for en udfordring?
    • God til at begejstre og lade dig begejstre?
    • Initiativrig og god til både at arbejde selvstændigt og samarbejde?
    • Nysgerrig og interesseret i andre mennesker og forskellige kulturer?
    • Mødestabil og indstillet på at indgå i faglig og personlig udvikling under vejledning?

    Forudsætninger for optagelse

    • Du skal have bestået grundforløb 2 PA
    • Hvis du er over 25 år skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering, som skal vedlægges din ansøgning. Realkompetencevurderingen kan blandt andet udarbejdes af SOSU ZBC.

    Vi tilbyder

    Som pædagogisk assistentelev i Slagelse Kommune vil du blive tilknyttet en af de skoler, hvor SOSU ZBC udbyder den pædagogiske assistentuddannelse. Du får under uddannelsen mulighed for at arbejde med børn inden for almenområdet og børn, unge og voksne inden for specialområdet. Du vil i løbet af din uddannelse blive tilknyttet 3 forskellige praktiksteder, hvor du under vejledning udvikler dine faglige, professionelle og personlige kompetencer gennem arbejdet med målene for praktikken.

    Pædagogisk assistentelever ansættes med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og aflønnes efter FOA's overenskomst.
    Du vil blive tilknyttet hold med uddannelsesstart i februar 2021.

    Du kan læse mere om uddannelsen til pædagogiske assistent, ansøgningsfrister og krav til optagelse på vores hjemmeside

    Søg elevpladsen

    I din ansøgning vil vi bede dig begrunde, hvorfor du ønsker at uddanne dig til pædagogisk assistent. Du bedes vedhæfte uddannelsesbeviser, udtalelser fra tidligere ansættelser, dokumentation for realkompetencevurdering, hvis du er over 25 år, samt anden relevant dokumentation til din ansøgning.

    Vi anbefaler dig at vedhæfte et videoklip på maks. 2 minutter, hvor du præsenterer dig selv og fortæller, hvorfor netop du er én af Slagelse Kommunes kommende pædagogiske assistentelever.

    Hvis din video fylder over 30 mb, som er maksimum her i systemet, skal vi bede dig vedhæfte dit videoklip på dette link
    Hvis det fylder under 30 mb, kan du vedhæfte det direkte her i ansøgningsskemaet.

    Frist

    Vi skal have din ansøgning i hænde senest
    • 15. november 2020.


     

    Søg stillingen Pædagogiske assisten... (nyt vindue)